Igy lehetett javitani a defektet.
Ha most van egy 10000 Ft-s kulsod, es egy 3000 Ft-os belsod, kiszakad csunyan, akkor a javitas 13000-ba kerul, nem 26000 -be...
Igy lehetett javitani a defektet.
@eddie1978: Jol ertem, hogy defekt koltsegebe beleszamolod a kilyukadt gumit es az ujat is? Nagyon otletes!
@eddie1978: Jol ertem, hogy defekt koltsegebe beleszamolod a kilyukadt gumit es az ujat is? Nagyon otletes!
Egyebkent van aki szingoval is nagyon ritkan kap defektet. Es azt mondjak sokkal "kenyelmesebb". (persze nem azok, akik 11 barra fujjak, csak mert az van rairva maximumkent)
Raadasul a gumi is, de a komplett kerek meg foleg sokkal konnyebb.
Tényleg keskenyebb egy Ocatlink-es Uletgra Hajtókar felfekvõfelülete mint az olcsóbbaké? vagy jó hozzá bármelyik Octalink-es középcsapágy?
Nem, nem kell, de ha jól tudom ezt is fel tudod ragasztani szingós felnire.akkor a peremes szingót nem kell ragasztani ugye?(a felnihez)
2mm lyuk az kicsi vagy nagy? nekem az elõretöltött lé azt nem fogta meg. szerencsére nem egyedül voltam.
nemkicsit rohadt volna rá a kezemre, meg amúgyis útálom
az az érzés...brrr
![]()
Igen, peremes szingók. kisebb gördülési ellenállás, alkalmi vétel volt. 3500ft-ból (ugye 7ezer osztva kettõvel...) vegyél olyan külsõt és belsõt, amiben van defektvédelem, és belsõvel együtt 280g...és ha töltök bele löttyöt, akkor a defekt sem gáz.
De mégegyszer mondom, alkalmi vétel volt.
szerk.: és a kanárisárga cool
Defektnél nem ragaszt az ember, felteszi az új szingót, felpumpál és hazateker finoman.Ha út közben komoly defektet kapsz egy szingós kerékkel, az elég nagy szopás. Le lehet feszegetni a szingót elvileg a felnirõl, de nagyon macerás lehet. Ha újat kell ragasztani, logikusan belegondolva nem fogsz tudni olyan precízet ragasztani, mert amúgy is 24órás procedúra egy szingót tisztességesen felragasztani, plusz nem fogod az út mellett tökéletesre leoldani a felnit.
A szingó versenyre pályára meg súlymániásoknak ajánlott. Edzésre meg csak úgy tekerészni nem érdemes ilyet venni, pont a problémás szerelhetõség miatt, meg drága is. A peremes szingó tulajdonképpen a szerelhetõségi porblémát igyekszik megoldani, megtartva a szingó elõnyeit.
Karbonfelnikre ajánlott a szingó ragasztása, bár létezik peremes karbonfelni is, félrecsúszik a gumifelrakáskor a szerszám és máris kész a baj.
Versenyzéskor is evidens a használat: könnyû szingós versenykerék, nyilván csak a versenyen használod, így egy szezoban csak a versenytávokat kell futnia a keréknek és a guminak is. Így tovább használható. Évközben meg nyúzod az edzõkereket.