Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#19781
Posted 2011. May 27. - 14:27

#19782
Posted 2011. May 27. - 13:57

Országúti cipõt szeretnék vásárolni kb 20-25k árkategóriában.
Hol érdemes körülnézni? Hol van viszonylag nagy választék cipõkbõl (ahol próbálni is lehet) ?
#19783
Posted 2011. May 26. - 15:30

Én inkább az O.o- t nem értem a CC feltételezem CX azaz cyclocross akart lenni.
az O.o az olyan, mint az XD meg a szeri meg a jha

#19784
Posted 2011. May 26. - 15:25

#19785
Posted 2011. May 26. - 15:23

Jha cyclocross.. az a CC, CX
cross country az XC
Vagy rosszul tudom? >.<
cyclocross = CX
cross country= XC, CC
A sebesség mindent megold.
#19786
Posted 2011. May 26. - 15:22

#19787
Posted 2011. May 26. - 15:21

Nibali örülhet hogy nem alacsonyabb, mert így is szinte csak azért megy 56-os vázzal (695 gramm, pfff) hogy nagynehezen átlépje a bringa a 6,8 kg-t
#19788
Posted 2011. May 26. - 15:19


#19789
Posted 2011. May 26. - 15:02

Tárcsaféket milyen kategóriában használnak outin? O.o Kanti helyett CC-n? ^^
hogy jön ide a CC? O.o
#19790
Posted 2011. May 26. - 14:51

A fentebb linkelt Millar bringának, ha jól látom, a trendnek megfelelõen acél váltótartó füle van. Néhány éve én is gondolkodtam ilyenben, mert szemmel láthatóan hajladozik az alu, fel is vetettem egy bringásboltban az ötletet, de csak megmosolyogták. Profi gépeken ahol lehet inkább a váltásprecizításra mennek, mintsem a súlyra, a Red elsõváltók is rendre acél terelõvel vannak szerelve.
Azért mosolyogtak meg, mert annak az a szerepe hogy hajoljon, nyilván

Dormi: Például igen. 2011-tõl ismét szabályos a tárcsafék.
#19791
Posted 2011. May 26. - 14:49

#19792
Posted 2011. May 26. - 14:46

#19793
Posted 2011. May 26. - 14:03

#19794
Posted 2011. May 26. - 13:40

#19795
Posted 2011. May 26. - 13:02

A fentebb linkelt Millar bringának, ha jól látom, a trendnek megfelelõen acél váltótartó füle van. Néhány éve én is gondolkodtam ilyenben, mert szemmel láthatóan hajladozik az alu, fel is vetettem egy bringásboltban az ötletet, de csak megmosolyogták. Profi gépeken ahol lehet inkább a váltásprecizításra mennek, mintsem a súlyra, a Red elsõváltók is rendre acél terelõvel vannak szerelve.
miért? ez az acél fül extra dolog? Azt hittem ez normál...
#19796
Posted 2011. May 26. - 12:31

A fentebb linkelt Millar bringának, ha jól látom, a trendnek megfelelõen acél váltótartó füle van. Néhány éve én is gondolkodtam ilyenben, mert szemmel láthatóan hajladozik az alu, fel is vetettem egy bringásboltban az ötletet, de csak megmosolyogták. Profi gépeken ahol lehet inkább a váltásprecizításra mennek, mintsem a súlyra, a Red elsõváltók is rendre acél terelõvel vannak szerelve.
Az a gond az acéllal, hogy így eséskor a váltó fog törni, hajolni, rosszabb esetben a váz.
A sebesség mindent megold.
#19797
Posted 2011. May 26. - 12:26

#19798
Posted 2011. May 26. - 11:20

Nem megy fel. Lehet, ha kistanyer 28-rol fel lehetne tenni nagyra, de annyira nem akarom, hogy mukodjon.
Lehet egyszerûen csak öreg az a váltó vagy tényleg nincs rendesen beállítva. A 7-es rendszerek nem annyira kényesek erre, de az utolsó fokozatokban már észrevehetõ.
A sebesség mindent megold.
#19800
Posted 2011. May 26. - 04:28

Nem megy fel. Lehet, ha kistanyer 28-rol fel lehetne tenni nagyra, de annyira nem akarom, hogy mukodjon.
Állíts a váltó végpontján, hátha.