En kiemelnem, hogy a singlespeed vesztesege a legkisebb, es joval csendesebb is!
Szerintem ez a legjobb megoldas, ha mar ilyen retro/marhulas verseny van.
En kiemelnem, hogy a singlespeed vesztesege a legkisebb, es joval csendesebb is!
Szerintem ez a legjobb megoldas, ha mar ilyen retro/marhulas verseny van.
Hja, párszor mentem indexelt alsó csöves shimano valtokarral.
Imádtam. Mivel a hátsó lancvilla lúp az egyetlen nyulfarknyi rész, ahol a kábel tokban fut, olyan közvetlen és pille érzése van, hogy egy öröm használni.
Még a végén veszek...
én 10-es campa kormányvég váltókarból csináltam alsó csőre váltókart. ennél egyik váltóm sem gyorsabb,pontosabb,és sztem évekig nem kell bovdent cserélnem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Egyre inkább azt mondom, hogyha nem kanyarog össze-vissza a vázban a bovden, akkor hátsóváltóból még mindig a mechanikus a leggyorsabb.
Egyre inkább azt mondom, hogyha nem kanyarog össze-vissza a vázban a bovden, akkor hátsóváltóból még mindig a mechanikus a leggyorsabb.
A sebesség mindent megold.
Mivel sokkal nehezebb jol beallitani egy ilyen valtot, kotve hiszem.
Miért nehezebb beállítani? ez saját tapasztalat?
Di2-t talán nem annyira nehéz, vagyis papucs jó legyen, meg a 2 végállás a többit meg intézi a rendszer.
mondjuk én nem hiszek ezeknek a doksiknak. majd,ha a kezemben lesznek a felnik,akkor lemérem. az lesz a tuti.
csak azért érdekes,mert úgy emlékszem,h a hajtás felőli oldalon,a mostani open pro felnihez 290-es,vagy 292-es küllők vannak fűzve. a mavic kalkulátora szerint meg 294-es küllő való oda. meg sok egyéb kalkulátor szerint is 294-es kell.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
TECHNICAL SPECIFICATION
Open Pro
Spoke support diameter (in mm) Ø 700 : 602
ETRTO compatibility Ø 700 : 622x15
Recommended rim tape (ETRTO x length x thickness) Ø 700 : 622x18x0,6
A 602 mm a nyerő tehát. Mivel mélyítve van a küllőszem, szvsz kibír 1-2 mm-el hosszabbat is, úgy sem szúrja át a belsőt.
Mindez a Mavic profi honlapról, valamikor elmentettem a pdf-et, talán megtalálod az egészet, most nem érek jobban rá: Mavic_Open-Pro_2_107.pdf
Szívesen
; a titkot - a Mavic profi honlapról - megírtam pár éve a Revomag-on, de az most zárva - viszont itt https://www.bikeforu...n-open-pro.html pl. elkotyogják, rajta.
köszi. erre az oldalra már én is ráleltem,de nem tudtam belépni. viszont ezt a fórumot nem találtam. na mind1. most lementek mindent,amit tudok.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
van amire a gugli sem tud választ adni.... próbáltam rákeresni,h a mavic open pro-nak mi az effektív átmérője,de sehol sem találtam megbízható infót. 605,602 mm közt van a szórás. nem értem a mavic miért nem tudja ezt az adatot megadni. van a mavic-nak is küllőhossz számolója,de kb 2 mm-el hosszabb hosszt ad meg a végeredmény,mint amit én tudok. szóval érdekes. úgy látszik csak akkor tudok erre hiteltérdemlő választ kapni,ha meglesznek a felnik.
TECHNICAL SPECIFICATION
Open Pro
Spoke support diameter (in mm) Ø 700 : 602
ETRTO compatibility Ø 700 : 622x15
Recommended rim tape (ETRTO x length x thickness) Ø 700 : 622x18x0,6
A 602 mm a nyerő tehát. Mivel mélyítve van a küllőszem, szvsz kibír 1-2 mm-el hosszabbat is, úgy sem szúrja át a belsőt.
Mindez a Mavic profi honlapról, valamikor elmentettem a pdf-et, talán megtalálod az egészet, most nem érek jobban rá: Mavic_Open-Pro_2_107.pdf
Szívesen ; a titkot - a Mavic profi honlapról - megírtam pár éve a Revomag-on, de az most zárva - viszont itt https://www.bikeforu...n-open-pro.html pl. elkotyogják, rajta.
van amire a gugli sem tud választ adni.... próbáltam rákeresni,h a mavic open pro-nak mi az effektív átmérője,de sehol sem találtam megbízható infót. 605,602 mm közt van a szórás. nem értem a mavic miért nem tudja ezt az adatot megadni. van a mavic-nak is küllőhossz számolója,de kb 2 mm-el hosszabb hosszt ad meg a végeredmény,mint amit én tudok. szóval érdekes. úgy látszik csak akkor tudok erre hiteltérdemlő választ kapni,ha meglesznek a felnik.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
amúgy azon a wilier imperialen még valami régebbi (pré-szkeleton) 10s chorus van. Tehát 2005 körüli lesz a történet. Mondjuk az akkori chorus nem volt rossz, nem az akkori ultegra szintjére tenném, hanem fölé.
A kormányt elég egyszeruen cseszték el: a tankönyvi "kormány aljával egy vonalban legyen a fékkar vége" helyett megpróbáltak "vízszintes-átmenet nélküli a kormány tetejével" (kompaktoknál jó is az). Szigetkerékpárnál egyébként rendszeresek a borzalmas setupok, leírások, néha megmosolyogtató szövegek.
Köszi! Nem próbáltam még magas felnit. Mennyit számít? Azt tudom hogy kicsit kényelmetlenebb, cserébe pár wattot sporol. Nem tudom mennyire divat vagy valóban enbyit számít?
Igazából a keret 6-800 euró, ebben a sávban is a fenti kettőt ajánlod?
legyek őszinte? Zonda.
Oké, tudsz venni 800 euró körül jobbat házon belül, DE nem éri meg a felárat.
https://cyclingtips....heelset-review/
olvasd el. A racing3=zonda, a racing zero meg kb. shamal. Szerintem költségtudatos vásárló nem gondolkozik rajta
nem tudom nem észrevenni a szinte már az aszfaltot súroló méretűre hízott váltógörgőket
de szerintem a lusta szerelők találták ki. hogy ne kelljen a lánc méretre vágással baszakodniuk
Mivel sokkal nehezebb jol beallitani egy ilyen valtot, kotve hiszem.
+ az év mesüge kormány+fvkar beállítása
http://ujapro.bikema...xe-carbon--4459
gratulálok proli. rohadtul nem így kell feltenni a kormányt és a fvkarnak sem ez a helye
így a fvkar fogás kb 3 cm-el messzebb az optimáltól
de ha ez nektek mindegy akkor pl vegyetek 55-ös váz helyett 52-est, kb ugyanannyira lesz drasztikus
a különbség
most megy a napi giro öf
nem tudom nem észrevenni a szinte már az aszfaltot súroló méretűre hízott váltógörgőket
biztos iszonyú menő
de szerintem a lusta szerelők találták ki. hogy ne kelljen a lánc méretre vágással baszakodniuk
Zonda C17, vagy, ha magas felnit akarsz, scirocco c17
plusz: tudom, unalmas, hogy mindig az áttételezésen "rinyálok", de valaki magyarázza el (aki földutakon, erdei ösvényeken, tanyavilági mezőgazdasági utakon és terepen teker): Mire jó azon körülmények közt az 52-36? a klasszikus 46-36 nem pont ezekre lett kitalálva? :\
nem jó
ha gyárilag azzal volt akkor
1, átgondolotlanság
2, spúrság -6000 db egyforma tiagra darabonként 32 centtel olcsóbb mnt 4000 ilyen 2000 amolyan
nem ismerem ezt a márkát,de tetszik a twist prevent system megoldásuk.
Egy svájci boltban forgalmaznak a kétszer húzott modellek közül párat, egész korrekt áron. És 7 eurot kérne a postáért. hmm
plusz: tudom, unalmas, hogy mindig az áttételezésen "rinyálok", de valaki magyarázza el (aki földutakon, erdei ösvényeken, tanyavilági mezőgazdasági utakon és terepen teker): Mire jó azon körülmények közt az 52-36? a klasszikus 46-36 nem pont ezekre lett kitalálva? :\
https://bolha.testbi...rbon-105-302320
Edited by Vejne, 2018. May 20. - 17:25.
nem ismerem ezt a márkát,de tetszik a twist prevent system megoldásuk.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A