Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#29781
Írta 2008. július 28. - 12:06
Egyebkent uzleteltem mar a maxi-bike-kal es korrektek voltak (fel kell oket hivni, sokkal tobb bringajuk van mint a honlapon).
#29782
Írta 2008. július 28. - 10:32
Kéne tanács.
3 bringa közül kéne választanom; kettõ használt, egy vadonat új.
- http://www.maxi-bike.hu/orszaguti.php - itt a 2. "Columbus SPX csöves 56-os nikelezett váz
Full Campagnolo szett (Veloce-Mirage)
8-as fékváltókaros... " 80e
-http://piacter.bikemag.hu/showproduct.php?product=152039&cat=56 Stevens Stelvio 105 125e
-vadonat új gép, alu váz, karbon villa, fûzött kerék, Ultegra 07 alkatrészek 250e
A lényeg, hogy egy kellemes hobbitgép legyen, amivel egynapos túrákon kerekezhetek szigorúan csak mûúton. Gyári kerekek kizárva, csak fûzött a szimpatikus. Fékváltókar pedig a minimum. Acél elõnyben aluval szemben. Számomra a legszebb gép a legelsõ, és egyben a legolcsóbb is, a kérdés az, hogy a kopás, amortizáció pótlása mennyire költséges ilyen régebbi szett esetén. Szett szintjén a 105 lett volna a belõtt szint, ennél többet max. Champára vagy Sramra költenék, az Ultegra csupán a jó ár/érték arány miatt került be, de erõsen kételkedem benne, h megér-e +100e-t.
Hát, ha csak néha kell egy-egy napra akkor szerintem nem érdemes drágát venni, ha minden nap edzésszerûen használnád akkor lehet érdemes 250ért venni. Szerintem még be lehet szerezni a 8as Campa rendszerhez alkatrészeket, bár tény, hogy valószínûleg többet kell foglalkozni a régi géppel.
#29783
Írta 2008. július 28. - 10:12
3 bringa közül kéne választanom; kettõ használt, egy vadonat új.
- http://www.maxi-bike.hu/orszaguti.php - itt a 2. "Columbus SPX csöves 56-os nikelezett váz
Full Campagnolo szett (Veloce-Mirage)
8-as fékváltókaros... " 80e
-http://piacter.bikemag.hu/showproduct.php?product=152039&cat=56 Stevens Stelvio 105 125e
-vadonat új gép, alu váz, karbon villa, fûzött kerék, Ultegra 07 alkatrészek 250e
A lényeg, hogy egy kellemes hobbitgép legyen, amivel egynapos túrákon kerekezhetek szigorúan csak mûúton. Gyári kerekek kizárva, csak fûzött a szimpatikus. Fékváltókar pedig a minimum. Acél elõnyben aluval szemben. Számomra a legszebb gép a legelsõ, és egyben a legolcsóbb is, a kérdés az, hogy a kopás, amortizáció pótlása mennyire költséges ilyen régebbi szett esetén. Szett szintjén a 105 lett volna a belõtt szint, ennél többet max. Champára vagy Sramra költenék, az Ultegra csupán a jó ár/érték arány miatt került be, de erõsen kételkedem benne, h megér-e +100e-t.
#29784
Írta 2008. július 28. - 08:51
#29785
Írta 2008. július 28. - 08:44
#29786
Írta 2008. július 28. - 08:25
#29787
Írta 2008. július 28. - 02:07
én 9es 105ösz hajtómûvet használtam 10es rendszerrel. az se nyavajgott
Helo!
8-as (sram) lancom osszerakhato egy 9-es rendszeru hajtokarral szerintetek? Octalinkes 105 most 44 dolcsi ebayen es megtetszett, hazavinnem.Kicsit vegyes lenne az osszkep, mert a sor az 7-es.
Pliz help!
Alle!
#29788
Írta 2008. július 28. - 01:46
ha valaki tudja használni az alsócsöves váltás is majd ugyanolyan jó, magyar mezõnyben simán lehet vele nyerni, és 140 bõl elég komoly gépet lehet összepakolni, akár még fékváltókarral is
persze használtan mindent, de ha valaki ért hozzá, és tudja mi a jó és mia rossz annak nem nagy szám 140bõl bringát építeni...
Szia!
Én is a kezdõ országútisok közé sorolom magam, eddig picit több mint 1000 km-et sikerült ebben a formában megtennem. Egy 903-as meridám van, ami tökéletesen megfelel kezdõ embereknek. Bár az alacsonyabb kategóriákat nem ismerem, mindössze egyszer ültem fel egy 880-asra, ésszel használva azok is hasonló teljesítményt nyújtanak. Sokat olvastam itt a két alternatíváról, hogy vagy öreg használt olcsón, vagy új marha drágán. Én az enyémet 140-ért vettem zsír újan. Véleményem szerint lehet jó üzleteket kifogni és újat, kedvezõ áron kap az ember. Vannak szép, megkímélt állapotú régi gépek,de nemtom ki, hogy van vele, nekem már nem kellene az alsó csövön taperolom a váltót életérzés, ha váltok az legyen biztonságos, pontos és gyors.
#29789
Írta 2008. július 26. - 21:21
#29790
Írta 2008. július 26. - 13:49
Hol tudtál annyira olcsón ilyet venni? A mostani listaára 219e Ft. Akcióban is csak 40-nel olcsóbb, de csak M-es van, az meg nekem elég kicsi.
Devecserben (Veszprém megye nyugati széle) vettem, ott FEHÉR emberek (abszolút megbízhatóak) hozzák be Ausztriából. Egy ottani intersportból vagy annak a megfelelõjébõl, ha szórnak ki akcióban Meridát, és KTM-et bármit tudnak hozni, ha érdekel megadom a telszámot pm-ben és beszélhetsz velük. Egyébként az enyém a 2007-es modell annak a listája 209 volt akkor és abból lett 140. ÉN a 186 cm-mel L-est hajtok és abszolút bejön.
#29791
Írta 2008. július 26. - 11:12
Hát az, hogy nincs presztizse a Meridának... Van, hidd el.
Rém: utána kifejtettem, hogy az utóbbi években kezdik építeni tudatosan a márka image-át nagy versenyzõk szponzorálásával. De még mindíg nem mérhetõ a nagy nevekhez a márka (Giant Trek stb)
#29792
Írta 2008. július 26. - 10:21
Módosítás gomb is ottvan ha esetleg kifelejtettél valamit.!
Wenson: Magyar-(svéd) márka, Caprine leányvállalata. A váz tökmindegy a 100ezres árkategóriában, mind ugyanazon a szinten van, a felszereltséget kell nézni.
A Greenzone-ban árulják fõként, így van, tolj 1 telefont, vagy nekem 1 privit
#29793
Írta 2008. július 26. - 10:08
Hát az, hogy nincs presztizse a Meridának... Van, hidd el.
Amúgy ennyiért ott a Wenson Stinger is, a helyi triatlonos csapat nagy része is azt használja, még nem volt velük gond a kopóalkatrészeken kívül és jobb is a felszereltsége mint a 880-asnak. Nekem is Wenson van eggyel magasabb felszereltséggel, olyan 3ezerrel a háta mögött és semmi baja, még a lánc sem nyúlt meg, pedig ennyi idõ alatt a montin 3-4 láncot nyújtok halálra...
Janes-nak is ezt ajánlottam a fórumról, nem tudom mennyire jött be Neki, privben õt is meg lehet kérdezni;)
Persze ez nem a márka, hanem az miatt van, hogy országúti
Bukni meg mindenképpen fogsz rajta valamennyit, de újszerú állapotban egy 100ezres országútit el lehet adni olyan 70-80 körül.
Ez a Wenson milyen gyártmány? Egész jó áron vannak, mondjuk a Greenzone-on nem találtam az árlistát(vak vagyok?), így máshol keresgéltem.
#29794
Írta 2008. július 26. - 10:01
Szia!
Én az enyémet 140-ért vettem zsír újan. Véleményem szerint lehet jó üzleteket kifogni és újat, kedvezõ áron kap az ember.
Hol tudtál annyira olcsón ilyet venni? A mostani listaára 219e Ft. Akcióban is csak 40-nel olcsóbb, de csak M-es van, az meg nekem elég kicsi.
#29795
Írta 2008. július 26. - 09:54
#29796
Írta 2008. július 26. - 09:51
#29797
Írta 2008. július 26. - 09:41
Amúgy ennyiért ott a Wenson Stinger is, a helyi triatlonos csapat nagy része is azt használja, még nem volt velük gond a kopóalkatrészeken kívül és jobb is a felszereltsége mint a 880-asnak. Nekem is Wenson van eggyel magasabb felszereltséggel, olyan 3ezerrel a háta mögött és semmi baja, még a lánc sem nyúlt meg, pedig ennyi idõ alatt a montin 3-4 láncot nyújtok halálra...
Janes-nak is ezt ajánlottam a fórumról, nem tudom mennyire jött be Neki, privben õt is meg lehet kérdezni;)
Persze ez nem a márka, hanem az miatt van, hogy országúti
Bukni meg mindenképpen fogsz rajta valamennyit, de újszerú állapotban egy 100ezres országútit el lehet adni olyan 70-80 körül.
#29798
Írta 2008. július 26. - 09:12
Szia!Még egy kérdés: érdemes a Merida vázakkal, bringákkal foglalkozni? Az alsó kategóriára gondolok. Most valahol láttam (talán Vár?), hogy akcióban árulják õket.
Ui: közben megtaláltam, ott és róluk lenne szó: http://piacter.bikem...=152033&cat=500 .
Én is a kezdõ országútisok közé sorolom magam, eddig picit több mint 1000 km-et sikerült ebben a formában megtennem. Egy 903-as meridám van, ami tökéletesen megfelel kezdõ embereknek. Bár az alacsonyabb kategóriákat nem ismerem, mindössze egyszer ültem fel egy 880-asra, ésszel használva azok is hasonló teljesítményt nyújtanak. Sokat olvastam itt a két alternatíváról, hogy vagy öreg használt olcsón, vagy új marha drágán. Én az enyémet 140-ért vettem zsír újan. Véleményem szerint lehet jó üzleteket kifogni és újat, kedvezõ áron kap az ember. Vannak szép, megkímélt állapotú régi gépek,de nemtom ki, hogy van vele, nekem már nem kellene az alsó csövön taperolom a váltót életérzés, ha váltok az legyen biztonságos, pontos és gyors.
#29799
Írta 2008. július 26. - 09:12
olcsó kerekek, tulajdonképpen minden olcsó rajtuk ezért annyi az új áruk amennyi. Nehéz, nem is nagyon fogsz tudni túladni rajta ha el akarod adni. Mondjuk ebbõl a szempontból nem túl szerencsés márka a Merida, nincs túl nagy presztízse, az utóbbi években kezdik kiépíteni a márka image-át, nagy versenyzõk szponzorálásával. De nyilván nem érdemes kezdõként egy szekér pénzt belezúdítanod egy kerékpárba.
#29800
Írta 2008. július 26. - 09:05
Nekem ez teszik, 88ért plusz rádobsz egy fékváltókart, kis szerencsével ki lehet fogni használt 8as fékváltókart.
http://piacter.bikem...t=150483&cat=56
esetleg ez:
http://piacter.bikem...t=149814&cat=56
Ez a Merida 2000-2001 körüli csúcs országúti váza volt, plusz egy jó kis gyári FSA kerékszett, de zömmel csak közepes szintû alkatrészekkel szerelve, már fékváltókaros a bringa, erre a vázra késõbb pakolhasz jobb cuccokat is, ha megtetszik a tekerés. Ez egy jó alap lehet 100körül. Mondod a srácnak, hogy azonnal fizetsz kpban biztos enged egy kicsit.
http://piacter.bikem...t=146629&cat=56
Ez sem rossz, a 2szer 9es ultegrával. mondjuk már 135ezer. Ez a váz nem rossz, a szettje nagyon jó arra biztos nem kell költened ha jobbat szeretnél, csak a kopóalkatrészekre (lánc fogaskoszorú)
Plusz még van sok ezeknél újabb bringa, sõt vadi újak is, 100 körül. Ezek nekem nem szipmatikusak, bár biztos lesz aki ezeket is ajánlani fogja. Ami két Meridát mutattam az egyik egy jó váz jó kerékszettel de közepes alkatrészekkel (azok is jól fognak mûködni) a másik egy kicsit gyengébb váz valószínû gyengébb kerekekkel (ha már a hirdetésbe nem írta bele a srác) de egy jó megbízható néhány évvel ezelõtti top szettel.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






