
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#18261
Posted 2011. September 16. - 16:37


#18262
Posted 2011. September 16. - 16:29

A heten csinaltam 1 perces maxos resztavokat, az egyiket egy szep 9%-os reszen, 1940 m/h jott ki, ami 6.72 W/kg
Vagyis ha pihenten nekiindulok, nyelen 1 percen at tudok ~480 Wattot.
Ehhez kepest eleg durva, hogy Ullrichnak 435 W volt az anaerob hatara...
A lenyegre visszaterve, VAM-bol meredek emelkedon tenyleg lehet Wattot szamolni, de persze nem aktualis erteket, hanem mondjuk 1 perces gordulo atlagot, vagy ilyesmi.
#18263
Posted 2011. September 16. - 16:15

No meg ha van kulon versenykerek, edzokerek akkor mindjart 2x annyiba kerul.
btw. meg mindig keresek kolcsonozheto Powertapet. Nem tud senki? Amerikabol nem jo!

#18264
Posted 2011. September 16. - 15:20

Helyes a sejtés, ott (Vélo Romand Nº 30, 2011 nyár) tényleg (még csak) arról írnak.Azt hiszem a Polar 10%-os hiba még a régebbi, a lánc terhelését mérõ szerkezetre vonatkozhat.
Idén pár hónapja szerénységem is megtette: eléggé meredek emelkedõn a magasságmérés deriváltja (merci, Dr. Ferrari!) teljesítménymérésként is értelmezhetõ. Le is írtam ezen Országúti témában, hogyan és miért lehet elõre kiszámolt állandóval a Rox 9 (vagy akármi) emelkedési sebességét teljesítménnyé konvertálni. Ha a Rox 9.1 annál az üzenetnél újabb, mehetek a jogdíjért.[...] fel kell talalni a spanyolviaszt evrol evre...
#18265
Posted 2011. September 16. - 15:15

Weight Weenies • View topic - Wireless PT SL wireless - very light use
Egyébként még van ez az iBike, ami az ellentétes erõket méri. Nem tudom, mennyire lehet pontos.
#18266
Posted 2011. September 16. - 15:04

THE NEW POWER FORMULA
The new power formula from SIGMA calculates the cyclist’s
power in the number of watts required to move the bike
rather than the power asserted on the pedals. The watts
are calculated using: Bike type and position, bike and rider
weight, rider height, shoulder width, speed, incline and cadence.
POWER CALCULATION
The power calculation can be affected by external forces
such as the ground conditions or wind. These factors are
reduced during mountain ascents and considered in
the calculation. A power value is only displayed when pedaling.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#18267
Posted 2011. September 16. - 15:01

A TdF-on kb csak SRM-et használtak, sem Powertap, sem Look Kéo Power, sem Quark nem volt. SRM-et viszont sokan, már Recordhoz is van. (Forrás: le Cycle)
Másutt olvasom (Vélo Romand), hogy az SRM a legpontosabb, a Polar pedig a legkevésbé (10% hiba). Ugyanitt az SRM feltalálását 1987-re teszik.
Ha a Rotoré is rendszeres lesz, kíváncsi leszek, a körtõl eltérõ alakú lánckerekeiken mérik illetve megadják-e majd a szögelfordulást is? Ez pontosan megmutatná a pillanatnyi teljesítményhez a pillanatnyi izom-igénybevételt is.
Azt hiszem a Polar 10%-os hiba még a régebbi, a lánc terhelését mérõ szerkezetre vonatkozhat.
#18268
Posted 2011. September 16. - 14:56

A TdF-on kb csak SRM-et használtak, sem Powertap, sem Look Kéo Power, sem Quark nem volt. SRM-et viszont sokan, már Recordhoz is van. (Forrás: le Cycle)Szépen fejlõdik az erõmérõ piac. Reméljük hamarosan lesz elérhetõ áron is kínálat.
Eurobike 2011: Power Meter Market Exploding For 2012 | Cyclingnews.com
Az SRM 25 éves.
http://cdn2.media.cy...mputers_600.jpg
Másutt olvasom (Vélo Romand), hogy az SRM a legpontosabb, a Polar pedig a legkevésbé (10% hiba). Ugyanitt az SRM feltalálását 1987-re teszik.
Ha a Rotoré is rendszeres lesz, kíváncsi leszek, a körtõl eltérõ alakú lánckerekeiken mérik illetve megadják-e majd a szögelfordulást is? Ez pontosan megmutatná a pillanatnyi teljesítményhez a pillanatnyi izom-igénybevételt is.
#18269
Posted 2011. September 16. - 14:36

Persze a ket pedalos rendszer meg nincs piacon, lehet majd alakul az aruk, ki tudja.
Ha lenne egy igazan kommersz aru megoldas, akkor az osszes orszaguti bicohoz el lehetne adni egy teljesitmeny merot is.
De nem hulyek a gyartok, mindig ugy araznak, ahogy a nekik a legjobb.
#18270
Posted 2011. September 16. - 13:27

Eurobike 2011: Power Meter Market Exploding For 2012 | Cyclingnews.com
Az SRM 25 éves.

#18271
Posted 2011. September 16. - 10:37

Nincs más gond, csak a csapágy rossz.
nekem is volt így,h hol szorult,hol meg lötyögött a k.csapi. én is azt hittem,h xar a csapágy,de annyi volt az egész,h összemarattam. azóta semmi baja.
#18272
Posted 2011. September 16. - 08:44

Tisza tó maraton nevezés féláron átadó (5000 Ft helyett 2500 Ft) Tour de Tisza-tó - Bringa.hu
Úgy látom nincs topikja ezért próbálkozom itt...
mail: korisfakukacgmailpontcom
Megy a mail!
#18273
Posted 2011. September 15. - 23:34

ha nem is kellett nagy erõ, akkor miért nem kaptad a kereked a lábaid közé, és fogtad meg térddel? Én mindig így szoktam.
Úgy esélytelen volt, minden csavarodott, de a stucni nem mozdult. Kalapáccsal sem lehetett elmozdítani, sõt úgysem, hogy rajta álltam az elfektetett villán, simán felemeltem magam. Így viszont volt 40cm-es erõkar (rajta a teljes súlyom) az ellentartáshoz, ami sokat segített.
A sebesség mindent megold.
#18274
Posted 2011. September 15. - 23:25

Májusban már írtam, hogy belerohadt a stucnim a villanyakba. Tegnap este támadt egy ötletem, hogy hogyan tudnám kiszedni (megfelelõ satut nem találtam hozzá ismerõsi körben), így tudtam meg, hogy mi baja a kormánycsapágyamnak. Az ötlet az lett, hogy egy másik villát rögzítek egy hatos csavarral a villa fékfuratához 90 fokkal elforgatva, rálépek a másik villára és elfordítom a kormányt. Mûködött, nem is kellet nagy erõ ahhoz, hogy elforgassam, csak ahhoz, hogy kihúzzam a nyakból, kellett jobbra-balra forgatnom legalább 10percet. Ezután egy kis átalakításon is átesett a stucni, vágtam belõle 1cm-t, hogy teljesen le tudjam nyomni és a csavarból is vágtam egy kicsit (-3g
), mert nincs szükség ilyen hosszúra.
ha nem is kellett nagy erõ, akkor miért nem kaptad a kereked a lábaid közé, és fogtad meg térddel? Én mindig így szoktam.
#18275
Posted 2011. September 15. - 22:17


A sebesség mindent megold.
#18276
Posted 2011. September 15. - 20:21

ott lehet,h már más gond is van. pl.:meg kéne nézni,h nem ment e gallyra a villán a menet.
Nincs más gond, csak a csapágy rossz.
A sebesség mindent megold.
#18277
Posted 2011. September 15. - 16:08

Köszi mindenkinek. Most egy 105ös van, de késõn vettem észre, hogy fellazult és most vagy kotyog vagy szorul (a golyópályákon megvannak a golyók helyei).
ott lehet,h már más gond is van. pl.:meg kéne nézni,h nem ment e gallyra a villán a menet.
#18278
Posted 2011. September 15. - 15:49


STX, kb. 20 eve lett ezzel osszerakva, azota szet se szedtem.
#18279
Posted 2011. September 15. - 15:42

A sebesség mindent megold.
#18280
Posted 2011. September 15. - 15:23
