nem lehet outis hajtást tenni montira? valami régebbit? akkor már 52-11, és az már elég mindenhova:D
Hali!
Dede, amikor meg nem volt outim probaltam ezt a koncepciot kovetni, ugyhogy a "flat"bikeomon tripla tiagra hajtja a 11-23-as ultegra sort.
nem lehet outis hajtást tenni montira? valami régebbit? akkor már 52-11, és az már elég mindenhova:D
Jaja az már elég . Biztos lehet is, de nem érdekel különösebben, mert már majdnem kész a városi bicajom!nem lehet outis hajtást tenni montira? valami régebbit? akkor már 52-11, és az már elég mindenhova:D
Sziasztok!
Van egy kis gondom... Alapvetõen montis vagyok, de tavasztól be kéne szereznem egy másik bringát munkába járásra, nomeg némi aszfaltos kilómétergyûjtésre.
A Dicsaklonban nézegetem outikat... Valami olcsóbb verzióra gondoltam...
A kérdés:
Ha van valaki aki mindkét géposztállyal közlekedik és tudna némi infót adni, annak örülnék. Pl.: Kényelem/sebesség, pesti utakat hogy viseli, megéri egyáltalán, vagy vegyek egy garnitúra virsli gumit a montira... stb.
egy 1,3-as slickkel Bp-Fót közt a dombokon nekem kevés a 44-12 (igaz Pesten elég).
Szia!Sziasztok!
Van egy kis gondom... Alapvetõen montis vagyok, de tavasztól be kéne szereznem egy másik bringát munkába járásra, nomeg némi aszfaltos kilómétergyûjtésre.
A Dicsaklonban nézegetem outikat... Valami olcsóbb verzióra gondoltam...
A kérdés:
Ha van valaki aki mindkét géposztállyal közlekedik és tudna némi infót adni, annak örülnék. Pl.: Kényelem/sebesség, pesti utakat hogy viseli, megéri egyáltalán, vagy vegyek egy garnitúra virsli gumit a montira... stb.
Az egy max kettõ fogáspont nem gond, mert alapvetõen montis vagyok, hozzászoktam a kevés fogáshoz. Csak rövidtávon használnám. max 10-15km és elsõsorban városban.Azt azért vedd figyelembe, hogy ha mégoly kényelmesre is sikerül beállítani, csak egy pozicióban lesz használható és egy hosszabb távon (mármint amiatt, hogy nem lehet cserélgetni a fogásokat) szerintem igen kényelmetlen lesz. Nem véletlen, hogy csak rövidtávon használják, ahol nem a kényelem, hanem a gyorsaság a cél.
Azt azért vedd figyelembe, hogy ha mégoly kényelmesre is sikerül beállítani, csak egy pozicióban lesz használható és egy hosszabb távon (mármint amiatt, hogy nem lehet cserélgetni a fogásokat) szerintem igen kényelmetlen lesz. Nem véletlen, hogy csak rövidtávon használják, ahol nem a kényelem, hanem a gyorsaság a cél.
Sziasztok!
Van egy kis gondom... Alapvetõen montis vagyok, de tavasztól be kéne szereznem egy másik bringát munkába járásra, nomeg némi aszfaltos kilómétergyûjtésre.
A Dicsaklonban nézegetem outikat... Valami olcsóbb verzióra gondoltam...
A kérdés:
Ha van valaki aki mindkét géposztállyal közlekedik és tudna némi infót adni, annak örülnék. Pl.: Kényelem/sebesség, pesti utakat hogy viseli, megéri egyáltalán, vagy vegyek egy garnitúra virsli gumit a montira... stb.
Nekem nem a gyorsaság számít, hanem inkább a kényelem. A hagyományos országuti kormánnyal az alsó fogás nekem kényelmetlen a fékkarnál fogva meg egy idõ utá fáj a kezem(régi kb 15 éves fékkarom van). Ezért gondoltam az idõfutam kormányt, mert annak ha jól tudom azonos a fogása, mintha a hagyományost a fékkarnál fognád, csak nagyobb fékerõt tudsz kifejteni.
Valakinek van valamilyen tapasztalata idõfutamkormánnyal kapcsolatban? Városi futkosó bringára raknék ilyet. Milyen elõnyei, hátrányai vannak?
Viszont bármennyire ultra hiper szuper király a robot azt õ sem látja ám, hogy teszem azt a belétáplált tecnológia hibás,vagy mondjuk minden környezeti tényezõ tökéletese -e, nincs -e valami meghibásodás? (épp azért van szükség mindig fejlesztésre, hogy ezek a dolgok megoldódjanak, MI meg ilyesmi...)
én pl nagyobbra értélelek egy csúcstecnikás robothegesztést /és a robotot nem Hong Csinek hívják mint a tömeggy. vázak nagyrészénél, hanem valóban robot/ mint egy hand made bárholt....a robotnak ugyanis nem remeg a keze attól függõen hogy 2szer vagy 3 szor szopták le, meg nem másnapos, és nincs rossz napja, mig Joe-nak akár.....persze a presztízse nagyobb a hm-nek, de az élettartama 1általán nem biztos....