Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#1801
Posted 2018. May 08. - 10:18

Nekem ebből van 3 db, majd valamikor kipróbálom. Csak a gyári campag kabellel hibátlan eddig, és ilyenkor " nem nyúlok hozzá "
- donciccio likes this
#1802
Posted 2018. May 08. - 09:37

tegnap jártam a dunakeszi decában,és ilyen váltó bovdent találtam: https://www.decathlo...id_8351524.html volt belőle 2 db. egyből meg is vettem. 1x majd kipróbálom,h milyen.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1803
Posted 2018. May 07. - 18:02

@Don:
Most komolyan... Ha valtozik a kanal hossza, az mit szamit azon kivul, hogy a lancfeszesseg meglegyen kistanyer konuszon is? (Errol le lehet mondani, szerintem)
Ha 32-n van a lanc, nem lesz kulonbseg.
tisztában vagyok vele,h nem a kanál hossza fogja meghatározni,h elbírja e a nagyobb fogaskereket. csak nem tudtam,h esetleg más a konstrukció a két váltó.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1804
Posted 2018. May 07. - 18:00

Elbírja. A régi is elbírta, ami csak 28-ig kompatibilis a gyártó szerint.
akkor jól gondoltam. köszi.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1805
Posted 2018. May 07. - 17:32

Tipp: ugyanaz a szabadonfutó test jó lesz a Zondára, ami a Racing5-7 kerekekre is jó (17mm-es hátsó tengelye van mindkettőnek). Vagy Vento-Khamsin Asy modellek. És azok acélból vannak. Kis súlytöbblet, de nem fog indentálódni a lánckerekek alatt.
jajj, a cikk után is írják kommentben
"The freehubs from each wheelset are interchangeable, so for those that buy the Racing 3, for example, and find that the alloy Shimano/SRAM freehub suffers excess sprocket bite can replace it with the cheaper steel version from the Racing 5 LG or they can upgrade to the coated alloy freehub. "
Don: Jani már válaszolt is, én is néztem videót, ahol ment a SS hátsó 6800as váltó is 32t-vel.
Váltótartó-fül is befolyásolhatja szerintem.
https://www.ebay.com...8Cge-BBR9Gvnrcg
Nem rossz.
Edited by Vejne, 2018. May 07. - 17:38.
#1806
Posted 2018. May 07. - 16:06

Nagylevegő! Fulcrum alu kerék összehasonlítás, nem az a 2 perces rivjú :-)
https://cyclingtips....heelset-review/
Témához tartozik: hétvégén levettem a sort a kevesebb, mint 1 éves Campa Zonda kerekemről. Ezen a keréken ránézésre ugyanolyan "plazma-kezelt" fehér színű alu kazetta-test van mint a Racing zero-ban. És bizony ott van már benne a fogaskerekek nyoma :-( kicsit kellett is kocogtatni egyes fogakat, hogy lejöjjön. Szóval ez a plazma kezelés azért nem csinál belőle acélt. Azt esetleg tudja itt valaki, hogy jó lehet ebbe a kerékbe más, alacsonyabb kategóriás de acél kazettatest? Akár Fulcrum, akár Campa. Ja shimano rotoros, de az mindegy.
Egyelőre nincs baja, de lehet vennék hozzá 1-et tarcsiba.
Tipp: ugyanaz a szabadonfutó test jó lesz a Zondára, ami a Racing5-7 kerekekre is jó (17mm-es hátsó tengelye van mindkettőnek). Vagy Vento-Khamsin Asy modellek. És azok acélból vannak. Kis súlytöbblet, de nem fog indentálódni a lánckerekek alatt.
- petter78 likes this
#1807
Posted 2018. May 07. - 15:03

kérdés: rövid kanalas R8000-es ultegra hátsó váltó elbírja még a 32-es fogaskereket hátul? elvileg 30-as van a specifikációban,de egy csavar betekerésével sztem nagyobbat is el kéne bírjon. jó a feltételezésem,vagy ez csak tényleg ennyit bír?
Elbírja. A régi is elbírta, ami csak 28-ig kompatibilis a gyártó szerint.
- donciccio and Vejne like this
A sebesség mindent megold.
#1808
Posted 2018. May 07. - 14:52

A Kinok Kinjan elveszett a nyereg ala szerelt kameram, e kepen az a bal felso bigyo.
Ha esetleg valaki arra bringazik, es megtalalja, annak nagyon halas lennek. (sor/kola/csoki ki mit szeret)
Foleg a felvetelt sajnalom, mert a kamera gondolom kampec. Nem tudom, hol veszett el, de a tippem azert megiscsak Ket-Bukkfarol lefele. De egyaltalan nem biztos, lehet meg lent, vagy az emelkedon. Nagy katyut sehol nem fogtam, lefele sem, szoval nem igazan volt oka ra, hogy letorjon.
#1809
Posted 2018. May 07. - 14:08

Nagylevegő! Fulcrum alu kerék összehasonlítás, nem az a 2 perces rivjú :-)
https://cyclingtips....heelset-review/
Témához tartozik: hétvégén levettem a sort a kevesebb, mint 1 éves Campa Zonda kerekemről. Ezen a keréken ránézésre ugyanolyan "plazma-kezelt" fehér színű alu kazetta-test van mint a Racing zero-ban. És bizony ott van már benne a fogaskerekek nyoma :-( kicsit kellett is kocogtatni egyes fogakat, hogy lejöjjön. Szóval ez a plazma kezelés azért nem csinál belőle acélt. Azt esetleg tudja itt valaki, hogy jó lehet ebbe a kerékbe más, alacsonyabb kategóriás de acél kazettatest? Akár Fulcrum, akár Campa. Ja shimano rotoros, de az mindegy.
Egyelőre nincs baja, de lehet vennék hozzá 1-et tarcsiba.
#1810
Posted 2018. May 07. - 12:51

Most komolyan... Ha valtozik a kanal hossza, az mit szamit azon kivul, hogy a lancfeszesseg meglegyen kistanyer konuszon is? (Errol le lehet mondani, szerintem)
Ha 32-n van a lanc, nem lesz kulonbseg.
Edited by ave, 2018. May 07. - 12:52.
- donciccio likes this
#1811
Posted 2018. May 07. - 12:50

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Mégpedig,hogy Shimano RD 4601 hátsó váltó helyett tehetek a helyére RD 4500-at?
Köszönöm szépen.
#1812
Posted 2018. May 07. - 08:34

kérdés: rövid kanalas R8000-es ultegra hátsó váltó elbírja még a 32-es fogaskereket hátul? elvileg 30-as van a specifikációban,de egy csavar betekerésével sztem nagyobbat is el kéne bírjon. jó a feltételezésem,vagy ez csak tényleg ennyit bír?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1813
Posted 2018. May 07. - 06:16

- donciccio likes this
#1814
Posted 2018. May 06. - 08:19

acél villáknál szerintem 600 gr körül van az alsó limit és 750-800 gr fölé nem nagyon mennek csak az igénytelen darabok
saját mérések alapján egy menetes gios villa (nem festett, de teljes krómozással) 610 gr
a szintén 1 colos, de menet nélküli, ahead rendszerhez való, festett és vállaknál krómozott coppi neuron 690 gr (méretre vágva)
a karbon villák fele ennyiek
a KARBON villák nem olyan könnyuek ám!
Hylix karbonvilla, 30cm nyakkal, 490 grammos. A legtöbb fullkarbon villa masszívan 400 gr körül van. Nekem a Trek villa jó nehéz, mert acélnyakas, papucsos. De a szárak jók.
Mondjuk olyan téren jobb az acél nyak, hogy, mint látható, elég jól lehet testreszabni. Plusz, a legtöbb colos expander jól érzi benne magát, míg a karbon nyakas villába kisebb átmérőjű expander való ()más kérdés, hogy a fent csitált Hylixhez a gyártó adja az expandert és az alsó kónuct is.)
100-200 grammon egy acélváznál nem problémázok.
#1815
Posted 2018. May 06. - 08:09

egy kis rozsdaboglya-vonal
Hozzámkerült egy ORIA GM0.0 csöves, Columbus papucsos villa, 21cm menetes nyakkal. Az eladó kérésre adott mellé egy levágott villanyakdarabot.
Én odaadtam a szerelőmnek, aki a mostani villámat is toldotta, most 27cm-es nyakú ahead villám van. Használni nem hiszem, hogy fogom, mert a mostani villám (Trek OCLV karbon) könnyebb-nagyobb gumit fogad, jó rugalmas dizájn, de tartalék villának nem rossz. Esetleg átfesteni feketére v anthrakitra és úgy már használható is lenne.
Nem mértem le, de ekkora nyakkal acélból biztos dögnehéz. Megtarthattam volna menetesként, mert a pipa jobban néz ki, sokkal kecsesebb, korlátlan állítható a magasság fokozatmentesen, és úgyis 26-os befogójú a kormányom, DE, utálom a menetes fejcsapágyat
Ha már úgyis ahead stucni-fejcsapágy-villa teljesít szolgálatot immáron 3. éve, akkor miért downgrade-eljek menetesre?
szerk: azzal a szemlélettel, hogy minden váz a gyári villájával a legjobb, NAGYON nem értek egyet. Butaság. Az egész. Úgy. Ahogy. Van.
acél villáknál szerintem 600 gr körül van az alsó limit és 750-800 gr fölé nem nagyon mennek csak az igénytelen darabok
saját mérések alapján egy menetes gios villa (nem festett, de teljes krómozással) 610 gr
a szintén 1 colos, de menet nélküli, ahead rendszerhez való, festett és vállaknál krómozott coppi neuron 690 gr (méretre vágva)
a karbon villák fele ennyiek
#1816
Posted 2018. May 06. - 06:18

egy kis rozsdaboglya-vonal
Hozzámkerült egy ORIA GM0.0 csöves, Columbus papucsos villa, 21cm menetes nyakkal. Az eladó kérésre adott mellé egy levágott villanyakdarabot.
Én odaadtam a szerelőmnek, aki a mostani villámat is toldotta, most 27cm-es nyakú ahead villám van. Használni nem hiszem, hogy fogom, mert a mostani villám (Trek OCLV karbon) könnyebb-nagyobb gumit fogad, jó rugalmas dizájn, de tartalék villának nem rossz. Esetleg átfesteni feketére v anthrakitra és úgy már használható is lenne.
Nem mértem le, de ekkora nyakkal acélból biztos dögnehéz. Megtarthattam volna menetesként, mert a pipa jobban néz ki, sokkal kecsesebb, korlátlan állítható a magasság fokozatmentesen, és úgyis 26-os befogójú a kormányom, DE, utálom a menetes fejcsapágyat Ha már úgyis ahead stucni-fejcsapágy-villa teljesít szolgálatot immáron 3. éve, akkor miért downgrade-eljek menetesre?
szerk: azzal a szemlélettel, hogy minden váz a gyári villájával a legjobb, NAGYON nem értek egyet. Butaság. Az egész. Úgy. Ahogy. Van.
Edited by Vejne, 2018. May 06. - 06:20.
#1817
Posted 2018. May 05. - 17:12

#1818
Posted 2018. May 05. - 14:46

Valami nem kerek ezekkel az ilyen tömegű aero kerekkel. Valami túl könnyű bennük.
Konkrétan kóladoboz vastag oldalfal és fekfelulet. A küllőágyon nem szoktak spórolni.
Na, majd krealtatok egy kinlin xr31 felnis gurigat. Itt alföldi gyerekkent úgyse fékez sokat az ember.
Küllők közül a pillar és cn tipusait nézegettem, de a húzott aero nem éri meg a felárat.
Ha dizájn és stabilitás érdekel, akkor vastagabb aero mehet, ha ésszerű költségtudatossag, sima DT comp vagy sapim race (2-1.8-2)
Jó lenne, ha vmi német forgalmazó is lenne kinlinnek, mert az UK forgalmazótol plafonra mászok.
Agyakbol nem tudom, mi kockázat lenne bitex v powerway tajvani cuccokban, mert ha nyegle hitvány küllőperem és agytest van, az gáz. Bár hátul inkább XX két kereszt lenne, sőt, akár elől is. Csak nem tudom, 20 küllőnél egyáltalán szokott bárki is keresztezni. 😊
#1819
Posted 2018. May 05. - 14:20

https://www.huntbike...g-31deep-24wide
ár-érték arányban nem rossz!
400 euro körül van
1500 gramm alatt
31mm magas
19-24mm széles
Tetszik. Meg én szívesebben járnék Hunt kerékkel, mert idehaza nem sokat látsz belőle. Pontosan ezért nem vennék Fulcrumot, vagy ha igen, matrica le, és valami kamut szerezni hozzá
Valami nem kerek ezekkel az ilyen tömegű aero kerekkel. Valami túl könnyű bennük.
- Vejne likes this
A sebesség mindent megold.
#1820
Posted 2018. May 04. - 21:15

https://www.huntbike...g-31deep-24wide
ár-érték arányban nem rossz!
400 euro körül van
1500 gramm alatt
31mm magas
19-24mm széles
Tetszik. Meg én szívesebben járnék Hunt kerékkel, mert idehaza nem sokat látsz belőle. Pontosan ezért nem vennék Fulcrumot, vagy ha igen, matrica le, és valami kamut szerezni hozzá