Olyan kérdésem lenne, hogy Sidi Zeta cipõhöz (millenium 2-es talp) hol tudok nagy eséllyel sarkot (hivatalos nevén: csúszásgátló sarkot) venni Budapesten esetleg Zalaegerszegen? Nem akarok körbetelefonálni ezer helyet, ha van valakinek tippje akkor csak 2-3-t kell felhívnom. (Ktg takarékosság válság miatt rlz
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28701
Írta 2009. március 16. - 12:39
Olyan kérdésem lenne, hogy Sidi Zeta cipõhöz (millenium 2-es talp) hol tudok nagy eséllyel sarkot (hivatalos nevén: csúszásgátló sarkot) venni Budapesten esetleg Zalaegerszegen? Nem akarok körbetelefonálni ezer helyet, ha van valakinek tippje akkor csak 2-3-t kell felhívnom. (Ktg takarékosság válság miatt rlz
#28702
Írta 2009. március 16. - 11:59
Sziasztok!
Kezdõ bringásként kinéztem egy mali magician tiagra gépet, kérdezném a hozzáértõket, esetleg akinek van/volt ilyen bgringája, hogy megfelelõ választás-e egy elsõ országúti bringának?
elõre is köszi a hozzászólásokat.
üdv.
Uj vagy hasznalt?
En kezdo bringaskent sokkal rosszabb geppel kezdtem, egy MALI acelvaz nekem anno mar a 2. upgrade volt. Szoval ha a merete jo -ez nagyon fontos- akkor jo kezdes lehet. A Tiagra pedig egeszen jo szett az araert, mar rendes STI karokkal.
Persze a tovabbi kiegeszitok is fontosak, ezekrol nem irtal semmit, meg arat se.
Tul jo bicajt szerintem nem erdemes elsore, elveszik a fokozatos fejlesztes elmenye. Szerintem.
#28703
Írta 2009. március 16. - 09:27
American Classic o.uti agyhoz tudtok Campagnolo kompatibilis kazettadobot?
Mármint külön hozzá, mert ugye gyárilag shimanos.
#28704
Írta 2009. március 14. - 23:43
Kezdõ bringásként kinéztem egy mali magician tiagra gépet, kérdezném a hozzáértõket, esetleg akinek van/volt ilyen bgringája, hogy megfelelõ választás-e egy elsõ országúti bringának?
elõre is köszi a hozzászólásokat.
üdv.
#28705
Írta 2009. március 14. - 14:53
#28706
Írta 2009. március 14. - 14:34
Aki áttért már kérem írja meg a véleményét! Megéri lecserélni?
#28707
Írta 2009. március 11. - 21:28
köszönöm szépen! hasznos volt
Aztán lehet figyelni a sérüléseket is. A vázon, a hátsóváltón. Ha a hátsóváltó elég karcos, akkor sokat eshettek vele. Vagy a fékváltókar gumijának kopottsága is jelzésértékû lehet. (persze tudni kell mihez viszonyítani.)
#28708
Írta 2009. március 11. - 19:44
#28709
Írta 2009. március 11. - 19:33
valaki?
Ezt így nehéz lesz. Meg kell nézni mennyire használt. De ha nem ért hozzá nem fogja látni. Meg kell kérdezni karban volt-e tartva, volt-e lánc csere, lánckeréksor csere.
http://www.cannondal...hive/index.html
Ez az oldal szerint 2002-ben pont nem volt R600-as.
Így vagy 2003-mas vagy 2001-es.
http://www.cannondal...odel-3RR6D.html
http://www.cannondal...odel-1RR6D.html
Meg kell nézni melyik az.
Meg hogy mi lett rajta cserélve, fékbetétek, lánckerekek kopottak-e. Ebbõl lehet következtetni mennyit használták. Pl ha eredeti gumi van rajta, akkor nem használhatták sokat, persze lehet hogy defekt miatt cserélték
De a lényeg, hogy jó legyen neki a méret.
#28710
Írta 2009. március 11. - 19:09
egy ismerõsöm megkért, hogy nézzek meg neki egy használt országútit, mert õ nem igazán ért hozzá. a bringa egy 2002-es, állítólag jó állapotban lévõ cannondale r600 double, 300euróért. a baj, hogy én sem értek hozzá igazán, életemben 2szer ültem o.utin
mikre kell különösen figyelni ilyen bringáknál?
elõre is köszi
valaki?
#28711
Írta 2009. március 11. - 13:04
mondjuk egészségesebb a 8ashoz 8as váltókar sztem
#28712
Írta 2009. március 11. - 12:29
Köszi a válaszokat, holnap reggel minden kiderül.
Én sem értem miért nem tudja hogy mit ad el, mindegy van szerencsém kézbe venni vásárlás elõtt.
Ha nem 8as akkor úgyis mindegy, akkor tárgytalan
Nekem 8-as fogsort visz a 7-es kar, ha ez számít valamit... Egyszerûen túl kell húzni, és akkor földobja teljesen
#28713
Írta 2009. március 10. - 23:06
mikre kell különösen figyelni ilyen bringáknál?
elõre is köszi
#28714
Írta 2009. március 10. - 20:50
Én sem értem miért nem tudja hogy mit ad el, mindegy van szerencsém kézbe venni vásárlás elõtt.
Ha nem 8as akkor úgyis mindegy, akkor tárgytalan
#28715
Írta 2009. március 10. - 20:17
#28716
Írta 2009. március 10. - 20:16
#28717
Írta 2009. március 10. - 19:26
Készülök venni egy régi indexes alsócsöves váltókart, 105-ös, remélhetõleg 8 sebességes. (apróban néztem, tulaj nem tudta megmondani)
Annyi fix, hogy 105 és váltókar...
És ha a tulaj megszámolná, hogy hányat kattan...?
Amúgy a 1055 a 7-es, a 1056 a 8-as és oldalt rá kell legyen írva.:
http://velobase.com/...um=104&AbsPos=0
#28718
Írta 2009. március 10. - 18:48
alsócsöves váltókart, 105-ös, remélhetõleg 8 sebességes.
Az inkább hetes lesz szerintem. De készült hatfokozatú 105 is SIS-el.
Race, no Rest!
#28719
Írta 2009. március 10. - 16:36
Tulajdonképpen ha belegondolok, nem értem miért nem jutott ez eszembe:) A montimon egy LX Dualcontrol fékváltó van, abban nincs ilyen opció, emlékszem mikor megvettem mondogattam is, hogy de jó lenne ha lehetne finom-állítani, de ott csak 3 fokozat van és kész.
A lefelé váltáskor jelentkezõ bazi nagy csattanásra a tippem pedig az, hogy nagyon, szinte már túl erõs a rugó az Ultegra elsõ váltóban. Mert a végálláscsavarok jól vannak beállítva.
Na megyek bûvölöm a gépem, remélem a héten jön a kerék és végre száguldozhatok:)
Jó tekerést mindenkinek!
#28720
Írta 2009. március 10. - 15:55
Annyi fix, hogy 105 és váltókar...
Ezek mindegyike kapcsolható indexes, igaz (SIS-t ki lehet benne kapcsolni)?
Ki tud kopni a SIS szerkezete (és emiatt nem vált pontosan)?
Van valami, amire vásárlás elõtt kimondottan figyelnem kell?
(montis váltókarjaim voltak/vannak, ezért kérdezek okos dolgokat...

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





