![]()

vendég_Boonen_*
Lehet nem jó, helyre írok, de nem találtam a kérdésemnek megfelelő topicot. Szingós kereket akarok venni, viszont a kérdésem az lenne, hogy milyen összefüggésben arányokban van a kerék szélessége - ahogy láttam 20,5, 23, 25 van (meg persze amiről nem tudok) - a szingó szélességével? Tehát 22-es szingóhoz pl, milyen széles kereket érdemes venni?
egy ideje recsegett valami a stucnim környékéről, de amikor lazítottam és újrahúztam a stucni kupak csavarját akkor abbamaradt. Tegnap kicsit pucolgattam a gépet és gondoltam beteszek egy 120-as stucnit amivel korábban már mentem mert a mostanit néha rövidnek éreztem. Erre mikor leveszem a stucnit látom, hogy 3! helyen van elrepedve. Baszki mondom de jó, hogy nem adta meg magát alattam mondjuk a Pilisben.
Ez egy elég régi Ritchely WCS 31.8-as abból az időből amikor ez még valóban a csúcs volt náluk, könnyű, úri cucc (115g asszem a 110-es) de ezt egy használt bringával kaptam, ki tudja mit kapott előtte.
Érdekes, hogy először csak az egyik repedés tűnt föl az egyik villanyakra rögzítő csavarnál. Azt gondoltam én voltam f..sz és túlhúztam (mondjuk túlhúzásnál inkább a menet roncsolódik vagy esetleg megroppan a villanyak) de később láttam, hogy bizony a kormány befogó résznél a fő cső is szépen hosszában elkezdett repedni mindkét oldalon. Pedig itt nincs csavar. A kormány befogó átmérő méretével lehetne gond, ha az kicsit kisebb vagy esetleg nagyobb, de ezt kizárnám, egy elég jó kis FSA kormány, nem gagyesz.
Szóval használt stucnival, kormánnyal csak vigyázni! van aki pár szezononként cseréli.
Őszintén szólva a 10 évvel ezelőtti WCS is már elég szar volt minőségre, nem tudom, hogy a tied milyen, de amióta én bringázom a WCS mindig könnyen megadta magát.
A sebesség mindent megold.
csináljuk a vejne által bevett gyakorlatot.
írjuk be a keresőbe, hogy ritchey wcs curve handlebar stiffness
második találat: fairwheelbikes teszt.
és milyen hasznos kis oldalra dobott:
http://blog.fairwhee...ndlebar-review/
hmmm. igaz, a tesztben a logicII (anatomikus) és klasszik curve változat szerepel, de úgy látom, elég kellemes adatokat produkál.
Kényelem az függ ugye attól, mennyire hajlik, mennyire "merev", és mennyire jön be a hajlítása.
Akinek pl. bejön az easton ec-90slx-ből a kompakt 130-75 méretű hajlítása, annak tudok ajánlani hazai boltban újat, 30ezer kerek forintért, 40cc méretben. :
arn módosította - 2016. augusztus 25. - 17:41
csináljuk a vejne által bevett gyakorlatot.
írjuk be a keresőbe, hogy ritchey wcs curve handlebar stiffness
második találat: fairwheelbikes teszt.
és milyen hasznos kis oldalra dobott:
http://blog.fairwhee...ndlebar-review/
hmmm. igaz, a tesztben a logicII (anatomikus) és klasszik curve változat szerepel, de úgy látom, elég kellemes adatokat produkál.
Kényelem az függ ugye attól, mennyire hajlik, mennyire "merev", és mennyire jön be a hajlítása.
Akinek pl. bejön az easton ec-90slx-ből a kompakt 130-75 méretű hajlítása, annak tudok ajánlani hazai boltban újat, 30ezer kerek forintért, 40cc méretben. :
Vejne módosította - 2016. augusztus 25. - 16:21
wcs curve kormanyrol mi a tapasztalat/velemeny? merevseg, kenyelem, etc?
http://ritcheylogic....blatte-road-bar
arn módosította - 2016. augusztus 25. - 13:30
Én hülye meg tegnap bánkódtam, hogy miért nem az 5ezer ft-os kalloy light stucnit vettem, miért a syntace f139-est
egy ideje recsegett valami a stucnim környékéről, de amikor lazítottam és újrahúztam a stucni kupak csavarját akkor abbamaradt. Tegnap kicsit pucolgattam a gépet és gondoltam beteszek egy 120-as stucnit amivel korábban már mentem mert a mostanit néha rövidnek éreztem. Erre mikor leveszem a stucnit látom, hogy 3! helyen van elrepedve. Baszki mondom de jó, hogy nem adta meg magát alattam mondjuk a Pilisben.
Ez egy elég régi Ritchely WCS 31.8-as abból az időből amikor ez még valóban a csúcs volt náluk, könnyű, úri cucc (115g asszem a 110-es) de ezt egy használt bringával kaptam, ki tudja mit kapott előtte.
Érdekes, hogy először csak az egyik repedés tűnt föl az egyik villanyakra rögzítő csavarnál. Azt gondoltam én voltam f..sz és túlhúztam (mondjuk túlhúzásnál inkább a menet roncsolódik vagy esetleg megroppan a villanyak) de később láttam, hogy bizony a kormány befogó résznél a fő cső is szépen hosszában elkezdett repedni mindkét oldalon. Pedig itt nincs csavar. A kormány befogó átmérő méretével lehetne gond, ha az kicsit kisebb vagy esetleg nagyobb, de ezt kizárnám, egy elég jó kis FSA kormány, nem gagyesz.
Szóval használt stucnival, kormánnyal csak vigyázni! van aki pár szezononként cseréli.
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
anno bezzeg saját tekerentyűt nem ennyiért vettem.
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
jé, ilyenem van a dale-en, de 139 gramm, szóval, a feltüntetett 116 nem tudom, micsoda. Magyarosan kéne egyet rendelni, aztán reklamálni, hogy átvert. ![]()
Vejne módosította - 2016. augusztus 23. - 05:57
Azon töprengek, hogy a latex belsővel rendelkező szingók nem eresztik a levegőt?
Mert ugye a peremes külsőimhez latex belsőt használok és másnapra olyan 20 psi-it elenged. Engem ez nem zavar különösebben. Maga a latex ilyen porózus anyag.
Dehogynem, ugyanugy naponta kell pumpalni.
Üdv! Carbon szingos felniről mivel érdemes a ragasztót leszedni. Szereztem egy szingós kerekszettet, amin ugyan egy új szépen felhelyezett szingó van, de lehet újra kell ragasztani mert a szélein szinte nem is fogja a ragasztás. Szerintetek érdemes levenni és újra ragasztani? Esetleg kétoldalt felhajtva bedolgozni alá ragasztót? Ha leszedem akkor viszont letakaritom a felniről a trugyit. Olvastam h pl a lakkbenzin jó erre. Carbon felnihez is jó lehet? Köszönöm előre is.
Az a mondas, hogy nem kell leszedni a ragasztot, csak azokat a darabokat, amik szabadon fityegnek. Szoval pl. muanyag gumileszedovel kicsit megdolgozod, ami lejon, lejon, a tobbi maradhat.
FAKT
Azon töprengek, hogy a latex belsővel rendelkező szingók nem eresztik a levegőt?
Mert ugye a peremes külsőimhez latex belsőt használok és másnapra olyan 20 psi-it elenged. Engem ez nem zavar különösebben. Maga a latex ilyen porózus anyag.
http://apro.bikemag....i-l357154.html#
remélem a Team Sky magába száll és belátják, nem a jó Pinarello-t választották ![]()
egy következő projekt alkatrészei:

ami még hiányzik:

hát igen. a kormány. ennek a leánykori neve itm dual cx2. miért ez? azért,mert a mezei fékkarokat fel lehet rá szerelni úgy,h egy hagyományos kormány fékkarfogását adja. na meg diós,és állítható. tavaszra jó lenne egy ilyet beszerezni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Asszem mindig ilyen termékleíràst kerestem http://bikeexpress.h...eloce-lanc.html
108,3 mm a làncom,asszem igényli a cserét. Keresztbevaltva pl 53 - 21 olyan mintha diót daràlnek a pedallal
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
veszek ennyiért kettőt, postával együtt ![]()
Sziasztok !
Campa használókhoz intézem a kérdést .Centaur fékváltókar ( 10-es , red-black) produkálja az alábbi tüneteket , kioldókar megnyomásakor egy helyett 3-4 ugrás történik , vélhetően kikopott valami a váltószerkezetben . Tapasztalt már valaki közületek ilyen jelenséget ? Javítható ez a hiba és hol találok erre alkalmas szakembert ? Válaszokat köszönöm.