Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#31641
Írta 2007. április 29. - 14:13
#31642
Írta 2007. április 29. - 12:56
#31643
Írta 2007. április 29. - 01:31
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#31644
Írta 2007. április 27. - 18:51
nekem is ilyen van, csak prestához jó a gyûrûjeDe le lehet, de ott nincs semmi amit megfordíthatnék...
#31645
Írta 2007. április 27. - 14:32
Egyébként kb 1000x ok lehet... kiforottabb gyárstástechnolóhgiától a más geometria egyszerûségén át, egészen az anyag minõsége, labirintus tömítés kialakításáig.
#31646
Írta 2007. április 27. - 14:04
#31647
Írta 2007. április 26. - 18:59
De le lehet, de ott nincs semmi amit megfordíthatnék...És a fejet nem lehet letekerni?
#31648
Írta 2007. április 26. - 17:48
#31649
Írta 2007. április 26. - 16:01
Ezen nics lezáróSzerintem ez is forgatható! Vagy ha nem, akkor arra figyeltél, hogy a lezáró felfelé van nyitva! (Na ez hülyén van leírva) A fül, amit általában le kell, hajtani, hogy fújjon, ezen a pumpán fel kell húzni, hogy jó legyen! (ha jól emléxem)
http://www.extremevi...es/sks/wese.jpg
#31650
Írta 2007. április 26. - 14:32
#31651
Írta 2007. április 26. - 14:10
Küldem privit, és köszi!Nekem volt SKS pumpám, de eltört, a maradékot szívesen neked adom.
#31652
Írta 2007. április 26. - 11:06
#31653
Írta 2007. április 26. - 08:55
Vettem egy ilyet és elhagytam a blokkot. Kipróbáltam ugyan, de csak annyira, hogy rátettem a szelepre és kettõt fújtam. Viszont élesben derült ki, hogy nem fújja fel a gumit, mert szerintem valami hiányzik belõle. Minden pumpálásnál kijön egy kis levegõ a szelep mellett a gumigyûrûnél. A leírásban az szerepel, hogy ez jó prestához és autószelephez is. Van egy 700Ft-os Decathlon márkájú pumpám, ott meg kell fordítani a gumi záró gyûrût és a mûnyagot is a szelep tipus váltáshoz, ennél viszont semmit nem lehet megfordítani. Szerintem a mûanyag szelep foglalat furata nagy a prestához és így a gumi gyûrû nem tömít rendesen.
Ha valalkinek van ilyen légyszi szedje szét és nézze meg nekem van-e benne valami szûkítõ vagy valami ami az enyémbõl hiányzik!
:help:
Köszi!
#31654
Írta 2007. április 22. - 23:12
Én nagyon sokáig Hutchinson kevlaros gumit használtam, amnek fehér volt az oldalfala (egy darabig ). Már nem gyártják, de a múltkor láttam még belõle a várban. A pontos nevét ha kell otthon megnézem, mert az apósom, máig azzal megy.
megköszönném, ha megnéznéd a nevét
#31655
Írta 2007. április 21. - 15:43
Erre jártam, szal beleugatok, ha már szóba kerültem (nem mintha én lennék itt a legrutinosabb...)Sziasztok féket kéne beállítanom. Egyszer már olvastam Lófarkastól tanácsot.
Csak az anyát forgasd (tehát a fékkel ellentétes oldalon, elsõ féknél a villa hátulján). A csavar fixen rögzítve van a féktesthez, szal legföljebb addig fordul az anya után az egész fékkel együtt, amíg meg nem akad az egész kóceráj a felniben. Ha meghúzod a fékkart, akkor addig sem.
Megszorítás ugyanígy, finombeállítás a kis hernyócsavarral, ha van.
#31656
Írta 2007. április 21. - 09:57
#31657
Írta 2007. április 20. - 19:35
"1. lépés: beállítod nagyjából az egész féktest forgatásával a rögzítõcsavar körül. Én ált. kilazítom a rögzítõcsavart, meghúzom izomból a fékkart, és visszahúzom a csavart.
2. finombeállítás a kis imbuszcsavar tekergetésével. Ezen a képen a bal oldalon épp kilátszik a menete:"
Csak nem értem mit kell kilazítani és hogyy. Mert ami tartja a féket csavar az olyan, hogy a túloldalon az anya is imbusz. Tehát két imbusz kell a kilazításhoz?
Mert most ha a a fék felöli oldalon próbálom a csavart forgatni akkor elfordúl az egész fék. De ugye csak addig míg bele nem ütközik a pofa a felnibe. Tovább nem mertem erõltetni.
#31658
Írta 2007. április 20. - 09:10
köszi elõre is