Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34322 hozzászólás a témában

#2901
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

inkább bicikliznétek. .. :)


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2902
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

ez már kezd felnőni a shimano vs campa ősvitához, vagy ahhoz hogy a vinyl vagy a CD szól szebben

ha meg tizedannyit bír, akkor nincs miről beszélni


Ja mer csak 4 évet bír ki v ötöt? Bár ha tized annyit, akkor örök életű, mert az örök élet tizede is örök.

#2903
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

ez már kezd felnőni a shimano vs campa ősvitához, vagy ahhoz hogy a vinyl vagy a CD szól szebben

 

ha meg tizedannyit bír, akkor nincs miről beszélni



#2904
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás
Már többször írtam, hogy személy szerint jobb kedvelem a power shift rendszert, mint az ultrat v régi sokatnyomost. Most idézem egy ismerőst, mit írt, mikor mondtam neki, hogy szerintem a potenza iszonyat jó lett.

Amiért szvsz jó a potenza váltás, az a finom működés, ici pici erőt igényel csak a váltás, semmi izmozas és recseges, olyan shimagnolos, precíz. És az eps kioldogomb miatt jól használhato rövidebb pollexszel is.

Erre reagált ezzel a szemelvwnnyel

#Kövezz meg....sztem jobban működik az escape, mint a hagyományos. Persze lehet, hogy 10-ed annyi idő alatt tönkre megy, de finomabban vált, az egyenkéntinek vannak előnyei, alsó fogásban pl lehetetlen véletlenül egyszerre 2-t váltani (kiélezett helyzetekben ez kritikus tényező lehet egy sprintnél), ezen kívül hülyebiztos és praktikus (pl többször volt már szitu, hogy ittam, ezt általában hegymenetben az ember nem teszi, de ha felért a tetőre, muszáj, namost a tető után általában lejtő jön, akkor viszont kell pakolgatni lefelé, miközben jobb kézben a kulacs....az aljával megnyomod a pöcköt és vált egyet...ennyi...régi karral ez nem megy, és ha ezt a kulaccsal így meg tudom tenni- amíg lenyelek a 3 korty vizet a pofazacskóimból lökök egyet a gombon, akkor kb semmi szükség arra menet közben, hogy egyszerre 3-at váltsak, mert rendszerint ilyen szituban jött jól az egyszerre több, 3-4 fokozat leváltása - ivás közben megnőtt a tempó a lejtőn, de nem tudtam váltani, mert foglalt volt a kezem). A bal karral az átdobó jobban működik, gyorsabb a leváltás, határozottabb, és automatikusan trimmel. Hátránya, hogy csak hozzá passzoló láncdobóval. Esküszöm neked, a régi 9 sp athena az escape karral szebben működik, mint a régi mech-ás a centaur reddel....és itt nem igazán a váltó az oka, az oda teszi, ahová kell...ha jól emlékszem a potenza is kutyafüles. Veloce-ban eddig az összes ismerősöm dicsérte a lógó fülű verziót. Potenza váltó geo meg egy az egyben az új chorus/record, az S oldallappal, ami nem csak váltásban segít, hanem ezzel a kialakítással hosszabb ívben kapcsolódik a lánc a lánckerékhez, több fogban kapaszkodik, ami növeli a lánc élettartamát (több fogra és szemre oszlik el a terhelés)., ezzel együtt pedig a sorét és a tényérét is....#

Nos.. Oskampagsok ezért már az okluket razzak, miközben boszen bizpnygatjak, hogy a többszöri váltásra a kisebb lanckerek irányába egy nélkülözhetetlen adalék :) 😁
  • donciccio kedveli ezt

#2905
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás


le kő csapni rája. :D ez tényleg fokozatmentes,és stabil. 

végül ezt vettem meg:

 

http://apro.bikemag....so-l362710.html

 

996936962N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.p
 
 
sajnos nehéz szülés volt, mert.. telefonálni kellett hozzá!
 
de kértem emailt, úgy már ment, mint a karikacsapás

  • donciccio kedveli ezt

#2906
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://apro.bikemag....r-l362656.html#

biztos jó a projekt, de az a-head rendszerű stucnik nagyon nem passzolnak ezekhez a vékony acélvillákhoz

Tune geiles, syntace f99 és társai.. Hosszú, karcsú, kerek

Inkább, mint a bedugos dios

Vejne módosította - 2016. október 05. - 13:06


#2907
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

http://apro.bikemag....r-l362656.html#

 

biztos jó a projekt, de az a-head rendszerű stucnik nagyon nem passzolnak ezekhez a vékony acélvillákhoz



#2908
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

le kő csapni rája. :D ez tényleg fokozatmentes,és stabil. 

van egy ui apróban olcsóbban, csak az 27.2-es, nem 25.4-es.



#2909
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

http://apro.bikemag....o-l362526.html#

 

wz jó lehet? ugye a 25.4 belemegy kb. mindenbe :) sőt, új évi sztenderd.

le kő csapni rája. :D ez tényleg fokozatmentes,és stabil. 


  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2910
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

Még a tavasszal vettem egy párral. Elég vékony és nincs defektvédelme, viszont jól tapad és könnyű. Lecseréltem 25 mm-es Grand Sport Race-ekre, mert kellett a plusz térfogat.

köszi


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2911
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 hozzászólás

tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.

 

Még a tavasszal vettem egy párral. Elég vékony és nincs defektvédelme, viszont jól tapad és könnyű. Lecseréltem 25 mm-es Grand Sport Race-ekre, mert kellett a plusz térfogat.


Pisz módosította - 2016. október 04. - 10:45

  • donciccio kedveli ezt

#2912
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

én több egy csavaros nyeregcsövet is ismerek ami fokozatmentesen állítható,és stb. a c record pl ilyen. de hagyjuk az ennyire régi nyeregcsöveket. a kalloy is csinált egy csavaros,fokozatmentes csövet. a ritchey is gyártott. 

 

9000000007908_01-1000x700.JPG

 

ez a fajta nyeregcső egy csavaros,fokozatmentesen állítható,és atom stabil. jah,és könnyű is. 

http://apro.bikemag....o-l362526.html#

 

wz jó lehet? ugye a 25.4 belemegy kb. mindenbe :) sőt, új évi sztenderd.


  • donciccio kedveli ezt

#2913
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

Télire ilyet?
bátor vagy. Én megtartanám a templombajárósra.
Ha lehetne kapni tömör gumit télire én megvenném. utálok sötétben-dzsuvában defektet szerelni ezért nekem télire a defektállóság (meg a tapadás) mindent visz, súly nem érdekel, Ja és minimum 25, inkább több


Én sem ilyet akartam, de ez lett belőle. Vittoria Rubino Pro - t szerettem volna, de ahol voltam, ott nem tartottak.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2914
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.

Télire ilyet?

bátor vagy. Én megtartanám a templombajárósra.

Ha lehetne kapni tömör gumit télire én megvenném. utálok sötétben-dzsuvában defektet szerelni ezért nekem télire a defektállóság (meg a tapadás) mindent visz, súly nem érdekel, Ja és minimum 25, inkább több



#2915
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás
Pedig városban jól jönne egy kis fékerő. Eszembe is jutott egy korabeli trabant reklám: "nem szabad,hogy az erős motor és a kiváló futómű meggondolatlansàgra csábìtson" :-)

#2916
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2917
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

ha már felső fogás:

 

a 2009 utáni campag fvk legnagyobb előnye, hogy felső fogásból kisujjal tudsz fejreállni.

 

Sajnos a régebbi generációs karoknál a felső fogásból való húzás jóval nehézkesebb-nem áll úgy mancsra.

 

és egy kis agyfsz: sikerült a városira szerezni egy 150-es stucnit. nagyon pöpec vele a bringa, ráadásul, mivel 6 fokos a stucni, a korábbi 12 fokos helyett, így még jóval komfortosabb is lett az extra magasság miatt.

 

#ilyenkorbukokle

 

hogy a hosszú stucnikat azért veszem, mert, 6 fokos kivitelben 130 fölött már erősen emelnek :) 



#2918
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 hozzászólás

Köszi. Most egész jó lett, lefelé fordítottam kicsit a kormányt,kissebb stucni, előre toltam a nyerget. Majd egyszer azért kipróbálok egy kisebb vázat is, de most így nem érzem a nagyobb váz hátrányát. Legfeljebb még egy rövidebb benyúlású kormányt teszek rá.

A tiagra fék amúgy törvényszerűen fog ilyen gyengén felső fogásból? Ezzel ugyan nem állok fejre. Tegnap vissza ültem kicsit a sport trekingemre, mikor behúztam a féket, mintha falnak mentem volna. Elég drámai a különbség. Igaz,volt régi,nagy benyúlású dura ace fékszettem, az alsó fogásból sem fékezett a gp4 felnin :-D

 

Tárcsa és/vagy v-fék után az ultegrám is harmatosan fog felső fogásból. Biztos lehetne egy tuning betéttel javítani a fékerőt, de inkább rászoktam az alsó fogásban lejtőzésre. 



#2919
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

nekem ez tűnik helyesnek
 
forrás:
lfgss fórum, 26mm kompakt hajlítású kormányok, bike-discount.de procraft rr 26.0mm kompakt kormány képe 9s shimano fékváltókarral
 
ridley-crosswind-2003-20180_10.jpg


Köszi. Most egész jó lett, lefelé fordítottam kicsit a kormányt,kissebb stucni, előre toltam a nyerget. Majd egyszer azért kipróbálok egy kisebb vázat is, de most így nem érzem a nagyobb váz hátrányát. Legfeljebb még egy rövidebb benyúlású kormányt teszek rá.

A tiagra fék amúgy törvényszerűen fog ilyen gyengén felső fogásból? Ezzel ugyan nem állok fejre. Tegnap vissza ültem kicsit a sport trekingemre, mikor behúztam a féket, mintha falnak mentem volna. Elég drámai a különbség. Igaz,volt régi,nagy benyúlású dura ace fékszettem, az alsó fogásból sem fékezett a gp4 felnin :-D

#2920
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

 merevség kizárólag a kormánytól függ, vagy a stucni esetleg a kerék is belejátszhat?

Igen. Meg a villanyak-fejcsapágy-homlokcső is.