Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34313 replies to this topic

#1821
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

https://www.bike-dis...?l=24&o=rabattr

 

van pár egész jó ajánlat. Villát is kapni hozzá.

én nem sok jót hallottam a cube vázakról. sok a törés. 


  • Vejne likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1822
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

https://www.bike-dis...?l=24&o=rabattr

 

van pár egész jó ajánlat. Villát is kapni hozzá.

Az Agree egy jó váz, de személy szerint nem abban gondolkoznék.



A sebesség mindent megold.

 


#1823
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://www.workswell...0170117/12.html

 

tudom, túristageo, de az 56-os kb. megtestesíti az ideálom. Oké, lehetne 410mm-es a láncvilla


Edited by Vejne, 2018. April 23. - 18:45.


#1824
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

https://www.bike-dis...?l=24&o=rabattr

 

van pár egész jó ajánlat. Villát is kapni hozzá.



#1825
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

Miért Wilier? Sokat vagy a biondosokkal? :)

ezt a vázat tudnám beszerezni a legkisebb vesződséggel. néztem régebben egy colnago vázat. az jobban tetszene,de már régi cucc,és nehéz lenne hozzá jutni. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1826
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

ezek szerint a magadnak is csak félbe bevallott, alu merida+sram/shimano vegyes, mindenképp sloping geos, tárcsafékes dream bringáról már letettél :-)

:D igen. :D


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1827
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

fejben rakosgatok össze magamnak egy amolyan modernebb bringát. vannak ötleteim,de azért első sorban az anyagi oldaláról közelítem meg a dolgot. akárhogy számolok,nem lenne egy olcsó mulatság. így azt hiszem marad az elméleti síkon épített bringa. egy wilier cento 1 air vázra épülne a gép. egy ilyen piros vázra:

Cento1AIR-A12-x-960x480.jpg

a hajtómű egy fulcrum lenne: https://shop.zweirad...mm-39-53-Z.html

 

a váltó,és fék szettnek egy régebbi 10-es campa recordot használnék. na igen ez nem a legmodernebb technika,de van mindenem hozzá,és sztem elég olcsó a fenntartása. mindemellett,a tapasztalataim alapján rendkívül tartós cucc is. 

 

a kormány,stucni kombó még egy kicsit kérdőjel számomra. jó lenne,ha nem fekete lenne. a legjobban az tetszene,ha acélszürke felületkezelésű lenne. ilyet nem sokat látok mostanában. ebből kitűnik,h alu alkatrészekre tenném a zizit. mondjuk,ha nem jönne össze,akkor lehetne fekete is. ott elég nagy lenne a merítés. annyi tuti,h kör keresztmetszetű profilt szeretnék a kormánynak. ha úgy adódna,akkor felraknám rá a 3T tiramisu kormány kiegészítőt. 

 

a nyereg is megvan már a fejemben. egy selle italia flite max-ra esne a választásom.

 

pedál is maradna a mostani look kéo max szintű,esetleg egy kéo blade. 

 

a kerekek még nincsenek meg a fejemben. vlmi könnyű alu szett lenne a legjobb,max 30-35 mm magas felnikkel. első sorban campa,v fulcrum gurcsik felé hajlok. jó lenne,ha kónuszos lenne. 

 

szóval vlmi ilyesmit képzelek el magamnak. :)

 

spacer.gif

Miért Wilier? Sokat vagy a biondosokkal? :)


  • donciccio and zscs like this


A sebesség mindent megold.

 


#1828
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

ezek szerint a magadnak is csak félbe bevallott, alu merida+sram/shimano vegyes, mindenképp sloping geos, tárcsafékes dream bringáról már letettél :-)

fejben rakosgatok össze magamnak egy amolyan modernebb bringát. vannak ötleteim,de azért első sorban az anyagi oldaláról közelítem meg a dolgot. akárhogy számolok,nem lenne egy olcsó mulatság. így azt hiszem marad az elméleti síkon épített bringa. egy wilier cento 1 air vázra épülne a gép. egy ilyen piros vázra:

Cento1AIR-A12-x-960x480.jpg

a hajtómű egy fulcrum lenne: https://shop.zweirad...mm-39-53-Z.html

 

a váltó,és fék szettnek egy régebbi 10-es campa recordot használnék. na igen ez nem a legmodernebb technika,de van mindenem hozzá,és sztem elég olcsó a fenntartása. mindemellett,a tapasztalataim alapján rendkívül tartós cucc is. 

 

a kormány,stucni kombó még egy kicsit kérdőjel számomra. jó lenne,ha nem fekete lenne. a legjobban az tetszene,ha acélszürke felületkezelésű lenne. ilyet nem sokat látok mostanában. ebből kitűnik,h alu alkatrészekre tenném a zizit. mondjuk,ha nem jönne össze,akkor lehetne fekete is. ott elég nagy lenne a merítés. annyi tuti,h kör keresztmetszetű profilt szeretnék a kormánynak. ha úgy adódna,akkor felraknám rá a 3T tiramisu kormány kiegészítőt. 

 

a nyereg is megvan már a fejemben. egy selle italia flite max-ra esne a választásom.

 

pedál is maradna a mostani look kéo max szintű,esetleg egy kéo blade. 

 

a kerekek még nincsenek meg a fejemben. vlmi könnyű alu szett lenne a legjobb,max 30-35 mm magas felnikkel. első sorban campa,v fulcrum gurcsik felé hajlok. jó lenne,ha kónuszos lenne. 

 

szóval vlmi ilyesmit képzelek el magamnak. :)

 

spacer.gif


  • donciccio likes this

#1829
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

fejben rakosgatok össze magamnak egy amolyan modernebb bringát. vannak ötleteim,de azért első sorban az anyagi oldaláról közelítem meg a dolgot. akárhogy számolok,nem lenne egy olcsó mulatság. így azt hiszem marad az elméleti síkon épített bringa. egy wilier cento 1 air vázra épülne a gép. egy ilyen piros vázra:

Cento1AIR-A12-x-960x480.jpg

a hajtómű egy fulcrum lenne: https://shop.zweirad...mm-39-53-Z.html

 

a váltó,és fék szettnek egy régebbi 10-es campa recordot használnék. na igen ez nem a legmodernebb technika,de van mindenem hozzá,és sztem elég olcsó a fenntartása. mindemellett,a tapasztalataim alapján rendkívül tartós cucc is. 

 

a kormány,stucni kombó még egy kicsit kérdőjel számomra. jó lenne,ha nem fekete lenne. a legjobban az tetszene,ha acélszürke felületkezelésű lenne. ilyet nem sokat látok mostanában. ebből kitűnik,h alu alkatrészekre tenném a zizit. mondjuk,ha nem jönne össze,akkor lehetne fekete is. ott elég nagy lenne a merítés. annyi tuti,h kör keresztmetszetű profilt szeretnék a kormánynak. ha úgy adódna,akkor felraknám rá a 3T tiramisu kormány kiegészítőt. 

 

a nyereg is megvan már a fejemben. egy selle italia flite max-ra esne a választásom.

 

pedál is maradna a mostani look kéo max szintű,esetleg egy kéo blade. 

 

a kerekek még nincsenek meg a fejemben. vlmi könnyű alu szett lenne a legjobb,max 30-35 mm magas felnikkel. első sorban campa,v fulcrum gurcsik felé hajlok. jó lenne,ha kónuszos lenne. 

 

szóval vlmi ilyesmit képzelek el magamnak. :) 

 

spacer.gif


  • vittore30 likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1830
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts
http://weightweenies...146059fd6869c7f

#1831
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

>van hozzá szerszám. kb mindegyik szerszámboltban.

 

NIncs CAMPA szerszam hozza.    Kozben meg Campa lancbonto van.    De ezt old meg magadnak.    A karbon hajtomuvek eseten a Park Tool megoldasa pl. gyonyoru.  De hat mit is lehetne csinalni mast...

Hasonloan botranyos az FSA hajtomuvem megoldasa, de ok legalabb rajottek, hogy lehet megcsinalni, hogy egyik iranyban huzva a csavart raszoritod a hajtokart a tengelyre, a masik iranyba tekerve meg lehuzod.  Tok egyszeru megoldas, 3 perc alatt szerelem at a power2maxot egyik bringarol a masikra, de csak azert tart ilyen sokaig, mert alapos vagyok, ujrazsirzom, stb.



#1832
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2,348 posts

van hozzá szerszám. kb mindegyik szerszámboltban. 

 

Ezt látva, nem is tudom, sírjak e, avagy nevesek...


  • MJani01 likes this

#1833
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

 

  Nincs is campa szerszam a leszedeshez, ha jol latom.

 

 

van hozzá szerszám. kb mindegyik szerszámboltban. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1834
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

Vegulis UT-vel volt tapasztalatom, Fulcrum hajtomuvem volt egy idoben.   Azzal nem volt gondom, hangot se nagyon adott.

De ez a PT ez borzalom.  Nincs is campa szerszam a leszedeshez, ha jol latom.

 

Nem csoda, hogy azon kell recsegni, hogy 10-et is lehet valtani egyszerre. :D

a shimi még mindig nem tud egy rendes,keskeny q faktorú,karbon hajtóművet csinálni. mondjuk alut sem tud,de ez már más kérdés. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1835
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Vegulis UT-vel volt tapasztalatom, Fulcrum hajtomuvem volt egy idoben.   Azzal nem volt gondom, hangot se nagyon adott.

De ez a PT ez borzalom.  Nincs is campa szerszam a leszedeshez, ha jol latom.

 

Nem csoda, hogy azon kell recsegni, hogy 10-et is lehet valtani egyszerre. :D



#1836
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

https://www.merlincy...ike-108933.html

 

az out of stock felirat NE TÉVESSZEN meg, legörgetsz, kiválasztasz egy kormány-stucni kombót, ami van készleten, és máris látod, hogy ennyibe még a pedál-cipő is belefér náluk...



#1837
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

na igen. Ezért felbecsülhetetlen egy jó bolt. Ahol van PT lehúzó, olasz középrész menetvágó, meg találékony szerelők.

 

Pl. most fogok villanyakat hegesztetni, ha megjön a csomagom. De a 9s átdobó 10s-re alakítása laposfogóval is költségtudatos megoldás (nem szerette az fd-5501-es a 10s láncot, néha-néha kidobta kintre a láncot. Fogó elő, kilapít, azóta gondmentes)

 

Az az érdekes, hogy a power-shift mechanikás karokat MINDENKI szereti, kivéve, aki őstulok campag-zelóta. Nem értem, mi a baj egy olyan váltókarral, ami könnyebben klikkelhető, finomabb működésű, ergonomikusabb a kioldógombja.. 



#1838
kcssnorbert

kcssnorbert

    fórumtag

  • fórumtag
  • 48 posts

A PT lehúzó is megér egy misét, a Parktool rendszeresen törik, szó nélkül visszakaptam az árát. Otthoni használatra egy Cyclus meg egy kicsit drága. 



#1839
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

semmi gond nincs a PT-vel, ha van hozzá hajtókar-lehúzód. Itt a boltban VAN, és szokták is használni a betévedő Athenás-Centauros-Velocés gépeken.

 

Ja, egy mókás dolog van a PowerTorque-on: felemás csapágyak. Egyik oldalon 7mm vastag sztenderd 6805RS csapi, másik oldalon meg az UT-ből ismert "keskeny" változat, a 6mm-es (6805N RS)

 

DE a potenza power torque + már önlehúzó csavaros volt, idéntől meg megszűnt a rendszer. Pedig a tengelykapcsolat valójában könnyebb volt az UT-nál. (vess össze egy Potenza PT és Potenza UT hajtást, csészékkel-csapágyakkal, vagy egy Athena karbon PT-t csészékkel-csapágyakkal egy Chorus UT (2014) vagy előd-Athena UT-val, szintén csapágyakkal-csészékkel).

 

Nincs nagy különbség súlyra, kb. 20-30 gramm komplett szerelékkel, de vicces. Amúgy a Q-faktor egyforma a két rendszernél, sapágyélettartam mindkettőnél rossz (legalábbis shimano HT2-höz képest rövidebb élettartamú, ahogy lejött)

 

Szerintem a legnagyobb böszmesége a campag-nak a szkeleton fékek voltak. Nehezebbek-drágábbak-gyengébbek-rugalmasabbak a nem-szkeletonizáltaktól (vess össze tömegben egy 2011 utáni centaur nem-szkeletont egy korábbi szkeletonnal. Hiába hátul 1 forgáspont, tömegben a mezei 2forgáspontos, nem szkeleton modell odaver neki vagy 40 grammal, és még merevebb-erősebb is)



#1840
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

fejlesztési bakik tele campával, végre lerántották a leplet az olasz átverésről :-)

http://road.cc/conte...design-blunders

power torque tényleg nem visszabontható?