én nem sok jót hallottam a cube vázakról. sok a törés.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#1821
Posted 2018. April 24. - 09:47
- Vejne likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1822
Posted 2018. April 23. - 23:04
Az Agree egy jó váz, de személy szerint nem abban gondolkoznék.
A sebesség mindent megold.
#1823
Posted 2018. April 23. - 18:43
http://www.workswell...0170117/12.html
tudom, túristageo, de az 56-os kb. megtestesíti az ideálom. Oké, lehetne 410mm-es a láncvilla
Edited by Vejne, 2018. April 23. - 18:45.
#1824
Posted 2018. April 23. - 18:38
#1825
Posted 2018. April 23. - 18:11
Miért Wilier? Sokat vagy a biondosokkal?
ezt a vázat tudnám beszerezni a legkisebb vesződséggel. néztem régebben egy colnago vázat. az jobban tetszene,de már régi cucc,és nehéz lenne hozzá jutni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1826
Posted 2018. April 23. - 18:09
ezek szerint a magadnak is csak félbe bevallott, alu merida+sram/shimano vegyes, mindenképp sloping geos, tárcsafékes dream bringáról már letettél :-)
igen.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1827
Posted 2018. April 23. - 14:39
fejben rakosgatok össze magamnak egy amolyan modernebb bringát. vannak ötleteim,de azért első sorban az anyagi oldaláról közelítem meg a dolgot. akárhogy számolok,nem lenne egy olcsó mulatság. így azt hiszem marad az elméleti síkon épített bringa. egy wilier cento 1 air vázra épülne a gép. egy ilyen piros vázra:
a hajtómű egy fulcrum lenne: https://shop.zweirad...mm-39-53-Z.html
a váltó,és fék szettnek egy régebbi 10-es campa recordot használnék. na igen ez nem a legmodernebb technika,de van mindenem hozzá,és sztem elég olcsó a fenntartása. mindemellett,a tapasztalataim alapján rendkívül tartós cucc is.
a kormány,stucni kombó még egy kicsit kérdőjel számomra. jó lenne,ha nem fekete lenne. a legjobban az tetszene,ha acélszürke felületkezelésű lenne. ilyet nem sokat látok mostanában. ebből kitűnik,h alu alkatrészekre tenném a zizit. mondjuk,ha nem jönne össze,akkor lehetne fekete is. ott elég nagy lenne a merítés. annyi tuti,h kör keresztmetszetű profilt szeretnék a kormánynak. ha úgy adódna,akkor felraknám rá a 3T tiramisu kormány kiegészítőt.
a nyereg is megvan már a fejemben. egy selle italia flite max-ra esne a választásom.
pedál is maradna a mostani look kéo max szintű,esetleg egy kéo blade.
a kerekek még nincsenek meg a fejemben. vlmi könnyű alu szett lenne a legjobb,max 30-35 mm magas felnikkel. első sorban campa,v fulcrum gurcsik felé hajlok. jó lenne,ha kónuszos lenne.
szóval vlmi ilyesmit képzelek el magamnak.
Miért Wilier? Sokat vagy a biondosokkal?
- donciccio and zscs like this
A sebesség mindent megold.
#1828
Posted 2018. April 23. - 09:20
ezek szerint a magadnak is csak félbe bevallott, alu merida+sram/shimano vegyes, mindenképp sloping geos, tárcsafékes dream bringáról már letettél :-)
fejben rakosgatok össze magamnak egy amolyan modernebb bringát. vannak ötleteim,de azért első sorban az anyagi oldaláról közelítem meg a dolgot. akárhogy számolok,nem lenne egy olcsó mulatság. így azt hiszem marad az elméleti síkon épített bringa. egy wilier cento 1 air vázra épülne a gép. egy ilyen piros vázra:
a hajtómű egy fulcrum lenne: https://shop.zweirad...mm-39-53-Z.html
a váltó,és fék szettnek egy régebbi 10-es campa recordot használnék. na igen ez nem a legmodernebb technika,de van mindenem hozzá,és sztem elég olcsó a fenntartása. mindemellett,a tapasztalataim alapján rendkívül tartós cucc is.
a kormány,stucni kombó még egy kicsit kérdőjel számomra. jó lenne,ha nem fekete lenne. a legjobban az tetszene,ha acélszürke felületkezelésű lenne. ilyet nem sokat látok mostanában. ebből kitűnik,h alu alkatrészekre tenném a zizit. mondjuk,ha nem jönne össze,akkor lehetne fekete is. ott elég nagy lenne a merítés. annyi tuti,h kör keresztmetszetű profilt szeretnék a kormánynak. ha úgy adódna,akkor felraknám rá a 3T tiramisu kormány kiegészítőt.
a nyereg is megvan már a fejemben. egy selle italia flite max-ra esne a választásom.
pedál is maradna a mostani look kéo max szintű,esetleg egy kéo blade.
a kerekek még nincsenek meg a fejemben. vlmi könnyű alu szett lenne a legjobb,max 30-35 mm magas felnikkel. első sorban campa,v fulcrum gurcsik felé hajlok. jó lenne,ha kónuszos lenne.
szóval vlmi ilyesmit képzelek el magamnak.
- donciccio likes this
#1829
Posted 2018. April 23. - 07:41
fejben rakosgatok össze magamnak egy amolyan modernebb bringát. vannak ötleteim,de azért első sorban az anyagi oldaláról közelítem meg a dolgot. akárhogy számolok,nem lenne egy olcsó mulatság. így azt hiszem marad az elméleti síkon épített bringa. egy wilier cento 1 air vázra épülne a gép. egy ilyen piros vázra:
a hajtómű egy fulcrum lenne: https://shop.zweirad...mm-39-53-Z.html
a váltó,és fék szettnek egy régebbi 10-es campa recordot használnék. na igen ez nem a legmodernebb technika,de van mindenem hozzá,és sztem elég olcsó a fenntartása. mindemellett,a tapasztalataim alapján rendkívül tartós cucc is.
a kormány,stucni kombó még egy kicsit kérdőjel számomra. jó lenne,ha nem fekete lenne. a legjobban az tetszene,ha acélszürke felületkezelésű lenne. ilyet nem sokat látok mostanában. ebből kitűnik,h alu alkatrészekre tenném a zizit. mondjuk,ha nem jönne össze,akkor lehetne fekete is. ott elég nagy lenne a merítés. annyi tuti,h kör keresztmetszetű profilt szeretnék a kormánynak. ha úgy adódna,akkor felraknám rá a 3T tiramisu kormány kiegészítőt.
a nyereg is megvan már a fejemben. egy selle italia flite max-ra esne a választásom.
pedál is maradna a mostani look kéo max szintű,esetleg egy kéo blade.
a kerekek még nincsenek meg a fejemben. vlmi könnyű alu szett lenne a legjobb,max 30-35 mm magas felnikkel. első sorban campa,v fulcrum gurcsik felé hajlok. jó lenne,ha kónuszos lenne.
szóval vlmi ilyesmit képzelek el magamnak.
- vittore30 likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1830
Posted 2018. April 19. - 19:29
#1831
Posted 2018. April 19. - 00:31
>van hozzá szerszám. kb mindegyik szerszámboltban.
NIncs CAMPA szerszam hozza. Kozben meg Campa lancbonto van. De ezt old meg magadnak. A karbon hajtomuvek eseten a Park Tool megoldasa pl. gyonyoru. De hat mit is lehetne csinalni mast...
Hasonloan botranyos az FSA hajtomuvem megoldasa, de ok legalabb rajottek, hogy lehet megcsinalni, hogy egyik iranyban huzva a csavart raszoritod a hajtokart a tengelyre, a masik iranyba tekerve meg lehuzod. Tok egyszeru megoldas, 3 perc alatt szerelem at a power2maxot egyik bringarol a masikra, de csak azert tart ilyen sokaig, mert alapos vagyok, ujrazsirzom, stb.
#1832
Posted 2018. April 18. - 21:25
van hozzá szerszám. kb mindegyik szerszámboltban.
Ezt látva, nem is tudom, sírjak e, avagy nevesek...
- MJani01 likes this
#1833
Posted 2018. April 18. - 18:30
Nincs is campa szerszam a leszedeshez, ha jol latom.
van hozzá szerszám. kb mindegyik szerszámboltban.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1834
Posted 2018. April 18. - 18:25
Vegulis UT-vel volt tapasztalatom, Fulcrum hajtomuvem volt egy idoben. Azzal nem volt gondom, hangot se nagyon adott.
De ez a PT ez borzalom. Nincs is campa szerszam a leszedeshez, ha jol latom.
Nem csoda, hogy azon kell recsegni, hogy 10-et is lehet valtani egyszerre.
a shimi még mindig nem tud egy rendes,keskeny q faktorú,karbon hajtóművet csinálni. mondjuk alut sem tud,de ez már más kérdés.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1835
Posted 2018. April 18. - 13:48
Vegulis UT-vel volt tapasztalatom, Fulcrum hajtomuvem volt egy idoben. Azzal nem volt gondom, hangot se nagyon adott.
De ez a PT ez borzalom. Nincs is campa szerszam a leszedeshez, ha jol latom.
Nem csoda, hogy azon kell recsegni, hogy 10-et is lehet valtani egyszerre.
#1836
Posted 2018. April 18. - 11:55
https://www.merlincy...ike-108933.html
az out of stock felirat NE TÉVESSZEN meg, legörgetsz, kiválasztasz egy kormány-stucni kombót, ami van készleten, és máris látod, hogy ennyibe még a pedál-cipő is belefér náluk...
#1837
Posted 2018. April 18. - 11:30
na igen. Ezért felbecsülhetetlen egy jó bolt. Ahol van PT lehúzó, olasz középrész menetvágó, meg találékony szerelők.
Pl. most fogok villanyakat hegesztetni, ha megjön a csomagom. De a 9s átdobó 10s-re alakítása laposfogóval is költségtudatos megoldás (nem szerette az fd-5501-es a 10s láncot, néha-néha kidobta kintre a láncot. Fogó elő, kilapít, azóta gondmentes)
Az az érdekes, hogy a power-shift mechanikás karokat MINDENKI szereti, kivéve, aki őstulok campag-zelóta. Nem értem, mi a baj egy olyan váltókarral, ami könnyebben klikkelhető, finomabb működésű, ergonomikusabb a kioldógombja..
#1838
Posted 2018. April 18. - 10:25
A PT lehúzó is megér egy misét, a Parktool rendszeresen törik, szó nélkül visszakaptam az árát. Otthoni használatra egy Cyclus meg egy kicsit drága.
#1839
Posted 2018. April 17. - 20:38
semmi gond nincs a PT-vel, ha van hozzá hajtókar-lehúzód. Itt a boltban VAN, és szokták is használni a betévedő Athenás-Centauros-Velocés gépeken.
Ja, egy mókás dolog van a PowerTorque-on: felemás csapágyak. Egyik oldalon 7mm vastag sztenderd 6805RS csapi, másik oldalon meg az UT-ből ismert "keskeny" változat, a 6mm-es (6805N RS)
DE a potenza power torque + már önlehúzó csavaros volt, idéntől meg megszűnt a rendszer. Pedig a tengelykapcsolat valójában könnyebb volt az UT-nál. (vess össze egy Potenza PT és Potenza UT hajtást, csészékkel-csapágyakkal, vagy egy Athena karbon PT-t csészékkel-csapágyakkal egy Chorus UT (2014) vagy előd-Athena UT-val, szintén csapágyakkal-csészékkel).
Nincs nagy különbség súlyra, kb. 20-30 gramm komplett szerelékkel, de vicces. Amúgy a Q-faktor egyforma a két rendszernél, sapágyélettartam mindkettőnél rossz (legalábbis shimano HT2-höz képest rövidebb élettartamú, ahogy lejött)
Szerintem a legnagyobb böszmesége a campag-nak a szkeleton fékek voltak. Nehezebbek-drágábbak-gyengébbek-rugalmasabbak a nem-szkeletonizáltaktól (vess össze tömegben egy 2011 utáni centaur nem-szkeletont egy korábbi szkeletonnal. Hiába hátul 1 forgáspont, tömegben a mezei 2forgáspontos, nem szkeleton modell odaver neki vagy 40 grammal, és még merevebb-erősebb is)
#1840
Posted 2018. April 17. - 20:31
fejlesztési bakik tele campával, végre lerántották a leplet az olasz átverésről :-)
http://road.cc/conte...design-blunders
power torque tényleg nem visszabontható?