A hagyományos meg a compact az két külön dolog.
ez a compact? iszonyú ronda
a rövid reach miatt használják?
A hagyományos meg a compact az két külön dolog.
én abban látom a fõ különbséget hogy a hagyományos compact kormánynak az alsó fogása végig vízszintes, azaz ott fogva a csukló nem vízszintes, hanem szöget zár be az alkarral
az ergo kormány (az alsó ívbe beletett egyenes szakasszal:cancellara bicaján fél 4 és fél 6 között) lehetõvé teszi hogy egyenes alkar&csuklóval közlekedjünk alsó kormányfogásban. mindennek szvsz csak úgy van értelme ha az alsó részt vízszintesre állítjuk
de ezt nem hallottam/olvastam sehol, mindössze saját elméletem
A sebesség mindent megold.
@bloke: Szerintem nem a kormany miatt van a hosszu stucni. A leheto legkisebb vazzal mennek.
>mint a legtöbb amatõr által használt "ergo" hajlításúnak.
Tenyleg?
Es hogy konkret ellenpelda is legyen:
Cancellara 2007-es Cerveloja, 140-es stucni.
>nem úgy,mint a mai sh agyak,amik már a csomagolástól megszabadítva is xarok.
A kozep es kis kategoriaban nem tudom mi a helyzet, de hogy a D/A agyak ma is a legjobbak az egyszer biztos.
Azon gondolkoztam, hogy a profiknál gyakran látható 13, 14 vagy akár 15 centis stucni nem is annyira különös...

srácok
176centis magassághoz 57-es vázméret az jó lehet, vagy inkább 55-ös kellene?
Országúti vázas városi egysebességes géprõl lenne szó egyelõre országúti kormánnyal (késõbb egyenes)
céges titok, ha elmondjuk, kirúgnak..