Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#19541
Írta 2011. június 11. - 16:29
#19542
Írta 2011. június 11. - 16:11
#19543
Írta 2011. június 11. - 16:08
sziasztok, segítséget szeretnék kérni, Kenda K-152 (csepel royal) külsõ, vagy vittoria zafiro külsõvel van tapasztalatotok? Városi rohangálás, néha kis országútizás a cél, az egyetlen indok erre a kettõre, hogy elérhetõ belõlük fehér szín.
#19544
Írta 2011. június 11. - 14:57
#19545
Írta 2011. június 11. - 13:37
#19546
Írta 2011. június 11. - 11:38
#19547
Írta 2011. június 11. - 10:07
Erstetour
hali! köszi a tippeket. a vázméret tuti jó, elég alaposan lett kiválasztva. a stucnit már cseréltük rajta, mert rövid volt, az eladó-szerelõ srác szerint most jó. talán a kormány tényleg kicsit lentebb van a kelleténél. a pozíciónál inkább úgy érzem, hogy túlságosan elõre kell nyúlnom a kormányért, tehát inkább elõrébb kellene a nyerget, vagy nem kellett volna a stucnicsere, vagy legalábbis csak egy picivel hosszabra. a nyereg vízszintben van, azt megnéztem. ed a kormánynak azért valamivel lentebb kell lennie a nyergnél, hogy ne csak a hátsómon legy a súly, nem? én elég nehéz vagyok bringás léptékkel mérve a magam 88kilójával. majd próbálok változtatni a beállításokon, meg erõsítek kicsit vállra meg hátra.
#19548
Írta 2011. június 10. - 21:50
valószínûleg beállítás szükséges:
- derékfájás: nincs elég "íve" a hátnak és a derékra megy a súly és a rezgés, nem oszlik el, megoldás: nyereg hátratolása
- váll: túl egyenesen támaszkodsz a kormányon, megoldás hosszabb stucni. B verzió: lejt a nyereg és ezért a karoddal tartod magad
- nyak: valószínûleg mélyen van a kormány, ezért feszül a nyak a felnézéskor, megoldás : magasabb kormány
vázméret jó?
hali! köszi a tippeket. a vázméret tuti jó, elég alaposan lett kiválasztva. a stucnit már cseréltük rajta, mert rövid volt, az eladó-szerelõ srác szerint most jó. talán a kormány tényleg kicsit lentebb van a kelleténél. a pozíciónál inkább úgy érzem, hogy túlságosan elõre kell nyúlnom a kormányért, tehát inkább elõrébb kellene a nyerget, vagy nem kellett volna a stucnicsere, vagy legalábbis csak egy picivel hosszabra. a nyereg vízszintben van, azt megnéztem. ed a kormánynak azért valamivel lentebb kell lennie a nyergnél, hogy ne csak a hátsómon legy a súly, nem? én elég nehéz vagyok bringás léptékkel mérve a magam 88kilójával. majd próbálok változtatni a beállításokon, meg erõsítek kicsit vállra meg hátra.
#19549
Írta 2011. június 10. - 21:25
én most kezdtem országútin tekerni, elõtte fitnesz (trekking) bicóm volt és azt veszem észre, hogy az országútin már egy óra után mocskosul fáj a derekam+vállam+nyakam. ez természetes és majd hozzászokom, vagy valami nincs jól beállítva?
valószínûleg beállítás szükséges:
- derékfájás: nincs elég "íve" a hátnak és a derékra megy a súly és a rezgés, nem oszlik el, megoldás: nyereg hátratolása
- váll: túl egyenesen támaszkodsz a kormányon, megoldás hosszabb stucni. B verzió: lejt a nyereg és ezért a karoddal tartod magad
- nyak: valószínûleg mélyen van a kormány, ezért feszül a nyak a felnézéskor, megoldás : magasabb kormány
vázméret jó?
#19550
Írta 2011. június 10. - 21:02
#19552
Írta 2011. június 10. - 20:47
#19553
Írta 2011. június 10. - 19:26
épp a szénhidrát hízlal, a fehérje nem...
akkor te fordítva mûködsz
Energia van pl a zsírban is. És a szénhidrátot optimálisabban használja fel a szervezeted mint a zsírt.
Nekem kezd lassan kockásodni a hasam, mert mióta Pesten vagyok, nem az van hogy benyúlok a spájzba és ott a kaja
Mérlegen rég álltam, de gyanítom már 58 alatt vagyok.
#19554
Írta 2011. június 10. - 18:52
és mikor van jókor? csak hogy tanulhassunk.
Kindl Gábor: 10.000 kalóriás reggeli | Ironman - Triatlon - Duatlon
a ppt file-t is nézd meg! ez szerintem elég jól összefoglalja a dolgot.
#19555
Írta 2011. június 10. - 13:27
Tread ("Q Factor")
The tread, or "Q factor" of a crank set is the horizontal width of the cranks, measured from where the pedals screw in. The wider the tread, the farther apart your feet will be. It is generally considered a good idea to keep the tread fairly narrow. There are three main reasons for this:
The hip joint is optimized for walking, and in normal walking the footsteps are pretty much in line, with little or no "tread."
For standing pedaling, the farther out the pedals are from the centerline, the harder you have to pull on the handlbar to counterbalance the tendency of the pedaling force to tip the bike sideways.
The wider the tread, the higher the bottom bracket needs to be to prevent clipping a pedal while pedaling through a turn.
Older bikes were generally designed to keep tread to a minimum, but starting in the late 1970s there has been a trend to wider tread, for a variety of reasons:
The popularity of triple-chainwheel cranksets has moved the right side outward.
Front derailers designed for triple-chainwheels have a more 3-dimensional shape to the derailer cage, which requires more clearance between the large chainring and the right crank.
Mountain bikes have wider-spaced chainstays for tire clearance, which requires moving the chainwheels outward so they won't hit the chainstays.
Newer bikes with more sprockets in back move the chainline outboard.
Mjani: alattam is csak a hatso gumi kopik, igaz az se nagyon. Hozza vagyok szokva hogy mtb-n jobban gyilkolodnak a kulsok.
es en is ugy tapasztaltam hogy sokkal jobban fogyok [hasrol] miota futok mint mikor csak esznelkul csinaltam a feluleseket. Az is jo mert erosit, de fogyni teljes testrol kell, es majd a szervzetet tudja hogy honnan veszi el a folosleget. ha a hason van a legtobb, akkor onnan fogja.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#19556
Írta 2011. június 10. - 13:19
SHIMANO Dura-Ace FC-7800C - S-TEC sports
egy átlag országúti karnak mekkora a q faktora? Az micsoda egyáltalán? Valami terpesztési szélesség?
azannyát milyen kerékszett.. Zippék felköthetik a nadrágszíjat..
http://s-tec-essence...cts/"RRZR 92.2"
#19557
Írta 2011. június 10. - 13:14
Nem hizlal, ha elégeted. Sõt a fogyásban is segít, ha jókor eszed.
és mikor van jókor? csak hogy tanulhassunk.
#19558
Írta 2011. június 10. - 13:11
épp a szénhidrát hízlal, a fehérje nem...
akkor te fordítva mûködsz
Nem hizlal, ha elégeted. Sõt a fogyásban is segít, ha jókor eszed.
A sebesség mindent megold.
#19559
Írta 2011. június 10. - 12:31
Hát nem tudom, de nekem pl az outin, ha lapos a kerék (5-6Bar között), akkor sokkal jobban érzem a visszaütést, mint 8-9 bar között.
igazából nem a felütésre gondoltam, hanem döcögésre. ráz mint a hétnyavaja, meg kell szoknom.
#19560
Írta 2011. június 10. - 12:29
90-100 kilóval hogy mertek országúti bringára ülni? Miot gondoltok, szerencsétlen profikat miért kell lefogyasztani 60 kilósra?
elég rosszul is néznek ki szegények

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






