köszi , szerintem nekem is jó lesz akkor a 42
Miért, tudod, hogy jó lesz? Vállszélességfüggő. Meg szokás.
Annyi, hogy dedánál akkor Te 44-est keresel. Látom, wiggle leárazta, kőkemény 1 euróval.
köszi , szerintem nekem is jó lesz akkor a 42
Miért, tudod, hogy jó lesz? Vállszélességfüggő. Meg szokás.
Annyi, hogy dedánál akkor Te 44-est keresel. Látom, wiggle leárazta, kőkemény 1 euróval.
26.0mm ? plíz
http://www.wiggle.co...iega-handlebar/
nem tagadom, elfogult vagyok
egyébként ezeket széltől-szélig mérik... hülye olaszok
a 42cm "univerzális férfiméret", mindenkinek jó kb, de én a 44cm széles híve vagyok.
tudok menni 40-essel is, a vállam alapján simán jó, azonban, ami kényelmes pár km-en egy parkolóban-háztömb körüli csiki-csukiban, az nem biztos, hogy jó hosszú távon 24-25 km per órás oldalszélben-széllökésekben, a főúton, ahol félpercenként elhalad egy távolsági busz vagy kamion-teherautó melletted.
a nagyobb stabilitása a széles kormánynak a főúton levő forgalomban-nagy szélben jön ki számomra. Oké, tudom, szélfogó, kocadolog, nem komoly bringásra vall a 38cm-től szélesebb kormány >...<
köszi , szerintem nekem is jó lesz akkor a 42
26.0mm ? plíz
http://www.wiggle.co...iega-handlebar/
nem tagadom, elfogult vagyok
egyébként ezeket széltől-szélig mérik... hülye olaszok
a 42cm "univerzális férfiméret", mindenkinek jó kb, de én a 44cm széles híve vagyok.
tudok menni 40-essel is, a vállam alapján simán jó, azonban, ami kényelmes pár km-en egy parkolóban-háztömb körüli csiki-csukiban, az nem biztos, hogy jó hosszú távon 24-25 km per órás oldalszélben-széllökésekben, a főúton, ahol félpercenként elhalad egy távolsági busz vagy kamion-teherautó melletted.
a nagyobb stabilitása a széles kormánynak a főúton levő forgalomban-nagy szélben jön ki számomra. Oké, tudom, szélfogó, kocadolog, nem komoly bringásra vall a 38cm-től szélesebb kormány >...<
Vejne módosította - 2016. október 16. - 15:54
Vejne
Kösz a linket, az én kormányom tényleg nagyon béna, alsó fogásból én nem is tudok menni vele. Nézegettem korábban is kormányokat, de nekem itthon csak 25,4 és 26-os kormányszáraim vannak, azokhoz alig van kínálat. Egyébként a megfelelő kormány szélességet hogy lehet jól belőni?
gumi: feleségem trekingjébe sárvédővel csak 40-es gumi fér el, az enyében meg a 42-es éppenhogy, a láncvillánál marad 1-1,5 mm talán, a sárvédő meg a ráragadt dzsuvát már borotválja. Azért aki azt gondolta, hogy 37-40 milis gumi elég lesz egy olyan bringára, amin lehet 30 kiló csomag, gyerekülés, stb. és változatos terepen és időjárási körülmények között fogják használni, azt is elküldeném inkább árkot ásni.
Amúgy ha ez a 28-as gumi a villánál nagyon belesatírozna a villába, akkor az működne, hogy elöl egy 25-26 milis gumi, hátul meg marad a 28? Mondjuk mivel teljesen oldalt érne bele a villa oldalfalába, attól nem félek, hogy kivágja a gumit, de gondolom a karbon villának azért nem tesz jót hosszú távon a dolog.
stellaz: más:
láttam, hogy a félfogyatékos retardált hajlítású kormánnyal tolod az ipart.
én a helyedben nagyon váltanék kompaktra, főleg, hogy 5500 ft körül már megoldható a mutatvány.
ld.
https://www.cyclesto...lebars-ID_68011
120 ejtés, 75 előrehajlás, enyhén kifelé ívelő alsó fogás (ciklokrossz-túra-földútvadászatra ideális, meg komfortouti használatra)
teljesen más dimenzió olyan kormánnyal menni, amin kényelmes minden helyzet, nem kell nyújtózkodni a fékkarért-pöcökért, tenyérbe illik, megfeledkezel arról, hogy fel van szerelve..
Kemény :-)
inkább retardált.
no offence, lehet pofázni, hogy "nem kell olyan széles külsőt használni" meg "21mm mindenre jó", de ez egy probléma szőnyeg alá söprése.
23mm-es volt a sztenderd évekkel ezelőtt, olyan külsőt vettem rá a gyári 20-as porladó darabok helyére, és bizony, pár hónap használat után már néha bele-bele kapott a vállba a külső felülete. Oké, kitágult a külső, és?
nekem a 25mm-es méret tökéletes, a 28-assal is jó menni, de a gyári villa már a 23-ast sem tette lehetővé gondmentesen, elég volt egy kis kosz, és jött a susogás.
Mikor azt látom, hogy szinte gyönyörtől remegve nyálcsurgatva mutogatja valaki, mennyire kevés hely van a villájában, s ecseteli, hogy ez érezhetően merevebb-közvetlenebb kormányzást, precízebb irányítást tesz lehetővé, kedvem lenne tarkóntenyerelni.
Közvetlenebb-merevebb irányítás és jobb viselkedés kanyarban? Oohhh soo adorable..
Nem vagyok híve a nagyon széles tappancsoknak, traktorkülsőknek, de, azért egy új sztenderd felni (17-18-19mm belül, 23-24 kívül) és átlagos külső férjen már el.
szerinted miért adtam el a coral gyári villáját?
22mm-es külsővel
https://s4.postimg.o...mfxz5r1/119.jpg
a mostani trek oclv karbon villámban a 32mm-es mellett is több hely lenne26mm-esnél simán áthúzok egy féltéglát
Azért tudom csókoltatni a merida tervezőjét. Mindenhol annyi hely van a guminak,hogy lözyög benne a 28 as külső,de a villa belső oldalát sikerült kb 29,5 mm-esre csinálni,ihy most a valós 29 milis külső elég érdekesen van benne, nyolcast minimálisan se tolerálja.
szerinted miért adtam el a coral gyári villáját?
22mm-es külsővel
https://s4.postimg.o...mfxz5r1/119.jpg
a mostani trek oclv karbon villámban a 32mm-es mellett is több hely lenne 26mm-esnél simán áthúzok egy féltéglát
Vejne módosította - 2016. október 16. - 10:13
Mert ésszel él az ember :-)
ez oké,de időnként olyan elvárásokat látok egy országúti bringa kapcsán,h az eszem megáll tőle. egy valódi országúti kerékpár sose lesz olyan kényelmes,mint pl. egy túra bringa. aki igazi kényelmet akar,az ne ezen a szakágon próbálkozzon.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
amikor elkezdtem ezt a sportot,akkor két méret volt,amit itthon általában be lehetett szerezni. 19,és 21 mm széles külsők voltak csak. nagyon nem lehetett túlfújni őket,mert általában csak kb 7-8 bar-t bírtak. kevés volt a hajtogatós gumi,és ami volt,az meg rohadt drága volt. könnyű,vagy latex belsőről meg csak álmodtunk. amúgy,akkoriban,az volt a menő,vagy a divat,h minél vékonyabb legyen a külső. nekem volt 1x egy 18 mm széles is. azt hiszem Panaracer volt.
el vagytok kényeztetve gyerekek. kényelmes vázak,bringák,gumik? mié kirt nem fotelből tekertek?
inkább csak kettőt
, de az apróból túrtam és kb tányleg ennyi lehet benne, mert még a futóélen is vannak szőrök
aszfalt gumin a 19 milistől az 54-ig szinte minden méretet használtam már (mondjuk éppen 28 még nem volt) és a kategóriában túl vékony gumikkal nem tudok általában gyorsan menni (ráz, mikro eladakások, lassítani kell sok helyen, elfáradok rajta, stb),
A másik nép hidelem még a minél nagyobb keréknyomás, pedig a túlfújt gumi is lassabb átlagos közúti körülmények között, mint a helyes guminyomás mellett.
amikor elkezdtem ezt a sportot,akkor két méret volt,amit itthon általában be lehetett szerezni. 19,és 21 mm széles külsők voltak csak. nagyon nem lehetett túlfújni őket,mert általában csak kb 7-8 bar-t bírtak. kevés volt a hajtogatós gumi,és ami volt,az meg rohadt drága volt. könnyű,vagy latex belsőről meg csak álmodtunk. amúgy,akkoriban,az volt a menő,vagy a divat,h minél vékonyabb legyen a külső. nekem volt 1x egy 18 mm széles is. azt hiszem Panaracer volt.
el vagytok kényeztetve gyerekek. kényelmes vázak,bringák,gumik? miért nem fotelből tekertek?
donciccio módosította - 2016. október 16. - 07:35
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
200 kmt mentél elsőre?
Am a széles gumit sokan elsőre lomhanak és tohonyanak érzik, és csak akkor hiszik el, hogy nem lassabb, mikor megnézik a stravat..
De pszichésen mégis lassabbnak gondolják
inkább csak kettőt , de az apróból túrtam és kb tányleg ennyi lehet benne, mert még a futóélen is vannak szőrök
aszfalt gumin a 19 milistől az 54-ig szinte minden méretet használtam már (mondjuk éppen 28 még nem volt) és a kategóriában túl vékony gumikkal nem tudok általában gyorsan menni (ráz, mikro eladakások, lassítani kell sok helyen, elfáradok rajta, stb),
A másik nép hidelem még a minél nagyobb keréknyomás, pedig a túlfújt gumi is lassabb átlagos közúti körülmények között, mint a helyes guminyomás mellett.
nah.. megjött a 28-as gumi (conti grand sport race), feltettem, mondjuk a villánál sok hely nem maradt, szeirntem max egy mm jobbra-balra (remélem ez nem fog már tágulni, mert kb. 200 km már van a gumiban).
elsőre nagyon jó vele menni, sokkal finomabb a futása a 23 milisnél és egyelőre nem éreztem lassabbnak jó úton sem, mondjuk nem mentem vele sokat
nah.. megjött a 28-as gumi (conti grand sport race), feltettem, mondjuk a villánál sok hely nem maradt, szeirntem max egy mm jobbra-balra (remélem ez nem fog már tágulni, mert kb. 200 km már van a gumiban).
elsőre nagyon jó vele menni, sokkal finomabb a futása a 23 milisnél és egyelőre nem éreztem lassabbnak jó úton sem, mondjuk nem mentem vele sokat
merénylet a kormányon http://apro.bikemag....e-l363972.html#
Mindjárt rámegyek a Canyonra a lengyel lappal! Többet nem lesz gond a túl nagy droppal
Pisz módosította - 2016. október 15. - 12:28
merénylet a kormányon http://apro.bikemag....e-l363972.html#
Erdekes. En meg a nyari nacit hasznalom most is (persze labszarral) de meg sose fazott az intim resz es kornyeke. A combom fazik, de csak addig, amig nem kezdek el tekerni kicsit kemenyebben. Persze lehet betet valogatja. Nyilvan olyan nadrag kell, ami elol is egesz magasan vegzodik.
Ez keves:
Nekem szokott a szellőző betétes nadrágjaimban. Pl az összes csapatruhámban olyan betét van ahol van egy szellőzőnyílás elöl a betéten, hogy kevésbé izzadjon az érintett terület. Ilyenkor viszont már kicsit kellemetlen tud lenni, ha jól beleizzad az ember és befúj a hűvös szél. Mondjuk én nem is tekerek nagyon ilyen időben,
A sebesség mindent megold.
Erdekes. En meg a nyari nacit hasznalom most is (persze labszarral) de meg sose fazott az intim resz es kornyeke. A combom fazik, de csak addig, amig nem kezdek el tekerni kicsit kemenyebben. Persze lehet betet valogatja. Nyilvan olyan nadrag kell, ami elol is egesz magasan vegzodik.
Ez keves:
Ez jo:
ave módosította - 2016. október 15. - 02:13