Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23741
Írta 2010. október 02. - 09:56
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23742
Írta 2010. október 02. - 09:52
Tour Rennrad - Magazin Jahrgang 2001 bei eBay.de: Sachbücher Ratgeber (endet 02.10.10 17:18:38 MESZ)
Akkor milyen téli bringát nézzek? Adjatok valami tippet. Felhasználás: kb november decemberig hajtanám (vagy amíg nem lesz csapadékosabb az idõ) utána görgõ és szabadgörgõ, néha megspékelve egy-egy kinti mínuszos rövid tekeréssel. Milyen cuccot érdemes milyen vázra ilyesmi érdekelne. Arra is gondoltam hogy télen montiznék, de sajnos abból nem lesz semmi monti hiányában. A mostani országútim meg nem akarom szétbarmolni az esõben.
#23743
Írta 2010. október 02. - 09:49
Allítólag egy Morati országúti tesztje.Enté: mi van benne titán váz körkép?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23744
Írta 2010. október 02. - 09:30
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Batavus course
#23745
Írta 2010. október 02. - 08:32
Enté: mi van benne titán váz körkép?
Lehet hogy valamelyik dolgozó csinálta a honlapot hobbyszinten. Egy webfejlesztõ cég ezért elkérne 3-400ezret minimum. Egyébként én sem tudok rosszat mondani róluk, korrektek rugalmasak.
Mennyit érhet szerintetek az alábbi gép:
7005ös aluváz anodizálva
6500as ultegra szett (tripla)
Mavic Ksyrium Elite kerekek
Alu Ritchey WCS cuccok
alunyakas karbon villa
Téli bringát nézegetek és ez pont jó is lenne, a kerekeket eladnám belõle meg a WCS cuccokat.
kuka
kuka
kár érte
kár érte
kár érte.
ennyit a téli bregyóról. az az ultegra cucc 1 telet kibír...................talán
#23746
Írta 2010. október 02. - 08:16
Lehet hogy valamelyik dolgozó csinálta a honlapot hobbyszinten. Egy webfejlesztõ cég ezért elkérne 3-400ezret minimum. Egyébként én sem tudok rosszat mondani róluk, korrektek rugalmasak.
Mennyit érhet szerintetek az alábbi gép:
7005ös aluváz anodizálva
6500as ultegra szett (tripla)
Mavic Ksyrium Elite kerekek
Alu Ritchey WCS cuccok
alunyakas karbon villa
Téli bringát nézegetek és ez pont jó is lenne, a kerekeket eladnám belõle meg a WCS cuccokat.
#23747
Írta 2010. október 02. - 04:24
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23748
Írta 2010. október 02. - 00:39
Azert ez eleg szep ellentmondas, nem? Miert kellett a weben sporolni?
Borzaszto a webfejleszto, eleg belenezni a bikeart.hu HTML forrasaba. Az elso sor egy <style> tag!
De az, hogy a fejleszto bena egy dolog, sokkal nagyobb hiba egy ilyet valasztani.
Sorry, az OFFert.
#23749
Írta 2010. október 01. - 22:21
bikeart.hu az borzalom. Egyes termekeknek meg csak ara sincs, a kepek minosege botranyos. A LOOK termekpeletta nem lathato a "termekek" oldalon, csak lapozas utan. Ilyet komoly uzletember nem engedhet meg, ez szegyen, hogy egy ilyen igenytelen weboldala legyen 2010-ben.
Ez igaz, viszont maga az üzlet nagyon igényes-ízléses.
#23750
Írta 2010. október 01. - 21:55
bikeart.hu az borzalom. Egyes termekeknek meg csak ara sincs, a kepek minosege botranyos. A LOOK termekpeletta nem lathato a "termekek" oldalon, csak lapozas utan. Ilyet komoly uzletember nem engedhet meg, ez szegyen, hogy egy ilyen igenytelen weboldala legyen 2010-ben.
És még hány ilyen van. Már nem is tudom mikor írtam egy érdeklõdõ emailt a mali-nak egy termékkel kapcsolatban, választ nem kaptam.
#23751
Írta 2010. október 01. - 21:44
#23752
Írta 2010. október 01. - 21:32
#23753
Írta 2010. október 01. - 19:24
Egy brutal nagy kep, 5218x3149. $12000. Tetszik. Csak ugy.
http://www.feltbicyc...kes/F1_2011.jpg
látni a menetet a hajtókarban..
Flickr
#23754
Írta 2010. október 01. - 17:29
Magyarországon: (mind országúti profilú)
bikeexpress.hu
biondobike.hu
rob4bike.com
bikeart.hu
proathlon.hu (triatlon a fõ profil)
Német boltok:
vegyes monti-országúti de széles országúti választék:
bike-components.de
starbike.com
hibike.de (van külön országúti részlege)
bike24.net
triatlon-idõfutam:
speedzoneshop.com
tuning:
radsportteile.de (ez inkább országútis bolt, de nem olcsó viszont van minden mi szem-szájnak ingere
bikeavenue.de
superlight-bikeparts.de
nagyjából ennyi én ezeknek a kínálatát szoktam böngészni.
#23755
Írta 2010. október 01. - 17:18
Biztos nem az optimalizáláshoz van köze. Kicsit sarkítva: Amíg az 1Ft-os elõállítási költségû terméket 20Ft-ért adják, addig nem lehet szó semmilyen gyártási optimalizálásról, ami lényegesen befolyásolná az árat.
De mehetünk a kereslet-kínálat oldaláról is vagy az piaci verseny oldaláról is.
Ez fõleg ott látszik, hogy amikor egy gyártó áthelyezi a termelést kínába, akkor az áraik egy cseppet sem csökkennek
#23756
Írta 2010. október 01. - 16:57
Nyilván nincs lineáris összefüggés a kettõ között, de pl. amikor a "szebb, könnyebb, feketébb" új 105-ös cuccok a régiek árának kétharmadáért mennek, akkor elgondolkodik az ember hogy itt valami marha nagyot optimalizálhattak a japók...
Biztos nem az optimalizáláshoz van köze. Kicsit sarkítva: Amíg az 1Ft-os elõállítási költségû terméket 20Ft-ért adják, addig nem lehet szó semmilyen gyártási optimalizálásról, ami lényegesen befolyásolná az árat.
De mehetünk a kereslet-kínálat oldaláról is vagy az piaci verseny oldaláról is.
A sebesség mindent megold.
#23757
Írta 2010. október 01. - 16:19
#23758
Írta 2010. október 01. - 16:04
#23759
Írta 2010. október 01. - 13:41
Nagyon nagy pénzt mernék rá tenni, hogy nincs túl sok köze az elõállítási költségnek a fogyasztói árhoz.
Nyilván nincs lineáris összefüggés a kettõ között, de pl. amikor a "szebb, könnyebb, feketébb" új 105-ös cuccok a régiek árának kétharmadáért mennek, akkor elgondolkodik az ember hogy itt valami marha nagyot optimalizálhattak a japók...
#23760
Írta 2010. október 01. - 13:26
A Shimano háza táján sok ilyen furcsa árazással találkozni... Minden bizonnyal gyártásoptimizálás van a dolog mögött.
Különben meg az integrált csapágy esetén a tengely átkerült a "hajtókarba". Nem véletlen hogy az integrált hajtómûvek viszont drágábbak az octalinkeseknél.
Nagyon nagy pénzt mernék rá tenni, hogy nincs túl sok köze az elõállítási költségnek a fogyasztói árhoz.
A sebesség mindent megold.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére







