ha lenne rá pénzem, csak azt venném..de nincs
szóval marad a szálírány, meg az évenkénti csere..
de az évenkénti cserébõl elég hamar összejön a nokon ára nem?
ha lenne rá pénzem, csak azt venném..de nincs
szóval marad a szálírány, meg az évenkénti csere..
Nekem volt nokonom, kicsit csalódás volt, mert állandóan recsegett, WD40eznem kellett, ami meg jól összeszedte a port, vitathatatlan elõnye viszont a kinézete, ékszerként virít a vázon. alligator-ral én is szemzek, kiváncsi vagyok milyen lesz, majd beleolvasok a bovdentopicba.
A sima nokon nem könnyebb, mint az xtr.
apropó nokon. használ valaki ilyet? én most tervezgetem legalább egy fékszett beszerzését, mert elegem van a szétszaródott bowdenvégekbõl. szóval ha valaki tudna véleményt mondani róla nagyon örülnék. pláne ha valami olcsó beszerezhetõséget is tudna.
régebben volt szó conti gp4000-es gumikról. hogy lehetne többesben rendelni és akkor olcsóbb lenne. van erre igény mostanság? én benne lennék.
vegyél szálirányos bovdenkülsõt, az frankó!
nekem is az van montin váltáshoz, és fékhez is.o.utin is az lesz..
vagy van a csillagászati Nokon....
váltás:
http://www.bike24.co...2d46b0b76c239d5
fékezés:
http://www.bike24.co...2d46b0b76c239d5
Sosem vágtam a váltóállítást... kifûztem a bowdent... kéttányéros hajtómûvem van, de a váltókarom három lánctányérhoz (is) jó.
Beállítottam a váltót a kistányérra úgy, hogy a lánc 2 mm-re legyen a belsõ láncterelõtõl, aztán befûztem a bowdent... úgy is kipróbáltam, hogy középsõ fokozatban, és úgy is, hogy legkisebb fokozatban van a váltókar, de sehogy nem tudok felváltani a nagytányérra a bowden befûzése után.
Mit csinálok rosszul?
Flickr
@pumpikutya: Ez a szem szerintem nem jo neked semmire. Bilincses valtokar tartot neki.
Hogy 2010-ben hol tudsz ilyet szerezni, az mar nehezebb kerdes. Matuz?