
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#29301
Írta 2008. október 30. - 08:28


#29302
Írta 2008. október 29. - 18:04

ehhh,itt mindenkinek csoda bringája van?
van egy 20éves kinai tv-m,még mindig üzemel..
nem mindenkinek

#29303
Írta 2008. október 29. - 16:49


#29304
Írta 2008. október 29. - 14:00

Triathlonon azért elég sok ien összvérmegoldást fogsz látni ... pláne magyarországon.. de külföldön is a mezõny fele sima országútival megy könyöklõvel...
Rövidtávhoz meg sok sikert majd ott találkozunk (bár az nekem már ki esik a szórásból

#29305
Írta 2008. október 29. - 13:18


Váz:
Úgy voltam vele, ha Kropkó Péter tudott ezzel a vázzal Ironman Japan-t (talán Strongman a verseny neve ebben most nem vagyok biztos) nyerni, akkor biztos be lehet úgy lõni az üléspozíciót, hogy könyöklõvel is tudjam használni. Egyenlõre még képlékeny maga a nyereg is, túl széles nekem az orra, viszont tény, hogy hátul igen kényelmes rajta ücsörögni, de nagyon még nem tudok róla nyilatkozni, egy hosszú távú tekerésem (100nál hosszabb táv) volt vele, összesen pedig 700km-van benne. Viszont a vázzal nagyon elégedett vagyok, életem legjobb váza, pillekönnyû merev szép és ez nem tucatváz.
Viszont az ITU nem engedi a rövid távú versenyeken az aerokormányt és mivel inkább rövid távokon fogok indulni ezért döntöttem az országútisabb geometria mellett. Atádon majd lecserélem a normál aero kormányra, kis tilitoli lesz a nyereggel berakom az aerokerekekt és kész is az idõfutambringa.

Olcsóbb megoldás mint két bringát párhuzamosan építeni/üzemeltetni.
Na bocs mindenkitõl ez kicsit hosszú lett.
#29306
Írta 2008. október 29. - 12:53

Egyébként nagyon jó ez a Storck scenario gép, de azt kjell mondjam nem szerencsés az a megoldás, ami mezõny és idõfutamot egy gépen akar megoldani át-átalakításokkal, nem jön annyi hozadéka, csak lesz egy öszvérmegoldás. EGy amatõrnek max. annyi, hogy feltesz egy klippes könyöklõt a kormányra, ha ez nem elég akkor már inkább építeni egy komlett idõfutambringát...
#29307
Írta 2008. október 28. - 23:53

Mellesleg Xentis minden csak nem idõfutam kerék... ha jó kereket akarsz akkor Ghimli vagy Bora, Citec 6000CX, HED, Zipp bõl 404 felett de inkább 6.... vagy 9... illetve a nagy Mavic-ok .. és ugye a Sram a kerekeket veszi...
#29308
Írta 2008. október 28. - 23:30

A nem edzõ kerék egy pár Easton EA90slx. Meg várok az új Sram kerekekre 2009ig azok lesznek az idõfutamkerekek. Vagy összetakarékoskodok egy xentis-re még nem tudom.
#29309
Írta 2008. október 28. - 21:43

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#29310
Írta 2008. október 28. - 19:38

Mert könyöklõs verzióm is van (csak most nincs felrakva), ha hátrébb tolnám a nyerget, akkor nagyot kellene nyújtóznom hozá.
De könyöklõ nélkül hátrébb tolod a nyerget?
#29311
Írta 2008. október 28. - 19:16

#29312
Írta 2008. október 28. - 18:42

Hogy a búbánatos pííííp píííp életbe kell úgy képet beilleszteni, hogy mindenki lássa normális nagy méretben?
Ez az országúti bringám, az edzõkerekekkel. A Fantom névre kereszteltem
Komoly a Red szett. No meg a komplett bicó is jól néz ki.

#29313
Írta 2008. október 28. - 17:31

#29314
Írta 2008. október 28. - 17:30


#29315
Írta 2008. október 28. - 17:03

#29316
Írta 2008. október 28. - 16:23

Más kérdés, hogy a gyengébb megmunkálás miatt sokszor csak éles használatban derül ki egy rejtett hiba.
Miért lenne feltétlenül gyengébb megmunkálás Kínában? Gépeket tudnak oda vinni, munkásokat ugyanúgy be lehet tanítani, mint európában, szigorú minõség ellenõrzést ugyanúgy lehet csinálni. Amelyik gyártó komolyan veszi ezeket ugyanolyan minõségû cuccot lehet ott csinálni, mint itt, más kérdés, hogy akarják-e ezt. De ugye európai gyárban is tudnak gyengíteni a követelményeken, ha úgy döntenek.
#29317
Írta 2008. október 28. - 13:28

#29318
Írta 2008. október 28. - 13:22

A Fondriest tényleg az utolsó nagy gyártók között lett "áruló", voltak is gazdasági nehézségei. A végeredmény viszont az lett, hogy piacvezetõ minõségi vázépítõbõl lett egy a sok termékelõállító közül, a vázai rendesen hajladoznak, a ker. társadalom már nem is említi...
Ennek ellenére olaszban és másutt is vannak heliy kisebb vázgyártóüzemek, mint pld. nálunk a Yasec, persze a csõszettek adottak, és hogy honnan szerzik be? Nem nehéz kitalálni, talán még olaszban gyártanak valamit. Persze eleve nem kizárt, hogy a kínai üzemekben is kijön jó váz, csakhát a futószalaggyártás, nagy tömeg, érdektelen gyártók....
Nem azzal van a gond, hogy ha valami kínai, ugyanis kínában gyártják a legjobb cuccokat!(ugyanis mindent ott gyártanak.

#29319
Írta 2008. október 28. - 12:57

Ennek ellenére olaszban és másutt is vannak heliy kisebb vázgyártóüzemek, mint pld. nálunk a Yasec, persze a csõszettek adottak, és hogy honnan szerzik be? Nem nehéz kitalálni, talán még olaszban gyártanak valamit. Persze eleve nem kizárt, hogy a kínai üzemekben is kijön jó váz, csakhát a futószalaggyártás, nagy tömeg, érdektelen gyártók....
#29320
Írta 2008. október 28. - 12:55

Fehér és igen....feri neked milyen géped van?sopron akkor gondolom yasec....

Bõvebben egy 99es évjáratú CrMo váz 2003 körüli 105 cuccal.
Képet otthonról tudok majd feltenni.