OFF
de abban biztos nem f@$z@ EPCOS alkatrész volt
a POLAR órák is milyen jól mûködnek mindenhol, pedig tudod hogy milyen nagy szakértelemmel, és odafigyeléssel készülnek a jeladók
ON
Meséljetek, mit tudtok?
OFF
de abban biztos nem f@$z@ EPCOS alkatrész volt
a POLAR órák is milyen jól mûködnek mindenhol, pedig tudod hogy milyen nagy szakértelemmel, és odafigyeléssel készülnek a jeladók
ON
Én amibe SMD elektromos alaktrész van annak a tartóságában nem hiszek:)
Akkor se kellene az elketromos váltó ha olcsóbb lenne. Eddig két sebeségmérõm ment tönkre huzalszakadás miatt. Egyiket se lehetett javítani, a szakadás a múgyantába öntött részen volt.
Bowden azért ilyet nem csinál:)
Flickr
ave véleményét osztom.
nekem is jó lenne a villany.....csak nem ennyiért...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
15 eves valto rendszer... akkor te minek commentelsz.. ezt nem neked fejlesztik... en 3-5 evente teljesen lecserelek mindent.. Furi de egy kezemen megtudom szamolni hany elektromos kutyum kukkant meg.. vasarolni is tudni kell..
Nyugodjatok bele lesz elektromos valtoszet... valszeg ti ugyan ugy 15 eves valtoszetet hasznaltok majd.. ami ugyis mechanikus lesz..
nem vitazok tobbet errol.. ha lesz 105 kategoriaban Di biztos hogy veszek
Erõs túlzás, vagy csak rossz a rendszered.a rugó erõ kb 75% a bowden húzására megy el...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
hát persze... a legnagyobb felületen surlódó alkatrész... a rugó erõ kb 75% a bowden húzására megy el.. a fék valóban bowdenes.. de az úgy is marad mert az anyira egyszerû mechanika hogy nem érdemes elektronizálni (kilincs efektus)
ha nem villamosmérnök lennék... el is hinném.. kb... AKKU ... ezt elhiszem..
Milyen jól is fog kinézni majd amikor a vázban össz vissz néhány tized mm vastag réz száll fut majd a karbonvázba... és ennyi a kábelezés... kis csatlakozó a nyeregcsövön.. meg a támvillán..
hát persze... a legnagyobb felületen surlódó alkatrész... a rugó erõ kb 75% a bowden húzására megy el.. a fék valóban bowdenes.. de az úgy is marad mert az anyira egyszerû mechanika hogy nem érdemes elektronizálni (kilincs efektus)A bovdenvezetés szerintem nem okoz olyan rettenetesen nagy problémát, fõleg, hogy elektromos váltás mellett is megy 2 bovden a bringán plusz az elektromos vezetékek.
ha nem villamosmérnök lennék... el is hinném.. kb... AKKU ... ezt elhiszem..Egyébként meg bejön a képbe az esetleges csatlakozási probléma, kábelszakadás, kapcsoló, elektromechanikus alkatrészek, vezérlõ egység, hiba elháríthatatlansága az út szélén, akumulátor mint olyan, stb.
Nem mondanám hogy a bowden vezetés egy nem létezõ probléma... (az tény hogy generál néhány újjat.. de ház ez a technológia, majd azok is ki lesznek javítva)
A villanyos váltónak csak az az egy baja van, hogy nemlétezõ problémákat szeretne megoldani, úgy, hogy generál egy csomó valósat.