Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34355 hozzászólás a témában

#3041
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Némi apróság, úgy sem fog rá senki reagálni, de, azért leírom.

 

Szóval, van valami házi megoldás arra, hogy a stoplit hátrébb helyezzem? Mert, ha csak spontán tekerek taposópedállal, vagy utcai cipőben, akkor ált. talpközépből megyek, kevésbé a vádlira, inkább a combhajlítókra támaszkodva, mert így kényelmesebb, számomra effektívebb-ösztönösebb.

 

A kéo stoplikat amennyire lehet, hátra szoktam helyezni, de, még mindig úgy érzem, jobban esne, ha kicsit hátrébb kerülnének. Van megoldás, amivel pár mm-rel hátrébb lehet őket mozgatni? A stopli fúrkálást nem tartom túl jó ötletnek.

 

Természetesebbnek érezném, ha a sarokhoz közelebb csúsztathatnám a plattit, de a cipőn a furatok ezt nem teszik lehetővé :(



#3042
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Köszönöm szépen a segítséget, most néztem ezt az újabb típusú felniket ami 50mm magas profilú és  25 széles és U shape vajon ez sokkal jobb lenne pl egy 25ös szingóval mint egy "régebbi" típusú 23-as szélességű felni?

Szvsz a profil es a szelesseg egy dolog, lehet rossz kereket is csinalni utanozva a Enve/Zipp/Reynolds stb. felnijeinek formait.



#3043
vendég_Boonen_*

vendég_Boonen_*
  • vendég

Mindenfele kerekre jo mindenfele gumi.   Mai modern ultraszeles felnire azert inkabb csak 24-25-ost, de a tobbire amit csak tetszik.

Köszönöm szépen a segítséget, most néztem ezt az újabb típusú felniket ami 50mm magas profilú és  25 széles és U shape vajon ez sokkal jobb lenne pl egy 25ös szingóval mint egy "régebbi" típusú 23-as szélességű felni?



#3044
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Nem fordítva kezelem csak egy példa volt, de érdemi segítséget látom nem kapok, fordítva is írhattam volna, hogy 23-as felnihez pl milyen szingó való vagy 25ös felnihez... A lényeg ugyan az.

Mindenfele kerekre jo mindenfele gumi.   Mai modern ultraszeles felnire azert inkabb csak 24-25-ost, de a tobbire amit csak tetszik.



#3045
vendég_Boonen_*

vendég_Boonen_*
  • vendég

Te, ezt elegge forditva kezeled, mint kellene! :D

Egy 20k-s szingohoz venni egy 200k-s kereket, haaat.      (Vagy 5k-s szingohoz 50k-s kereket, ugyanaz)

Nem fordítva kezelem csak egy példa volt, de érdemi segítséget látom nem kapok, fordítva is írhattam volna, hogy 23-as felnihez pl milyen szingó való vagy 25ös felnihez... A lényeg ugyan az.



#3046
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

A fureszlap olcsobb, mint egy szelephosszabbito! :)

ja, kivéve, ha kínai a szelephosszabbító :D

 

http://www.ebay.com/...8EAAOSwaB5XnBZF



#3047
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Lehet nem jó, helyre írok, de nem találtam a kérdésemnek megfelelő topicot. Szingós kereket akarok venni, viszont a kérdésem az lenne, hogy milyen összefüggésben arányokban van a kerék szélessége - ahogy láttam 20,5, 23, 25 van (meg persze amiről nem tudok) - a szingó szélességével? Tehát 22-es szingóhoz pl, milyen széles kereket érdemes  venni? 

Te, ezt elegge forditva kezeled, mint kellene! :D

Egy 20k-s szingohoz venni egy 200k-s kereket, haaat.      (Vagy 5k-s szingohoz 50k-s kereket, ugyanaz)



#3048
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

A fureszlap olcsobb, mint egy szelephosszabbito! :)



#3049
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.147 hozzászólás

:D :D :D

 

tumblr_oa7f587Yp21tfjtloo1_1280.jpg


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#3050
vendég_Boonen_*

vendég_Boonen_*
  • vendég

Lehet nem jó, helyre írok, de nem találtam a kérdésemnek megfelelő topicot. Szingós kereket akarok venni, viszont a kérdésem az lenne, hogy milyen összefüggésben arányokban van a kerék szélessége - ahogy láttam 20,5, 23, 25 van (meg persze amiről nem tudok) - a szingó szélességével? Tehát 22-es szingóhoz pl, milyen széles kereket érdemes  venni? 



#3051
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
En is letettem rola... Megneztem a stucnirol par merest, tenyleg olyan, ahogy kinez. A 46os befogoju brutal merev giant utan eleve nem tunt tul biztatonak, igy fel sem tettem mar. Inkabb legyen nehezebb de merev.

#3052
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

egy ideje recsegett valami a stucnim környékéről, de amikor lazítottam és újrahúztam a stucni kupak csavarját akkor abbamaradt. Tegnap kicsit pucolgattam a gépet és gondoltam beteszek egy 120-as stucnit amivel korábban már mentem mert a mostanit néha rövidnek éreztem. Erre mikor leveszem a stucnit látom, hogy 3! helyen van elrepedve. Baszki mondom de jó, hogy nem adta meg magát alattam mondjuk a Pilisben.

Ez egy elég régi Ritchely WCS 31.8-as abból az időből amikor ez még valóban a csúcs volt náluk, könnyű, úri cucc (115g asszem a 110-es) de ezt egy használt bringával kaptam, ki tudja mit kapott előtte.

Érdekes, hogy először csak az egyik repedés tűnt föl az egyik villanyakra rögzítő csavarnál. Azt gondoltam én voltam f..sz és túlhúztam (mondjuk túlhúzásnál inkább a menet roncsolódik vagy esetleg megroppan a villanyak) de később láttam, hogy bizony a kormány befogó résznél a fő cső is szépen hosszában elkezdett repedni mindkét oldalon. Pedig itt nincs csavar. A kormány befogó átmérő méretével lehetne gond, ha az kicsit kisebb vagy esetleg nagyobb, de ezt kizárnám, egy elég jó kis FSA kormány, nem gagyesz.

Szóval használt stucnival, kormánnyal csak vigyázni! van aki pár szezononként cseréli.

Őszintén szólva a 10 évvel ezelőtti WCS is már elég szar volt minőségre, nem tudom, hogy a tied milyen, de amióta én bringázom a WCS mindig könnyen megadta magát.


  • Vejne kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#3053
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Koszi, epp ezt akartam linkelni :) erdekes teszt... Ebbol is latszik sokkal inkabb az szamit, hogy keszitettek el, mintsem mi az anyaga (most a karbon felsobbrendusegere gondolok). Meg a sulyhoz viszonyitva sincs tul nagy elteres. Illetve ami nehezebb az sem ertelemszeruen merevebb. A multkori vaztesztnel is ez jott le...

Inkabb szemelyes benyomasra lettem volna kivancsi.

csináljuk a vejne által bevett gyakorlatot.

írjuk be a keresőbe, hogy ritchey wcs curve handlebar stiffness

második találat: fairwheelbikes teszt.

és milyen hasznos kis oldalra dobott:

http://blog.fairwhee...ndlebar-review/

hmmm. igaz, a tesztben a logicII (anatomikus) és klasszik curve változat szerepel, de úgy látom, elég kellemes adatokat produkál.

Kényelem az függ ugye attól, mennyire hajlik, mennyire "merev", és mennyire jön be a hajlítása.

Akinek pl. bejön az easton ec-90slx-ből a kompakt 130-75 méretű hajlítása, annak tudok ajánlani hazai boltban újat, 30ezer kerek forintért, 40cc méretben. :


arn módosította - 2016. augusztus 25. - 17:41


#3054
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

csináljuk a vejne által bevett gyakorlatot.

 

írjuk be a keresőbe, hogy ritchey wcs curve handlebar stiffness

 

második találat: fairwheelbikes teszt.

 

és milyen hasznos kis oldalra dobott:

 

http://blog.fairwhee...ndlebar-review/

 

hmmm. igaz, a tesztben a logicII (anatomikus) és klasszik curve változat szerepel, de úgy látom, elég kellemes adatokat produkál.

 

Kényelem az függ ugye attól, mennyire hajlik, mennyire "merev", és mennyire jön be a hajlítása.

 

Akinek pl. bejön az easton ec-90slx-ből a kompakt 130-75 méretű hajlítása, annak tudok ajánlani hazai boltban újat, 30ezer kerek forintért, 40cc méretben. :


Vejne módosította - 2016. augusztus 25. - 16:21


#3055
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

wcs curve kormanyrol mi a tapasztalat/velemeny? merevseg, kenyelem, etc?

http://ritcheylogic....blatte-road-bar


arn módosította - 2016. augusztus 25. - 13:30


#3056
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Én hülye meg tegnap bánkódtam, hogy miért nem az 5ezer ft-os kalloy light stucnit vettem, miért a syntace f139-est :D 



#3057
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

egy ideje recsegett valami a stucnim környékéről, de amikor lazítottam és újrahúztam a stucni kupak csavarját akkor abbamaradt. Tegnap kicsit pucolgattam a gépet és gondoltam beteszek egy 120-as stucnit amivel korábban már mentem mert a mostanit néha rövidnek éreztem. Erre mikor leveszem a stucnit látom, hogy 3! helyen van elrepedve. Baszki mondom de jó, hogy nem adta meg magát alattam mondjuk a Pilisben.

Ez egy elég régi Ritchely WCS 31.8-as abból az időből amikor ez még valóban a csúcs volt náluk, könnyű, úri cucc (115g asszem a 110-es) de ezt egy használt bringával kaptam, ki tudja mit kapott előtte.

Érdekes, hogy először csak az egyik repedés tűnt föl az egyik villanyakra rögzítő csavarnál. Azt gondoltam én voltam f..sz és túlhúztam (mondjuk túlhúzásnál inkább a menet roncsolódik vagy esetleg megroppan a villanyak) de később láttam, hogy bizony a kormány befogó résznél a fő cső is szépen hosszában elkezdett repedni mindkét oldalon. Pedig itt nincs csavar. A kormány befogó átmérő méretével lehetne gond, ha az kicsit kisebb vagy esetleg nagyobb, de ezt kizárnám, egy elég jó kis FSA kormány, nem gagyesz.

Szóval használt stucnival, kormánnyal csak vigyázni! van aki pár szezononként cseréli.


  • Vejne kedveli ezt

#3058
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT

 

:( anno bezzeg saját tekerentyűt nem ennyiért vettem.

 

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT

 

jé, ilyenem van a dale-en, de 139 gramm, szóval, a feltüntetett 116 nem tudom, micsoda. Magyarosan kéne egyet rendelni, aztán reklamálni, hogy átvert. :D


Vejne módosította - 2016. augusztus 23. - 05:57


#3059
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Azon töprengek, hogy a latex belsővel rendelkező szingók nem eresztik a levegőt?

Mert ugye a peremes külsőimhez latex belsőt használok és másnapra olyan 20 psi-it elenged. Engem ez nem zavar különösebben. Maga a latex ilyen porózus anyag.

Dehogynem, ugyanugy naponta kell pumpalni.



#3060
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Üdv! Carbon szingos felniről mivel érdemes a ragasztót leszedni. Szereztem egy szingós kerekszettet, amin ugyan egy új szépen felhelyezett szingó van, de lehet újra kell ragasztani mert a szélein szinte nem is fogja a ragasztás. Szerintetek érdemes levenni és újra ragasztani? Esetleg kétoldalt felhajtva bedolgozni alá ragasztót? Ha leszedem akkor viszont letakaritom a felniről a trugyit. Olvastam h pl a lakkbenzin jó erre. Carbon felnihez is jó lehet? Köszönöm előre is.

Az a mondas, hogy nem kell leszedni a ragasztot, csak azokat a darabokat, amik szabadon fityegnek.   Szoval pl. muanyag gumileszedovel kicsit megdolgozod, ami lejon, lejon, a tobbi maradhat.