
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#30881
Írta 2007. december 26. - 15:01


#30882
Írta 2007. december 26. - 13:38

Szerintem semmi baja nem lesz kezelés nélkül sem. De ha mégis nagyon akarod, vegyél wd40et, vagy inkább valami sûrûbb olajat, majd a váz lyukain fujd bele az egész dobozzal, azzal a kis lyukas pálcával amit adnak hozzá, majd forgasd. A vázat.
#30883
Írta 2007. december 26. - 12:41

én most vettem ultegrát (2*9) és túl sok okosság nincs a felszerelésrõl magáról benne a leírásában...
de a lényeg:
összeraknám a bringámból, amennyi van belõle. de elõtte meg kéne kezelni a vûz (acélváz) belsejét valamivel valahogyan, hogy nagyjából korróziómentes maradjon. milyen módon lehet ezt elvégezni?
köszi
ötlet?:confused:
#30884
Írta 2007. december 26. - 12:07

Tudom hogy nem sok pénz, de mindig alkudok aukciós oldalon is. Több kevesebb sikerrel.
:D
Lehet hogy marad az hogy a neten megkeresem valahol, és csavarboltban keresek egy ilyen menetemelkedésû és méretû csavart és azzal leszedem.:D
Bocs, de erre csak Török Szultán sorai jutnak eszembe: Kedves Tsülögg, te 1 nagy ló vaty. Vagy valami hasonló, rég olvastam.
#30885
Írta 2007. december 26. - 11:50

#30886
Írta 2007. december 26. - 11:45


Lehet hogy marad az hogy a neten megkeresem valahol, és csavarboltban keresek egy ilyen menetemelkedésû és méretû csavart és azzal leszedem.

#30887
Írta 2007. december 25. - 23:58

(nekem is mindig ég a pofám mert állandóan kunyerálok...:S)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30888
Írta 2007. december 25. - 22:46

Ennyiért használtan se adnám oda

#30889
Írta 2007. december 25. - 21:30

Erre gondoltam. Kicsit borsos árnak látom ezt, akkor is ha ez egy örökéletû dolog de ha valakinek van használt darabja azt szívesen megvásárolnám.
#30890
Írta 2007. december 25. - 19:42

ilyen ni:...ha a hajtómûvet akarod leszedni a monoblock/középcsapágyról, ahhoz spec. szerszám kell...
http://ebike.hu/term...ajtokarhoz/5119
de ha bemész egy boltba, akkor leszedik Neked ingyen is szerintem.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#30891
Írta 2007. december 25. - 19:36

Ha meg csak a fogaskereket a hajtómûrõl, ahhoz elég egy 5-ös imbusz.
#30892
Írta 2007. december 25. - 19:04

Biopace hajtófogaskereket szeretnék leszedni a tengelyérõl. Van valakinek tippje hogy mivel próbálkozzak ha nincs konkrét szerszámom hozzá, csak a normál háztartási dolgok? Olyan menetemelkedése lehet amit lehet csavarbotlban kapni? Esetleg ha valakinek van egy elfekvõben lévõ akkor normális áron megvenném.
Kösz!
Üdv. Ádám
#30893
Írta 2007. december 24. - 19:33

de a lényeg:
összeraknám a bringámból, amennyi van belõle. de elõtte meg kéne kezelni a vûz (acélváz) belsejét valamivel valahogyan, hogy nagyjából korróziómentes maradjon. milyen módon lehet ezt elvégezni?
köszi
#30894
Írta 2007. december 23. - 20:31

a váltóhoz való bowdenbõl egy méret van, csak a márkanevek mások. sok külömbséget nem veszel észre kté bowden minõsége között.
a bowdenháznál más a helyzet. ott van sok választási lehetõség. van a gyári shimano,jagwire,nokon de noname-et is kapsz a boltban 150 ft-os méteráron.
nézz már elkészült bringákat a neten, fogj hozzá és ha elakadsz vagy tanács kellene írja ide és mi válaszolunk. ez a fórumosdi ezért is van...
#30895
Írta 2007. december 23. - 18:41

Van egy kis gondom, amiben segítséget szeretnék kérni. Most rakok össze egy országútit magamnak, de bringás pályafutásom során fékváltókarral eddig még nem volt dolgom. Most egy 2*9-es 105-öst teszek fel a bicajra, azaz csak tennék, mert nem igazán tudom miként kéne összerakni (bowdenek , beállítási lehetõségek, stb), úgyhogy ha valakinek lenne errõl valamiféle irománya, esetleg képekkel illusztrálva, az legyen olyan jó és küldje el nekem.

Elõre is köszönöm. email: n-dre@mail.tvnet.hu
üdv
#30896
Írta 2007. december 23. - 14:24

A stelviot emelném ki a rajzból ami
Prad városból indul 900m, - Trafoi 1543m, - a stelvió csúcsa Stiffsenjoch 2797m,
összesen 1897m, 27,5 km en keresztül
Igaz Pradtól Trafoi-ig tartó szakasz nem olyan meredek, de a további 16km sz húzós, fõleg a vége.
A pályarajz max 15% os emelkedõt is ír!!
link:
http://www.dreilaend...s/strecke_a.zip
Ezt töltsétek le a gépre, mert sajna csak úgy mûködik, legalábbis nálam.
Még egy kép, hogy mirõl is van szó:
http://www.najblog.c...227-stelvio.jpg
#30897
Írta 2007. december 23. - 13:44

#30898
Írta 2007. december 23. - 13:41

Ja, utánanéztem:
http://www.climbbybi...ryMountainID=39
Length: 24,3 km Height start: 950 m Height top: 2758 m Gradient: 1808 m
Csak érdekességként mondom, hogy a legmeredekebb szakasza is "csak" 9,5 %-os. Szerintem biztosan bemásznám - mondjuk, hogy milyen áttétellel, az más kérdés.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#30899
Írta 2007. december 23. - 13:28


Nekem 39-21 van, de már a 10-12%-on sem lehet lazán felmenni vele.
Sztem minimum egy másik sor hátra, vagy kistányéros hajtómû kell, ha nem 30-as pedálfordulattal akarsz 27 km-t mászni

#30900
Írta 2007. december 23. - 12:35

27km felfelé, brutál 10-15% emelkedõ.
Elég oda a 39-23 as áttétel, vagy visszagurulok?