Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#29281
Írta 2008. november 05. - 11:17

Kiskubai: megnéztem a keród grammozását, bandázs és a bowdenszett tömegét nem mérted el? nagy valószínûséggel több lehet, mint amit írtál. Egy lightweightes teljes bowdenszett (váltó+fék+bházak) közel <200 gr., a legkönnyebb van 100 gr. körül (De az ca. 40e Ft), úgy általában inkább 25 dkg körüliek. A bandázsok is 60-70 gr a könnyebbik fajtából, persze van 30-40 körül is, de azok szintén drágák és egy szezont bírnak. A teljes tömeg komolyan 8 kg. lenne? MErt nekem Trek 2300-sal (1500 gr.) Ultegrával, 1550 gr.os kerékszettel, válogatott könnyû kiegészítõkkel (Icon graphite kormány, 135 gr. nyereg...) volt 8,25 kg.!
#29282
Írta 2008. november 05. - 08:14

Két dolgot nem értek:
Triatlon olimpiai távon sima országútival megy a nemzetközi mezõny nagyrésze. 40km bringa - ehhez nem kell különleges üléspozíció (van 1-2 triatlonos ismerõsöm, õk mondták). A stucni szokott rövidebb lenni, mint egy átlag országútin (így ránézésre)
nem azért nem kell TT mert rövid... hanem mert lehet bojozni(meg talan mert nem engedik a TT kormanyt, itu szerint nem erhet tul a könyöklõ a fékkarokon) 8)
#29283
Írta 2008. november 05. - 07:57

880-as vázat felszerelted szépen,komoly....Ez a kék: http://prohardver.hu...1454-11454.html itt le van írva minden h hány gramm..ja és azóta megvan a WCS nyeregcsõ.
#29284
Írta 2008. november 05. - 00:43

Két dolgot nem értek:
1. pedál
2. nyeregcsõ
??
Triatlon olimpiai távon sima országútival megy a nemzetközi mezõny nagyrésze. 40km bringa - ehhez nem kell különleges üléspozíció (van 1-2 triatlonos ismerõsöm, õk mondták). A stucni szokott rövidebb lenni, mint egy átlag országútin (így ránézésre)
1. pedál
2. nyeregcsõ
??
Triatlon olimpiai távon sima országútival megy a nemzetközi mezõny nagyrésze. 40km bringa - ehhez nem kell különleges üléspozíció (van 1-2 triatlonos ismerõsöm, õk mondták). A stucni szokott rövidebb lenni, mint egy átlag országútin (így ránézésre)
#29285
Írta 2008. november 04. - 23:24

Ez a kék: http://prohardver.hu...1454-11454.html itt le van írva minden h hány gramm..ja és azóta megvan a WCS nyeregcsõ.
#29286
Írta 2008. november 04. - 23:12

#29287
Írta 2008. november 04. - 19:41

#29288
Írta 2008. november 04. - 19:02

#29289
Írta 2008. november 04. - 19:01

2009-es mavic ksyrium elite jo itthonra mindenre nem?sulya is elég baráti 1550...kérdés 85-90kg-mat birja-e.
#29290
Írta 2008. november 04. - 14:38

Írni mindig jókat szoktak, ez nyilván marketing. Igazán merev nem lehet, de 60 kg alatt nem fog hajladozni, így megkockáztatható.
#29291
Írta 2008. november 03. - 14:24

Citec, Tour Magazin:
TOUR-Test Winner 06/2008: "And the winner is the tried and tested Citec 3000 S Aero, a well established classic, offering the best overall performance for a fair price."
azt írták róla hogy ahozképest hogy nincs benne küllõ nagyon merev a kerék
letsztelem azt majd kiderül
én 60kg vagyok 8)
TOUR-Test Winner 06/2008: "And the winner is the tried and tested Citec 3000 S Aero, a well established classic, offering the best overall performance for a fair price."
azt írták róla hogy ahozképest hogy nincs benne küllõ nagyon merev a kerék
letsztelem azt majd kiderül
én 60kg vagyok 8)
#29292
Írta 2008. november 03. - 14:17

Citec: Ígymár hihetõbb a 1490 gr, meg aztán ezek gyári adatok. 27mm-es felni 14/16 küllõvel sem egy értelmes dolog, elég gyenge lehet. Én egy régebbi modellre gondoltam a hozzászólásomban. Kár volt a küllõszámot így levinni, ma már ezzel nem próbálkoznak, Rolf csinált ilyeneket, nem sokat ért vele, mert a felnit meg kellett erõsíteni és amit nyert az aerodinamikán vesztette a tömegen. 14 küllövel nem mennék a magyar utakon 70 kg-osan sem.
Az alacsonyfelnit hegyi terepre a legjobb, elõnye a könnyû súly, hátránya a "sok" küllö, bele kell tenni 28 minimum. A mélyfelnik merevebbek aorosabbak, kevesebb küllö kell hozzájuk, viszont nehezebbek (mármint az aluk). Valóságban nem igazán számít, ha aluról van szó, mert 24-34mm között változtak általában, ha 40mm fölé mentek (Rigida DP) nagyon nehéz lett a felni(600 gr). Mióta van karbonfelni, egy 50mm-es felnit is ki lehet hozni 320-350gr.-ból, tehát hegyre is jó. Csak a nyugati mániásoknak és a gazdagoknak, nem elég jó ez sem, és hegyre fûzetnek 220 gr.os alacsonyprofilú karbonfelnit...
Az alacsonyfelnit hegyi terepre a legjobb, elõnye a könnyû súly, hátránya a "sok" küllö, bele kell tenni 28 minimum. A mélyfelnik merevebbek aorosabbak, kevesebb küllö kell hozzájuk, viszont nehezebbek (mármint az aluk). Valóságban nem igazán számít, ha aluról van szó, mert 24-34mm között változtak általában, ha 40mm fölé mentek (Rigida DP) nagyon nehéz lett a felni(600 gr). Mióta van karbonfelni, egy 50mm-es felnit is ki lehet hozni 320-350gr.-ból, tehát hegyre is jó. Csak a nyugati mániásoknak és a gazdagoknak, nem elég jó ez sem, és hegyre fûzetnek 220 gr.os alacsonyprofilú karbonfelnit...
#29293
Írta 2008. október 31. - 10:27

hát 200k ért kapom úgy hogy jön mellé egy Profile könyöklõ meg Conti gumik...
Felni magasság elvileg abban számít hogy a úgy kevésbé lassítják a forgást.. de nehezebb beforgatni mászáshoz viszont az alacsony felnik jók Zipp 202 Mavic
én tour magazint néztem abba nagyon dícsérték...
Felni magasság elvileg abban számít hogy a úgy kevésbé lassítják a forgást.. de nehezebb beforgatni mászáshoz viszont az alacsony felnik jók Zipp 202 Mavic
én tour magazint néztem abba nagyon dícsérték...
#29294
Írta 2008. október 31. - 10:26

90kg ig ajánlott a 14/16
de van 16/20 as kicsit testesebbeknek...
az agyakat is a CITEC csinálja (de mérget nem vennék rá)...
(elég rendesen dolgoznak kifele ha láttál hasonlót)
Az oldalon azt írják DT240S. Amúgy elég merev ahhoz képest, hogy küllõ nélkül próbálnak kereket gyártani. Legalábbis a 2006-os 16/16 (?) küllõs változat. http://www.rouesarti...e-23159755.html
Viszont az elõzõ oldalon nem tûnik túl aerodinamikusnak.
#29295
Írta 2008. október 31. - 09:47

ugy tudom az agyak dt swiss 240-esek,talán a piros szin is erre utal,bár van szürke is:)
175.000HUF-ért már lehetnek benne ilyen király agyak...te mennyiért nézted?a felni magassága mennyiben számit?dimbes dombos utra milyen magasságu felni ajánlott vagy milyen kereket ajánlanátok?
175.000HUF-ért már lehetnek benne ilyen király agyak...te mennyiért nézted?a felni magassága mennyiben számit?dimbes dombos utra milyen magasságu felni ajánlott vagy milyen kereket ajánlanátok?
#29296
Írta 2008. október 31. - 08:33

90kg ig ajánlott a 14/16
de van 16/20 as kicsit testesebbeknek...
az agyakat is a CITEC csinálja (de mérget nem vennék rá)...
(elég rendesen dolgoznak kifele ha láttál hasonlót)
de van 16/20 as kicsit testesebbeknek...
az agyakat is a CITEC csinálja (de mérget nem vennék rá)...
(elég rendesen dolgoznak kifele ha láttál hasonlót)
#29297
Írta 2008. október 30. - 19:36

#29298
Írta 2008. október 30. - 14:56

#29299
Írta 2008. október 30. - 14:39

Sac1: Citec 1400 gr.??! és még aero is. Hát az nagyon jó, de biztos?, milyen magas a felni? Nekem Frm kerekem van alacsony profilú felnivel, minden szuperkönnyû rajta (400 gr. os felni, Dt revo küllõk, két agy 252 gr.) és mégis 1409 gr.
#29300
Írta 2008. október 30. - 09:46

jo öreg merida:) sokan fikázzák a meridát de szerintem nagyon jok,igaz más bringám még nem volt:)nem mindenkinek
itt az enyém