Én kék RSP-t használok, ami elvileg nedves idõre való.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#19961
Posted 2011. May 16. - 00:16
#19962
Posted 2011. May 15. - 23:42
En egyszer tettem ilyen finommechanikai (varrogep, stb) olajat lancra, mert nem voltam otthon es muszaj volt kenni. Nem ajanlom. Kenni ken, de nem csak a lancot. En nem ajanlom.
Zefal dry lube: Nem tart sokaig, 300-400km utan kenni kell, viszont egeszen tiszta maradt minden.
Motorex dry lube: Sokaig tart, de a Zefalhoz kepest eleg dzsuva tole minden, persze az olajnal sokkal jobb.
Zefal dry lube: Nem tart sokaig, 300-400km utan kenni kell, viszont egeszen tiszta maradt minden.
Motorex dry lube: Sokaig tart, de a Zefalhoz kepest eleg dzsuva tole minden, persze az olajnal sokkal jobb.
#19963
Posted 2011. May 15. - 21:15
Defekt és vágásnak jobban ellenálló külsõt keresek. [...] Tavaly egy Maxxis Detonator volt az áldozat, futófelületen vágás.
Most gondolkodom a Ceramic Wet kenõanyagukon. Használta már valaki?
Gumi: A Detonatoron nekem is lett egy vágásom, pedig alig van benne. Hátul Schwalbe Luganom van, elég puha összetétel, kb. 700-at raktam bele idén, a középsõ sávban már látszik kopás, bár szerintem kétszer annyi vagyok, mint néhány sporttársam. Vágás még nem került bele, pedig egyszer hegyes kavicsokon is blokkoltam.
Olaj: Én a varrógépolajra esküszöm. Nem tudok konkrét márkát, itthon találtam, elég híg olaj, esõben nem a legjobb, illetve az elsõ 25 km-en elég csúnya, ahogy a felesleg kifolyik és kimossa az összes dzsuvát belülrõl. 500 km-t mentem vele, kb. 3-szor áttöröltem száraz ronggyal, hogy a felesleg lejöjjön, de egyáltalán nem nyikorgott még. A lánc lazábbnak tûnik tõle, de sokkal jobban fut, könnyebb a váltás is.
#19964
Posted 2011. May 15. - 19:51
Köszönöm a hozzászólásokat!
Most van ~3800Ft-ért a bike24-en a Vittoria gumi, amit bloke ajánlott. Szerintem veszek belõle. Jókat írnak róla.
Száraz kenõanyagból még próbáltam PTFE tartalmú sprayt. Na az néhány km-en belül elfogyott a láncról.
Teszek egy próbát a Ceramic Wet csodával. Majd referálok.
GT_Atee thx, utánanézek.
Most van ~3800Ft-ért a bike24-en a Vittoria gumi, amit bloke ajánlott. Szerintem veszek belõle. Jókat írnak róla.
Száraz kenõanyagból még próbáltam PTFE tartalmú sprayt. Na az néhány km-en belül elfogyott a láncról.
Teszek egy próbát a Ceramic Wet csodával. Majd referálok.
GT_Atee thx, utánanézek.
#19965
Posted 2011. May 15. - 19:45
Próbáld ki a Rohloff láncolajat,én amióta megismertem csak azt használom,ami már elég régen volt.
GT-Atee
#19966
Posted 2011. May 15. - 19:33
Én Joe's nanotechnológiás olajat /száraz idõre valót/ próbáltam, de egyáltalán nem voltam vele megelégedve,
páran írták a fórumon hogy mekkora szuper cucc... nekem sajna nem jött be
csak országuton használtam 60km-t nem bírt ki.
Hasonló problémát tapasztaltam én is mint te, azóta visszatértem az olajhoz,
igaz ettõl tiszta dzsuva lesz a hátsókerék de legalább nincs gond a kenéssel.
Finish Line Wax kenõanyagot használok a láncra egy hónapja, de leírásukkal egybevágva tényleg nem tart sokáig. Ahogy tapasztalom, kb 50km után elkezd nyikorogni egy-egy láncszem, illetve addig is olyan mintha tök szárazon menne a lánc. A láncot megfelelõen elõkészítettem zsírtalanítással. Ennek ellenére hamar kimegy belõle.
Most gondolkodom a Ceramic Wet kenõanyagukon. Használta már valaki?[/QUOTE]
Próbáltam a Rohloffot, sõt használom is, de szerintem iszonyat drága.....
páran írták a fórumon hogy mekkora szuper cucc... nekem sajna nem jött be
csak országuton használtam 60km-t nem bírt ki.
Hasonló problémát tapasztaltam én is mint te, azóta visszatértem az olajhoz,
igaz ettõl tiszta dzsuva lesz a hátsókerék de legalább nincs gond a kenéssel.
Finish Line Wax kenõanyagot használok a láncra egy hónapja, de leírásukkal egybevágva tényleg nem tart sokáig. Ahogy tapasztalom, kb 50km után elkezd nyikorogni egy-egy láncszem, illetve addig is olyan mintha tök szárazon menne a lánc. A láncot megfelelõen elõkészítettem zsírtalanítással. Ennek ellenére hamar kimegy belõle.
Most gondolkodom a Ceramic Wet kenõanyagukon. Használta már valaki?[/QUOTE]
Próbáltam a Rohloffot, sõt használom is, de szerintem iszonyat drága.....
#19967
Posted 2011. May 15. - 12:22
Szerintem a Maxxis simán szar, a Conti meg luxus mindennapos guminak. Én most vettem Vittoria Zaffiro Pro-t, mert leginkább a hosszú élettartamát dícsérték. Jó ár mellett (bolttól függõen 4-5000 Ft) nem is túl nehéz (240g). Ami ennél olcsóbb, az már mind drótperemes és/vagy 300g felett van.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#19968
Posted 2011. May 15. - 11:54
Üdv,
Defekt és vágásnak jobban ellenálló külsõt keresek. Mostanában nem tudom elkpotatni minden külsõmet, mert általában vágás végez velük. Tavaly egy Maxxis Detonator volt az áldozat, futófelületen vágás. A héten egy Continental GP4000S ment a levesbe, oldalfalon van egy jókora vágás. Mindkettõvel a vágás végzett. Defekt nem volt egyikkel sem.
Van értelme egy rakás pénzt áldozni a különféle védelmekre? Itt nem a defektvédelemre gondolok, hanem pl a Schwalbe Ultremo DD vagy a Continental Gatorokra, vagy a GP 4 Season gumik oldalfalvédelmére. Másik megoldásként vegyek egy marék olcsó külsõt és sérülés esetén kidobni, majd fel a következõt?
Más:
Finish Line Wax kenõanyagot használok a láncra egy hónapja, de leírásukkal egybevágva tényleg nem tart sokáig. Ahogy tapasztalom, kb 50km után elkezd nyikorogni egy-egy láncszem, illetve addig is olyan mintha tök szárazon menne a lánc. A láncot megfelelõen elõkészítettem zsírtalanítással. Ennek ellenére hamar kimegy belõle.
Most gondolkodom a Ceramic Wet kenõanyagukon. Használta már valaki?
Defekt és vágásnak jobban ellenálló külsõt keresek. Mostanában nem tudom elkpotatni minden külsõmet, mert általában vágás végez velük. Tavaly egy Maxxis Detonator volt az áldozat, futófelületen vágás. A héten egy Continental GP4000S ment a levesbe, oldalfalon van egy jókora vágás. Mindkettõvel a vágás végzett. Defekt nem volt egyikkel sem.
Van értelme egy rakás pénzt áldozni a különféle védelmekre? Itt nem a defektvédelemre gondolok, hanem pl a Schwalbe Ultremo DD vagy a Continental Gatorokra, vagy a GP 4 Season gumik oldalfalvédelmére. Másik megoldásként vegyek egy marék olcsó külsõt és sérülés esetén kidobni, majd fel a következõt?
Más:
Finish Line Wax kenõanyagot használok a láncra egy hónapja, de leírásukkal egybevágva tényleg nem tart sokáig. Ahogy tapasztalom, kb 50km után elkezd nyikorogni egy-egy láncszem, illetve addig is olyan mintha tök szárazon menne a lánc. A láncot megfelelõen elõkészítettem zsírtalanítással. Ennek ellenére hamar kimegy belõle.
Most gondolkodom a Ceramic Wet kenõanyagukon. Használta már valaki?
#19969
Posted 2011. May 15. - 07:25
[quote name='vittore30']hali, nekem volt egy szinte 100% ugyanilyen vázam. eggyel korábbi verzió, Gios Compact Pro Evolution
bár ahogy nézem ez a Gios sem az a Gios, mert nem olyan a papucs, mint itt http://www.excelspor...t Pro Frame.jpg
bármennyire szép, sajnos nekem nem jött be
- nehéz. c-c 55 és toptube 55 méretben 1960 gramm, sajnos épp az állítható papucs teszi nehézzé. a meghirdetett 1850 gramm valószínûleg e nélkül értendõ, vagy pedig 48-as méretben. a villa viszont könnyû 610 gramm, igaz menetes
- 74 fokos a nyeregvázcsõ szög. talán ezért, talán másért, de rövidnek éreztem 55 cm felsõcsõ + 12 cm stucni + teljesen hátratolt nyereggel, állandóan hátra akartam csúszni rajta a 178 cm-el
- nehéz eladni hiába legenda. a bikemagon a legjobb ajánlat 25e ft -os vicc volt (villával, kormánycsapággyal) végül az ebayon adtam el kb 55 ezerért, bõven bukóban így is.
erre a vázra mehetne is fel a c record: Gios Compact Pro « váz « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása[/QUOTE][/QUOTE]
igazából mind1,mert ez csak elméleti bringaépítés volt. nincs rá keretem,úh ennyi. ez így nem igaz,mert meg tudnám venni a váltó szettet,de szeretnék 1 kicsit nyaralni is,és elmenne rá a lóvé.
bár ahogy nézem ez a Gios sem az a Gios, mert nem olyan a papucs, mint itt http://www.excelspor...t Pro Frame.jpg
bármennyire szép, sajnos nekem nem jött be
- nehéz. c-c 55 és toptube 55 méretben 1960 gramm, sajnos épp az állítható papucs teszi nehézzé. a meghirdetett 1850 gramm valószínûleg e nélkül értendõ, vagy pedig 48-as méretben. a villa viszont könnyû 610 gramm, igaz menetes
- 74 fokos a nyeregvázcsõ szög. talán ezért, talán másért, de rövidnek éreztem 55 cm felsõcsõ + 12 cm stucni + teljesen hátratolt nyereggel, állandóan hátra akartam csúszni rajta a 178 cm-el
- nehéz eladni hiába legenda. a bikemagon a legjobb ajánlat 25e ft -os vicc volt (villával, kormánycsapággyal) végül az ebayon adtam el kb 55 ezerért, bõven bukóban így is.
erre a vázra mehetne is fel a c record: Gios Compact Pro « váz « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása[/QUOTE][/QUOTE]
igazából mind1,mert ez csak elméleti bringaépítés volt. nincs rá keretem,úh ennyi. ez így nem igaz,mert meg tudnám venni a váltó szettet,de szeretnék 1 kicsit nyaralni is,és elmenne rá a lóvé.
#19970
Posted 2011. May 14. - 23:32
#19971
Posted 2011. May 14. - 23:09
A Park Tool oldalán írták, hogy amennyit vesztesz a két bowden surlódásán, annál többet nyersz a szebben futó házzal.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#19972
Posted 2011. May 14. - 22:39
nekem az alsocso alatt keresztezi egymast a ket bovden jo specializedes szokas szerint
semmi baj nincs a valtassal.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#19974
Posted 2011. May 14. - 21:00
Biztos kapsz. Pl a tõlem 400méterre levõ üzletben egy egész doboz ilyen alkatrész van.
A sebesség mindent megold.
#19975
Posted 2011. May 14. - 20:53
mondjuk én enélkül is elvagyok, nem okoz problémát a keresztben futó bowden
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#19976
Posted 2011. May 14. - 20:50
várjál csak! 
az itthoni viszonyokat ismerve egyelõre ott tartok, hogy bármi, csak legyen!
amúgy ez tényleg elmés találmány, közben szoktam is csodálkozni 1-2 bringán, hogy hogy csinálták, hogy a másik oldalra mennek a kábelek...
az itthoni viszonyokat ismerve egyelõre ott tartok, hogy bármi, csak legyen!
amúgy ez tényleg elmés találmány, közben szoktam is csodálkozni 1-2 bringán, hogy hogy csinálták, hogy a másik oldalra mennek a kábelek...
SOHA TÖBBET magyar országon!
Flickr
#19977
Posted 2011. May 14. - 20:49
Ha már veszel, vegyél ilyet. Nagyon okos találmány, így lehet a bowdenházat a fejcsõ ellenkezõ oldalára vinni de nem kell az alsócsõ alatt keresztezni. Mondjuk a BH saját szabadalma, nem tudom, hogy beszerezhetõ-e külön.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#19979
Posted 2011. May 14. - 20:34
olyan bovdenvezetõt, ami a középcsapágy alatt fordítja irányba a váltóbovdeneket, lehet valahol külön kapni?
Igen, pár forintos alkatrész. Szerintem minden boltban van.
A sebesség mindent megold.

Sign In
Create Account

Back to top






