Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#30721
Írta 2008. február 01. - 18:25
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#30722
Írta 2008. február 01. - 18:17
hali
ugye a monoblokkház átmérõje minden váznál szabványos, csak a szélesség különbözõ?
Nem egyformák:
http://sheldonbrown....o-z.html#bottom
threading oszlop, elsõ érték.
Az olasz menetesbe (M36=36mm) prímán belepottyan a jóval gyakoribb angol/ISOcsésze (BC1,37=34,8mm)
A csapágyházszélesség meg olasz menetesnél 70 mm, többi 68.
#30723
Írta 2008. február 01. - 17:56
hali
ugye a monoblokkház átmérõje minden váznál szabványos, csak a szélesség különbözõ?
mert a vázamba az ultegra integrált csészém konkrétan beleesik. egyáltalán nem fogja a menet...
ez ugye nem jó így?
másik kérdés: milyen szélességû lehet a monoblokkház?
Nem feltétlenül egy fajta szabvány van.Nekem volt olyan régi olasz vázam,amibe minta után vettem monoblokkot,majd pár év mulva vázat cseréltem peugeot-ra és nem ment bele a mono. mérve kb.1mm volt a különbség átmérõben.
A mostani integráltaknál már lehet hogy nincs ilyen méretválasztási lehetõség,nem tudom.
#30724
Írta 2008. február 01. - 00:02
mert a vázamba az ultegra integrált csészém konkrétan beleesik. egyáltalán nem fogja a menet...
ez ugye nem jó így?
másik kérdés: milyen szélességû lehet a monoblokkház?
Ez elég rossz hír neked, ugyan még esetleg javítható a dolog, de nem egyszerû, elvileg meg lehet perselyezni a vázat ezen a részen, kérdés, hogy érdemes-e?
68 és 73 mm egyébként a két szabvány méret szélességre.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#30725
Írta 2008. január 31. - 23:17
ugye a monoblokkház átmérõje minden váznál szabványos, csak a szélesség különbözõ?
mert a vázamba az ultegra integrált csészém konkrétan beleesik. egyáltalán nem fogja a menet...
ez ugye nem jó így?
másik kérdés: milyen szélességû lehet a monoblokkház?
#30726
Írta 2008. január 27. - 22:33
újítás attól még van benne:)
az meg kimondottan szimpi, hogy van CT hajtómû is belõle. ha ezt karácsony elõtt tudom...
#30727
Írta 2008. január 27. - 22:29
meg a fékváltókarok könnyebbek 42 grammal az alaphoz képest...Különbség csak a hajtómûben ill a középcsapágyban van, össze lehet vetni a verziószámokat jobbra, a többinél egyforma:
http://www.paul-lang...ace/ultegra_sl/
http://www.paul-lang.../race/ultegra_/
Ettõl eltekintve tök egyformák, csak más festékszóró-pisztolyt vett elõ az ipari robot. Nem véletlen, hogy az ezüst is maradt, ez nem technológiai csere volt.
A Sora nincs annyira reflektorfényben, mind a többi szett, bedobtak még valami kis nyalánkságot a népnek, hogy ne legyen olyan vékony az újdonságok listája.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#30728
Írta 2008. január 27. - 21:31
és az ultegra SL? mert az bizony 2008-as cuccos. az is újítás valamelyest.
Különbség csak a hajtómûben ill a középcsapágyban van, össze lehet vetni a verziószámokat jobbra, a többinél egyforma:
http://www.paul-lang...ace/ultegra_sl/
http://www.paul-lang.../race/ultegra_/
Ettõl eltekintve tök egyformák, csak más festékszóró-pisztolyt vett elõ az ipari robot. Nem véletlen, hogy az ezüst is maradt, ez nem technológiai csere volt.
A Sora nincs annyira reflektorfényben, mind a többi szett, bedobtak még valami kis nyalánkságot a népnek, hogy ne legyen olyan vékony az újdonságok listája.
#30729
Írta 2008. január 27. - 21:26
A shimanonál a 130 as körnél van 53/39, a 110 nél meg 50/36 vagyis kompakt.
Hogy is van ez?-nemértem
itt egy link, Rouleur 2.2 Team rõl van szó
http://www.sram.com/...s/cranksets.pdf
#30730
Írta 2008. január 27. - 21:09
Mert már 2008 van...
Most ért körbe a kör a frissítéseknél (2004: DA, 05:ultegra, 06:105, 07:tiagra, 08:sora, 09:megint DA)
és az ultegra SL? mert az bizony 2008-as cuccos. az is újítás valamelyest.
#30731
Írta 2008. január 27. - 17:54
Mert már 2008 van...
Most ért körbe a kör a frissítéseknél (2004: DA, 05:ultegra, 06:105, 07:tiagra, 08:sora, 09:megint DA)
éértem! végülis logikus:D de ez nem változtat azon a tényen hogy én idén veszek dura ace fékváltókart...
#30732
Írta 2008. január 27. - 17:33
#30733
Írta 2008. január 27. - 17:04
Most ért körbe a kör a frissítéseknél (2004: DA, 05:ultegra, 06:105, 07:tiagra, 08:sora, 09:megint DA)
#30734
Írta 2008. január 27. - 17:00
Megnézem.
Más: úgy hírlik 17 év után változtat a Shimano. A Dura-Acenál az STI váltókábel állítólag szintén a kormányszalag alatt fog futni. 2009-ben jön az elektromos is.
a 2009-es szettben lesz ez a váltókábel a bandázs alatt cucc? miért nem már a 2008-asban?
#30735
Írta 2008. január 27. - 16:06
#30736
Írta 2008. január 27. - 13:47
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30737
Írta 2008. január 27. - 13:45
Más: úgy hírlik 17 év után változtat a Shimano. A Dura-Acenál az STI váltókábel állítólag szintén a kormányszalag alatt fog futni. 2009-ben jön az elektromos is.
#30738
Írta 2008. január 26. - 23:21
#30739
Írta 2008. január 26. - 23:14
#30740
Írta 2008. január 26. - 23:08
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





