Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#18881
Írta 2011. július 29. - 08:25
#18882
Írta 2011. július 29. - 08:12
Az jó.
![]()
Amúgy bloke nem a görnyedéssel van a gond, szerintem, hanem az, hogy nagyon elõre dõl, egyenes a hát, az király, de nagyon elõre dõl ettõl még. Ilyen szögben a hát kb idõfutam bringán van.
Például ezen az idõfutam bringán?
#18883
Írta 2011. július 29. - 07:22
Az jó.
![]()
Amúgy bloke nem a görnyedéssel van a gond, szerintem, hanem az, hogy nagyon elõre dõl, egyenes a hát, az király, de nagyon elõre dõl ettõl még. Ilyen szögben a hát kb idõfutam bringán van.
igen, és is azt érzem, hogy messze van a fékkar
#18884
Írta 2011. július 29. - 07:20
Amúgy bloke nem a görnyedéssel van a gond, szerintem, hanem az, hogy nagyon elõre dõl, egyenes a hát, az király, de nagyon elõre dõl ettõl még. Ilyen szögben a hát kb idõfutam bringán van.
#18885
Írta 2011. július 29. - 07:10
#18886
Írta 2011. július 28. - 21:57
Nekem úgy tûnik, hogy a fékkar fogós képen már eléggé görnyedsz, hogy elérd a fékkarokat rendesen. A hátad már-már vizszintes, kis túlzással. Ilyen felsõtest helyzet akkor szokott adódni amikor alsó fogásban megy az ember.
Szoktál alsó fogásban menni? Akkor is eléred kényelmesen a kormányt (nem a legalsó törést hanem a középsõt)? Mennyit tudsz így menni kényelmesen?
Szerintem fékkar fogásban nem kéne ennyire görnyedni.
Ha nagyon elõre dõl a test akkor több terhelést kap a kar / vállak és kevesebben a fenék. Ha jön a kormány közelebb vagy magasabbra akkor csökken a kar/vállak terhelése és nõ a fenéké. Ehhez jön még az, hogy nagyon görnyedve állandóan felfelé fordítod a fejed, hogy elõre nézz, ez is nyak / váll terheléssel jár.
Látom, hogy a stucni koppon fent van már. Esteleg megfordíthatod a stucnit (ezzel hátrébb is jön a kormány). Így legalább 1,5-2cm-el lesz magasabban. Ez egyébként elég nagy változás. Amatõr szinten átlagos csípõ/hát hajlékonysággal ilyen méretben a fékkar teteje (ahol normál esetben átfogod) és a nyereg közötti függõleges ejtés 7-9 cm szokott lenni. én megmérném ezt is. Szemre ez több.
Hasonló pozíció változást lehetne elérni 1cm-el rövidebb stucnival is. Ha a kormány/fékkar ejtés rendben van és nem túl sok akkor én a stucnival próbálkoznék.
Egyébként és 178 vagyok, 54-es vázzal, 11-es stucnival és 8cm-es fékkar eséssel elég mély ejtésû kormánnyal. Sõt, szezon elején ez a kombináció is sokszor tûnik hosszúnak, míg szezon végén meg rövidnek.
Szerintem meg alapvetõen nincs probléma a tartásával. Pont, hogy nem görnyed, viszonylag egyenes háttal ül. A karja is hajlított, könnyedén eléri a fékkart. Az x-iont oldalán mindig jókat derülök, hogy milyen testartással képesek emberek megülni egy kerékpárt. Ott látni nagyon magasan, nyújtott karral, elõrecsapott vállal és görbe háttal ülõ emberkéket. Inkább nem teszek be képet, (már nem tudom kitõl lopva a hasonlatot, ha van egy zsákban 99 pin@ és egy f@sz, én garantáltan a f@szt húzom) nehogy innen legyen valaki.
#18887
Írta 2011. július 28. - 21:38
semmi különbség nincs. az ultegra pár gr-al könnyebb, 105 kicsit tartósabb. általában ugyanannyiba is kerül a két szett.
#18888
Írta 2011. július 28. - 18:22
Ezt én is javasolnám, úgy látom a térded a pedál középvonalnál hátrébb van valamivel elsõ pedál állásban, bár nem látszik pontosan a képen.
megpróbálom ezt is. megpróbálok mindent
#18889
Írta 2011. július 28. - 18:16
Sok külömbség van a 105 és az Ultegra között?
semmi különbség nincs. az ultegra pár gr-al könnyebb, 105 kicsit tartósabb. általában ugyanannyiba is kerül a két szett.
#18890
Írta 2011. július 28. - 17:03
ja, majd holnap forgatunk a nejemmel egy kis tízperces szösszenetet
meandmywife.avi
arra figyelj nehogy 18+ anyag legyen
RAUH-Welt
B E G R I F F
#18891
Írta 2011. július 28. - 16:47
Meg szerintem próbáld a nyerget is elõbbre tolni.
#18892
Írta 2011. július 28. - 16:17
meg videót is csináljatok,ahogy görgõzöl. lehetõleg bringás ruházatban
rángatunk itt téged,mint 1 marionett babát.
ja, majd holnap forgatunk a nejemmel egy kis tízperces szösszenetet
#18893
Írta 2011. július 28. - 16:16
Nekem úgy tûnik, hogy a fékkar fogós képen már eléggé görnyedsz, hogy elérd a fékkarokat rendesen. A hátad már-már vizszintes, kis túlzással. Ilyen felsõtest helyzet akkor szokott adódni amikor alsó fogásban megy az ember.
Szoktál alsó fogásban menni? Akkor is eléred kényelmesen a kormányt (nem a legalsó törést hanem a középsõt)? Mennyit tudsz így menni kényelmesen?
Szerintem fékkar fogásban nem kéne ennyire görnyedni.
Ha nagyon elõre dõl a test akkor több terhelést kap a kar / vállak és kevesebben a fenék. Ha jön a kormány közelebb vagy magasabbra akkor csökken a kar/vállak terhelése és nõ a fenéké. Ehhez jön még az, hogy nagyon görnyedve állandóan felfelé fordítod a fejed, hogy elõre nézz, ez is nyak / váll terheléssel jár.
Látom, hogy a stucni koppon fent van már. Esteleg megfordíthatod a stucnit (ezzel hátrébb is jön a kormány). Így legalább 1,5-2cm-el lesz magasabban. Ez egyébként elég nagy változás. Amatõr szinten átlagos csípõ/hát hajlékonysággal ilyen méretben a fékkar teteje (ahol normál esetben átfogod) és a nyereg közötti függõleges ejtés 7-9 cm szokott lenni. én megmérném ezt is. Szemre ez több.
Hasonló pozíció változást lehetne elérni 1cm-el rövidebb stucnival is. Ha a kormány/fékkar ejtés rendben van és nem túl sok akkor én a stucnival próbálkoznék.
Egyébként és 178 vagyok, 54-es vázzal, 11-es stucnival és 8cm-es fékkar eséssel elég mély ejtésû kormánnyal. Sõt, szezon elején ez a kombináció is sokszor tûnik hosszúnak, míg szezon végén meg rövidnek.
köszi a részletes választ! szoktam alsó fogásban menni, és talán még kényelmesebb, mint a fékváltót fogni, de túl sokat így sem tudok menni, még van egy kis pocakom, az kicsit akadályoz
#18894
Írta 2011. július 28. - 16:16
oké, majd holnap csinálunk ilyeneket is!
meg videót is csináljatok,ahogy görgõzöl. lehetõleg bringás ruházatban
#18895
Írta 2011. július 28. - 15:57
#18896
Írta 2011. július 28. - 15:53
Szoktál alsó fogásban menni? Akkor is eléred kényelmesen a kormányt (nem a legalsó törést hanem a középsõt)? Mennyit tudsz így menni kényelmesen?
Szerintem fékkar fogásban nem kéne ennyire görnyedni.
Ha nagyon elõre dõl a test akkor több terhelést kap a kar / vállak és kevesebben a fenék. Ha jön a kormány közelebb vagy magasabbra akkor csökken a kar/vállak terhelése és nõ a fenéké. Ehhez jön még az, hogy nagyon görnyedve állandóan felfelé fordítod a fejed, hogy elõre nézz, ez is nyak / váll terheléssel jár.
Látom, hogy a stucni koppon fent van már. Esteleg megfordíthatod a stucnit (ezzel hátrébb is jön a kormány). Így legalább 1,5-2cm-el lesz magasabban. Ez egyébként elég nagy változás. Amatõr szinten átlagos csípõ/hát hajlékonysággal ilyen méretben a fékkar teteje (ahol normál esetben átfogod) és a nyereg közötti függõleges ejtés 7-9 cm szokott lenni. én megmérném ezt is. Szemre ez több.
Hasonló pozíció változást lehetne elérni 1cm-el rövidebb stucnival is. Ha a kormány/fékkar ejtés rendben van és nem túl sok akkor én a stucnival próbálkoznék.
Egyébként és 178 vagyok, 54-es vázzal, 11-es stucnival és 8cm-es fékkar eséssel elég mély ejtésû kormánnyal. Sõt, szezon elején ez a kombináció is sokszor tûnik hosszúnak, míg szezon végén meg rövidnek.
oké, majd holnap csinálunk ilyeneket is!
#18897
Írta 2011. július 28. - 13:44
Amúgy jha, amit Ave is írt, még elõbb, amikor a méretmegadáshoz postoltam a képet gondoltam kérek képet olyat is, de aztán kitöröltem a kérést.
Postolj egy olyat is légyszi, ha tudsz, amin tekerési pozícióban van a pedálon a lábad, a hajtókar függõlegesen áll, meg rendesen fogod a kormányt fékkar fogásnál. Meg postolj egy olyat is légyszi, amin csak simán kiegyenesedve vagy a nyeregben a kéz tartás nem érdekel, de a sarkad van a pedálon, nem a lábad eleje.
oké, majd holnap csinálunk ilyeneket is!
#18898
Írta 2011. július 28. - 13:28
Postolj egy olyat is légyszi, ha tudsz, amin tekerési pozícióban van a pedálon a lábad, a hajtókar függõlegesen áll, meg rendesen fogod a kormányt fékkar fogásnál. Meg postolj egy olyat is légyszi, amin csak simán kiegyenesedve vagy a nyeregben a kéz tartás nem érdekel, de a sarkad van a pedálon, nem a lábad eleje.
#18899
Írta 2011. július 28. - 13:08
nekem a vállam és felkarom akkor fáj, ha nem figyelek oda és nyújtott karral megyek. kicsit hajlítani kell, ebben segít a hosszú stucni is.
Sly! ha kiállva tekersz, nem ér a térded a kormányhoz?
nem, nem ér hozzá. amúgy nagyon is lehetséges, hogy tartáshiba is van a dologban!
#18900
Írta 2011. július 28. - 12:57
Sly! ha kiállva tekersz, nem ér a térded a kormányhoz?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





