Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#30201
Írta 2008. május 22. - 19:45
#30202
Írta 2008. május 22. - 19:39
ami a retro vs olcsó bringa témát illeti én is a retrora szavazok, annál idegesítõbb nincs mikor egy olcsó szett nem mûködik normálisan, viszont a retro meg egyszerû mint egy faék, az vagy mûködik vagy nem, csak tényleg oda kell figyelni mit vesz meg az ember, az én téli cangám 50nél tuti nem ér többet, komfortra mégis olyan mint a versenygép. Jó nyilván nincs olyan súlyban meg nincs fváltókar de sztem akor is jobban megéri.
#30203
Írta 2008. május 22. - 19:28
Felnicsere küllõkkel minimum 10ezer (inkább 15)+munkadíj, hozzá a külsõk, belsõk. Míg 12-bõl kijön 2 szingó, hozzá Tufo defektjavító lötty, és kész. Több ismerõsömnél is mûködik. Igaz, vágás ellen nem véd, de az a peremes külsõt is szétvágja.
Vagy nézel apróból kerékszettet.
Vagy nézel apróból kerékszettet.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#30204
Írta 2008. május 22. - 19:09
persze hogy meglehet felni választásnál figyelni kell a küllö jukak számát a küllöt viszont jobb cserélni mivel kitudja mióta nyuzzák menyire fáradt már el na meg nem is biztos hogy az új felnihez passzol a méret
...Nem,nem tündérke a kívánság,az kívánság. Térdelj csak le szépen!
#30205
Írta 2008. május 22. - 17:47
Üdvözletem, remélem még nem merült fel a kérdés, és kapok választ a kifejezetten hülye kérdésemre: Nem rég vettünk a havernak egy bringát, és "sajnos" kiderült, hogy szingós a felni, a külsõ. Azért nem jó hír, mert amatõrök vagyunk, macera nekünk a "versenytechnika", pláne ha a srác a városban használja. A problémát tetézi, hogy lehet, hogy rossz a gumi, mert elég hamar eléggé leeresztett. Most azon gondolkozom, hogy végleg meg kéne oldani a dolgot és felmerült egy ötlet bennem, hogy a felnit kompletten kéne cserélni. A kérdésem a következõ: Meg lehet azt csinálni, hogy a szingós felnit leoperálom, és helyette egy sima, normál felnit rakok fel? Küllõk, agyak ilyenkor maradhatnak? Remélem nem hülye a kérdés és kapok rá jó választ, elõre is köszönöm!
#30206
Írta 2008. május 22. - 16:47
mi a bajod a menetes stucnival?
bármilyen árfekvésben kapsz 1"-os menetes k.csapágyat, ha sima golyós rendszerû, akkor max golyót cserélsz és fel van újítva!
a gumira rá van írva, hogy 622... mást nem szabad megvenni.
a nagy szopás szerintem a szingós kerék!
ezen kívül én dobok egy szavazatot a hasdznált gépek mellé!
bármilyen árfekvésben kapsz 1"-os menetes k.csapágyat, ha sima golyós rendszerû, akkor max golyót cserélsz és fel van újítva!
a gumira rá van írva, hogy 622... mást nem szabad megvenni.
a nagy szopás szerintem a szingós kerék!
ezen kívül én dobok egy szavazatot a hasdznált gépek mellé!
#30207
Írta 2008. május 22. - 16:13
azért meg kell említeni hogy az ólcsó kiegek. nem azért olcsók mert szarok v. mert nem bírják... hanem mert se a gyártás technológia se az anyagfelhasználás nem oan kompromisszumkész...
lásd Prowheel acél hajtókar, acél tárcsa 2000ft újonnan ... egy tankal is átmehetsz rajta az tuti egyben marad... semmi hollowtech semmi üreges kiképzés... kovácsolt acél az egész
A használt cuccnál meg tényleg oda kell rá figyelni hogy lehessen valamit kezdeni még vele ... szóval ien menetes stucni; 1' kormány; valami pró fûzéssel egy 7es agyas kerék(ami lehet nem is 622-es) ... ezek nagy buktatók ... és sok sok tízezrek
lásd Prowheel acél hajtókar, acél tárcsa 2000ft újonnan ... egy tankal is átmehetsz rajta az tuti egyben marad... semmi hollowtech semmi üreges kiképzés... kovácsolt acél az egész
A használt cuccnál meg tényleg oda kell rá figyelni hogy lehessen valamit kezdeni még vele ... szóval ien menetes stucni; 1' kormány; valami pró fûzéssel egy 7es agyas kerék(ami lehet nem is 622-es) ... ezek nagy buktatók ... és sok sok tízezrek
#30208
Írta 2008. május 22. - 09:16
Hát pont az a gond az ilyen cuccokkal, hogy nagyon valószínûen nem bír sokat, nem mûködik jól, stb. Szóval az ár nagyon alacsony, ami már önmagában is gyanús, de ha használják is a bringát, akkor szép lassan mindent ki kell rajta cserélni, tehát vagy háromszor annyiba lesz, vagy elúszott 50e Ft. A megoldás szerintem is a használt, bár azt is jól meg kell nézni, egy nem túl régi acél, cro-mo gép 8-as rendszerrel kb. ennyiért be lehet szerezni, vag kicsit többért 9-est. Mondjuk nem árt egy oútis kollega, aki segít a vásárlásnál, vagy tanácsot ad.
#30209
Írta 2008. május 22. - 08:59
hát 7sebrességes 3 tárcsás váltószet van rajta .. valami noname meg itm kiegek.. anyira nem szar de monjuk a néha használás mellett lehet lesz 2 év mire eléri azt a kort hogy gond legyen vele... és monjuk sztem 52k -t megér...
Nyúzni jó az, nem kell sajnálni, sokat bír.
#30210
Írta 2008. május 22. - 00:00
hát 7sebrességes 3 tárcsás váltószet van rajta .. valami noname meg itm kiegek.. anyira nem szar de monjuk a néha használás mellett lehet lesz 2 év mire eléri azt a kort hogy gond legyen vele... és monjuk sztem 52k -t megér...
#30211
Írta 2008. május 21. - 22:15
...nem túl minõségi alkatrészekkel kapod, és csak gond lesz vele egy idõ után.Köszi a tippeket,rendszeresen olvasgatom a piactér oldalt. Nehéz találni 54-es / 170 cm körül vagyok /vázzal bíró jó bringát. Csak a Decathlonoson azért akadt meg a szemem,mert 51.900-ért szerintem.......
látatlanban beszélek, de ennyiért nem valószínû hogy megbízható cuccot kapsz.
#30212
Írta 2008. május 21. - 19:57
Köszi a tippeket,rendszeresen olvasgatom a piactér oldalt. Nehéz találni 54-es / 170 cm körül vagyok /vázzal bíró jó bringát. Csak a Decathlonoson azért akadt meg a szemem,mert 51.900-ért szerintem.......
#30213
Írta 2008. május 21. - 19:19
Teljesen jók azok az outik.. amire te akarod használni megfelel... (figyelni kell mert vannak Decák ahol elég durva akciók vannak szezonváltás után... ) jó monjuk én nem vagyok a retró bringák híve de én is tanácsolom az apró lapozgatását...
#30214
Írta 2008. május 21. - 14:19
Montizom csak néha tekernék egyet outival is. Keveset lenne használva ezért nem szándékozom sokat költeni rá.
Elõre is köszi.
A típust nem ismerem, de látatlanban is, sztem jobban jársz egy retro outival az apróból.
Ha méretben jó, akkor mondjuk ezt: http://piacter.bikem...t=137862&cat=56
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#30215
Írta 2008. május 21. - 13:03
Sziasztok!
Decathlonos outiról van valakinek véleménye,tapasztalata?:chin:
Nagyon alsó kategóriásra gondoltam B'TWIN Sport 1.:icon_redf
Montizom csak néha tekernék egyet outival is. Keveset lenne használva ezért nem szándékozom sokat költeni rá.
Elõre is köszi.
Decathlonos outiról van valakinek véleménye,tapasztalata?:chin:
Nagyon alsó kategóriásra gondoltam B'TWIN Sport 1.:icon_redf
Montizom csak néha tekernék egyet outival is. Keveset lenne használva ezért nem szándékozom sokat költeni rá.
Elõre is köszi.
#30216
Írta 2008. május 20. - 21:44
#30217
Írta 2008. május 20. - 15:52
#30218
Írta 2008. május 20. - 12:00
ehhez nem kell szakember
ha profi akarsz lenni felakasztod a bringát valahova, hogy tuddd tekerni a pedált
és a hátsó váltón lévõ finomhangolóval, be tudod állítani
ezt ott találod meg ahol a hátsó váltóba bemegy a bowden, fekete mûanyag "csavar", a bowden feszességét lehet vele állítani, ezáltal, hogy hova poziocionáljon a váltó
ha profi akarsz lenni felakasztod a bringát valahova, hogy tuddd tekerni a pedált
és a hátsó váltón lévõ finomhangolóval, be tudod állítani
ezt ott találod meg ahol a hátsó váltóba bemegy a bowden, fekete mûanyag "csavar", a bowden feszességét lehet vele állítani, ezáltal, hogy hova poziocionáljon a váltó
#30219
Írta 2008. május 20. - 11:36
schwalbe ultremo (190 gr) 7.5 ezer, de ebben biztos nem fogsz csalódni, a nagy körversenyeken is sokan ezzel mennek
Hol 7500?
#30220
Írta 2008. május 20. - 08:43
Sziasztok! Segítség kellene. Kb. az 1000. km után úgy láttam, hogy ideje megtisztítani a láncot. Hozzáteszem, eddig a "retro" világban tekertem, ez az elsõ pozícionáló váltós országútim. A lánctisztítás hevében elõfordult, hogy hátul átdobtam a láncot a szomszédos fokozatba és úgy tekertem kézzel hátrafelé (talán itt hibáztam?). A lényeg, hogy a tisztítás, újrakenés után teljesen pontatlanul vált, néha két fokozatot egy kattintásra, néha két fokozat közé, nagyon ritkán oda, ahova kellene. Be tudom állítani magam is, vagy bízzam szakemberrre a kérdést?