Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#18021
Posted 2011. October 01. - 22:27

A sebesség mindent megold.
#18022
Posted 2011. October 01. - 19:22

Hervisben ma láttam egy fuji-t 300-ért
ultegra hajtás, váltás volt rajta, press fittes középcsapággyal, meg oval kerekekkel
elég minõségi bringának látszott, és ahogy én tudom a fuji nem is egy noném márka
Én tavaly láttam Hervisben egy carbon fuji XC gépet. SLX fékek, hajtás, váltás. Nem tudom... talán Recon teleszkóp, de ez nem tuti. Az is 300 volt.
#18023
Posted 2011. October 01. - 18:59

Hervisben ma láttam egy fuji-t 300-ért
ultegra hajtás, váltás volt rajta, press fittes középcsapággyal, meg oval kerekekkel
elég minõségi bringának látszott, és ahogy én tudom a fuji nem is egy noném márka
A Vuelta gyõztes márkája!

#18024
Posted 2011. October 01. - 18:49

ultegra hajtás, váltás volt rajta, press fittes középcsapággyal, meg oval kerekekkel
elég minõségi bringának látszott, és ahogy én tudom a fuji nem is egy noném márka
#18025
Posted 2011. October 01. - 18:26

#18026
Posted 2011. October 01. - 18:13

Ez csak nekem ujdonsag?
Michelin Pro 4 Race Folding Tyre
Én is pár napja fedeztem fel. Innen akarsz rendelni? Egy idõben elég rossz hírük volt.
#18027
Posted 2011. October 01. - 17:57

#18028
Posted 2011. October 01. - 15:05

mint már elõttem írták karbon a támvilla.Sziasztok!
Tavasszal egy kölcsön FP2 -es (2009-es) Pinarello -val mentem a Pelso-n egy Balaton kört életemben elõször országútival, és nagyon élveztem, azóta tervezem hogy veszek egy országutit a mounti mellé.
A Pinarello nagyon jó volt, de az áruk nem annyira barátságos.
Szeretném megkérdezni hogy mi a véleményetek a errõl a Wilier-rõl:
Bikeexpress.hu
Ha jól láttam vannak a fórumon akiknek ilyen bringája van.
Amire kíváncsi lennék:
- Hosszú távokon mennyire kényelmes
- Mennyire hátrány hogy a hátsó támvilla nem karbon hanem alu (a Pinarello-n karbon volt)
- Meg még bármi ami eszetekbe jut és fontos lehet a döntésben.
Köszi,
Zsolt
elõtte egy scott 909afd-m volt.annak alu a támvillája és én speciel érzek különbséget.szerintem picit jobban "vasalja" az utat.a mostani veloce-ról nem tudok semmit mondani mert nem próbáltam.a scotton 9s veloce volt. nekem már az etalonnak számított.a wilierem meg full centaur(10s)-ral van szerelve.asszem az én szintemhez ennél jobb nem kell.
a 200km-s távok simán mennek vele(ironman-t is ezzel csináltam).nekem kényelmes...
ráadásul anodizált-fekete fényezés van rajta(2010) így a kopástól sem kell tartanom.
összességében semmi rosszat nem tudok mondani róla.
és tényleg egy izoard-os összehasonlítás engem is érdekelne

#18029
Posted 2011. October 01. - 09:36

Az elõzõ hozzászólásomban ígértem egy linket, ami ugyan nem ez lett volna, de érdemes elolvasni ezt is vázanyag témában. Egyszer találtam egy cikket, ami arról szólt, hogy laborban kimérték különbözõ anyagú országúti vázak azonos pontjainak azonos terhelés melletti elmozdulásait, amibõl a merevségre lehet következtetni. Ha jól emlékszem, függõleges irányban nem sok különbséget mértek. Ha valaki ismeri a cikket, belinkelhetné, mert érdekes!
#18030
Posted 2011. October 01. - 09:25

Bikeexpress.hu
Ha jól láttam vannak a fórumon akiknek ilyen bringája van.
Amire kíváncsi lennék:
- Hosszú távokon mennyire kényelmes
- Mennyire hátrány hogy a hátsó támvilla nem karbon hanem alu (a Pinarello-n karbon volt)
- Meg még bármi ami eszetekbe jut és fontos lehet a döntésben.

Köszi,
Zsolt[/QUOTE]
Nekem ez a második országúti bringám, úgyhogy sokmindennel nem tudom összehasonlítani. Az elõzõ egy CrMo vázas Peugeot volt. Ég és föld a különbség, de ez jó részben betudható az elõzõ Sora és a mostani Veloce szettnek is. Keveset mentem még vele, ezért a hosszú távú kényelmességrõl sem tudok írni, de szerintem abban a beállításoknak van nagyobb szerepe. A kompakt kormány és a Veloce fékváltókar mindenesetre nagyon kényelmes. A kompakton simán tudom huzamosabb ideig alsó fogásban is fogni, mert kisebb a különbség az alsó és felsõ fogás között.
A Wilier elsõ és támvillája is karbon, de ettõl semmi különbséget nem érzek kényelemben a Peugeothoz képest. A függõleges irányú merevségkülönbség annyira kicsi a különbözõ anyagból épült vázak között, hogy csak mûszerrel lehet kimérni. Errõl majd linkelek egy cikket, ha megtalálom. A csavaró merevség számít a hajtásban, amit a jobb hajtókar adta többle merevséggel és a kisebb súllyal együtt már érzek kigyorsításoknál.
Az irányítása sokkal "agresszívebb", amirõl eddig nem értettem, mit jelent, amikor tesztekben olvastam.

Az én bringámon a sor és a lánc Miche, és sajnos a lánc sokkal hangosabb a 8-as rendszerû Shimanonál. Igaz, még az eredeti kenéssel fut, de ha olajozás után sem lesz jobb, akkor biztosan soha többet nem kell lánc ettõl a gyártótól.
Amúgy brutál akcióban van most a La Triestina és más Wilier modellek is, kicsit nézz ennek utána, ha most akarsz venni!
#18031
Posted 2011. October 01. - 08:25

- Hosszú távokon mennyire kényelmes
- Mennyire hátrány hogy a hátsó támvilla nem karbon hanem alu (a Pinarello-n karbon volt)
Az én La Triestinám (és gondolom mindegyiké) hátsó támvillája karbon, csak a láncvilla nem az.
Mivel ez az elsõ outim, ezért nem tudom megmondani hogy más bringához képest mennyire kényelmes, de 200 km körül már többször mentem vele és kibírtam, bár nem olyan mintha fotelben ülnél.

Én szeretem, és újra megvenném; esetleg a belépõ szintû karbonvázas Izoard-ban gondolkoznék, de erre volt cash.
Izoard tulajdonosoktól szívesen olvasnék összehasonlítást én is, ha ültek mindkét modellen!
#18032
Posted 2011. September 30. - 22:18

Tavasszal egy kölcsön FP2 -es (2009-es) Pinarello -val mentem a Pelso-n egy Balaton kört életemben elõször országútival, és nagyon élveztem, azóta tervezem hogy veszek egy országutit a mounti mellé.
A Pinarello nagyon jó volt, de az áruk nem annyira barátságos.
Szeretném megkérdezni hogy mi a véleményetek a errõl a Wilier-rõl:
Bikeexpress.hu
Ha jól láttam vannak a fórumon akiknek ilyen bringája van.
Amire kíváncsi lennék:
- Hosszú távokon mennyire kényelmes
- Mennyire hátrány hogy a hátsó támvilla nem karbon hanem alu (a Pinarello-n karbon volt)
- Meg még bármi ami eszetekbe jut és fontos lehet a döntésben.

Köszi,
Zsolt
#18033
Posted 2011. September 30. - 18:18

#18034
Posted 2011. September 30. - 13:05

Nincs, inkább (? helyette?) a kerékhez gumiabroncsot is „integrálnak”: K10 + Yksion.Mavicnak is van ilyen esetleg? [...]
A belsõnélküliség érve az autó- és motorgumik fejlõdésének útja, viszont ez a kerékabroncsra nagyobb feladatot ró, amit kb. csak súlynövekedéssel lehet elérni, az viszont homlokráncolást okoz.
#18035
Posted 2011. September 30. - 11:33

a campanak és a fulcrumnak(persze ezek ugyanazok
) van un. 2 Way Fit nevû rendszer amire mindenfajta gumi fel lehet tenni.szingót és peremest is..
Mavicnak is van ilyen esetleg?
Nem tudom eldönteni milyet vegyek majd

Visszaolvasva a hozzászólásokat peremes lesz a nyerõ. Jelenlegi kerékszettemet edzésre akarom majd használni. Amit veszek azt versenyre meg normális utakra de nem minden edzéshez. Gumi cserével meg nem igazán van kedvem szarakodni.
#18036
Posted 2011. September 30. - 10:53

A váz geometriája egy hulladék.Save up to 60% off new Road Bikes - Gravity Team | Save up to 60% off new road bikes
Ezt a honlapot most találtam. Hát... elég erõsen elkezdtem gondolkozni, hogy ez az egész csalás-e... (lásd a többi akciót is).
Ennek a linkelt bringának összeállításban annyira nincs értelme...De ahogy így számolgatom, alkatrészenként sem lehetne többért eladni, mint az akciós ár.
A sebesség mindent megold.
#18037
Posted 2011. September 30. - 07:06


#18038
Posted 2011. September 30. - 05:35

Ezt a honlapot most találtam. Hát... elég erõsen elkezdtem gondolkozni, hogy ez az egész csalás-e... (lásd a többi akciót is).
Ennek a linkelt bringának összeállításban annyira nincs értelme...

#18039
Posted 2011. September 30. - 04:20

#18040
Posted 2011. September 29. - 23:53

Igen, pl. Hutchinson Atom tubeless (291 g, 127 tpi) vagy Maxxis Padrone (319 g, 120 tpi), azaz súlyban még nem nyerõk (200 g alatti egy jó külsõ, 70g alatti egy jó belsõ, jobb ráfokhoz nem kell védõszalag). Az elsõt (53€) csak jó idõre és hasonló útra ajánlják, a másodikat (95€...) dicsérik kitûnõ úttartásáért és gördülékenységéért. Ennyiért ez a minimum... (Forrás: Le cycle fr. havilap 2011 április, Nº 411.)1ébként létezik tubeless virsli külsõ ?
köszi
Kerekeket serényen gyártanak ilyenre, pl. Fulcrum 0, Campagnolo Shamal Ultra 2-way fit.