Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#30841
Írta 2007. december 28. - 21:25
#30842
Írta 2007. december 28. - 20:33
Kis help kéne!
A kérdés:Ez a váltokar 3x8 sebes.(elöl:Shimano C051, hátul Shimano Acera)
váltokhoz jo e...? Jah és még azt furálom hogy bilincs átméröje 25.4 mm ez azt jelenti hogy 2.54 cm átméröjü vázhoz van mert az brutális lenne(kisúj vastagság)
Elõfordulhat hogy amatör kérdések persze az is vagyok és azért nem tom...
Elõre is kösz!
Üdv!
#30843
Írta 2007. december 28. - 17:42
de most nem tudom mit parázol.milyen a váz?ha meg csak száraz idõbe mész vele.meg ha még majd szobába is tárolod vagy száraz helyen.én nem cseszegetném.egyik acélvázam se fúkászoltam belülre semmivel.
ösztöndíjból gazdálkodok....halom pénzem van a cuccban, szép és tartós bringát akarok. ha kirohad a bringa alólam, mielõtt én úgy gondolnám, hogy csereérett a váz, annak nem örülnék... coppi váz egyébként. matuznál most épp akciós. az enyém kb. 2 hónapja van nálam.
bloke: köszi, akkor ilyen kormányt nem fogok egyik boltban sem keresni:)
#30844
Írta 2007. december 28. - 17:40
Érdekelne hogy elõl a milyen célból van egy kis lemezzel lefedett lyuk az agyon a tengely közepénél.
az elvileg 2 lyuk. zsírt lehet ott cserélni. leszeded a lemezt, egyik lukon belövöd pisztollyal a zsírt, a másik lukon meg kitolja a régi piszkosat. jó cucc:)
#30845
Írta 2007. december 28. - 17:35
Elõl Gipiemme, hátul Joytech agyam van gyorszárral. Érdekelne hogy elõl a milyen célból van egy kis lemezzel lefedett lyuk az agyon a tengely közepénél. A hátsó kerekemben vagy egy nyolcas, de nem a felniben hanem vagy az agyban vagy a tengely ferde. Ahogy szerelés közben megtekerem a kereket, miközben forog, hol megfeszül hol lazul, és látom hogy az agy rész is himbálózik ugyanolyan tempóban. Elõrõl nem tudtam kipróbálni a vékony kis gyorszáras rész cseréjével hogy az lehet-e a gond. Van valami tippetek?
#30846
Írta 2007. december 27. - 21:33
#30847
Írta 2007. december 27. - 20:09
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30848
Írta 2007. december 27. - 19:58
Ha wd-40-et használsz ésszel az garantált, hogy nem jut el mindenhova. Nem tudom, miért féltek a rozsdaátalakítótol. Nem rohaszt az semmit, csak a rozsdával lép reakcióba, tehát azzal, ami már amúgy is el van rohadva.
de akkor ajánlhatnál is átalakítót, mert én pl. sosem hallottam ilyenrõl... meg igazából vadi új a vázam, szóval nem hiszem, hogy olyan istenigazából rozsdás lenne...
más: a fixid kormánya vágott vagy így vetted? idõfutam fékkar belemenne?
na valamit találtam, de 5 rongy körül van és kb. 1 használatért nem feltétlenül kéne ez nekem. vasáru boltban nincs ilyen szolgáltatás?
#30849
Írta 2007. december 27. - 17:43
175 cm-es magassághoz 54-56 között keresgélj! vagy ezt tudom még ajánlani: http://www.competiti...ALCULATOR_INTRO
az author pedig teljesen jó.
#30850
Írta 2007. december 27. - 10:11
#30851
Írta 2007. december 27. - 09:11
Mekkora az ideális vázméret egy 175cm-es emberkének?
Illetve author vázakról hallotatok már valamit? Elméletileg Colombus csöves.
Elõre is köszi
#30852
Írta 2007. december 27. - 02:58
Rabbit: nem igazán van illesztés a vázon. mondjuk pont a hajtómûnél van, azt necces lenne elrohasztani.
rezizotyo: kizárólag száraz idõben használom majd. télire van kevésbé költséges bringám:lol1:
#30853
Írta 2007. december 27. - 01:04
#30854
Írta 2007. december 27. - 00:06
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30855
Írta 2007. december 27. - 00:00
#30856
Írta 2007. december 26. - 23:46
Nem, tényleg van olyan h. rozsdaátalakító...
Valami réteget képez a már meglévõ rozsdából és nem engedi továbbterjedni. De pontosan énsem tudok, rá kell guglizni...
Bizony. Evipass és társai.
Én a közelébe nem mennék a bicajnak vele, csúnya dolgokat tud csinálni: revás szögacél és hasonlók tisztításához van az kitalálva.
Szerintem régi vázon az illesztéseknél simán kiszedi a kötõanyagot, de errõl szakavatott kollégák biztos többet tudnak. A festés is megsínyli, az tuti.
A váz lukainak végleges lezárásáról annyit, hogy így fennáll a veszély, hogy ha valami furmányos módon mégis bekerül a nedvesség, akár csak pára formájában, gond lehet, hogy nem tud kiszáradni.
Ez az olajfilm a csõ belsejében (WD40 és hasonlók) BMX-es körökben egyébként jólbevált õsi trükk, pl. ötvözött acél hajtókaroknál is alkalmazzák.
#30857
Írta 2007. december 26. - 23:14
Valami réteget képez a már meglévõ rozsdából és nem engedi továbbterjedni. De pontosan énsem tudok, rá kell guglizni...
#30858
Írta 2007. december 26. - 23:09
Ha esõs idõben is akarod használni, akkor kötelezõ a sárvédõ (mármint a váz szempontjából - faterom 30 éve használja ua. az olasz szörnyet télen-nyáron, de mindig sárvédõvel, így nem rohad - csak a sárvédõ a sótól).
Mivel nem olcsón kikázott vázad van, ha jól emlékszem, így vagy száraz évszakban használd, vagy sárvédõ olyan kiegészítõvel (laffantyú?).
A rozsdaátalakító arannyá alakítja a rozsdát, az alkímia titkos fegyvere .
Szerintem rozsdamarót akart írni (szerintem bármilyen olajos jól szétterõlõ lötty megteszi).
#30859
Írta 2007. december 26. - 21:35
Le kell zárni a vázon az összes nyílást (egy kivételével), és rozsdaátalakítót kell beletölteni, aztán azt az egy nyílást is lezárni és forgatni a vázat minden irányban.
van ilyen, hogy rozsdaátalakító? mivé alakít?