Ha választhatnék, inkább az ára.Factor 001. Egy brit F1 technikával foglalkozó cég terméke és a londoni Harrods(!) forgalmazza, 21995 fonttól indul az ára, és van rajta egy kb. 100 paramétert követõ mérõberendezés. Edzõkerékpárnak tervezték, nem versenyzésre (lásd: tárcsafék)
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#26721
Írta 2009. december 10. - 01:25
#26723
Írta 2009. december 09. - 12:43
az én vázam meg másfél hónapja késik :-)
lehet hogy annyira high-tech, hogy lekapcsolta a vpop egy kis elemzésre
csúnya ez a fvkar alulnézetbõl
#26724
Írta 2009. december 08. - 21:00
#26725
Írta 2009. december 08. - 00:03
#26726
Írta 2009. december 06. - 19:10
A Pro2 Race-t nagyon eltalálták, februárban feltettem, azóta hozzá sem kellett nyúlni.
Pedig voltam nem kevés versenyen is velük ezeken a jó utakon... lehet még kapni vhol?
A 3 is ugyanolyan jo. Valaki, aki Conti terjesztesben erdekelt terjesztheti, hogy szar. Mentem en at vele uvegen, foldutakon, hatalmas godrokbe tekertem bele, stb. A hatso kb. 5000 km utan olyan, hogy erdemes cserelni, de vegulis "versenygumi", nem a hosszu elettartam miatt vettem.
#26727
Írta 2009. december 06. - 18:01
#26728
Írta 2009. december 06. - 17:58
Nekem eddig a legjobb gumim a Michelin Pro2 Race volt.
A Pro2 Race-t nagyon eltalálták, februárban feltettem, azóta hozzá sem kellett nyúlni.
#26729
Írta 2009. december 06. - 13:25
Igen, szerencsére a fixi és a Kona is ugyanazt az elb@szott 27.0 átmérõt igényli, így pont elég hosszú lett a fixibe (a CM-en is az volt már benne)
Kár, pedig vevõ lettem volna rá... :S
#26730
Írta 2009. december 06. - 12:39
megvan még az a csúnyán megnyekkent titán nyeregcsöved?
Igen, szerencsére a fixi és a Kona is ugyanazt az elb@szott 27.0 átmérõt igényli, így pont elég hosszú lett a fixibe (a CM-en is az volt már benne)
#26731
Írta 2009. december 06. - 09:36
#26732
Írta 2009. december 06. - 07:19
10kg-al vagyok könnyebb, és 1,5 barral több nyomás van bennük.Nekem Blizzard sport van/volt a fixin, a hátsó ott nem mérvadó
, az elsõ 2500km után még elég jól nézett ki, egyenletesen kopott a futófelület, nem repedezik, nem rojtos...
Az hogy ki mennyire fújja, testsúly kérdése is, én a kb 76-78kg-mal nyilván többet kell hogy belenyomjak felütés ellen, mint ha 10kg-val könnyebb lennék. Egyébkén általában 7bar környékén van a gumikban...
(megvan még az a csúnyán megnyekkent titán nyeregcsöved?)
#26733
Írta 2009. december 05. - 19:13
Az hogy ki mennyire fújja, testsúly kérdése is, én a kb 76-78kg-mal nyilván többet kell hogy belenyomjak felütés ellen, mint ha 10kg-val könnyebb lennék. Egyébkén általában 7bar környékén van a gumikban...
#26734
Írta 2009. december 05. - 13:15
Szingonál általában a min. a 8 bar, de annyira nem vészes, mint egy peremes gumi 8 baron.
Boonen interju: Flandersre 6-6.5bar
#26735
Írta 2009. december 05. - 02:30
Érdekes, nekem vagy 10 ezer km belement anno a Blizzard Pro gumikba... (Igaz, ott már szõrösre kopott a futófelület, mer' egy állat vagyok...) Azóta ennyit romlott, vagy nekem volt ekkora mázlim vele? (Kb. 8-9 éve, azóta meg mindenféle mással próbálkoztam, de ezt szerettem a legjobban.)
Az elsõ párat 1 éve vettem, a másodikat fél éve. Ezalatt a kettõ pár összesen kapott 6-7 ezer km-t, és szanaszét szakadtak. De mint öv, teszik a dolgukat
#26736
Írta 2009. december 04. - 22:47
#26737
Írta 2009. december 04. - 22:11
Ha pechesek, akkor cserélik 5000km-enként? Schwalbe blizzard-om van/volt, örülök ha 2-3 ezer km-t kibírt... 6ezer km alatt két párat "koptattam" el. Úgyanis nem a futófelület elkopásával van a baj. hanem hogy szanaszét szakadozik meg foszlik...11 bar max nyomás az elõírt, én 8,5-ön használom és hosszában fel van repedve (nem vágva!) a futófelület....az elsõkeréken.
Szóval összetenném a két kezem ha 5ezret kibírna
Érdekes, nekem vagy 10 ezer km belement anno a Blizzard Pro gumikba... (Igaz, ott már szõrösre kopott a futófelület, mer' egy állat vagyok...) Azóta ennyit romlott, vagy nekem volt ekkora mázlim vele? (Kb. 8-9 éve, azóta meg mindenféle mással próbálkoztam, de ezt szerettem a legjobban.)
#26738
Írta 2009. december 04. - 21:04
Borzaszto ezt olvasni is. 8.5 bar mint kisebb nyomas??? Ne mar! Az kokomeny, a legtobb peremes kulso biztonsagi hatara felett van!
Nem tudom honnan jon ez a minel nagyobb nyomast bele, annal jobb.
Szingonál általában a min. a 8 bar, de annyira nem vészes, mint egy peremes gumi 8 baron.
Egy conti giro szingo hozzám is került, aminek szétfoszlott az oldalfala, de a futófelülete még alig volt megkopva.
#26739
Írta 2009. december 04. - 15:36
ha kisebb nyomáson használod, akkor a terheléstõl belapul, hajlik, ettõl bereped..
nyomasd fel 10-re és tovább fogja bírni..
legalábbis én a sima peremes külsõnél ezt tapasztaltam..
Borzaszto ezt olvasni is. 8.5 bar mint kisebb nyomas??? Ne mar! Az kokomeny, a legtobb peremes kulso biztonsagi hatara felett van!
Nem tudom honnan jon ez a minel nagyobb nyomast bele, annal jobb.
#26740
Írta 2009. december 04. - 15:14
ha kisebb nyomáson használod, akkor a terheléstõl belapul, hajlik, ettõl bereped..
nyomasd fel 10-re és tovább fogja bírni..
legalábbis én a sima peremes külsõnél ezt tapasztaltam..
8,5 barnal hova fújjam tovább? köszönöm szépen, a vesekõeltávolítást nem kirázás útján gondoltam. egyébként 622-20-as külsõrõl van szó. de a 622-23-as is ugyanezt csinálta. mindkettõ blizzard. a blizzard sz@r. szerintem.
És arról már ne beszéljünk, hogy az elsõkeréken a futófelület darabokban leválik...Majd csinálok róla pár képet ha gondolod

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





