Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#29301
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
bringán a hátamat fogod nézni az tuti.. de futást simán meghozod rajtam :D

#29302
swn

swn

    vendég

  • fórumtag
  • 116 hozzászólás

ehhh,itt mindenkinek csoda bringája van?:( van egy 20éves kinai tv-m,még mindig üzemel..


nem mindenkinek :) itt az enyém

#29303
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Rendben. De lehet, hogy csak a hátadat fogom nézni, nem vagyok egy rutinos versenyzõ, inkább amolyan örömsportoló :D a szezon csúcspontját a zánkai féltáv fogja jelenteni.

#29304
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
Én Citec Aerot gyürök most majd a gépbe 1400gramjával nem kifejezetten nehéz 8)

Triathlonon azért elég sok ien összvérmegoldást fogsz látni ... pláne magyarországon.. de külföldön is a mezõny fele sima országútival megy könyöklõvel...

Rövidtávhoz meg sok sikert majd ott találkozunk (bár az nekem már ki esik a szórásból :D)

#29305
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Köszi a kerék tippeket. Még sokat fogok forgolódni, mire eldöntöm mi is lesz a választás. A xentisrõl meglepõen jó szélcsatornateszteket olvastam, plusz Hawaii-on is sokan mennek vele, többek között Majorka is. Annyira nem lehet az rossz. Bár kit melyik cég szponzorál.. az én szintemen nem hiszem hogy érezném a különbséget, úgy gondolom, hogy akármelyik márka (HED Zipp Easton Citec Xentis..) aerokerekével elért javulásommal elégedett leszek majd. Annyi pénzem meg úgysem lesz (ha lesz is nem fogom erre fordítani), hogy végigpróbálgassam, hogy melyiken leszek a leggyorsabb. :D A Sram kerekei egy az egyben a Zipp alufelnis drótperemes kerekei lesznek, csak átmatricázva Sram-ra.

Váz:
Úgy voltam vele, ha Kropkó Péter tudott ezzel a vázzal Ironman Japan-t (talán Strongman a verseny neve ebben most nem vagyok biztos) nyerni, akkor biztos be lehet úgy lõni az üléspozíciót, hogy könyöklõvel is tudjam használni. Egyenlõre még képlékeny maga a nyereg is, túl széles nekem az orra, viszont tény, hogy hátul igen kényelmes rajta ücsörögni, de nagyon még nem tudok róla nyilatkozni, egy hosszú távú tekerésem (100nál hosszabb táv) volt vele, összesen pedig 700km-van benne. Viszont a vázzal nagyon elégedett vagyok, életem legjobb váza, pillekönnyû merev szép és ez nem tucatváz.

Viszont az ITU nem engedi a rövid távú versenyeken az aerokormányt és mivel inkább rövid távokon fogok indulni ezért döntöttem az országútisabb geometria mellett. Atádon majd lecserélem a normál aero kormányra, kis tilitoli lesz a nyereggel berakom az aerokerekekt és kész is az idõfutambringa. :D

Olcsóbb megoldás mint két bringát párhuzamosan építeni/üzemeltetni.

Na bocs mindenkitõl ez kicsit hosszú lett.

#29306
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
A Citecet ajánlanám, nemcsak idõfutamra. Meglepõen jó eredményeket ért el teszteken, nagy neveket elõzött meg, mert kimagaslóan merev, igaz a tömegben nem annyira jó (1600 környékén) a sok hiperkönnyû között, de egy idõõfutamra és amatõrnek többet ér a merevség. A másik hogy nagyon jó ára van, vagy legalábbis volt még 1 éve, amikor néztem.
Egyébként nagyon jó ez a Storck scenario gép, de azt kjell mondjam nem szerencsés az a megoldás, ami mezõny és idõfutamot egy gépen akar megoldani át-átalakításokkal, nem jön annyi hozadéka, csak lesz egy öszvérmegoldás. EGy amatõrnek max. annyi, hogy feltesz egy klippes könyöklõt a kormányra, ha ez nem elég akkor már inkább építeni egy komlett idõfutambringát...

#29307
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
miért tolod elõre a nyerget könyöklõnél? UCI nem is engedi ezt... valami 5cm nek kell lenie ha lefügõzöd anyereg orrát és amonoblokkod... ha neked így kényelmes a könyöklõn fekvés úgy hogy ez nem is TTgeo-s bringa .....

Mellesleg Xentis minden csak nem idõfutam kerék... ha jó kereket akarsz akkor Ghimli vagy Bora, Citec 6000CX, HED, Zipp bõl 404 felett de inkább 6.... vagy 9... illetve a nagy Mavic-ok .. és ugye a Sram a kerekeket veszi...

#29308
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Nem szeretem tilitolizni a nyerget, próbálgattam így is és kényelmes volt. Ha feltenném a könyöklõt akkor megint át kellene állítani..

A nem edzõ kerék egy pár Easton EA90slx. Meg várok az új Sram kerekekre 2009ig azok lesznek az idõfutamkerekek. Vagy összetakarékoskodok egy xentis-re még nem tudom.

#29309
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Szép. Egyébként milyen kerekek vannak benne? (ami nem az edzõ)

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#29310
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Mert könyöklõs verzióm is van (csak most nincs felrakva), ha hátrébb tolnám a nyerget, akkor nagyot kellene nyújtóznom hozá.


De könyöklõ nélkül hátrébb tolod a nyerget?

#29311
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Mert könyöklõs verzióm is van (csak most nincs felrakva), ha hátrébb tolnám a nyerget, akkor nagyot kellene nyújtóznom hozá.

#29312
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Feltöltött kép


Hogy a búbánatos pííííp píííp életbe kell úgy képet beilleszteni, hogy mindenki lássa normális nagy méretben?

Ez az országúti bringám, az edzõkerekekkel. A Fantom névre kereszteltem :D


Komoly a Red szett. No meg a komplett bicó is jól néz ki.:) Amúgy miért van így elõretolva a nyereg? Mert amúgy minden arányos a bringán. Mármint a nyeregcsõkihúzás, stucni hossz, vázméret, csak ez lóg ki a sorból.

#29313
robko66

robko66

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.317 hozzászólás

Feltöltött kép


Hogy a búbánatos pííííp píííp életbe kell úgy képet beilleszteni, hogy mindenki lássa normális nagy méretben?

Ez az országúti bringám, az edzõkerekekkel. A Fantom névre kereszteltem :D

én storck-nak néztem igy elsöre:)

#29314
robko66

robko66

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.317 hozzászólás
ehhh,itt mindenkinek csoda bringája van?:( van egy 20éves kinai tv-m,még mindig üzemel..

#29315
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Feltöltött kép


Hogy a búbánatos pííííp píííp életbe kell úgy képet beilleszteni, hogy mindenki lássa normális nagy méretben?

Ez az országúti bringám, az edzõkerekekkel. A Fantom névre kereszteltem :D

#29316
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Más kérdés, hogy a gyengébb megmunkálás miatt sokszor csak éles használatban derül ki egy rejtett hiba.


Miért lenne feltétlenül gyengébb megmunkálás Kínában? Gépeket tudnak oda vinni, munkásokat ugyanúgy be lehet tanítani, mint európában, szigorú minõség ellenõrzést ugyanúgy lehet csinálni. Amelyik gyártó komolyan veszi ezeket ugyanolyan minõségû cuccot lehet ott csinálni, mint itt, más kérdés, hogy akarják-e ezt. De ugye európai gyárban is tudnak gyengíteni a követelményeken, ha úgy döntenek.

#29317
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Kínában is olyan termékek készülnek, amilyeneket az adott gyártató minõségbiztosítási elvei megkövetelnek. Más kérdés, hogy a gyengébb megmunkálás miatt sokszor csak éles használatban derül ki egy rejtett hiba.

#29318
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

A Fondriest tényleg az utolsó nagy gyártók között lett "áruló", voltak is gazdasági nehézségei. A végeredmény viszont az lett, hogy piacvezetõ minõségi vázépítõbõl lett egy a sok termékelõállító közül, a vázai rendesen hajladoznak, a ker. társadalom már nem is említi...
Ennek ellenére olaszban és másutt is vannak heliy kisebb vázgyártóüzemek, mint pld. nálunk a Yasec, persze a csõszettek adottak, és hogy honnan szerzik be? Nem nehéz kitalálni, talán még olaszban gyártanak valamit. Persze eleve nem kizárt, hogy a kínai üzemekben is kijön jó váz, csakhát a futószalaggyártás, nagy tömeg, érdektelen gyártók....



Nem azzal van a gond, hogy ha valami kínai, ugyanis kínában gyártják a legjobb cuccokat!(ugyanis mindent ott gyártanak.:) ) Kínában is van minõségi termelés, tudnak precízen dolgozni, lehet ott fejlett gyárakat felhúzni és tudnak nagyon szigorú minõség ellenõrzés mellett kiváló termékeket gyártani. Persze a másik véglet, az hogy olcsón állítanak elõ cuccokat gyenge minõség ellenõrzéssel(az emberek fejében inkább ez van). De ez a gyártulajdonosok döntésén múlik nem azon, hogy kínában van a gyár lehet európában is gyenge minõségû cuccokat elõállítani.

#29319
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
A Fondriest tényleg az utolsó nagy gyártók között lett "áruló", voltak is gazdasági nehézségei. A végeredmény viszont az lett, hogy piacvezetõ minõségi vázépítõbõl lett egy a sok termékelõállító közül, a vázai rendesen hajladoznak, a ker. társadalom már nem is említi...
Ennek ellenére olaszban és másutt is vannak heliy kisebb vázgyártóüzemek, mint pld. nálunk a Yasec, persze a csõszettek adottak, és hogy honnan szerzik be? Nem nehéz kitalálni, talán még olaszban gyártanak valamit. Persze eleve nem kizárt, hogy a kínai üzemekben is kijön jó váz, csakhát a futószalaggyártás, nagy tömeg, érdektelen gyártók....

#29320
langferi

langferi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 348 hozzászólás

....feri neked milyen géped van?sopron akkor gondolom yasec....

Fehér és igen :)

Bõvebben egy 99es évjáratú CrMo váz 2003 körüli 105 cuccal.
Képet otthonról tudok majd feltenni.
langferi alias SzomjasFeri
Lazán, faszán, igazán!
http://piacter.bikem...500&ppuser=2602