Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#19681
Posted 2011. June 03. - 12:47
#19682
Posted 2011. June 03. - 12:33
Pinarello Prince Valverde « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
Láthatóan hosszú a bringa nomeg a stucni a fékváltókar helyzetébõl ítélve, ennek ellenére hátranyúlásos nyeregcsõ és a kormány is eléggé elõrehajlik. MEg az a közölõtorony.. szegény váz bizony jobb sorsra lenne érdemes.
#19683
Posted 2011. June 03. - 11:21
Ez inkább 40 mint 30
meg elég erõsen mérethiányos a sora már szétkapkodták. Ha beválik ez a cipõ hosszabb távon is akkor veszek még mellé lehet egy direkt országútis modellt is, mert nem akarom ezt elhasználni mindennapos tekeréshez.
Én ezt az eladót ajánlom még az õ termékeit néztem eredetileg de aztán ráleltem az angol boltra. Igaz hogy Hong Kong, de küld Worldwide és még vámoltatva is olcsóbb mint az uniós ár. De az is lehet hogy kínai a csomag és így átcsusszan a vámon.
littleevil27 | eBay
150dodó+kb 20 szállítási az hogy lesz 40ezer? Ja ha megvámolják igen...reméljük a legjobbakat inkább
#19684
Posted 2011. June 03. - 10:46
Én ezt az eladót ajánlom még az õ termékeit néztem eredetileg de aztán ráleltem az angol boltra. Igaz hogy Hong Kong, de küld Worldwide és még vámoltatva is olcsóbb mint az uniós ár. De az is lehet hogy kínai a csomag és így átcsusszan a vámon.
http://shop.ebay.com...sid=p4340.l2562
#19685
Posted 2011. June 03. - 09:29
BONT CARBON FIBER CYCLING SHOE - HEAT MOLDABLE | eBay
két szín, minden méret.
#19686
Posted 2011. June 03. - 09:20
Nem lehet hogy szingós a felnid? Bár ha peremes a gumi akkor a felninek is annak kell lennie, meg írtad hogy belsõ is volt benne. Kéne róla egy kép.
Kisütés: a gyártó szerint ha felmelegíted a cipõt (csak a Bont modellekre vonatkozik) és zokniban beledugod a lábad, tudsz rajta formálni egy kicsit amíg újra le nem hûl, mert megolvad a karbonban levõ gyanta vagy nemtudommi: ragasztó. Praktikusnak tûnik, de nem merem betenni a sütõbe nehogy odaégessem.Bomba mázlim volt vele, postával együtt 30alatt volt az egész. Egy angol boltban találtam, most néztem az ebay lapjukat hogy belinkelem, de már elkapkodták az összes modellt és az összes méretet.
A jobb si és kemény snowboard bakancsoknál szinte mindenhol használják azt az aljárást.
Nekem is ilyen bakancsom van. Annyi a különbség, hogy ott ki ell venni a bélést a mûanyag bakancsból és azt kell bedobni a sütõbe.
Mondjuk 70-80 fok annyira nem meleg. Képzelj el egy sivatagi tekerést...
Nyáron lehet itt is van 50 fok napon...
#19687
Posted 2011. June 03. - 08:37
#19688
Posted 2011. June 03. - 07:48
#19689
Posted 2011. June 02. - 23:10
Azt választottam 12-21-es sorral. Elég furcsán néz ez ki a montis szememnek.könnyebb, kisebb légellenállású. Szerintem.
Mivel bolyban fogsz menni elõreláthatólag azt válaszd amelyik jobban irányítható.
Nem érzek különbséget köztük ebbõl a szempontból. Dögnehéz mindkettõ.
Van valakinek 2db unused kulacstartója? Vagy két embernek 1-1, ami már nem kell neki, mert szebbre cserélt? Nem érdekel, ha le van kopva a festék, meg ilyen esztétikai gondok. Pláne, hogy 'nehéz'.
Amit olcsón megszámít..
Vagy ehhez hasonlók.
Bikefun mûanyag kulacstartó, 1390ft a fogyasztói ára. Jól tart, könnyû, olcsó. Új termék, még nincs róla kép a neten, de a boltokban már van. Ja és nincs közöm a márkához úgy ajánlom.
A sebesség mindent megold.
#19690
Posted 2011. June 02. - 22:05
A legnagyobb problémám most az, hogy melyik kerekemmel induljak a pelson.
A könnyebb, kisebb légellenállásúval vagy a nehezebb, de könnyebb felnissel? Persze tudom, hogy teljesen mindegy az én bringámnál, de azért mégis szenvedek rajta.
![]()
Vélemények?
könnyebb, kisebb légellenállású. Szerintem.
#19691
Posted 2011. June 02. - 21:13
#19692
Posted 2011. June 02. - 20:38
Vélemények?
A sebesség mindent megold.
#19693
Posted 2011. June 02. - 20:10
#19694
Posted 2011. June 02. - 19:59
Acélból van (mágnessel vizsgálható)? Van több pár ilyen régi acélfelnim is -nem szingós-, azokban sincs külön vájat a gumiperemnek (meg is lepõdtem annakidején), ettõl még jártam velük 2-3 éven át, Michelin és Hutchinson peremes gumikkal, sosem jöttek le (gyors városi/országúti Peugeot gépen, ua. úton minden nap 40-50 km/ó sebességgel is és sok kanyarodással). Nehezek ugyan, de nagyon tartósak és ellenállók, a baj azonban az velük, hogy esõben nagyon erõsen csökken a fékhatás, ezért végül cseréltem a kerekeket. Ha csak száraz idõben használnád (nem kockáztatnám...) elég lenne gumit cserélni.Van nekem egy elég régi országútim, amivel nemrég kaptam defektet. Belsõt cseréltem, és az elsõ próbakörnél lefordult a gumi. Észrevettem, hogy a felni belsõ oldalán nincs "perem, vágat"(a belseje elég simának tûnik) , amiben a gumi pereme megkapaszkodhatna. Ugyanakkor a gumi pereme sem tûnik túl egészségesnek.
Kérdés: ezeket így együttesen érdemes kukába vágni, vagy csak a gumival van valami gond? [...]
#19695
Posted 2011. June 02. - 19:40
Kisütés: a gyártó szerint ha felmelegíted a cipõt (csak a Bont modellekre vonatkozik) és zokniban beledugod a lábad, tudsz rajta formálni egy kicsit amíg újra le nem hûl, mert megolvad a karbonban levõ gyanta vagy nemtudommi: ragasztó. Praktikusnak tûnik, de nem merem betenni a sütõbe nehogy odaégessem.
#19696
Posted 2011. June 02. - 19:13
Kérdés: ezeket így együttesen érdemes kukába vágni, vagy csak a gumival van valami gond?
Elõre is köszi a segítséget, választ.
Izomtéridõninja-geológus!
#19697
Posted 2011. June 02. - 17:04
/me nagyon irigyTúrtam az ebayon egy Bont cipõt, tegnap jött meg, ma már indult is az elsõ bevetésére egy fix Look stoplival. Elsõ benyomások:
-igényesen megmunkált, marha könnyû
-az egész tulajdonképpen egy fullkarbon "teknõ" amire rá van ragasztva némi bõr és szövet.
-még nem próbáltam ki, de mellékeltek egy leírást, hogy kell "kisütni" a cipõt, nem mertem betenni a sütõnkbe mert a minimumhõmérséklet 140fok, a cipõt meg 70-80fokon kell melegíteni.
-alig párnázott, de menet közben ez nem tûnt fel, nem volt kényelmetlen
-a kopórészek amik leérhetnek a földre, kaptak extra mûanyag védelmet
-menni benne viszont iszonyatos, a szokásosnál is jobban csúszik és kopog.
#19698
Posted 2011. June 02. - 17:03
-még nem próbáltam ki, de mellékeltek egy leírást, hogy kell "kisütni" a cipõt, nem mertem betenni a sütõnkbe mert a minimumhõmérséklet 140fok, a cipõt meg 70-80fokon kell melegíteni.
Ez a kisütés konkrétan mire való? Eddig csak iPhonenál hallottam, hogy bizonyos problémákra megoldást jelent, ha rövid idõre alacsony hõfokon sütõbe rakják. Nekem most jött meg az elsõ cipõm, valami használt Erox. Kopott is, zipzáras is, de az enyém. Majd ha szétnyúztam, jövõre beruházok egy normálisba, tanulgatni meg jó ez:)
#19699
Posted 2011. June 02. - 16:58
#19700
Posted 2011. June 02. - 16:46
-igényesen megmunkált, marha könnyû
-az egész tulajdonképpen egy fullkarbon "teknõ" amire rá van ragasztva némi bõr és szövet.
-még nem próbáltam ki, de mellékeltek egy leírást, hogy kell "kisütni" a cipõt, nem mertem betenni a sütõnkbe mert a minimumhõmérséklet 140fok, a cipõt meg 70-80fokon kell melegíteni.
-alig párnázott, de menet közben ez nem tûnt fel, nem volt kényelmetlen
-a kopórészek amik leérhetnek a földre, kaptak extra mûanyag védelmet
-menni benne viszont iszonyatos, a szokásosnál is jobban csúszik és kopog.

Sign In
Create Account

Back to top






