Még a tavasszal vettem egy párral. Elég vékony és nincs defektvédelme, viszont jól tapad és könnyű. Lecseréltem 25 mm-es Grand Sport Race-ekre, mert kellett a plusz térfogat.
köszi
Még a tavasszal vettem egy párral. Elég vékony és nincs defektvédelme, viszont jól tapad és könnyű. Lecseréltem 25 mm-es Grand Sport Race-ekre, mert kellett a plusz térfogat.
köszi
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.
Még a tavasszal vettem egy párral. Elég vékony és nincs defektvédelme, viszont jól tapad és könnyű. Lecseréltem 25 mm-es Grand Sport Race-ekre, mert kellett a plusz térfogat.
Pisz módosította - 2016. október 04. - 10:45
én több egy csavaros nyeregcsövet is ismerek ami fokozatmentesen állítható,és stb. a c record pl ilyen. de hagyjuk az ennyire régi nyeregcsöveket. a kalloy is csinált egy csavaros,fokozatmentes csövet. a ritchey is gyártott.
ez a fajta nyeregcső egy csavaros,fokozatmentesen állítható,és atom stabil. jah,és könnyű is.
http://apro.bikemag....o-l362526.html#
wz jó lehet? ugye a 25.4 belemegy kb. mindenbe sőt, új évi sztenderd.
Télire ilyet?
bátor vagy. Én megtartanám a templombajárósra.
Ha lehetne kapni tömör gumit télire én megvenném. utálok sötétben-dzsuvában defektet szerelni ezért nekem télire a defektállóság (meg a tapadás) mindent visz, súly nem érdekel, Ja és minimum 25, inkább több
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.
Télire ilyet?
bátor vagy. Én megtartanám a templombajárósra.
Ha lehetne kapni tömör gumit télire én megvenném. utálok sötétben-dzsuvában defektet szerelni ezért nekem télire a defektállóság (meg a tapadás) mindent visz, súly nem érdekel, Ja és minimum 25, inkább több
tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ha már felső fogás:
a 2009 utáni campag fvk legnagyobb előnye, hogy felső fogásból kisujjal tudsz fejreállni.
Sajnos a régebbi generációs karoknál a felső fogásból való húzás jóval nehézkesebb-nem áll úgy mancsra.
és egy kis agyfsz: sikerült a városira szerezni egy 150-es stucnit. nagyon pöpec vele a bringa, ráadásul, mivel 6 fokos a stucni, a korábbi 12 fokos helyett, így még jóval komfortosabb is lett az extra magasság miatt.
#ilyenkorbukokle
hogy a hosszú stucnikat azért veszem, mert, 6 fokos kivitelben 130 fölött már erősen emelnek
Köszi. Most egész jó lett, lefelé fordítottam kicsit a kormányt,kissebb stucni, előre toltam a nyerget. Majd egyszer azért kipróbálok egy kisebb vázat is, de most így nem érzem a nagyobb váz hátrányát. Legfeljebb még egy rövidebb benyúlású kormányt teszek rá.
A tiagra fék amúgy törvényszerűen fog ilyen gyengén felső fogásból? Ezzel ugyan nem állok fejre. Tegnap vissza ültem kicsit a sport trekingemre, mikor behúztam a féket, mintha falnak mentem volna. Elég drámai a különbség. Igaz,volt régi,nagy benyúlású dura ace fékszettem, az alsó fogásból sem fékezett a gp4 felnin :-D
Tárcsa és/vagy v-fék után az ultegrám is harmatosan fog felső fogásból. Biztos lehetne egy tuning betéttel javítani a fékerőt, de inkább rászoktam az alsó fogásban lejtőzésre.
nekem ez tűnik helyesnek
forrás:
lfgss fórum, 26mm kompakt hajlítású kormányok, bike-discount.de procraft rr 26.0mm kompakt kormány képe 9s shimano fékváltókarral
merevség kizárólag a kormánytól függ, vagy a stucni esetleg a kerék is belejátszhat?
Igen. Meg a villanyak-fejcsapágy-homlokcső is.
Sziasztok!
Voltam mozgásvilág tesztnapon. Azon kívül, hogy rájöttem, az 58-as bringát 56-ra kell cserélnem, a bringa merevségével kapcsolatban elő jött egy kérdés.
Ezeket a bringákat teszteltem oútiból:
Speci TARMAC EXPERT CARBon (ÁLLAT! Marha merev, jó gép, nem akartam leszállni róla!Kerék asszem Fulcrum S4, kormány Specialized Expert kompakt)
rose x-lite cw (Nem rossz, a kerék sokat dobott rajta. Asszem Mavic Cosmic Pro Carbon volt. Ritchey WCS Road Streem II Carbon kormány.)
Cube Attain (Beállítás nagyon rossz volt, ezért nem kínoztam magam vele.)
Szóval a lényeg:
A specinél a kormányt megrángatva merev volt mint állat. Rose x-lite meg a cube jóval hajlékonyabb volt. Az én focus-om (fulcrum racing 5 kerék, fsa OMEGA COMPACT kormány)meg...sajnos a legutolsó lett a kinek merevebb versenyben. Ez a merevség kizárólag a kormánytól függ, vagy a stucni esetleg a kerék is belejátszhat?
köszi
nekem ez tűnik helyesnek
forrás:
lfgss fórum, 26mm kompakt hajlítású kormányok, bike-discount.de procraft rr 26.0mm kompakt kormány képe 9s shimano fékváltókarral
orzalmas.
nézd, ott van a könyvespolc, ami föltehetőleg vízszintes... a kormány teteje-fékváltókar teteje legyen vízszintes, vagy kicsit előre lejtő.
a Tiéd hátrafelé ejt. és a stucni is furán áll.
bár a kormányforma is vérzik.
úgy látom, ez a 55-65-77-44 vonalú második generációs sh fvk forma, keresek rá vmi megoldást.
köszi
a shimanonak más az alakja
ez így szerinted jó? (szar a kép, de talán látszik a lényeg)
orzalmas.
nézd, ott van a könyvespolc, ami föltehetőleg vízszintes... a kormány teteje-fékváltókar teteje legyen vízszintes, vagy kicsit előre lejtő.
a Tiéd hátrafelé ejt. és a stucni is furán áll.
bár a kormányforma is vérzik.
úgy látom, ez a 55-65-77-44 vonalú második generációs sh fvk forma, keresek rá vmi megoldást.
Vejne módosította - 2016. szeptember 27. - 11:55
a shimanonak más az alakja
ez így szerinted jó? (szar a kép, de talán látszik a lényeg)
És még egy kérdésem felmerült. A korményt hogy érdemes belőni? A felső egyenes szakasz az vízszintesen legyen, vagy kicsit lefelé kell fordítani a korményt és a karokat hátrébb húzni? Jelen állásban vízszintesen van belőve a kormány, de így az alsó fogás számomra használhatatlan.
teljesen fékkar-függő.
campagnolonál-újabb shimanonál az a kényelmes, ha a kormány tetejével egy szintet képez a fékváltókar-fogás, és a fékváltókar markolata kicsit előre lejt, nem vízszintes.
második genes campag:
sramnál kb. a vízszint a nyerő
Vejne módosította - 2016. szeptember 27. - 11:05
És még egy kérdésem felmerült. A korményt hogy érdemes belőni? A felső egyenes szakasz az vízszintesen legyen, vagy kicsit lefelé kell fordítani a korményt és a karokat hátrébb húzni? Jelen állásban vízszintesen van belőve a kormány, de így az alsó fogás számomra használhatatlan.
Mondjuk a váz adott, igazából annyira nincs sok kedvem most kerékpárt váltani, bár végső esetben ez is szóba jöhet.
De a váz kényelmes, egyáltalán nem érzem sehol nagynak, mielőtt megnéztem a méretét, azt hittem, hogy 55-ös. Nyeregcső is egészségesen ki van húzva, jó a tekerési pozícióm, kormányt is akár egész le tudnám engedni.
Ha rövidebb a kormány vagy a stucni az maximum csak látványbeli furcsaságot okoz, nem? De mondjuk egy kompakt kormány is jó kompromisszumnak tűnhet majd cserekor, csak stucni az most van otthon rövdebb, másik kormányom meg nincsen.
Gumit most kb. 8 - 8,2 barra fújtam, lehet, hogy azóta már kicsit engedett. A nyeregcső 25 milis hátranyúlással van, de inkább a kormányon érzem a csillapítás hiányát. Igaz a bandás kicsit elcsúszott, ahol fogom, lehet hogy ha újat raknék rá, akkor az is számítana. Én olyan 72 kiló körül vagyok.
stellaz módosította - 2016. szeptember 27. - 10:45
az l-es merida hatalmas neked.
176 cm-hez kb. 53-54 körüli felsőcső már bőven elég, utóbbi kissé sok is.
inkább 52-53 körüli felsőcsőre lenne szükséged.
120mm-től rövidebb stucnit l-es vázra tenni bűn.
más: guminyomás mi nálad? nekem 80 kg-hoz a 100 psi egy iszonyat jó érték a 24-es külsővel.. Illetve: nyeregszár hátranyúlás? egy 25mm hátrahajlású nyeregszár jobban csillapít, mint egy kurtább.
kormány milyen rajta? kompakt kormány kell Neked szvsz.
egyébként, ha komfortra utazol:
53 körüli váz
120mm stucni, 6 fokos
kompakt kormány (70*125)
25mm hátrahajlású nyeregcső
Vejne módosította - 2016. szeptember 27. - 09:53