Egyik csöve sem egyezik meg, a villa is más. Tehát nem, nem lehetséges....lehetséges? Az elsõnek a dollárban megadott árát beszorozva 2000-el megkapjuk a második forintosított árát.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#24781
Írta 2010. augusztus 01. - 16:36

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24782
Írta 2010. augusztus 01. - 16:13

Kinai minoseg, de egyebkent tenyleg nem gyenge.
#24783
Írta 2010. augusztus 01. - 15:01



...lehetséges? Az elsõnek a dollárban megadott árát beszorozva 2000-el megkapjuk a második forintosított árát. Mármint váz árát kb.
Szerk.: sokadik ránézésre így egymás alatt látva azért már feltûnik hogy különbözik. Felsõcsõ pl, de aztán lehet hogy csak a festés a megtévesztõ.
#24784
Írta 2010. augusztus 01. - 14:07

#24785
Írta 2010. augusztus 01. - 14:04

Mi a véleményetek, melyik lenne jobb (teljes szett) sram red vaaagy campagnolo chorus? Tapasztalatok, vélemények, elõnyök, hátrányok?
sztem chorus,de én elfogult vagyok a campa javára. a fékekkel nekem nincs semmi bajom. jól adagol6ó,jól fog. nekem még régebbi record van.
#24786
Írta 2010. augusztus 01. - 14:01

Egyébként tervezek Én is camparol Sramra váltani, vagy is részben. Váltókat akarom arra cserélni. Fék most Ultegra. Hajtómûvet, fékváltókart meghagyom a Campat, szerintem a legalapabb Xenon fékváltókar is már baromi jó, ahhoz képest, hogy kompozit. Nem éreztem még egyszer sem, hogy ne bírná, vagy törni akarna. Ha meg netán mégis megreccsenne, akkor mégsem, egy 60ezer+ Ft.-os törik hanem 10ezres, bár azok nem gondolnám, hogy törnek. Egyébként meg baromi könnyû is.
sztem ne nagyon keverd a cuccokat. a váltó/váltókar lehetõleg 1 féle gyár terméke legyen. pl.:9es campa váltót hoztam már össze 9es shimano sorral,de fordítva már nem müxik. redet még nem is láttam,de biztos más mennyiségû bovdent húz,mint a többi.
#24787
Írta 2010. augusztus 01. - 09:55

Mi a véleményetek, melyik lenne jobb (teljes szett) sram red vaaagy campagnolo chorus? Tapasztalatok, vélemények, elõnyök, hátrányok?
Ugyan campaban vegyes olcsóbb verzió van, de bõven megéri, mert minõséget kapsz mellé. Bár mint ha azt mondtad volna, hogy volt/használsz campa szettet. Ami egyedüli gyenge náluk az a fék szett. Azt akárhol olvastam, ismerõstõl hallottam, nagyon gyengék valamiért. Nem fognak elég jól. A campa váltók hajtómûvek, ha már az olcsóbb verziók ilyen stabilak és pontosak (szerintem legalább is), akkor egy magasabb kategóriás campa csak nem szarabb, fõleg, hogy vannak olyan alkatrészek amelyek megegyeznek 'minden campaba'.
Na most a Sramokrol is hallottam sok jót. Amcsi minõség, nem is gyenge. Csak mivel a fék szettje jobb talán azt mondanám, hogy ha egész szettet akarsz venni, akkor a Sram. Akiket ismerek és sramot használnak, ugyanúgy pontosnak tartják, ha jól van beállítva.
Egyébként tervezek Én is camparol Sramra váltani, vagy is részben. Váltókat akarom arra cserélni. Fék most Ultegra. Hajtómûvet, fékváltókart meghagyom a Campat, szerintem a legalapabb Xenon fékváltókar is már baromi jó, ahhoz képest, hogy kompozit. Nem éreztem még egyszer sem, hogy ne bírná, vagy törni akarna. Ha meg netán mégis megreccsenne, akkor mégsem, egy 60ezer+ Ft.-os törik hanem 10ezres, bár azok nem gondolnám, hogy törnek. Egyébként meg baromi könnyû is.
#24788
Írta 2010. augusztus 01. - 09:44

Én a helyedben szemügyre venném ezt a hirdetést: ULTEGRA FÉK
Megveszed féláron, a maradékból lehet venni barátosnénak virágot, elfagyizni, amit akarsz.
Igen, néztem, de augusztus 15-20ig nem kapok fizetést. Ha addig meglesz neki, akkor el fogom vinni, ja. Egyébként emiatt a hirdetés miatt kérdeztem a véleményt róla.
#24789
Írta 2010. augusztus 01. - 07:55

Igazából az én szintemen nem nagyon veszem észre az apró különbségeket a szettek között és sajnos nem áll itt a garázsban egy 7900as DuraAce-es bringa meg egy 11es Super Recordos sem, pedig úgy lenne az igazi

#24790
Írta 2010. augusztus 01. - 06:43

Ki is valójában az országút királya?Mi a véleményetek, melyik lenne jobb (teljes szett) sram red vaaagy campagnolo chorus? Tapasztalatok, vélemények, elõnyök, hátrányok?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24791
Írta 2010. augusztus 01. - 02:24

RAUH-Welt
B E G R I F F
#24792
Írta 2010. augusztus 01. - 00:57

#24793
Írta 2010. július 31. - 21:20

Az baromi jó, akkor lehet amellett teszem le a voksom, még sem 24-25ezer, csak 15-16e.
Én a helyedben szemügyre venném ezt a hirdetést: ULTEGRA FÉK
Megveszed féláron, a maradékból lehet venni barátosnénak virágot, elfagyizni, amit akarsz.
#24794
Írta 2010. július 31. - 20:45

na bloke megelõzött

#24795
Írta 2010. július 31. - 20:44

#24796
Írta 2010. július 31. - 20:33

1. Hogy hívhják azt a kis bötkyöt ami az elsõ villa alján van van van a gyorszár környékén és az a szerepe, hogy ne essen ki a kerék.
2. Hogy hívják ezt angolul.
köszi
#24797
Írta 2010. július 31. - 12:17

...Manapság már nem igen gyártanak "olasz menetes" vázat, ezért a modern hajtómûvekkel gond lehet...
....
Ezt nem értem....
#24798
Írta 2010. július 31. - 11:55

#24799
Írta 2010. július 31. - 11:55

#24800
Írta 2010. július 31. - 11:43

Sziasztok,
Help!!! Régi országúti vázam olasz menetes. Az eredeti középcsapágy csészéje (Shimano) szépen is forog a menetben, tehát a menet jó. Egy mostani, integrált csapágyas középrész (Shimano 5600) ebbe nem tekerhetõ be, hiába szintén 24x36os a méret??? A Shimano négyszögtengelyes, Octalink, Hollowtech rendszerei nem átjárhatók?
Nagyon köszönöm, ha vki tudna segíteni!
Az olasz menet az 70-es, az angol menet az 68-as. Ez az átmérõre vonatkozik. Manapság már nem igen gyártanak "olasz menetes" vázat, ezért a modern hajtómûvekkel gond lehet...
De ez egy remek oldal, nézd csak mit találtam neked: K
Egyébként nemkem is volt problémám, hogy nem birtam végigtekerni a monoblockot a vázba, de elmentem a Profikhoz (crazy biker) és vágtak nekem bele hosszabb menetet.