Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#21001
Írta 2011. március 16. - 20:45
#21002
Írta 2011. március 16. - 20:42
tudod hogy hogy kell osszerakni egy kormanycsapagyat? nem lenne jobb inkabb olyanra bizni aki ert hozza?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#21003
Írta 2011. március 16. - 18:05
A kormánycsapágy a vázhoz volt, passzol a villához és a vázhoz, egy szett.
Ez a mûanyag gyûrû simán maradhatna is, csak a csapágy nem fér át rajta...
Nem lehet hogy az új villákon van egy ilyen cucc, hogy lássa mindenki hogy még sosem volt használva?
Itt is hasonló villa látható, ahol a nyakon a matrica van szériaszámmal meg hasonló feliratokkal, közvetlenül alatta van ez a mûanyag gyûrû...
#21004
Írta 2011. március 16. - 17:51
A villanyak közepéhez képest kicsit lejjebb van. Ha az tartja az alsó csapágyat, akkor a villa nem tud a helyére felcsúszni, kilóg vagy 5 centi a villa nyakából alul...
fejtsd mar ki bovebben hogy mi ez a tortenet. igy kerult hozzad a villa hogy volt rajta a gyuru? uj ez a kormanycsapagy?
esetleg egy foto se artana.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#21005
Írta 2011. március 16. - 16:39
Köszi, max 60-70-et szánnék a produkcióra, nézem a gyáriakat is, de azokat inkább használtan. Mondjuk egy Fulcrum 3-ast
A Racing 3-at Yasec nagyon dícsérte itt, úgyhogy biztos nem rossz.
#21006
Írta 2011. március 16. - 16:33
#21007
Írta 2011. március 16. - 16:29
A kormánycsapágy alsó részét amikor lecsúsztatnám a villa aljára, hogy a helyére rakjam, nem csúszik végig le, a villa nyakán van egy valamilyen mûanyagból vagy hasonlóból készült kis kör, amit leszedni sem lehet, és megmozgatni sem. Zsír új a villa, szóval mi a tippetek, találkoztatok már ilyesmivel? Hogyan kell ezt leszedni?
Vagy csak szimplán egy csõt kéne a villára húzni, és megpróbálni leütni?:)
nagyon jó hogy ott van az a mûanyag, arra fekszik fel a csapágy
#21008
Írta 2011. március 16. - 16:24
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#21009
Írta 2011. március 16. - 16:07
Vagy csak szimplán egy csõt kéne a villára húzni, és megpróbálni leütni?
#21010
Írta 2011. március 16. - 15:47
#21011
Írta 2011. március 16. - 15:44
Cancellara a szuper csapagyak miatt ment ilyen jol mostanaban???
Google Translate
Allitolag 95%-kal kisebb surlodas! 2,5 mp / km elony... vagy 27%-kal kevesebb tejsav ugyanolyan sebesseg mellett.
CYCLING PERFORMANCE TIPS -
Our bicycle, on the other hand, is very efficient in terms of energy loss. Over 95% of the muscle energy we use at the pedals is translated into forward motion and less than 5% is lost (again as heat) from the rolling resistance of the tires, bearing friction, etc.
Ez alapján a fenti adatok túl nagynak tûnnek nekem. Ha 0 lenne is a csapágyak ellenállása, akkor sem eredményezhetne ekkora változást.
#21012
Írta 2011. március 16. - 15:32
Sziasztok!
Ha könnyû outi kerékszettet szeretnék építeni, akkor mit ajánlanátok? mivel 90kg körül vagyok, az utakat meg mindenki ismeri, nem mennék rá azért a "nagyon könnyûre". Vagy nézzek gyárit?
Köszi
Mi a keret? Én, ha nem kéne törõdni az árral, akkor 28 lyukas Mavic Open Pro vagy DT RR 415 felnit választanék (gondolom peremest akarsz), DT Aerolite küllõkkel, agyból meg annyi jó van, hogy neki se állok sorolni. De igazából ha nem kéne törõdni az árral, akkor gyárit vennék.
#21013
Írta 2011. március 16. - 15:30
Google Translate
Allitolag 95%-kal kisebb surlodas! 2,5 mp / km elony... vagy 27%-kal kevesebb tejsav ugyanolyan sebesseg mellett.
#21014
Írta 2011. március 16. - 15:12
szóval, ha rászánom magam annak idején a yasec vázra, marad a feeling:)
kösz, tg
#21015
Írta 2011. március 16. - 12:18
Kerdes mennyire extrem a testalkat.
Tobb gyarto eleve sokfele geometriaval gyart vazakat, tehat ha a Canyon mondjuk nem is idealis egy Merida lehet, hogy az. es persze kulonbozo kormanyokkal, stucnikkal nagyon nagy hosszbeli kulonbsegeket lehet kihozni. Csak a stucni mehet "konzervativan" 90-140 kozott, ez mar 5 centi varia, a kormany pedig tovabbi ~2 centi jatekteret ad. Hasonlo meretunek hivott kulonbozo gyartmanyu vazak kozott ~1.5 cm kulonbseg elofordul. Szoval setuppal potolhato.
#21016
Írta 2011. március 16. - 12:03
Ha könnyû outi kerékszettet szeretnék építeni, akkor mit ajánlanátok? mivel 90kg körül vagyok, az utakat meg mindenki ismeri, nem mennék rá azért a "nagyon könnyûre". Vagy nézzek gyárit?
Köszi
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#21017
Írta 2011. március 16. - 11:45
egy ideje gondolkodom országútin, és lenne egy pár kérdésem.
el lehet passzolni használtban canyon (ultimate, 52cm, <1000 km, 65kg hobbista) aluvázat, kb. mennyiért és mennyi idõ alatt? könnyebb vázszettként esetleg? azt néztem, hogy egy komplett bringa olcsóbb, mint a vázon kívül minden rajta, minden forint, ami a vázból bejönne, talált...
jól gondolom, hogy, mondjuk 8 év múlva egy chorus szett (~30ekm) többet fog érni, mint egy ultegra?
gyári (mavic) kerékszettek élettartama (hobbista felhasználás) kb. mennyi lehet?
nem teljesen szabványos testalkattal (hosszú végtagok, rövid törzs) van érezhetõ haszna egy egyedi váznak, vagy setuppal pótolható?
egyelõre ennyi:)
kösz, tg
#21018
Írta 2011. március 16. - 10:58
#21019
Írta 2011. március 15. - 16:08
#21020
Írta 2011. március 15. - 15:28

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






