Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#26321
Írta 2010. február 09. - 00:28

Szerk.: Az új százötös meg gyönyörû! a fékváltókar meg a hajtómû bejövõs...
#26322
Írta 2010. február 09. - 00:18

#26323
Írta 2010. február 09. - 00:09

#26324
Írta 2010. február 08. - 22:31

a pumpatartót le ne vágjad ám hé!!
ezek a vázak attól szépek, hogy ilyen apróságok vannak rajtuk.
én a váltókonzolt sem vágnám le, inkább vadásznék rávaló elsõ váltót
Nekem ebbõl singlespeed lesz,és nem is tetszik a váltótartó konzol,de a régi kogáról megmaradt az "instant" konzol.Nagyon szép,vésett shimano az egész,csavaros megoldással,ha akarom rajta van,ha akarom nem.
A pumpatartó szem tényleg nem látványos,ahhoz nem hiszem h hozzá nyúlok.
#26325
Írta 2010. február 08. - 22:25

Vissza az országút(i)ra!
Szerintem ha egy termék nem versenyra van ajánlva, akkor az nem azt jelenti, hogy a rajtszámot nem bírja, hanem a terhelést.
Ha te a túrán is versenyszerûen terheled az alkatrészeket, akkor ennek megfelelõen kell megválasztani a felszerelést.
Képzeld, ha modjuk Ari Vatanen bevinné a suzuki swiftet a boltba, hogy nem bírja a rally tempót és széthullott a kocsi, mert õ privát is úgy megy az erdõben mint a b csoportos rally szörnyekkel.
Szóval egy terméket ne gondoljunk már szemétrevalónak csak azért, mert bizonyos, az átlagosnál nagyobb terhelést már nem bír ki - és ez le is van írva - , de amúgy meg teljesen jól mûködik.
#26326
Írta 2010. február 08. - 21:59

Akkor biztos én kevertem össze, http://imagerz.com/QFdCVA5SUgQ ezzel ami a nyeregcsövön van,mert tudomásom szerint a homlokcsövön nem volt sose váltókar.De amit linkeltem az is valami pumpa tartó alkalmatosság ott a középcsapágyház felett??
Ezeket én nem fogom használni sosem,ergo nekem ne is legyen ott.
Valami okos tipp arra hogyan távolítsam el õket jól?
Vagy semmi egyéb csak fûrész meg reszelõ?
a pumpatartót le ne vágjad ám hé!!
ezek a vázak attól szépek, hogy ilyen apróságok vannak rajtuk.
én a váltókonzolt sem vágnám le, inkább vadásznék rávaló elsõ váltót
Flickr
#26327
Írta 2010. február 08. - 21:41

Ez itt az országúti topic, ne itt tárgyaljátok a montis szetteket. Csoda, hogy még a mod-ok nem léptek közbe. Egyébként elbeszéltek egymás mellett és parttalan vita folyik.
ilenkor tessek nyomni a


ahogy nezem kozben elhalt a vita ezen fonala szerencsere, de akkor jo volna ha nem is folytatnatok itt. koszonom.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#26328
Írta 2010. február 08. - 19:37

érdekes felvetés. spórolós és tartós shi szett. hogyan raknád össze?
én a 9-es rendszerre szavazok
- fvkar, közép (octa), átdobó: 105
- váltó és hajtómû : ultegra
- fékek: rsx
- sor (ez dilemma: DA a súly miatt jó, vagy vmi top sram)
- lánc: ebbõl tiagra is elég (nincs komoly súlykülönbség)
+1: agyak 105/ultegra
Ne haragudj, de ez szerintem egy nagyon átgondolatlan összeállítás. Már fillérekért lehet kapni hollowtech II rendszerû hajtókart, ami 100-szor jobb, mint a régi. Spórolás címszóval DA sor? Mennyi is, 25 ezer?
#26329
Írta 2010. február 08. - 19:13

Akkor biztos én kevertem össze, http://imagerz.com/QFdCVA5SUgQ ezzel ami a nyeregcsövön van,
Ez konzolos átdobóhoz való rögzítõfül.
Race, no Rest!
#26330
Írta 2010. február 08. - 18:59

@Whist: Az egy pumpa tarto szem.
Akkor biztos én kevertem össze, http://imagerz.com/QFdCVA5SUgQ ezzel ami a nyeregcsövön van,mert tudomásom szerint a homlokcsövön nem volt sose váltókar.De amit linkeltem az is valami pumpa tartó alkalmatosság ott a középcsapágyház felett??
Ezeket én nem fogom használni sosem,ergo nekem ne is legyen ott.
Valami okos tipp arra hogyan távolítsam el õket jól?
Vagy semmi egyéb csak fûrész meg reszelõ?
#26331
Írta 2010. február 08. - 18:51

én a 9-es rendszerre szavazok
- fvkar, közép (octa), átdobó: 105
- váltó és hajtómû : ultegra
- fékek: rsx
- sor (ez dilemma: DA a súly miatt jó, vagy vmi top sram)
- lánc: ebbõl tiagra is elég (nincs komoly súlykülönbség)
+1: agyak 105/ultegra
#26332
Írta 2010. február 08. - 17:44

#26333
Írta 2010. február 08. - 17:37

#26334
Írta 2010. február 08. - 17:35

?
Igen, én is ezt mondom, xt, xtr képes lekezelni a terhelésváltósokat, a sarat, meg úgy bármit, ami elõfordul versenyen. Alatta nem.
Mit nem értesz ezen?
Az 1 dolog hogy arra ajánlják, ha én túrázok, ugyanolyan erõs megindulásokat is csinálok mint versenyen. Ergo nem lehet elkülöníteni.
Szerintem ha egy termék nem versenyra van ajánlva, akkor az nem azt jelenti, hogy a rajtszámot nem bírja, hanem a terhelést.
Ha te a túrán is versenyszerûen terheled az alkatrészeket, akkor ennek megfelelõen kell megválasztani a felszerelést.
Képzeld, ha modjuk Ari Vatanen bevinné a suzuki swiftet a boltba, hogy nem bírja a rally tempót és széthullott a kocsi, mert õ privát is úgy megy az erdõben mint a b csoportos rally szörnyekkel.
Szóval egy terméket ne gondoljunk már szemétrevalónak csak azért, mert bizonyos, az átlagosnál nagyobb terhelést már nem bír ki - és ez le is van írva - , de amúgy meg teljesen jól mûködik.
#26335
Írta 2010. február 08. - 16:29

Azt mondták,oda homlokcsõ hátára váltót lehet rakni.Miféle váltó az,mert én ilyet még életemben nem láttam?
http://imagerz.com/QFdCVA5RAAc
#26337
Írta 2010. február 08. - 15:42

Ha most kéne kicsipénzbõl bringát építenem, akkor a féknél simán alsóbbat vennék...akkor 105 fékek, és ultegra váltók lesznek, ultegra sorral és 105 lánccal....asszem
#26339
Írta 2010. február 08. - 15:23

#26340
Írta 2010. február 08. - 11:44

Igen, én is ezt mondom, xt, xtr képes lekezelni a terhelésváltósokat, a sarat, meg úgy bármit, ami elõfordul versenyen. Alatta nem.
Mit nem értesz ezen?
Az 1 dolog hogy arra ajánlják, ha én túrázok, ugyanolyan erõs megindulásokat is csinálok mint versenyen. Ergo nem lehet elkülöníteni.