De ez gondolom csak maga a cipõtalp, nem?
nyilván


Szerintem slopingos a váz, tehát az elméletileg 56 centit átlóba mérve effektív felsõcsõ hossznak kevesebb kell hogy legyen. Vagy?
L-es Cinelli Man Machine. Neten nézelõdöm, az új cinelli sloping vázaknál ez 55ös méretet jelent, 54es üléscsõvel, 56os felsõcsõvel.
Valaki, megfejtés?
Nem. Mivel a vízszintes felsõcsõhossz az átló.Szerintem slopingos a váz, tehát az elméletileg 56 centit átlóba mérve effektív felsõcsõ hossznak kevesebb kell hogy legyen. Vagy?
A sebesség mindent megold.
szerintem is jó lesz
kivéve ha a Cinelli váz slooping és a felsõ csövet nem virtuálisan (tehát ahogy vízszintesen lenne)mérted, mert akkor lehet hogy az 59 cm körül lenne , ami azért a magasabb emberek váza
ha klasszikus geometria, akkor stimmel a dolog
A tanácsotokat kérném.
175 cm vagyok, jelenleg egy 52es Trek-kel járok és egy 56os Bianchival. A trek-et picit rövidnek érzem. A bianchival (régebbi acélváz) kényelmesen közlekedek városban, nem érzem hogy túl hosszú lenne...
Úgynézki sikerül hozzájutnom egy full karbon cinelli vázhoz, ami nyeregcsõnél 54, felsõ csõ hossza 56os.
Nagyon nagy lenne a Cinelli nekem hosszra? Ha mondjuk egy rövidebb mondjuk 100as stucnival kombinálnám?
Hat az biztos, hogy ezzel nem lehet gond. Legalabbis amig el nem romlik.
Nem elengedni a kormanyt, meg osszeszeded!
én is ezzel a problémával kûzdök évek óta. eddig a legjobb megoldás amit találtam. windstopperes zokni, 1olyan kamásli mint amibõl a thermo gatya is készül, és rá egy windstopperes kamásli. még ez sem valami tuti. legközelebb megpróbálom valahogy alulról leszigetlni a rendszert, mert inkább onann jön be a hideg.
kesztyûtipp: vigyél 2párat. amikor az egyikbe elkezd fázni a kezed, átveszd a finom, friss, száraz, meleg kesztyût. vagy ez furán fog hangzani, de amiko elkezd meleged lenni a kesztyûben, akkor leveszed egy kicsit (vagy felveszel egy szellõsebbet), így nem fog megizzadni a kezed, amibe utána nem fog belefagyni késõbb.