köszi Dormi az infókat
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#24961
Írta 2010. július 18. - 14:27
köszi Dormi az infókat
#24962
Írta 2010. július 18. - 14:22
Az egy elég jó ár.
Ja, csak aztán találtam egyben egy jó bringát és nem építettem magamnak, szal nem kellett. Ellenben tényleg jó ár. Bár Campa meg Sram párti vagyok inkább.
Amúgy az, hogy mennyit ér a 105-ös fékváltókar párban az nagyon állapot függõ. Láttam már szanaszét horzsoltat is ~10ezerbe, nha azt nem venném meg. A 15ezres az meg, mint ha új lett volna.
Ha eladja akkor mindenképpen 20nak számolhatja minimum. Ha veszi akkor meg inkább nézegessen sok helyet meg várjon.
A lényeg, hogy egy teljes 105ös szet szerintem van 60-70 ezer között és tényleg nagyon állapot függõ, mert az, hogy alig használt az lehet, hogy igaz, csak nem mindegy, hogy mennyire zúzta le az alatt a rövid idõ alatt ameddig használta.
#24963
Írta 2010. július 18. - 14:18
Az egy elég jó ár.Kompletten nem tudok mondani, de viszonyításnak tudom mondani, hogy használt Shimano 105 fékváltókart nekem 15ezerért ajánlottak. Mármint párban.
#24964
Írta 2010. július 18. - 14:12
egy komplett shimano 105-ös szett alig használtan mennyit érhet?
Kompletten nem tudok mondani, de viszonyításnak tudom mondani, hogy használt Shimano 105 fékváltókart nekem 15ezerért ajánlottak. Mármint párban.
10es váltó - 10-12ezer
Hajtómû+középrész - 20-25ezer
fékrendszer - 5-7ezer
elsõ váltó - 3-5ezer
#24965
Írta 2010. július 18. - 13:11
#24966
Írta 2010. július 18. - 13:08
#24967
Írta 2010. július 18. - 11:35
Szóval országútit szeretnék venni 200-300e közötti árkategóriában. Eleinte tiagrás felszereltségû gépeket néztem, e lassanként már átcsúsztam a 105-ös kategóriába.
A jelenlegi akciókat figyelembe véve 3 típus jöhet szóba:
Haibike Hai Tour RX
Merida Road 904
Corratec Dolomiti 105
Valami vélemény ezekrõl, esetleg más alternatíva?
#24968
Írta 2010. július 18. - 11:22
Az also arkategoriaban szerintem nincs igazi kulonbseg a vazak kozott, az alkatreszek meg eleve egyformak.
De en is inkabb vennek Wiliert a felmerultek kozul.
#24969
Írta 2010. július 18. - 11:18
nem tudom a bianchira miért nem fért rá a veloce hajtókar
#24970
Írta 2010. július 18. - 11:13
De ezt csak ranezesre irom. A regi fekkaron elol van a bovden tamasztasi pontja, mig az ujon egeszen hatul, ez is jelentos bovdenhossz sporolas.
#24971
Írta 2010. július 18. - 10:48
Mivel inkább terepen gyûjtöm a kilométereket eszért országúti témában kicsit hiányosak az információim.
Szeretnék vásárolni egy "komplett" outi kerékpárt (kerékszettem van hozzá).A többire van kb 300e forintom.
Nem szeretnék senkit sem megbántani, de a tömegmárkáktól picit tartok (merida,kellys,magellan,stb...)
Lenne két kérdésem is.
Hol érdemes (a fõvárosban) vásárolni bringát? Ahol mondjuk rugalmasak a kerekeket illetõen...
Illetve milyen gyártótol érdemes? Itt fontosnak tartom a technikai kiforrottságot és a garanciális feltételeket(hozzáállást)
jelenleg két paripát néztem ki
Bikeexpress.hu
ennek a felszereltsége tûnik jobbnak
Bringaland - Bringaland.hu
ennek a felszereltsége gyengébb, de lehet a váz miatt drágább?
A válaszokat elõre is köszönöm.
#24972
Írta 2010. július 18. - 08:52
Valaki .. lassan megjön a z új 105 fékkarváltóm.. szerintetek a sima 105 bowdenháza elég hosszú lesz a rejtett váltóbowdenesnek is? vagy újat rakjak be
csak mert nyár elején raktam fel. és azért ennek még semmi baja sincs (meg alligator..)[/QUOTE]
mennyire új? rejtett váltó bovdenes? ha igen akkor mindenképp cserélj. rövidebb a fityegõs-libegõs bovden,mint a rejtett.
#24973
Írta 2010. július 18. - 04:47
A réginek lehet hogy tudnék új gazdát...majd írj rám msnen hogyha arrafelé jársz.OFF
Amiért a Triatlonosok nem mennek úszni.. futni.. bringázni.. mert NINCS BENNE PÉNZ!!!
ON
Valaki .. lassan megjön a z új 105 fékkarváltóm.. szerintetek a sima 105 bowdenháza elég hosszú lesz a rejtett váltóbowdenesnek is? vagy újat rakjak be
csak mert nyár elején raktam fel. és azért ennek még semmi baja sincs (meg alligator..)
ON:
Pálya egész más világ...Egyik amatõr pályás sráccal néztük múltkor -mivel éppen nála laktam:D- hogy a combjaink között kerületben 23cm különbség van, országúton kb egy szinten vagyunk...csak 200m-en rámver úgy bõ 3-4 másodpercet
#24974
Írta 2010. július 17. - 21:34
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24975
Írta 2010. július 17. - 21:24
#24976
Írta 2010. július 17. - 21:23
Én csak azt nem értem, hogy ezek a sprinterek miért nem mennek pályasprinternek is.
Ha 200km nagy tempójú tekerés után ilyet tudnak, akkor kipihenten, egy velodromban a 200m repülõrajtos sprinten is jók lennének, nem?
Ott mintha 73-74km/h lenne a világrekord.
Amiért a Triatlonosok nem mennek úszni.. futni.. bringázni.. mert NINCS BENNE PÉNZ!!!
ON
Valaki .. lassan megjön a z új 105 fékkarváltóm.. szerintetek a sima 105 bowdenháza elég hosszú lesz a rejtett váltóbowdenesnek is? vagy újat rakjak be
csak mert nyár elején raktam fel. és azért ennek még semmi baja sincs (meg alligator..)
#24977
Írta 2010. július 17. - 21:19
Én csak azt nem értem, hogy ezek a sprinterek miért nem mennek pályasprinternek is.
Ha 200km nagy tempójú tekerés után ilyet tudnak, akkor kipihenten, egy velodromban a 200m repülõrajtos sprinten is jók lennének, nem?
Ott mintha 73-74km/h lenne a világrekord.
70 felett már ennyit számít az az 1-2 km/h plussz is, hogy ahhoz már ez kell
#24978
Írta 2010. július 17. - 21:11
Egy gyors kérdésem lenne. Van esetleg olyan topic ahol a kerékpározás élettani megközelítését tárgyalják? Nem szeretnék offot, de most kezdtem bicózni és a combom nagyon hamar elgyengül. Esetleg calcium vagy magnézium hiány lehet? Vagy izom hiány?! Tényleg bocs ha nagyon nem ide tartozik. Egyébként a Tourt én is követem és fantasztikus amit a srácok mûvelnek.
Miklós
#24979
Írta 2010. július 17. - 20:42
Ha 200km nagy tempójú tekerés után ilyet tudnak, akkor kipihenten, egy velodromban a 200m repülõrajtos sprinten is jók lennének, nem?
Ott mintha 73-74km/h lenne a világrekord.
#24980
Írta 2010. július 17. - 20:01
Follow Team HTC - Columbia with Google Maps and My Tracks
Cavendish persze jobbara titok, de Renshaw-ot mar neztem sprint felvezetes kozben.
69 km/h-ig jutott, 194-es pulzussal, amikor felreallt, Cavendish 70 felettire kepes.
Persze van amikor kicsit emelkedik a sprint, vagy eppen lejt, es persze a szel is sokat szamit.
kiskubai nem tevedsz, Cipo tartja a leggyorsabb Tour szakasz rekordjat, valoban 50 feletti atlagot mentek, persze hatszelben.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





