Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#31281
Írta 2007. szeptember 13. - 17:21
#31282
Írta 2007. szeptember 13. - 16:52
#31283
Írta 2007. szeptember 13. - 16:49
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31284
Írta 2007. szeptember 13. - 12:46
http://soloszabi.blogspot.com
#31285
Írta 2007. szeptember 11. - 23:34
Szia!
Az enyém a "bordó puccs" és nagyon jó canga. Viszont sajnos már nem eladóMeggondoltam magam és mégis megtartom, igazából azért akartam csak eladni mert valszeg megyek külföldre hosszab idõre és oda a mindenes trekkinget vittem volna (ez nagyon kihegyezett verseny paripa, sárvádõ rögzítõ szem sincsen rajta), de rájöttem, hogy megbánnám ha eladnám
Amúgy a szingó használatváal kapcsolatban: nekem nagyon bejött a tufo, nagyon kényelmes, kevésbé ráz, mint a conti contact, ami majd dupla széles és min. duplán ballonos, és feleakkor nyomáson mûködik (nincs pereme, ugye). Kurva jól tapad, eddig egy defektet kaptam vele 570 kilcsi alatt egy bazi nagy tüskétõl, de a gyári takonnyal 1 perc alatt megjavítottam, azóta is rendesen mûkszikJah.. és nem nagyon lehet vele felütéses defektet kapni, mivel nincs pereme a keréknek, maga a tartalék szingó meg alig nehezebb, vagy akár könyebb mint egy pótbelsõ + gumileszedõ szerszámok. Szerintem érdemes ilyet venni, már ha eleve szingós a felnid. Peremes szingó meg értelemszerûen csak peremesre megy rá, ez a lényege, hogy nem kell felnit cserélni hozzá.
Viszont egy kérdésem lenne: a kétforgáspontos fékek fékereje mennyivel nagyobb a nem két forgáspontosnál (régi dura ace contra pl. vadi új sora)?
Elõre is köszi a segítséget
hát ez bezony óóóóriási nagy hiba és szerintem egyáltalán nem bánnád meg, hatalmas örömet okoznál vele az új tulajdonosának.. nekem!!!!!!!
mert az egy olyan kerékpár...sírtam is mikor már nem találtam a hírdetést.....módfelett szép
no de ha meggondolnád magad..én vevõ leszek rá
És a reynolds és colombus csöves kerékpárok között milyen lényegi különbség van illetve van még az oria?
#31286
Írta 2007. szeptember 11. - 21:02
oké, átolvasgattam végre egy kissé a "lexikonomat"
úgy értelmeztem hogy nekem nem kell szingó merthogy azzt inkább a kökemények(profik) használják...meg ez az idõfutam bringa,kormány mi a búbánat?...javasoltok egy "egyszerûbb" kerékpárt vagy nyugodtszívvel vehetem majd meg ezt a szépséget??
amugy BOCSI...DE ELÉG TANÁCSTALAN VAGYOK...1évembe telt míg rendszeres felhasználoként rájöttem soksok részeletre a mtb világban..és még mindíg fingom nincs sok minderõl..erre most belecsöppennék a kecses szélnyirbáló aszfaltszaggatók világábanaszép...!!!
és õszintén ez a fórum az egyetlen mentsváram...
Szia!
Az enyém a "bordó puccs" és nagyon jó canga. Viszont sajnos már nem eladó
Amúgy a szingó használatváal kapcsolatban: nekem nagyon bejött a tufo, nagyon kényelmes, kevésbé ráz, mint a conti contact, ami majd dupla széles és min. duplán ballonos, és feleakkor nyomáson mûködik (nincs pereme, ugye). Kurva jól tapad, eddig egy defektet kaptam vele 570 kilcsi alatt egy bazi nagy tüskétõl, de a gyári takonnyal 1 perc alatt megjavítottam, azóta is rendesen mûkszik
Viszont egy kérdésem lenne: a kétforgáspontos fékek fékereje mennyivel nagyobb a nem két forgáspontosnál (régi dura ace contra pl. vadi új sora)?
Elõre is köszi a segítséget
#31287
Írta 2007. szeptember 11. - 14:26
tehát akkor nem elavult vagy hátrányos a szingó ?
mert akkor lecserélem..vagy valami peremeset nézek..nem tudom hogy kezdõ kerékpáron milyenne érdemes inkább lenni...de nekem a bordó "puccs" az kell mert beléje szerelmesedtem nem kis fokon már véle ámodok.....
de ez már off
várom a nagymegfejtéseket
pápá
Ha tetszik a bicaj, sztem megveheted. Több ismerõsöm is használ többezer kilométerek óta szingót, defekt nélkül. Igaz, más meg párszáz után kellett kidobja. A lényeg: veszel lötyit, használod a szingót, és kész. Ha defektelsz, nem tömít, egy új szingó 3-4ezertõl van. Míg új, peremes felnire átfûzetni a kereket, külsõvel minimum 10k/kerék. A peremessel kevesebb probléma van. Kérdés, melyik éri meg.
Race, no Rest!
#31288
Írta 2007. szeptember 11. - 14:08
tehát lényegében a szingónak és a külsõs-belsõs rendszernek is vannak hátrányai és elõnyei.
és erre vonatkozólag engem érdekelne, hogy kezdõként melyik optimálisabb választás?
#31289
Írta 2007. szeptember 11. - 11:48
nekem nem kell szingó merthogy azzt inkább a kökemények(profik) használják...
Hát én is sokáig így gondoltam, de egy kis utána olvasással az ellenkezõjét találtam. Egy kis vita indító a témáról: http://www.analyticc...Tires_Page.html
Ezek szerint a mérleg nyelve a peremes gumik felé billen. Az egyetlen ok és helyzet, tudtommal, amikor a profik (értsd pro tour mezõny) szingót használnak, ha olyan karbon kereket használnak, aminek nincs peremes változata, esetleg ha úgy ítélik meg, hogy a könnyebb kerék+gumi párosításon megnyerik amit elveszítenek a gördülési ellenálláson (pl. nagyon nehéz hegyi szakasz).
Kiváncsi vagyok, hogy a gyakorlati tapasztaltok mennyire támasztják alá a fenti fejtegetést illetve, hogy a tufo peremes szingói hogyan illeszkednek a képbe.
#31290
Írta 2007. szeptember 10. - 21:04
Köszi a válaszokat.
Akkor szerinted érdemesebb lenne a váltót a kormányvégbe építeni?
Láttam valahol ilyen váltót Dura Ace szettben, kb. 40k volt ráadásul az 10 sebességes, nekem pedig 9-es rendszerem van.
Hát a fékváltókar se olcsó mulatság, bár 40-et kiadni erre az tényleg luxus.
Hogy melyiket érdemes, azt az dönti el szerintem, hogy melyik pozicióban használdád inkább a kormányt. Amennyiben viszont nem többségében kimondottan a szarvakat (idõfutam/triatlon) akkor viszont meggondolandó, hogy nem lenne-e jobb egy normál kormány + valami kisebb könyöklõ.
Amúgy létezik 9-es kormányvég-váltókar is, SL-BS77 a neve, ez is DA, viszont olcsóbb, bár alighanem már 1-2 éve nem gyártják..
#31291
Írta 2007. szeptember 10. - 18:00
Azért lehetnek problémák. Inkább csak elvi: a kormány csõátmérõje, bár ez valószínõ szabványos. Gyakorlatibb: ezeket általában kormányvégbe dugott fékkarokkal használják, kérdés egy STI-kar a markolattal mennyit venne le a rendelkezésre álló helybõl vagyis kényelmesen meg lehet-e még markolni, mivel teljesen felül nem fogod tudni majd megfogni.
Köszi a válaszokat.
Akkor szerinted érdemesebb lenne a váltót a kormányvégbe építeni?
Láttam valahol ilyen váltót Dura Ace szettben, kb. 40k volt ráadásul az 10 sebességes, nekem pedig 9-es rendszerem van.
#31292
Írta 2007. szeptember 10. - 00:45
úgy értelmeztem hogy nekem nem kell szingó merthogy azzt inkább a kökemények(profik) használják...meg ez az idõfutam bringa,kormány mi a búbánat?...javasoltok egy "egyszerûbb" kerékpárt vagy nyugodtszívvel vehetem majd meg ezt a szépséget??
amugy BOCSI...DE ELÉG TANÁCSTALAN VAGYOK...1évembe telt míg rendszeres felhasználoként rájöttem soksok részeletre a mtb világban..és még mindíg fingom nincs sok minderõl..erre most belecsöppennék a kecses szélnyirbáló aszfaltszaggatók világába
és õszintén ez a fórum az egyetlen mentsváram...
#31293
Írta 2007. szeptember 10. - 00:18
tehát akkor nem elavult vagy hátrányos a szingó vagy presta(mert ugye ez a szelepre értendõ[ezt olvastam egy kompetens futár honlapján]) vagy magára az egész gumira?
mert akkor lecserélem..vagy valami peremeset nézek..nem tudom hogy kezdõ kerékpáron milyenne érdemes inkább lenni...de nekem a bordó "puccs" az kell mert beléje szerelmesedtem nem kis fokon már véle ámodok
de ez már off
pápá
#31294
Írta 2007. szeptember 09. - 23:49
Viszont 323K13L esetében nem tud felrakni peremes szingót, arra mert a felni is szingós.
#31295
Írta 2007. szeptember 09. - 23:33
#31296
Írta 2007. szeptember 09. - 22:30
#31297
Írta 2007. szeptember 09. - 21:59
#31298
Írta 2007. szeptember 09. - 21:58
#31299
Írta 2007. szeptember 09. - 21:10
Szingónak elõnye hátránya micsoda? olvastam hogy sokat kell vele pepecselni
ezenkívü ?
köszönöm szépen!!!
#31300
Írta 2007. szeptember 09. - 20:36
A váltást meglehet-e úgy oldani, hogy a fékváltókart a kormány két szélére teszem, hogy ne kelljen a a könyöklõ végébe beépíteni a váltót?
Azért lehetnek problémák. Inkább csak elvi: a kormány csõátmérõje, bár ez valószínõ szabványos. Gyakorlatibb: ezeket általában kormányvégbe dugott fékkarokkal használják, kérdés egy STI-kar a markolattal mennyit venne le a rendelkezésre álló helybõl vagyis kényelmesen meg lehet-e még markolni, mivel teljesen felül nem fogod tudni majd megfogni.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





