igen... és a e-bike on aszem még lehet kapni konzoloshoz bilincset is valami 2-3k ért és akkor fel tod rakni Rögzítõ pont nélküli vázakra...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#30201
Írta 2008. május 25. - 20:03

#30202
Írta 2008. május 25. - 19:57

Mi a különbség a vázkonzolos ( shimanonál F ) és a bilincses ( B ) típusú elsõ váltó között?
Nekem vázkonzolos van, de a nyeregcsõvemen nincs az elsõ váltó számára kialakított rögzítési pont, ebben az esetben bilincsest is használhatnék?
Nekem vázkonzolos van, de a nyeregcsõvemen nincs az elsõ váltó számára kialakított rögzítési pont, ebben az esetben bilincsest is használhatnék?
#30203
Írta 2008. május 23. - 21:29

#30204
Írta 2008. május 23. - 14:58

#30205
Írta 2008. május 23. - 14:45

MATT, nyilván azért, mert fixit építeni csak kukázott alkatrészekbõl szoktak, nem tudtad?
#30206
Írta 2008. május 23. - 14:40

prowheel acél hajtómû ultragáz, megvan 1 kg, és az acél tányér iszonyat hamar felveszi a 8-as formát. 2000 ft-t se ér, max fixire
fixire miért? :wtf:
#30207
Írta 2008. május 23. - 14:09

én a Penco zseléjét és sprortitalát használom, (zselét nem edzésre:P), szerintem jók nagyon
#30208
Írta 2008. május 23. - 13:32

prowheel acél hajtómû ultragáz, megvan 1 kg, és az acél tányér iszonyat hamar felveszi a 8-as formát. 2000 ft-t se ér, max fixire
#30209
Írta 2008. május 22. - 23:41

//OFF
ja igen köszi
majd valamikor feltolom újhelyre 8) addig ez van 
//ON
a bringásnak a szénhidrát tartaléka a legnagyobb kincse! a zselé, energia szeletek egy bónusz energiabevitel ... rendszeres edzés mellett nem javallom..
hosszabb edzésen igen, illetve hogy szokja a emésztõrendszered a feelinget ,de nem rendszeresen. Azt csak te tudod mit tudsz megenni és mi marad benned Zselé(ezt inkább futáshoz szokás) az oan 50-50% hogy benned marad...
energia szeletek Powerbar vagy Verofitet ajánlom (utóbbi nagyon ütõs 2 vel lenyomtam egy Ironmant úgyhogy van benne kraft...)
inkább edzés elött egy jó kis kajcsi utána egy laza huszas kóricálás, átmozgatás nagymama tempó 110es pulzuson... és utánna lehet adni neki az ívet de eléhezésre vigyázni... (1x 2x nem árt hogy tudd mire kell felkészülni illetve megduplázza a szénhidrát raktárakat a szervezetben... de q..va sz.r érzés 38 fokos hõsékben vacogó fogakkal tekerni...) /szendvics is mehet edzésre..
/
és utánna természetesen megint kajcsizás 8)
ja igen köszi


//ON
a bringásnak a szénhidrát tartaléka a legnagyobb kincse! a zselé, energia szeletek egy bónusz energiabevitel ... rendszeres edzés mellett nem javallom..
hosszabb edzésen igen, illetve hogy szokja a emésztõrendszered a feelinget ,de nem rendszeresen. Azt csak te tudod mit tudsz megenni és mi marad benned Zselé(ezt inkább futáshoz szokás) az oan 50-50% hogy benned marad...
energia szeletek Powerbar vagy Verofitet ajánlom (utóbbi nagyon ütõs 2 vel lenyomtam egy Ironmant úgyhogy van benne kraft...)
inkább edzés elött egy jó kis kajcsi utána egy laza huszas kóricálás, átmozgatás nagymama tempó 110es pulzuson... és utánna lehet adni neki az ívet de eléhezésre vigyázni... (1x 2x nem árt hogy tudd mire kell felkészülni illetve megduplázza a szénhidrát raktárakat a szervezetben... de q..va sz.r érzés 38 fokos hõsékben vacogó fogakkal tekerni...) /szendvics is mehet edzésre..

és utánna természetesen megint kajcsizás 8)
#30210
Írta 2008. május 22. - 20:49

OFF: sac1: a képeid error 404, file not found:) csak gondoltam szólok:)
ON: ki milyen zselét/port/akármit használ edzéshez? Born?
ON: ki milyen zselét/port/akármit használ edzéshez? Born?
#30211
Írta 2008. május 22. - 20:14

akkor egyedül maradtam 8) én nemszeretem a régiségeket.. de nem azt mondom hogy nem ajánlom, természetesen én is találtam szépségeket már apróba csak én nem tekernék velük szívesen.
#30212
Írta 2008. május 22. - 20:06

én is a retrora szavazok jobb minöségü alkatrészek és nekem jobban is tetszik


#30213
Írta 2008. május 22. - 19:51

Én pont olyat használok. Nem egy nagy eresztés. Nem lehet valami szépen felrakni, és hátra nem túl tartós. Kb. 2800-3000 km-t bír hátul. A legutolsóban pl. brutális szövetszakadás volt. Valami jobbat akarok majd kipróbálni. Tufo-ból az olcsóbb?
#30214
Írta 2008. május 22. - 19:48

Decathlonban 3-4k között láttam Vittoria szingót. Még az is lehet, hogy párban.
People should know when they are conquered.
Would you, Quintus? Would I?
Would you, Quintus? Would I?
#30215
Írta 2008. május 22. - 19:45

#30216
Írta 2008. május 22. - 19:39

ami a retro vs olcsó bringa témát illeti én is a retrora szavazok, annál idegesítõbb nincs mikor egy olcsó szett nem mûködik normálisan, viszont a retro meg egyszerû mint egy faék, az vagy mûködik vagy nem, csak tényleg oda kell figyelni mit vesz meg az ember, az én téli cangám 50nél tuti nem ér többet, komfortra mégis olyan mint a versenygép. Jó nyilván nincs olyan súlyban meg nincs fváltókar de sztem akor is jobban megéri.
#30217
Írta 2008. május 22. - 19:28

Felnicsere küllõkkel minimum 10ezer (inkább 15)+munkadíj, hozzá a külsõk, belsõk. Míg 12-bõl kijön 2 szingó, hozzá Tufo defektjavító lötty, és kész. Több ismerõsömnél is mûködik. Igaz, vágás ellen nem véd, de az a peremes külsõt is szétvágja.
Vagy nézel apróból kerékszettet.
Vagy nézel apróból kerékszettet.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#30218
Írta 2008. május 22. - 19:09

persze hogy meglehet felni választásnál figyelni kell a küllö jukak számát a küllöt viszont jobb cserélni mivel kitudja mióta nyuzzák menyire fáradt már el na meg nem is biztos hogy az új felnihez passzol a méret


#30219
Írta 2008. május 22. - 17:47

Üdvözletem, remélem még nem merült fel a kérdés, és kapok választ a kifejezetten hülye kérdésemre: Nem rég vettünk a havernak egy bringát, és "sajnos" kiderült, hogy szingós a felni, a külsõ. Azért nem jó hír, mert amatõrök vagyunk, macera nekünk a "versenytechnika", pláne ha a srác a városban használja. A problémát tetézi, hogy lehet, hogy rossz a gumi, mert elég hamar eléggé leeresztett. Most azon gondolkozom, hogy végleg meg kéne oldani a dolgot és felmerült egy ötlet bennem, hogy a felnit kompletten kéne cserélni. A kérdésem a következõ: Meg lehet azt csinálni, hogy a szingós felnit leoperálom, és helyette egy sima, normál felnit rakok fel? Küllõk, agyak ilyenkor maradhatnak? Remélem nem hülye a kérdés és kapok rá jó választ, elõre is köszönöm!
#30220
Írta 2008. május 22. - 16:47

mi a bajod a menetes stucnival?
bármilyen árfekvésben kapsz 1"-os menetes k.csapágyat, ha sima golyós rendszerû, akkor max golyót cserélsz és fel van újítva!
a gumira rá van írva, hogy 622... mást nem szabad megvenni.
a nagy szopás szerintem a szingós kerék!
ezen kívül én dobok egy szavazatot a hasdznált gépek mellé!
bármilyen árfekvésben kapsz 1"-os menetes k.csapágyat, ha sima golyós rendszerû, akkor max golyót cserélsz és fel van újítva!
a gumira rá van írva, hogy 622... mást nem szabad megvenni.
a nagy szopás szerintem a szingós kerék!
ezen kívül én dobok egy szavazatot a hasdznált gépek mellé!