szerintem a 12-21 9-es sor a megoldás
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#19521
Írta 2011. június 12. - 21:28

#19522
Írta 2011. június 12. - 21:17

#19523
Írta 2011. június 12. - 20:04

#19524
Írta 2011. június 12. - 19:35

Nem igazan ertem, hogy egy 50x34 eseten hogy javulna a mostanihoz kepest a problemad.
Nekem 50x34 12-23 van, es a legnagyobb "problema" valoban a sok tanyervaltas a 30 koruli temponal.
A 11 nem tudom miert kell neked, elsore azt hagynam el, 50x12-vel sem voltam meg gondban versenyen, hatszelben sem.
#19525
Írta 2011. június 12. - 16:57

1. A 9-es 11-25 sorban túl nagyok az ugrások, 13 fölött kettõt lépked néha pont a kettõ között esne jól (nincs 14, 16, 18 fokszám)
2. A triplánál a középsõ tányérral lehet végigváltani a teljes sort, de a 39-11 gyakran már kevés (különösen lejtõn, hátszélben és bolyban), viszont ha fölváltok 50-re kapok és egy kis szembeszelet, enyhe dombot vagy csak fáradok az 50/11-19 lesz erõs (50/21-25 már nagyon keresztben lenne és kifekteti a váltót, nem használom), tehát nagyon gyakran kell az 50-39 között váltogatnom.
Elsõ körben arra gondoltam lecserélem a sort 11-21-re (bár Shimanot nem találtam ilyet 9-esben, normális áron, csak BBB-t), ezzek az 1. probléma orvosolva, és végre értelme lesz a 30-as tányérnak amit eddig csak ritkán, komoly emelkedõkön kellett használni.
Ez a 11-25:
11-12-13-15-17-19-21-23-25
És a 11-21:
11-12-13-14-15-16-17-19-21
Szerintetek jó ötlet? A BBB BCS09 sorral van tapasztalat? Árban kb. HG50 szint, ha minõségben is akkor nincs gondom. A láncban van kb 2000km, nincs megnyúlva. Muszáj azt is cserélni egyidejûleg?
Az 50-39 váltogatással egyenlõre nem tudok mit kezdeni, remélem tovább erõsödök és fogyok

#19526
Írta 2011. június 12. - 16:57

Fontos a megfelelõ szélességû felniszalag is. A korábban említett bevágásmentes acél ráfjaim ennél még kezdetlegesebben néztek ki, itt van is egy enyhe bevágás, mûködnie kell: legalább 8 bar (atm) nyomásra fújd, de az elsõ feltételnél 1 bar körül jól végig kell nyomkodni, hogy egyenletesen feküdjön mindenütt. No meg hintõpor a belsõre (meg a külsõbe), hogy az elején kedvére helyezkedhessen.
Köszi, így akkor nagyjából meg is nyugodtam.
A gumira max. 5,5 bar van írva.

Izomtéridõninja-geológus!
#19527
Írta 2011. június 12. - 16:54

Pro 3 Race el se hinnéd miket kibírt alattam
csak ajánlani tudom
Pro3 Race + latex Michelin belsõ = boldogsàg itt is
Nulla defekt
#19528
Írta 2011. június 12. - 14:13

én is köszönöm, hasznos! van még mit tanulnom....
azért ne vedd szentírásnak a linkben szereplõ dolgokkal kapcsolatban.
#19529
Írta 2011. június 12. - 13:49

Fontos a megfelelõ szélességû felniszalag is. A korábban említett bevágásmentes acél ráfjaim ennél még kezdetlegesebben néztek ki, itt van is egy enyhe bevágás, mûködnie kell: legalább 8 bar (atm) nyomásra fújd, de az elsõ feltételnél 1 bar körül jól végig kell nyomkodni, hogy egyenletesen feküdjön mindenütt. No meg hintõpor a belsõre (meg a külsõbe), hogy az elején kedvére helyezkedhessen.[...] Vettem rá óccó külsõt, jó lenne ha nem fordulna le róla. [...]
#19530
Írta 2011. június 12. - 13:14

Van nekem egy elég régi országútim, amivel nemrég kaptam defektet. Belsõt cseréltem, és az elsõ próbakörnél lefordult a gumi. Észrevettem, hogy a felni belsõ oldalán nincs "perem, vágat"(a belseje elég simának tûnik) , amiben a gumi pereme megkapaszkodhatna. Ugyanakkor a gumi pereme sem tûnik túl egészségesnek.
Kérdés: ezeket így együttesen érdemes kukába vágni, vagy csak a gumival van valami gond?
Elõre is köszi a segítséget, választ.
Itt a kép, csöppet megkésve:
Enyhén gány minõség, de a szakavatott szemeknek hátha megfelel.


Vettem rá óccó külsõt, jó lenne ha nem fordulna le róla.
Amúgy tök jó móka vékony nagy kerékkel hasítani. Csak a nagy testem miatt olyan légörvényt keltek, a szuzukik alig bírnak az úton maradni.
Izomtéridõninja-geológus!
#19532
Írta 2011. június 12. - 00:35

Szerintem konkurrensek fizetett bloggerek lehetnek akik rosszat irnak a Pro3-rol... 2009 tavasza ota hasznalom nem volt meg defektem, vagasok se nagyon vannak rajta. Michelin latex belsot neki... Tokeletes.
#19533
Írta 2011. június 11. - 21:44

hali! köszi a tippeket. a vázméret tuti jó, elég alaposan lett kiválasztva. a stucnit már cseréltük rajta, mert rövid volt, az eladó-szerelõ srác szerint most jó. talán a kormány tényleg kicsit lentebb van a kelleténél. a pozíciónál inkább úgy érzem, hogy túlságosan elõre kell nyúlnom a kormányért, tehát inkább elõrébb kellene a nyerget, vagy nem kellett volna a stucnicsere, vagy legalábbis csak egy picivel hosszabra. a nyereg vízszintben van, azt megnéztem. ed a kormánynak azért valamivel lentebb kell lennie a nyergnél, hogy ne csak a hátsómon legy a súly, nem? én elég nehéz vagyok bringás léptékkel mérve a magam 88kilójával. majd próbálok változtatni a beállításokon, meg erõsítek kicsit vállra meg hátra.
az én vállfájáspmat a túl alacsony kormány okozta, emeltem rajta 1,5 centit és elmúlt
derekem meg akkor fájt, mikor túl hosszú volt a stucni, ennek rövidebbre cserélése ezt is megoldotta
#19535
Írta 2011. június 11. - 16:29

#19536
Írta 2011. június 11. - 16:11

#19537
Írta 2011. június 11. - 16:08

sziasztok, segítséget szeretnék kérni, Kenda K-152 (csepel royal) külsõ, vagy vittoria zafiro külsõvel van tapasztalatotok? Városi rohangálás, néha kis országútizás a cél, az egyetlen indok erre a kettõre, hogy elérhetõ belõlük fehér szín.
#19538
Írta 2011. június 11. - 14:57

#19539
Írta 2011. június 11. - 13:37

#19540
Írta 2011. június 11. - 11:38
