Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#22981
Írta 2010. november 09. - 14:46

#22982
Írta 2010. november 09. - 14:38

#22983
Írta 2010. november 09. - 13:41

Szerk.: de kell hogy üssenek mert a leleményes kereskedõje még a végén teljes áron adná ..

#22984
Írta 2010. november 09. - 13:13

Outi más téma...
#22985
Írta 2010. november 09. - 12:55

Hát én itt: Continental Super sport Plus 3000 Ft-ért! | Herce-Hurca vettem két Conti oúti gumit, a másodikat késõbb. Az elsõ teljesen korrekt guminak nézett ki, de másodikon akkora sorják voltak mint egy ház, most is alig kopik le a gumiról. Lehetséges, hogy a Bajnokban is B osztályú gumit árusítanának?
ha egy 8-10-12 ezer forintos gumit 2-3-4 ezerért adnak, az valószínû nem azért van, mert jótékonykodni akar a kereskedõ/forgalmazó
Kipage én sok 2.osztályú külsõt láttam, de oldalfalba nyomott B-t még egyszer sem.
Szerintem nem gáz ez a B gumi. MTBkon úgyis alacsonyabb a guminyomás, ha defekt jön azt úgyis nagy valószínûséggel bekapod egy jó "A"s gumival is. A gyárnak pénzbe a környezetnek meg még egy kis kizsákmányolásba szennyezésbe kerülne az újrafeldolgozás, már csak ezért is jó az elgondolás hogy töredékáron piacra dobják. Az országút az már más tészta, ott jóval magasabb a guminyomás és a defektvédelem is szûkebb korlátok között mozog, talán ezért nincs országúti B gumi.
azért egy 3,5-4 baron eldurranó túlsütött mountain king sem biztos hogy annyira vidám dolog.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#22986
Írta 2010. november 09. - 12:51

ezt kérdezd meg az itthoni vásárlók 3/4 - étõl
itthon az eladott conti (montis) gumik kb 80% -a 2. osztályú
Hát én itt: Continental Super sport Plus 3000 Ft-ért! | Herce-Hurca vettem két Conti oúti gumit, a másodikat késõbb. Az elsõ teljesen korrekt guminak nézett ki, de másodikon akkora sorják voltak mint egy ház, most is alig kopik le a gumiról. Lehetséges, hogy a Bajnokban is B osztályú gumit árusítanának?
#22987
Írta 2010. november 09. - 12:39

Szerintem nem gáz ez a B gumi. MTBkon úgyis alacsonyabb a guminyomás, ha defekt jön azt úgyis nagy valószínûséggel bekapod egy jó "A"s gumival is. A gyárnak pénzbe a környezetnek meg még egy kis kizsákmányolásba szennyezésbe kerülne az újrafeldolgozás, már csak ezért is jó az elgondolás hogy töredékáron piacra dobják. Az országút az már más tészta, ott jóval magasabb a guminyomás és a defektvédelem is szûkebb korlátok között mozog, talán ezért nincs országúti B gumi.
#22988
Írta 2010. november 09. - 12:33

En a felkarcsontom fejenek kozeppontjait kotottem ossze egy virtualis vonalon es lemertem, ez alapjan valasztottam kormanyt, es tokeletes, se kifele se befele nem allnak a karjaim, legellenallas ok, legzes oke
Hát én is így választottam, de valahogy "kevés", nem tudom úgy teleszívni a tüdõmet, mintha 2-2 centivel kijjebb fognék.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#22989
Írta 2010. november 09. - 12:14

#22990
Írta 2010. november 09. - 12:01

Az van, hogy 2 év országútizás után, határozottan keskenynek érzem, s fölfelé érzem, hogy nem tudok annyi levegõt beszívni, mint szeretnék. Viszont nagyon a légellenálláson sem szeretnék rontani, nem akarok kitárt kezekkel tekerni.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#22991
Írta 2010. november 09. - 11:51

En nem tudom nekem buzlik ez a B minoseg dolog... Hivatalos conti linket ilyenrol dobhatna valaki.
Amit az ebayes ir, hogy arulnak masok "factory seconds"-okat is, ezek a minosegellenorzesen megbukott gumik, es valahogy a piacra kerulnek. Ilyen egy jonevu gyarto nem dobhat piacra, ugy, hogy "B" osztalyu.
Micsoda marhasag ez?
Miert is venne valaki egy draga gumibol masodosztalyu minosegut? Inkabb vesz egy elsoosztalyu olcsobb tipust, nem?
ezt kérdezd meg az itthoni vásárlók 3/4 - étõl
itthon az eladott conti (montis) gumik kb 80% -a 2. osztályú
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#22992
Írta 2010. november 09. - 11:47

Amit az ebayes ir, hogy arulnak masok "factory seconds"-okat is, ezek a minosegellenorzesen megbukott gumik, es valahogy a piacra kerulnek. Ilyen egy jonevu gyarto nem dobhat piacra, ugy, hogy "B" osztalyu.
Micsoda marhasag ez?
Miert is venne valaki egy draga gumibol masodosztalyu minosegut? Inkabb vesz egy elsoosztalyu olcsobb tipust, nem?
#22993
Írta 2010. november 09. - 11:25

#22994
Írta 2010. november 09. - 09:52


#22995
Írta 2010. november 09. - 08:31

"Other sellers on eBay may sell you tyres without the original Continental packaging - these tyres are sometimes factory seconds or have faults in them and you should always be aware of this."
Bár a GP4000es szériából még nem láttam B kategóriásat, de ez nem jelenti hogy nincs.
#22996
Írta 2010. november 09. - 08:26

#22997
Írta 2010. november 08. - 20:16

Ezen hirdetõ szerint igen.
CONTINENTAL Grand Prix 4000S GP4000 700x23C TYRE (eBay item 160461437509 end time Oct-07-10 07:26:16 EST)
Értem, akkor nem kísérletezgetek.
A sebesség mindent megold.
#22998
Írta 2010. november 08. - 19:45

#22999
Írta 2010. november 08. - 18:46

A sebesség mindent megold.
#23000
Írta 2010. november 08. - 18:07

Érdeklõdnék!
10-es láncokkal átlag mennyit mentek el? és milyen szisztéma szerint (2-3 lánc cserélgetõs vagy addig használom ameddig a nyúlásmérõ bele nem esik)?
7800-as Dura Ace 5000-6000 km, ekkor volt az hogy már meguntam a zajt és a szar váltásteljesítményt. dobálta összevissza a láncot, néha ugrott.
Egy kazettával, egymás után, nem cserélgetve. Most egy 3000km-t futott ultegra lánc van ugyanazon a kazettán, és minden gond nélkül teszi a dolgát, nem ugrál, semmi baja nincs.