Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#28001
Írta 2009. június 25. - 01:34

Egy 44-es Deda kormany valojaban 42-es.
#28002
Írta 2009. június 24. - 23:32

köszi a választ, de jajj micsoda tragédia. a hátsó kerék hosszába szétreped, az egyik radiális küllõ felett
:( nembaj sztem kapok ingyen kereket a kluból amíg nem rakok össze egyett
állítólag 4-5 éves a kerék, és az utolsókat rugja....én csak néztem....de már értem miért....na mindegy majd lesz valahogy
ma voltam tekerni, és mivel eláztam le kellett mosni abicajt és észrevettem hogy szétrepedt..........na mindegy majd lesz valami
Egy bizonyos összegért megvenném tõled azt a szétrepedt kereket, dobj nekem egy mailt a kiskubai@gmail.com címre légyszives, szerintem meg tudunk egyezni az árban!
Szerk.: Minerel: váll szélesség, illetve ízlés függõ. Nekem keskeny vállam van(alacsony is vagyok) mégis 44-es kormányt használok, mert nekem az jött be, azt szoktam meg.
#28003
Írta 2009. június 24. - 23:03

Ez trekking váz, vagy ciklokrossz. de azért szép kidolgozású váz.
Igen, közben elolvastam csak utólag nem tudtam módosítani az üzit. Na, nem baj.
Viszont lenne egy kérdésem:
Honnan tudom meg milyen méretû oúti kormány kellene nekem?
#28004
vendég_bertaa_*
Írta 2009. június 24. - 21:55

Végsõ esetben mindenféleképpen tudnak neked hozni a magyar kereskedõk kazettát hozzá (láttam róla robbantott ábrát a rendelési számokkal, minden egyes apró alkatrészt tudnak hozni, kérdés hogy mennyi idõ alatt, meg mennyiért...), csak a gáz az hogy asszem Stuttgart (hogy írják?)-ból vagy honnan. De szerintem amúgy tisztítással, újrazsírozással a kazetta is tökéletes lesz. A kónusz és a golyók cserélhetõek. Amúgy beletettem 4ezer km-t egy whr 550-be, a mostani tulaja osztálytársam még 1500-at, és még mindig halk a kazettája, és az pedig shimano betegség, hogy néha-néha ugrik egyet. A mavicoknak meg lóg a kazettájuk
köszi a választ, de jajj micsoda tragédia. a hátsó kerék hosszába szétreped, az egyik radiális küllõ felett

állítólag 4-5 éves a kerék, és az utolsókat rugja....én csak néztem....de már értem miért....na mindegy majd lesz valahogy
ma voltam tekerni, és mivel eláztam le kellett mosni abicajt és észrevettem hogy szétrepedt..........na mindegy majd lesz valami
#28005
Írta 2009. június 24. - 21:09

Ez trekking váz, vagy ciklokrossz. de azért szép kidolgozású váz.Egy igen jó ajánlat aki esetleg vázat venne!
http://www.bike-disc...pro-rahmen.html
#28006
Írta 2009. június 24. - 20:30

http://www.bike-disc...pro-rahmen.html
A kazetta vásárlásához egy tipp link. Szinte minden apró vackot meg lehet venni:
http://www.chainreactioncycles.com
#28007
Írta 2009. június 24. - 15:18

RAUH-Welt
B E G R I F F
#28008
Írta 2009. június 24. - 14:33

Sziasztok!
Shimano WH-R550 kerékszettemet szeretném majd kicsit rendbetenni. Golyó és kónusz csere, új zsír; centírozás.....csak az anyagot kellene fizetnem, ingyen dolgoznak vele. Viszont a racsniszerkezettel lehet valamit kezdeni? A bicajomat használtan vettem egy volt klubtagtól, azt mondják, kb. 4 éves a kerék. Szabadonfutó eléggé szorul (megforgattam úgy, hogy nem volt rajta sor), és halkan reteszel, eléggé beteges hangja van. Kisebb nagyobb hanghatás mellett ugrott is már meg.
És akkor a kérdésem: golyót, meg kónuszt lehet cserélni, ugye?
szabadonfutóval lehet valamit kezdeni? esetleg ha késõbb már nagyon szar lesz érdemes cserélni?
oktassatok ki; nekem ha adják a szerszámot max. csak kónuszt merek állítani xd
igazából maga a bicaj nagyon fasza (Trek 1500 2006-os váz, full 105, csak elsõ váltó Ultegra, bontroger és ritchey cuccok), meg a kerékszett is önmagában; csak rendbe kéne hozni. (Láttam másnál is, az sokkal szebben is reteszel)
na akkor várom értelmes válaszotokat.
Végsõ esetben mindenféleképpen tudnak neked hozni a magyar kereskedõk kazettát hozzá (láttam róla robbantott ábrát a rendelési számokkal, minden egyes apró alkatrészt tudnak hozni, kérdés hogy mennyi idõ alatt, meg mennyiért...), csak a gáz az hogy asszem Stuttgart (hogy írják?)-ból vagy honnan. De szerintem amúgy tisztítással, újrazsírozással a kazetta is tökéletes lesz. A kónusz és a golyók cserélhetõek. Amúgy beletettem 4ezer km-t egy whr 550-be, a mostani tulaja osztálytársam még 1500-at, és még mindig halk a kazettája, és az pedig shimano betegség, hogy néha-néha ugrik egyet. A mavicoknak meg lóg a kazettájuk

#28009
vendég_bertaa_*
Írta 2009. június 24. - 11:23

Shimano WH-R550 kerékszettemet szeretném majd kicsit rendbetenni. Golyó és kónusz csere, új zsír; centírozás.....csak az anyagot kellene fizetnem, ingyen dolgoznak vele. Viszont a racsniszerkezettel lehet valamit kezdeni? A bicajomat használtan vettem egy volt klubtagtól, azt mondják, kb. 4 éves a kerék. Szabadonfutó eléggé szorul (megforgattam úgy, hogy nem volt rajta sor), és halkan reteszel, eléggé beteges hangja van. Kisebb nagyobb hanghatás mellett ugrott is már meg.

És akkor a kérdésem: golyót, meg kónuszt lehet cserélni, ugye?
szabadonfutóval lehet valamit kezdeni? esetleg ha késõbb már nagyon szar lesz érdemes cserélni?
oktassatok ki; nekem ha adják a szerszámot max. csak kónuszt merek állítani xd
igazából maga a bicaj nagyon fasza (Trek 1500 2006-os váz, full 105, csak elsõ váltó Ultegra, bontroger és ritchey cuccok), meg a kerékszett is önmagában; csak rendbe kéne hozni. (Láttam másnál is, az sokkal szebben is reteszel)
na akkor várom értelmes válaszotokat.
#28010
Írta 2009. június 22. - 23:29

180 magas vagyok, 58 as meretu a gépem!
Jó lesz a 100-as.
Race, no Rest!
#28011
Írta 2009. június 22. - 22:12

#28012
Írta 2009. június 22. - 22:06

Tudom, béna kérdés, a többiek biztosan lehurrognak érte, de mégis felteszem: Milyen magas vagy?
Amúgy bótban lehet kapni Ahead átalakítót. Erre már akármilyen mai stucnit fel tudsz tenni- levehetõ elõlaposat is, így a csere, beállítás leegyszerûsödik. Hátránya, hogy kicsit nehezebb lesz a bringa úgy 200 grammal.
Ha még aktuális a kérdés.
180 magas vagyok, 58 as meretu a gépem!
#28013
Írta 2009. június 22. - 00:17

Tudom, béna kérdés, a többiek biztosan lehurrognak érte, de mégis felteszem: Milyen magas vagy?
Amúgy bótban lehet kapni Ahead átalakítót. Erre már akármilyen mai stucnit fel tudsz tenni- levehetõ elõlaposat is, így a csere, beállítás leegyszerûsödik. Hátránya, hogy kicsit nehezebb lesz a bringa úgy 200 grammal.
Ha még aktuális a kérdés.
Pont olyan magas mint te.

#28014
Írta 2009. június 21. - 19:42

Beszerezhetosegrol infod lenne esetleg?
Ha a honlap paypal-es rendelesi felulete nem jo, akkor meg lehet kerdezni a kulfoldrol rendelgeto bringasboltokat, hatha van ott is, ahonnan hozzak a holmijaikat.
#28015
Írta 2009. június 21. - 16:41

#28016
Írta 2009. június 21. - 14:58

Sziasztok!
Azt szeretnem kerdezni, hogy a felniszalag mennyire mozoghat el oldaliranyba a felniben?
Folyamatos defektekkel kuzdok, es mindegyik feni/kullo iranybol jon. Arra gondoltam lehet a felniszalag okozza a bajt, mivel eleg rendesen el szokott csuszkalni jobbra-balra. Mach1 CFX felnirol van szo amugy.
Koszi!
Udv:Balazs
Veloplug a szalag helyett esetleg? Meg konnyebb is.
#28017
Írta 2009. június 21. - 13:34

es egyebkent az nincs meghatarozva szabvanyba mondjuk hogy egy 58 as meretu orszagutira miylen stucnit raknak gyarilag?
Tudom, béna kérdés, a többiek biztosan lehurrognak érte, de mégis felteszem: Milyen magas vagy?
Amúgy bótban lehet kapni Ahead átalakítót. Erre már akármilyen mai stucnit fel tudsz tenni- levehetõ elõlaposat is, így a csere, beállítás leegyszerûsödik. Hátránya, hogy kicsit nehezebb lesz a bringa úgy 200 grammal.
Ha még aktuális a kérdés.
Race, no Rest!
#28018
Írta 2009. június 21. - 12:20

Az 2008 .... 2008ban nem adtak ki 105-st...
(elvileg 2003 ban volt a sima 9es octalinkes szet 5500)
2005 ben adták ki a 9es feketét /5501/
2007 ben a 10-est integrált hajtómûvel/5600/ (~300 Eur) 8 részes
2009 ben pedig a 10-es feketét.../5600L/ (400-500 Eur) 8 részes
Köszi!
Pontos évjáratot nem tudtam, csak tipp volt a tavalyi de így a 2007-es az ami érdekelne. Hol lehet ilyet találni a neten ahol meg lehetne sasolni?
#28019
Írta 2009. június 21. - 09:54

Mathias: Arra gondoltam, hogy a gerincnek az a megfelelõ, ha egyenes, fõleg hosszú távon. Legalábbis én ezt így gondoltam attól függetlenül, hogy éppen milyen sportot végez ez az ember. De ennek a kulcsa úgy látom a magas üléspozíció, de gondolom egyenes gerinc nélkül is kibírható hosszútávon a biciklizés.
Ahhaaa, akkor peremes, mert a könnyebb csere mindig jobb. Ráadásul a súlyra nem megyek még rá, mert ahhoz sok zsé is kellene.
A gerincnek szerintem kimondottan rossz, ha egyenesen tartod bringázáskor - asszem Ignatiev teker ilyen lehetetlen pozíciókban. Ha kitolod a hátsódat, hátrabillented a csipõdet, azzal az alsó-háti csigolyákat terheled túl. A legjobb, ha enyhén hajlítva tartod a hátad, de nem púposan.
A beállítás nagyrészt hajlékonyság kérdése is, amin tudsz javítani rendszeres nyújtással (térdinak, comb hajlító), bár ez erõsen behatárolt, adottságaidtól függ. Röviden annyit, hogy magas nyeregnél billeg a csípõd és a derekad fájhat, alacsony nyeregnél a térdedben, csipõben érezhetsz kellemetlen feszülést.
Jó kiindulási pont, ha a nyeregben ülve a sarkaddal eléred a pedált, ekkor a térd teljesen nyújtva van, innentõl lehet játszani a mm-ekkel. A stucnihossz akkor jó, ha megfogod a fékkarokat (amit már beállítottál


Nagyjából ennyi, de a nyeregben eltöltött órák majd segítenek megtalálni a a kényelmes helyzetet, amit utána havonta változtathatsz.

Hátszelet!
#28020
Írta 2009. június 21. - 09:53

"Les triplettes de Belleville" -re keress rá. Nekem csak a kép tetszett meg valahol, eddig nem vágtam, hogy ez egy film...
Tegnap este meg is néztem a mesét, aranyos, csak kicsit szomorú, meg komor. De nagyon tetszik a hangulata

