Nem olyan sok az. Emlékeim szerint Cancellara bringáján lehetett elõször látni ezt a megoldást, a Tour londoni prológján.
http://www.tritalk.c...tra_brake_1.jpg
mintha kicsit sok lenne fékkar a képen....
Tavasszal én is írtam, hogy kéne fékkar a könyöklõre.
ha jól emlékszem a bringád fotóin elég mélyen volt a kormányod. ezért inkább az acor félét javasolnám. a 3t-vel már túl mélyen lenne a fogás sztem.
Végiggondoltam párszor. Nem látom elõnyét a 3t-nek, az integrált könyöklõ megoldáson kívül. Szerintem nem lenne alacsonyabban a fogás, mint jelenleg a normál kormányommal, de csak alsófogásom lenne, ami dombosabb pályán (pl Tarján Kupa, Pilis Kupák) hátrány, mert fekve nem tudok emelkedõre menni. A másik gond, hogy nem tudnék rajta melegíteni görgõn, mert fekve görgõzni sem tudok hosszú távon.
Két bringást találtam, aki ilyen 3t-féle kormányt használ.
http://x-iont.hu/fot...s/TIR_9309.htmlhttp://x-iont.hu/fot...s/TIR_9287.htmlMindkettõn látszik, hogy kb ugyanott van minden ezeken a kormányokon, mint egy normál koskormányon.
Én is láttam, gondoltam is, hogy meg fog rajta akadni a szemed, csak mivel "tudományosan" cserélgeted az alkatrészeket az országútin, el fogod vetni a kunkori vége miatt. Vágd le egyenesre és úgy rakj bele valami kis fékkart.
Szerintem ezt nem lehet teljesen egyenesre levágni, mert akkor elfogy a kormány.
Vegyél egyeneset és oldd meg úgy, mint a profik, csúszásgátló szalaggal (tudom, hogy nem errõl a részrõl beszélsz, de oda is szoktak tenni)
http://cdn4.media.cy...ar_tape_600.jpg
Itt van még egy példa a csúszásgátló szalagos megoldásra.
http://collinallin.c...tt_bars_600.jpg
Pontosan mi ez a csúszásgátló szalag?