Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#21101
Írta 2011. március 09. - 21:39
#21102
Írta 2011. március 09. - 19:31
Ambrosio Excursion,bagy Vuelta Airline 4?
Melyiket ajánljátok inkább durva városi felhasználásra?Melyik az erõsebb?
Nálam MACH1 CFX van outimon így a városba ezzel járok. Nagyon durva padkázásokat kapott már (köszönet az autósoknak akik mindenáron le akartak szorítani) és nem volt még nyolcas benne, felütés sem. Nem is drága. A Vueltakkal akik azt használtak ismerõseim (az a 2-3) azt mondták, hogy az is erõs, de a hegesztés nem valami jó.
Ambrosiorol nem tudok mit mondani.
#21103
Írta 2011. március 09. - 19:25
OFF
nézitek a Paris-Nizza-t? eddig még minden szakasz vége izgalmas volt...ez a Voeckler gyerek meg egyre szimpatikusabb..
még valami:
hol találok videót greipel esésérõl, vagy valami írást?
ON
Itt vannak rövid összefoglalók.
2011 Paris-Nice Videos | www.cyclingfans.com
#21104
Írta 2011. március 09. - 18:43
Melyiket ajánljátok inkább durva városi felhasználásra?Melyik az erõsebb?
#21106
Írta 2011. március 09. - 15:20
Kicsit túlkomplikáltad. Egy 5 mm-rel szélesebb guminak nagy valószínûséggel 2,5 mm-rel nagyobb a profilmagassága. Mert ugye mindhárom irányban 2,5 mm-rel nagyobbnak kell lennie, mint egy 23-asnak.A Sigma Sport mérõm táblázata szerint egy ETRTO szabvány szerinti 23-622 (azaz 700x23) külsõvel ellátott kerék kerülete 2133 mm, egy 28-622-esé meg 2149 mm. Ebbõl a sugár (azaz a méret) növekedése:
(2149-2133)/(2*3.14)=2.547mm
Azaz eszerint elfér. Mindez persze közelítés.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#21107
Írta 2011. március 09. - 15:09
#21108
Írta 2011. március 09. - 00:43
A Sigma Sport mérõm táblázata szerint egy ETRTO szabvány szerinti 23-622 (azaz 700x23) külsõvel ellátott kerék kerülete 2133 mm, egy 28-622-esé meg 2149 mm. Ebbõl a sugár (azaz a méret) növekedése:[...] 700x23-as külsõt szeretnék szélesebbre cserélni. Az elsõ fék alatt most a 23-as külsõvel kb. 5-6 mm hely van. Van rá esély, hogy a 700x28-as Schwalbe Durano befér alá, vagy csak 700x25-öst merjek venni? [...]
(2149-2133)/(2*3.14)=2.547mm
Azaz eszerint elfér. Mindez persze közelítés.
#21109
Írta 2011. március 09. - 00:17
Hat a bringaexpon az egyik hosztessz minden gond nelkul adott egyet az elozo szambol.
Ma pedig a posta elsobbsegi levellel megjott megegyszer penteken adtak fel.
Szoval vegulis korrektek, csak lassuak.
#21110
Írta 2011. március 09. - 00:07
Teljesen kezdõ vagyok országúton, kérdésem lenne:
700x23-as külsõt szeretnék szélesebbre cserélni. Az elsõ fék alatt most a 23-as külsõvel kb. 5-6 mm hely van. Van rá esély, hogy a 700x28-as Schwalbe Durano befér alá, vagy csak 700x25-öst merjek venni?
(28-as azért lenne jó mert az 1.5" mtb slick külsõhöz vagyok szokva, ill. sokat mennék xar utakon.)
#21111
Írta 2011. március 08. - 21:47
Még a 90es évek közepén volt egy noname hagyományos kormányom , kényelmes volt, szerettem, most egy Vision Mini-t használok ami egyenes. Elõször furcsa volt, de aztán hozzászoktam.
#21112
Írta 2011. március 08. - 16:32
:: BBBParts : Welcome! :: Road&LC=EN&Y=2011
Van valamelyikrõl tapasztalatotok? Szerintetek melyiknek milyen elõnyei, hátrányai lehetnek?
#21113
Írta 2011. március 08. - 13:24
A 9es ultegra fékváltókarok mennyire számítanak tartósnak?
több verzió volt abból, szerintem tutijók. bár érdemes lenne egy komolyabb usert is megkérdezni
#21114
Írta 2011. március 08. - 09:16
A sebesség mindent megold.
#21115
Írta 2011. március 07. - 20:49
kiskubai: Miert, olyan, mint egy tobbnapos verseny.
Te gondolom mar elitben mesz?
Félreértettem a kérdésedet
#21116
Írta 2011. március 07. - 20:01
Tegnap én is csatlakoztam az országútisok táborához.
Egy Univega Via Modena Pro bringát sikerült nagyon jó áron beszerezni, Ultegra szettel, FSA kiegészítõkkel.
Ma délelõtt megejtettem a próbakört, a DT Swiss kerekek nagyon merevek, remekül gyorsítható velük a gép, az Ultegra zökkenõmentesen teszi a dolgát, bár mivel még nem volt országútim, nincs nagy viszonyítási alapom.
Az üzletet, ahol vettem, mindenkinek bátran ajánlom figyelmébe. A magyar határtól 15 km-re Mattersburgban van, Budapestrõl kb. 2 óra autóval.
Bõdületes választék (kb. 500 bringa), Merida, KTM, Univega, Trek, Pinarello, Raleigh stb. Nagyon kedvesek, az árak magukért beszélnek, és MAGYAR ELADÓ IS VAN a boltban, aki igazi specialistának tûnt nekem. ((úgy emlékszem Horváthnak hívják))
Az üzlet honlapján szerintem még dolgoznak: Radwelt Michi Knopf >> Home
Jaja, itt már én is vettem kecót, de akkor még nem volt magyar eladó (vagy csak én nem találkoztam vele).
Brutál választék, jó árak.
#21117
Írta 2011. március 07. - 18:50
#21118
Írta 2011. március 07. - 18:14
kiskubai: Miert, olyan, mint egy tobbnapos verseny.
Te gondolom mar elitben mesz?
Amatõr sorban vagyok, de licensszel, meg elméletileg visznek külföldre is.
Bloke: A kép nevébõl ítélve: Timeslip.hu_ElasticMez.jpg az Elastic-al csináltatta.
Tavaly én az elsõ sorban mentem Dabason a nagy körön, tényleg valahol 43-44km/h körül volt az átlag.
De ha jól emlékszem tavaly a Pelso-n Kissgé 42 körüli átlaggal gyõzött. 210kmen.
#21119
Írta 2011. március 07. - 18:04
nekem a télimen alsócsöves váltókar van. az ünneplõs meg fékváltókaros. mikor át szoktam nyergelni,akkor a nyárimon is lent keresem a váltókart. fordított esetben meg bõszen nyomkodom a sima fékkart,h váltson.
ezt én is el szoktam játszani:D
#21120
Írta 2011. március 07. - 18:02
ave, és milyen céggel csináltattad?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






