Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#29181
Írta 2008. december 09. - 00:43

a mavic kar meg olyan amilyen, mint írtam meghúzott állapotban a kar forgatható körbe még egy negyed fordulatot
meglássuk
a biztonság kedvéért csináltam egy madzag segítségével egy spúr próbát, szerencsére láncvillák és a váz középrésze mm pontosan a helyükön vannak
#29182
Írta 2008. december 08. - 21:30

Üdv Vittore30, nekem is volt ez a gondom,
ezáltal ismerkedtem meg pl Jettisonnal is:D
Csak nekem vízszintes papucsum van, új bringa ? vagy csak szimplán csak elkezdte ezt a probot?
Nekem az volt a megoldás, hogy felfordítottam, gyz ki, rugókat leszedte róla, gyz vissza, szépen elkezdtem betekerni, úgy, hogy a gyz karja zárva legyen, amíg ment kézzel, azután fogtam egy villás kulcsot , aminek a másik felén ua a méret van csak nem villás kulcs formában, az a kör alakú izérászorítottam vele a zárókarra és alaposan behúztam vele, de tényleg nagyon:D tehát azóta minden tekerésben társam az a kulcs, mert nem lehet kiszedni egyébként a kereket:D
Próbáld meg talán......
#29183
Írta 2008. december 08. - 20:29

ezáltal ismerkedtem meg pl Jettisonnal is:D
Csak nekem vízszintes papucsum van, új bringa ? vagy csak szimplán csak elkezdte ezt a probot?
Nekem az volt a megoldás, hogy felfordítottam, gyz ki, rugókat leszedte róla, gyz vissza, szépen elkezdtem betekerni, úgy, hogy a gyz karja zárva legyen, amíg ment kézzel, azután fogtam egy villás kulcsot , aminek a másik felén ua a méret van csak nem villás kulcs formában, az a kör alakú izé

Próbáld meg talán......
#29184
Írta 2008. december 07. - 23:14

a shim gyz karjával ilyen nincs, ha be van zárva a kar meg se mozdítható
#29185
Írta 2008. december 07. - 23:05

és az a kis fos 4es csavar nem azért van h ne forduljon el, hanem amikor berakod a kereket akkor egybõl egyenes legyen
A papucs hátsó élén nincs olyan kis lyuk? Azokba becsavarható egy pici csavar, amelyet neki lehet szorítani a beállított tengelyhez és ezzel gátolja az elfordulását.
#29186
Írta 2008. december 07. - 21:42

srácok,
van különbség az alu és az acélváz papucsok vastagsága között? most acéllal járok és a kerék néha elmozdul a középsíkból (hátsó), kb 1-2 mm-t a baloldal felé (nem a lánctányér hanem a másik oldal).
A papucs hátsó élén nincs olyan kis lyuk? Azokba becsavarható egy pici csavar, amelyet neki lehet szorítani a beállított tengelyhez és ezzel gátolja az elfordulását.
#29187
Írta 2008. december 07. - 11:49

#29188
Írta 2008. december 07. - 00:54

ln a szinterrel nem csináltam semmit mer ott lepattogott ahol a gyz fogta, és elmúlt a problem
megpróbálhatod valami érdesítéssel. bár nekem fájna a krómnak nekiesni smirglivel....
mavic gyz, ami a cosmos kerékhez volt
shim 105-össel is próbáltam
mit érdemes csinálni a krómozott felülettel?
#29189
Írta 2008. december 07. - 00:27

shim 105-össel is próbáltam
mit érdemes csinálni a krómozott felülettel?
#29190
Írta 2008. december 07. - 00:24

krómozás télleg csúszós
milyen gyorszárat használsz?
nekem pl a régi campa csûszkálós, nehezen meghúzható, és akkor is csak kis eerõt fejt ki, a sh 105ösöm könnyedén,. nagy erõt fejt ki
ettõl is függ
még annyit hogy amikor látom hogy elmozdulva van a kerék, akkor sem könnyebb kilazítani a gyz karját
#29191
Írta 2008. december 07. - 00:18

Sok teleszkóp becsúszója krómozott, hogy a becsúszók jobban mozogjanak. Papucsot krómozni nem okos dolog. Inkább sugárirányban bordázni kellene.nincs frissen festve, viszont krómozott - lehet hogy ez a gond? lehet hogy a krómozott felület miatt csúszik a rögzítés?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#29192
Írta 2008. december 07. - 00:06

#29193
Írta 2008. december 07. - 00:05

nincs frissen festve, viszont krómozott - lehet hogy ez a gond? lehet hogy a krómozott felület miatt csúszik a rögzítés?
#29194
Írta 2008. december 06. - 23:59

nyilván azért mozdul balra, mert a jobb oldala kapja a húzó terhelést, ergo mégsincs meghúzva rendesen az a gyorszár
véletlen nem frissen festve van a váz?
nekem szinterezés után volt ilyen h normális meghúztam, de mégis elmozdult, mer kicsi volt a súrlódás a gyz. és a papucs között
na most ez nyilván vízszintes papucsra vonatkozik
ha ejtõs akkor csak egyféleképp lehet betenni, szal sztem az nem mozdulhatna el...
de lehet félreértettem a problémát
hajtás közben mozdul be vagy amikor meghúzod a gyz-at?
srácok,
van különbség az alu és az acélváz papucsok vastagsága között? most acéllal járok és a kerék néha elmozdul a középsíkból (hátsó), kb 1-2 mm-t a baloldal felé (nem a lánctányér hanem a másik oldal).
eléggé meg van húzva a gyz., versenyezni nem is lenne jó mert nem félpillanat emiatt kikapni a kereket. van ötletetek mi lehet a gond?
#29195
Írta 2008. december 06. - 21:18

#29196
Írta 2008. december 06. - 21:15

#29197
Írta 2008. december 06. - 21:10

#29198
Írta 2008. december 06. - 20:41

van különbség az alu és az acélváz papucsok vastagsága között? most acéllal járok és a kerék néha elmozdul a középsíkból (hátsó), kb 1-2 mm-t a baloldal felé (nem a lánctányér hanem a másik oldal).
eléggé meg van húzva a gyz., versenyezni nem is lenne jó mert nem félpillanat emiatt kikapni a kereket. van ötletetek mi lehet a gond?
#29199
Írta 2008. december 05. - 23:52

#29200
Írta 2008. december 05. - 22:51

Az elsõ váltóhoz nem lesz jó, mert a montis és az országúti elsõváltók áttétele más (az országúti váltókar kevesebb bowdent húz),
akkor lehet oda alsócsöves kéne, elsõ váltót úgyse használja annyira az ember...
Jaj, ne már!

Akkor milyen váltókart lehet tenni egyeneskormányra?
Vegyesen nem szeretném, az olyan félmegoldás.
Meg különben is a Zasszonynak lesz, muszáj jónak lennie.
