En max azt erzem meg, ha defektes. De azt se egybol!
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#3041
Írta 2016. szeptember 01. - 15:16

#3042
Írta 2016. szeptember 01. - 09:47

Minden elismeresem, hogy meg tudod kulonboztetni a ket kulsot. Nekem ilyen meg sose sikerult. Tartossagban, tapadasban, szepsegben latok kulonbseget koztuk, de kenyelemben nem.
Nekem akkor szokott "kisimulni" a gurulás amikor a használt, hátul már kockásra kopott külső helyett felmegy egy új, aminek még íves a profilja. Na ezt én is megérzem
#3043
Írta 2016. augusztus 31. - 22:58

Minden elismeresem, hogy meg tudod kulonboztetni a ket kulsot. Nekem ilyen meg sose sikerult. Tartossagban, tapadasban, szepsegben latok kulonbseget koztuk, de kenyelemben nem.
Pedig ugyanazon a nyomáson és belsővel egy Vittoria Rubino Pro III és a kedvelt GP4000SII között is van érezhető különbség. Nap mint nap megyek az Egerből kivezető rossz minőségű, durva, keresztbe bordás aszfalton. És itt tűnt fel, hogy sokkal szebben gördül ezen az úton.
#3044
Írta 2016. augusztus 31. - 19:12

Hozzájutottam egy pár Clément Strada LGG külsőhöz, 25-ös méretben. Nagyon jó kis gumik, latex belsővel használom Neutron kerékszettel. Sokkal komfortosabb, mint a GP4000SII. Hozzáteszem, az utóbbi nagy rajongója vagyok. Természetesen nem lehet őket összehasonlítani, hisz ez a Clément rosszabb aszfaltra készült, amolyan mindenes, nem versenyspecifikus külső. Itt a Bükk és a Mátra aszfaltjain használom. Olyan 1500 km van már benne, sehol egy vágás rajta. Csak ajánlani tudom, bár kíváncsi lennék egy Clément LCV versenykülsőre is.
Minden elismeresem, hogy meg tudod kulonboztetni a ket kulsot. Nekem ilyen meg sose sikerult. Tartossagban, tapadasban, szepsegben latok kulonbseget koztuk, de kenyelemben nem.
#3045
Írta 2016. augusztus 31. - 15:08

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3046
Írta 2016. augusztus 31. - 15:06

Némi apróság, úgy sem fog rá senki reagálni, de, azért leírom.
Szóval, van valami házi megoldás arra, hogy a stoplit hátrébb helyezzem? Mert, ha csak spontán tekerek taposópedállal, vagy utcai cipőben, akkor ált. talpközépből megyek, kevésbé a vádlira, inkább a combhajlítókra támaszkodva, mert így kényelmesebb, számomra effektívebb-ösztönösebb.
A kéo stoplikat amennyire lehet, hátra szoktam helyezni, de, még mindig úgy érzem, jobban esne, ha kicsit hátrébb kerülnének. Van megoldás, amivel pár mm-rel hátrébb lehet őket mozgatni? A stopli fúrkálást nem tartom túl jó ötletnek.
Természetesebbnek érezném, ha a sarokhoz közelebb csúsztathatnám a plattit, de a cipőn a furatok ezt nem teszik lehetővé
Adam Hansen használ olyan megoldást a cipőjén, mint amit te szeretnél. Szerintem meg lehet csinálni a cipődet is hasonlóra. Csak nem tudom megéri e. Körmös anyát kell beletenni belülről. Na meg persze át kell fúrni a talpat hozzá.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3047
Írta 2016. augusztus 31. - 10:18

Hozzájutottam egy pár Clément Strada LGG külsőhöz, 25-ös méretben. Nagyon jó kis gumik, latex belsővel használom Neutron kerékszettel. Sokkal komfortosabb, mint a GP4000SII. Hozzáteszem, az utóbbi nagy rajongója vagyok. Természetesen nem lehet őket összehasonlítani, hisz ez a Clément rosszabb aszfaltra készült, amolyan mindenes, nem versenyspecifikus külső. Itt a Bükk és a Mátra aszfaltjain használom. Olyan 1500 km van már benne, sehol egy vágás rajta. Csak ajánlani tudom, bár kíváncsi lennék egy Clément LCV versenykülsőre is.
#3048
Írta 2016. augusztus 31. - 05:24

Hirdetik ezt a patika 51es Wilier Imperiale de Lux vázszettet hol bikemagon,hol testbike/bolhán hetek,lassan hónap óta,hol ezzel a bibi?
Az stimt hogy kisméretű váz,így nem ugranak rá annyian,de 150-200k ráfordítással elég csini gépet össze lehetne legózni némi külföldi alkatrészvadáaszattal.
Elnézve hogy 250 környékén miket akarnak rásózni az emberrel,eléggé jó alap lehetne ez,vagy miért is nem rabol erre senki rá? Jó váznak számít ez vagy a két Wilkó mellé én nedvesedek
egy harmadikra?
én nem szeretnék wiliert.
kimegyek tekerni, 20-30 perc alatt átlag 5 jön velem szembe.
kéne a francnak egy tucatmárka.
főleg egy 10 éves váz, ami a maga korában sem számított túlzottan prémiumnak.
Inkább vegyél valami korabeli Time, Look vázat, vagy más márkát.
#3049
Írta 2016. augusztus 31. - 03:48

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3050
Írta 2016. augusztus 31. - 03:47

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3051
Írta 2016. augusztus 30. - 22:13

Az stimt hogy kisméretű váz,így nem ugranak rá annyian,de 150-200k ráfordítással elég csini gépet össze lehetne legózni némi külföldi alkatrészvadáaszattal.
Elnézve hogy 250 környékén miket akarnak rásózni az emberrel,eléggé jó alap lehetne ez,vagy miért is nem rabol erre senki rá? Jó váznak számít ez vagy a két Wilkó mellé én nedvesedek
egy harmadikra?

#3052
Írta 2016. augusztus 30. - 19:52

Némi apróság, úgy sem fog rá senki reagálni, de, azért leírom.
Szóval, van valami házi megoldás arra, hogy a stoplit hátrébb helyezzem? Mert, ha csak spontán tekerek taposópedállal, vagy utcai cipőben, akkor ált. talpközépből megyek, kevésbé a vádlira, inkább a combhajlítókra támaszkodva, mert így kényelmesebb, számomra effektívebb-ösztönösebb.
A kéo stoplikat amennyire lehet, hátra szoktam helyezni, de, még mindig úgy érzem, jobban esne, ha kicsit hátrébb kerülnének. Van megoldás, amivel pár mm-rel hátrébb lehet őket mozgatni? A stopli fúrkálást nem tartom túl jó ötletnek.
Természetesebbnek érezném, ha a sarokhoz közelebb csúsztathatnám a plattit, de a cipőn a furatok ezt nem teszik lehetővé
#3053
Írta 2016. augusztus 30. - 17:38

Köszönöm szépen a segítséget, most néztem ezt az újabb típusú felniket ami 50mm magas profilú és 25 széles és U shape vajon ez sokkal jobb lenne pl egy 25ös szingóval mint egy "régebbi" típusú 23-as szélességű felni?
Szvsz a profil es a szelesseg egy dolog, lehet rossz kereket is csinalni utanozva a Enve/Zipp/Reynolds stb. felnijeinek formait.
#3054
vendég_Boonen_*
Írta 2016. augusztus 29. - 21:40

Mindenfele kerekre jo mindenfele gumi. Mai modern ultraszeles felnire azert inkabb csak 24-25-ost, de a tobbire amit csak tetszik.
Köszönöm szépen a segítséget, most néztem ezt az újabb típusú felniket ami 50mm magas profilú és 25 széles és U shape vajon ez sokkal jobb lenne pl egy 25ös szingóval mint egy "régebbi" típusú 23-as szélességű felni?
#3055
Írta 2016. augusztus 29. - 21:25

Nem fordítva kezelem csak egy példa volt, de érdemi segítséget látom nem kapok, fordítva is írhattam volna, hogy 23-as felnihez pl milyen szingó való vagy 25ös felnihez... A lényeg ugyan az.
Mindenfele kerekre jo mindenfele gumi. Mai modern ultraszeles felnire azert inkabb csak 24-25-ost, de a tobbire amit csak tetszik.
#3056
vendég_Boonen_*
Írta 2016. augusztus 29. - 19:30

Te, ezt elegge forditva kezeled, mint kellene!
Egy 20k-s szingohoz venni egy 200k-s kereket, haaat. (Vagy 5k-s szingohoz 50k-s kereket, ugyanaz)
Nem fordítva kezelem csak egy példa volt, de érdemi segítséget látom nem kapok, fordítva is írhattam volna, hogy 23-as felnihez pl milyen szingó való vagy 25ös felnihez... A lényeg ugyan az.
#3057
Írta 2016. augusztus 29. - 07:23

A fureszlap olcsobb, mint egy szelephosszabbito!
ja, kivéve, ha kínai a szelephosszabbító
http://www.ebay.com/...8EAAOSwaB5XnBZF
#3058
Írta 2016. augusztus 29. - 01:35

Lehet nem jó, helyre írok, de nem találtam a kérdésemnek megfelelő topicot. Szingós kereket akarok venni, viszont a kérdésem az lenne, hogy milyen összefüggésben arányokban van a kerék szélessége - ahogy láttam 20,5, 23, 25 van (meg persze amiről nem tudok) - a szingó szélességével? Tehát 22-es szingóhoz pl, milyen széles kereket érdemes venni?
Te, ezt elegge forditva kezeled, mint kellene!
Egy 20k-s szingohoz venni egy 200k-s kereket, haaat. (Vagy 5k-s szingohoz 50k-s kereket, ugyanaz)
#3059
Írta 2016. augusztus 29. - 01:34
