Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#30781
Bögöly

Bögöly

    vendég

  • fórumtag
  • 13 hozzászólás
Tökvéletlenül: miután mint említettem, dirib-darabokban hever a cucc, szerinted?... (Minden egyes mozdítható alkatrész külön figyel a pulton. Tehát a 2 db. rögzítõcsavar is csak heverészik egymás mellett. Amíg EGYBEN voltak, addig persze hosszabb volt az egyik (sõt, a hosszuk azóta sem változott...), de akkor még a túró sem figyelte, hogy a kis jelzés a féktest hátulján az egyiknek OA, a másiknak meg OH, és, hogy melyik a rövidebb/hosszabb. Kb. 1-1,5 mm-es kis gravírozásról van szó.)

#30782
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
tökvéletlenül .. az egyiken nem hoszabb a rögzítõ csavar mint a másikon?

#30783
Bögöly

Bögöly

    vendég

  • fórumtag
  • 13 hozzászólás
Bocsánat, helyesbítek: "OA" és "OH" a jelzés!

#30784
Bögöly

Bögöly

    vendég

  • fórumtag
  • 13 hozzászólás
Sziasztok, segítségre szorulok! BR 1055 jelzésû országúti fékeimet szétszedtem, a kopottas 105-ös színû lakkot eltávolítottam, és az egészet felpolíroztam:prysznic: . Eddig O.K. is, de ahogy raknám össze, az egyiken "HA" a másikon "HO" jelzés figyel:scared: ... Ránézésre sík egyformák! Tudja valaki, mit jelentenek ezek a jelzések? Gyanítom, hogy van valami közük az elsõ-hátsó kérdésének eldöntéséhez. Köszi

#30785
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Hát, sajnos részleteket nem tudok a Patai-Szabóról, nekem nem volt, de ismertem néhány tulajdonost, dicsérték. Amit láttam, ránézésre nem a legnagyobb minõségû csõszettekbõl készülhettek, de egy átlagos igényre megfelel pld. oria csõ is...

#30786
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Méghozzá 10-essel.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#30787
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás

Eszerint igen:
http://www.fa-techni.../EV_FH-6402.gif


így van. a belezés után egy imbuszkulccsal lehet leszedni

#30788
efi99

efi99

    vendég

  • fórumtag
  • 245 hozzászólás
Eszerint igen:
http://www.fa-techni.../EV_FH-6402.gif

#30789
Phõnök

Phõnök

    vendég

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás
Haligali!

Van egy Shimano 600 FH-6402 kódú hátsó agyam, amit 1992-1997 gyártottak. A racsnija már eléggé lehasznált. Nekem látatlanban a szervizes azt mondta, hogy valamelyik 600 agy (újabbak) racsnija leszedhetõ, cserélhetõ, valamelyiké (régebbiek) meg nem, tehát ha a racsni elkopik, agyat kell cserélni. 600as agyak között volt FH 6400, 6401, 6402 (5 évig), aztán 6500

A kérdésem az lenne, hogy az én agyam cserélhetõ racsnijú-e?

Kösz, D

#30790
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.317 hozzászólás

epyc: Patai-szabók jó vázak, megfelelõk egy hobbista versenyzésre, egyedüli kérdés, hogy milyen állapotban van, szerintem csak ettõl függõ, hogy érdemes-e ráépíteni valamit.
Régi vázakba ('90 elõtt) nem jók a mostani fékek, nem ér le a felniig, pld. egy '80-as évekbeli Favorit 630-as kerekekkel és "mélyebb" fékkel ment.
Ipari csapágyas monoblokkok között is vannak nagy minõségbeli eltérések, érdemes egy kicsit rákölteni, meg utánaérdeklõdni, fõleg aki sokat megy rossz idõben is.


Ez elég jó állapotban van. Esetleg nem tudod véletlenül, hogy milyen anyagból (csõszett) készítettek vázat?

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#30791
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
epyc: Patai-szabók jó vázak, megfelelõk egy hobbista versenyzésre, egyedüli kérdés, hogy milyen állapotban van, szerintem csak ettõl függõ, hogy érdemes-e ráépíteni valamit.
Régi vázakba ('90 elõtt) nem jók a mostani fékek, nem ér le a felniig, pld. egy '80-as évekbeli Favorit 630-as kerekekkel és "mélyebb" fékkel ment.
Ipari csapágyas monoblokkok között is vannak nagy minõségbeli eltérések, érdemes egy kicsit rákölteni, meg utánaérdeklõdni, fõleg aki sokat megy rossz idõben is.

#30792
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
vicces kis teszt 8) kár hogy az én kis GPM tecno-m nem kapott helyet 8) nam1 fasza de várható volt az eredmény Triathlon/TT kerekek elöl a légellenálásban Xentis HED Zip808/404
kiváncsi vagyok a többi részre izgalmasnak tûnik8)

#30793
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
occsebogyo

Diamant váz?? meséy arról kérlek.
milyen tudnál képet küldeni?? yvorlpu@gmail.com

nem válnál meg tõle? vagy csere? :)
én szeretem a régi és szocialista vázakat.

#30794
efi99

efi99

    vendég

  • fórumtag
  • 245 hozzászólás
Üdv!
Országúti kerékteszt 60 kerékkel:
http://www.rouesarti...e-15505311.html

Egyelõre az elsõ rész van fenn az 5-bõl (légellenállás)

#30795
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Azt mondod, hogy az uj fek 49 mm-ig jo, te mertel 50-et, azon az 1 mm-en szerintem nem mulik semmi.

#30796
occsebogyo

occsebogyo

    vendég

  • fórumtag
  • 96 hozzászólás
Egy régi típusú, Diamant márkájú vázra tenném 27 colos kerekekkel. Ahogy mértem a mostani fékemmel a fékpofa teteje és a csavar távolsága 5 cm. Tehát szerintem ezen nem lehet levinni ennyire a fékpofát.

#30797
mykonzerv

mykonzerv

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 263 hozzászólás

El tudja valaki mondani hogy jó lenne-e ez a fék a gépembe? Nem tudom hogy honnan, és meddig mérik a 39-49 mm-t. Nekem a a félkpofa tetejétõl a rögzítõcsavar aljáig kb 50 mm van. Szerintetek megfelelõ lenne a gépembe?

http://www.biketools...0AF&id=93116491

Kösz!
Üdv. Ádám


szerintem, ha nem valami ultraspéci és tutira szabványtól eltérõ bicód van, akkor jó bele. én egy mali team-en használok ilyen féket, 23-as külsövel és átlagos magasságú weinmann felnivel. elõtte egy tök alacsony profilú ambrosio felnim volt, ugyancsak 23-as gumival és azzal szépen ment minden. de magmondod milyen bicóval jársz, akkor talán vki pontosat is tud mondani:)

az újabb monoblokkok meg mind ipari csapágyasak, ha jól tudom. egy mezei shimano a zöld pontban (ha Bp-i vagy) 2000 forint kb. haverom azt nyúzza már jóideje SS bringával és nem volt panasz rá. bár szerintem erre a zoggie-ra sem lesz.

#30798
occsebogyo

occsebogyo

    vendég

  • fórumtag
  • 96 hozzászólás
El tudja valaki mondani hogy jó lenne-e ez a fék a gépembe? Nem tudom hogy honnan, és meddig mérik a 39-49 mm-t. Nekem a a félkpofa tetejétõl a rögzítõcsavar aljáig kb 50 mm van. Szerintetek megfelelõ lenne a gépembe?

http://www.biketools...0AF&id=93116491

Kösz!
Üdv. Ádám

#30799
occsebogyo

occsebogyo

    vendég

  • fórumtag
  • 96 hozzászólás
Országútiba kellene hajtótengelyt cserélnem és akkor már egy ipari csapágyas monoblokkot akarok. Nem kell a legjobb de ne is essen szét két pillanat alatt. Tudtok valamit errõl: http://bikestore.hu/...agyas-monoblokk

#30800
swn

swn

    vendég

  • fórumtag
  • 116 hozzászólás
nem túl nehéz, mindenes, strapabíró külsõt keresek edzésre és versenyre. versenyzõk:
1. Continental Ultra Gatorskin
2. Michelin Krylion Carbon
3. WTB Solano Team
természetesen mindegyikbõl a hajtogatós, nem a drótos :)
ki melyiket venné erre a célra?
alle!