Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#20541
nuca

nuca

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 810 hozzászólás

Könnyebb?
Nem tudom, rá kell hajtani a fûzõ takarót... annak is van súlya.
Egyenletesebben lehet beállítani? Hát nem tudom, nekem sokszor problémát okoz a fûzõs cipõnél, hogy pont a rüsztömet nyomja.
A gyorszáras elõnye: menet közben is tudod húzni - lazítani.. a fûzöst kicsit nehezebben. Mondjuk ha esel egyet mint a fotón is volt, akkor kerékcsere közben lehet van rá idõd, fõleg ha nemér oda a szervízkocsi idõben:)


de javarészt karbon, nem?

#20542
gandros

gandros

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 hozzászólás

Konnyebb. Teljesen egyenletesen lehet elosztani a szoritoerot.

Könnyebb?
Nem tudom, rá kell hajtani a fûzõ takarót... annak is van súlya.
Egyenletesebben lehet beállítani? Hát nem tudom, nekem sokszor problémát okoz a fûzõs cipõnél, hogy pont a rüsztömet nyomja.
A gyorszáras elõnye: menet közben is tudod húzni - lazítani.. a fûzöst kicsit nehezebben. Mondjuk ha esel egyet mint a fotón is volt, akkor kerékcsere közben lehet van rá idõd, fõleg ha nemér oda a szervízkocsi idõben:)

#20543
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Hát nem tudom, az tény, hogy király a csávó, de ritka gusztustalanul néz ki (sajnos), bár az is igaz, hogy valamit valamiért.

#20544
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Konnyebb. Teljesen egyenletesen lehet elosztani a szoritoerot.

#20545
gandros

gandros

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 hozzászólás
És a fûzõs cipõ miért jobb mint a gyorszáras?

#20546
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Szvsz semmi csalas nincs itt.
A mellekelt kep egy gyari szett foto, nem fogja kiretusalni a kepet senki ilyen esetben.
A leiras a lenyeg.

#20547
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

Campagnolo Veloce szett « váltó / fék « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
Ez mennyire számít jó árnak?

Nekem nem rossz, mert új; s nem tudnám gyorsan ennyiért (v kevesebbért, másutt) megvenni; lassan talán (nincs közöm a hírdetõhöz).
Hoppá, az agyakat a tételes listában NEM sorolja föl, míg a fényképen rajta vannak - ez gyorsan tisztázandó: ha nincs benne (akkor viszont csal a hírdetés...), akkor már nem olyan jó, hisz hátsó agy kell (Campagnolónál a 8-as kazetta nem jó a 10-esnek)...
Ez így kb. 300 €. Boltban drágább, Világhálón ki tudja. Darabonként összevadászni jóval drágább. 250-re (agyastul) azt mondanám, rajta! Emellett a boltok jóval olcsóbban kapják, így ilyennel szerelt kész bicikli jobb üzlet (már ha globálisan akarunk optimalizálni).

És a chorus szettet mennyiért tudnám eladni kb(ha el tudnám egyáltalán)? Mechanikailag tökéletes, a hajtómûrõl lekopott a felirat, plusz kicsit karcos a hátsó váltó, de az tényleg minimális. Elsõ váltó record. Lánc+sor 4500km-t futott.

Nem tudom, de sok reményt ne fûzz hozzá. Ha teljes a készlet (azaz egy bicikli kész vele) és elég alacsony az ár, akkor lehet vállalkozó vevõ, de felteszem, hogy mindenki 10-est keres (készletben legalábbis). Boltost esetleg érdekelhet, összedob vele egy biciklit és úgy adja el.

#20548
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
A cipo pedig BONT. Fuzos!
Feltöltött kép

#20549
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
szvsz. Wiggins ugyanugy fest, mint 2009-ben. Szoval ez jo jel a Tour elott neki. ;)

Egyebkent tenyleg borzasztoan fest.
Amit talaltam adatot a 2009-es Tourrol: 72Kg and 4% testzsirszazalek. Egy evvel korabban az Olimpian csucsformaban 82kg volt!!
Bakker, 4% zsir!! Kb. mint a testepitok csucsformaban.

#20550
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Kiskubaihoz +1! :D Kemény ez a testalkat. : O
Egyébként milyen cippellõ az rajta?

#20551
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Szegényt rossz nézni... Egy csontváz...


Szeretnék ilyen watt/kg arányú csontváz lenni.

#20552
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás

Wiggins még tényleg ebbõl akar fogyni a Tour-ra?

2011 Paris-Roubaix - Photo - VeloNews


Szegényt rossz nézni... Egy csontváz...

#20553
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Wiggins még tényleg ebbõl akar fogyni a Tour-ra?

2011 Paris-Roubaix - Photo - VeloNews

#20554
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás

Campagnolo Veloce szett « váltó / fék « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
Ez mennyire számít jó árnak?

És a chorus szettet mennyiért tudnám eladni kb(ha el tudnám egyáltalán)? Mechanikailag tökéletes, a hajtómûrõl lekopott a felirat, plusz kicsit karcos a hátsó váltó, de az tényleg minimális. Elsõ váltó record. Lánc+sor 4500km-t futott.


Én a bikeboard.at-n bizniszeltem a 10es Chorus szettemet, 350 Euróért, és alig használt karcmentes volt az egész szett. Szerintem megéri vadászni rá ebayen is akár! :)

#20555
DaniKing

DaniKing

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 622 hozzászólás

[Bocs, Mind ... mind... a helyes.]
A 8-as Chorus bizony nagyon jó (mire a fanyalgás, Kiskubai?); nekem 8-as Athenám és 10-es Veloce-m van (s készülök egy 3x5-ös Stronglight hajtás 2x10 Centaurrali modernizálására). A Veloce ellen azt a kifogást emelhetné egy Campa Record hívõ, hogy ezen egyszerre csak egyet lehet lefele váltani (míg Recordon és Choruson 5-öt is). Rendesen vált (a Campa - szerintük - amúgyis a leggyorsabb), nekem 52/42/30 és 12-25 a Veloce (nagyok itt a hegyek), de ugyanoda az Athena 52/39, 13-26-al is fölmegyek. A hüvelykujjal való lefele váltás (ez is Kiskubainak szól) szerintem nagyszerû húzás a Campa részérõl, nekem sokkal természetesebb, mint a Shimano (hétköznapi biciklimen utóbbi -105- van). Persze az is jó. A Sram meg épp a Campa „filozófia” (mindenhez külön ujjat és külön gombot ill. kallantyút rendel) fordítottja (mindent ugyanazzal). A Shimano a kettõ közt (amúgy ebben - fvk - õk voltak az úttörõk!). Sokat megyek hegyen, a hirtelen meredek lejtõkön (nem egyen, néha tucatnyin egymásután) a létezõ legegyszerûbb csak enyhén odanyomni a hüvelykujjam, s máris száguldok lefele. Akinek Recordja van, az hagy le legföljebb :) (no meg aki gyorsabb...).
A Veloce-t azért vettem (szintén modernizáláshoz), mert az még csupa fém és így jobban megy a dédelgetett acélbiciklimhez; négyszöges, mert a (régi, már 30 éve nem szokásos) francia középrészhez csak az jó (francia középrész - négyszöges - amúgy szinte bármilyen tengelymérettel ma is kapható, pl. TA Axis, meg más is). Egy érv a Veloce-hoz: Bloke? linkelt egy tartóssági lánc-tesztet pár hónapja, ott kb. mindent vert a Veloce lánc.
Az újabb, 2011-es Centaur és Veloce is már Power Torque hajtás (nem négyszög), ami ugyan nem UT, de a konkurrenseket veri (az elv ugyanaz, mint pl. a Shimanoé, azaz aszimmetrikus, a tengely átmegy, de jobb a rögzítés).


Campagnolo Veloce szett « váltó / fék « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
Ez mennyire számít jó árnak?

És a chorus szettet mennyiért tudnám eladni kb(ha el tudnám egyáltalán)? Mechanikailag tökéletes, a hajtómûrõl lekopott a felirat, plusz kicsit karcos a hátsó váltó, de az tényleg minimális. Elsõ váltó record. Lánc+sor 4500km-t futott.

#20556
tangens

tangens

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
sziasztok,
köszönöm a segítséget, emésztem a leírtakat. minimális tapasztalat híjján is valahogy a campa fogott meg, végülis európai, ennyire lehet peripatrióta az ember... elõször egy chorusos(10s) bringát néztem, de elvitték, az áráért maradna az athena meg a többi. a forceról olvastam, hogy kopik rendesen, az ultegra meg randa.
üdv, tg

#20557
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás

35-50 ezer Ft közt.
Elõszöris, ez nem országúti, hanem városi avagy fitnessz gép, legalább húsz-huszonöt éves, a hátsó kerék nem kazettás, így az esetleges korszerûsítés kerékcserét is jelent; a gumik öregek, efféle gépnél amúgyis csak nyûg a szingó. Különösebb muzeális értéke sincs. Ha jól megy, akkor viszont értékes használati tárgy, hozzáértõnek méginkább (másik kerékkel, esetleg tovább korszerûsítve). A váz ér rajta igazából valamit.


Szerintem az 50 az erõs túlzás, még a 40 is talán. Inkább 30-40, pont ezek miatt, amit te is leírtál. Ha azt nézzük, hogy a váz az mondjuk elég szép állapotúnak néz ki, a hajtómû sem csereigényes, meg az apróságok sem, akkor is inkább 30-35. Ilyen gépeket 50-be a Maxi-bike szokott adni. :D

#20558
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

[...] Van egy Botecchia outim, de a váza nekem nagyon kicsi.
Szerintetek mennyit ér?
http://pics.coldline...0411-HaCi3a.jpg [...]

35-50 ezer Ft közt.
Elõszöris, ez nem országúti, hanem városi avagy fitnessz gép, legalább húsz-huszonöt éves, a hátsó kerék nem kazettás, így az esetleges korszerûsítés kerékcserét is jelent; a gumik öregek, efféle gépnél amúgyis csak nyûg a szingó. Különösebb muzeális értéke sincs. Ha jól megy, akkor viszont értékes használati tárgy, hozzáértõnek méginkább (másik kerékkel, esetleg tovább korszerûsítve). A váz ér rajta igazából valamit.

#20559
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Hajtás oldalon szokták ajánlani a vastagabb küllõket. Az Easton-nak rémlik egy olyan kerékszettje, amiben elõl és nem hajtás oldalon vékonyabb küllõk, alu anyával, illetve hajtásoldalon vastagabb küllõk, réz anyával.

#20560
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
Elvileg már úton vannak az agyak az új kerékszettemhez. A Sun Assault-ot nem merem bevállalni, így a Mavic Open Pro maradt (Dt tetszik még, de 15ezer feletti összeg /db nekem kicsit sok). CRC-s 11ezer ft körüli összegnél olcsóbban gondolom nem találok sehol. Országútit is fûzethetek 1,5-ös küllõkkel? Haver magyarázott valamit, hogy a hátsó kerékben az egyik oldalon jobb lenne az 1,8-as küllõ, mondván merevebb legyen...versenyezni nem tervezek vele. Az agyak Hope Pro 3-asok lesznek.

Elõre is kösz, Dzsí
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"