Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#1641
Írta 2018. június 07. - 12:25
#1642
Írta 2018. június 07. - 10:37
Bele lehet kötni a bringába, de azért szép ez a váz. Ha full 7800-as DA lenne akkor meg még bele se tudnék kötni...
egy 9-es dura ace,vagy record jól passzolna a vázhoz. kb abban az időben épülhetett. az első villáról gondolom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1643
Írta 2018. június 06. - 13:55
Bele lehet kötni a bringába, de azért szép ez a váz. Ha full 7800-as DA lenne akkor meg még bele se tudnék kötni...
https://apro.bikemag...guti-elado-6152
- vittore30 és donciccio kedveli ezt
#1644
Írta 2018. június 02. - 02:56
felmerült bennem egy olyan lehetőség is,h veszek vlmi nagyon olcsó küllőket,és lepróbálom azzal a méreteket. tehát azokkal fűzném be első körben,és ha okés minden,csak akkor lenne a végleges verzió.
Én így tettem, de csak néhány keresztet fűztem, amikkel már látszott, hogy megfelelő-e a hossz. Ilyenkor jól jön egy boltos ismerős, aki hagy elszórakozni a küllőkkel az egyik sarokban.
- donciccio kedveli ezt
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1645
Írta 2018. június 01. - 11:51
megjöttek a mavic open pro felnik. tegnap akartam rendelni hozzá küllőt,de úgy néz ki nem lesz semmi a sapim cx-ray-ből. a nagyker oldalán csak fekete van feltüntetve,az meg nekem nem jó. marad a dt aerolite,ha van belőle natúr fém színű. ha az sem jön össze,akkor a hagyományos 2-1,5-2-es küllők közül lesz vlmelyik. a dt,vagy a sapim márka marad. felmerült a pillar is,de az mire bejön az nekem sok idő. meg a küllőt nem szívesen rendelném netről. a dt-nek ugyan lenne még aero küllője,amit be lehet fűzni hagyományos agyakba,de azok nehezebbek lennének a mostaniaknál,így ezért kiestek nálam. a dt revo mellet nagyon sok érv szól. az ára leginkább,de a beszerzés is.
megnéztem több küllőhossz számoló oldalt,és érdekes,h a többségnél 294-es küllőt írnak hátul,a hajtás oldalon,de a mostani felnik is 292-es küllőkkel van befűzve. szóval,azt hiszem inkább maradok a 292-es küllőknél. mondjuk az is érdekes,h a campa record hátsó agyam 2 féle lyukkörrel rendelkezik. a hajtás oldalon 46 mm,míg a másikon csak 44 mm. amúgy a régebbi,és a most rendelt felnik közt nincsen semmi méretbeli különbség.
érdekes volt számomra,h 1 gramm különbség sincsen a 2 felni közt. azt hittem lesz legalább 1-2 köztük,de nem. 435 gramm mind a kettő.
felmerült bennem egy olyan lehetőség is,h veszek vlmi nagyon olcsó küllőket,és lepróbálom azzal a méreteket. tehát azokkal fűzném be első körben,és ha okés minden,csak akkor lenne a végleges verzió.
donciccio módosította - 2018. június 01. - 11:56
- vittore30 kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1646
Írta 2018. június 01. - 02:23
bikerumor.com/2018/05/29/look-srm-partner-on-low-profile-highly-accurate-exakt-power-meter-pedals/ watt mérő a look&srm párostól. néhány hete láttam képen a garmin vector új pedálját. azon mintha már nem lenne az a bumszli. bikeradar.com/road/gear/category/accessories/power-meters/product/garmin-vector-3-review-51549/
egyébként tudja vlki,h miért éppen a hajtókarokba lett integrálva a watt méréshez szükséges elektronika? nekem a pedálokba építés logikusabbnak tűnik. könnyen vihető másik bringára,és a hajtókarok egyébként is drágábbak,mint a pedálok. viszont talán sérülékenyebbek egy bukásnál.
Most ért véget ennek az iQ2-nek kampánya, az ötlet jónak tűnik, de az oldalanként 16 mm, vagyis 32 mm-rel megnövelt q faktor már jó sok.
dcrainmaker.com/2018/04/iq2-149eur-first-power-meter.html
blash módosította - 2018. június 01. - 02:24
#1647
Írta 2018. június 01. - 00:34
froomenak nem adnam az biztos. De van akinek adnam, persze. A kerekpar csak egy targy, barmennyire is kotodik hozza az ember.
#1648
Írta 2018. május 31. - 23:07
ti odaadnátok a saját nr1 bicótokat egy versenyző alaknak?
nekem nem érné meg a 15 mp hírnév
bár biztos csodálkozna hogy milyen faszagányos a campa váltás, hogy ezer évente egyszer sem kell állítani rajta,
meghogy delta pedál, ami már akkor sem volt menő, amikor ő még oldalkerekessel tolta az óvodában
ui: Rogers miért baszhatta földhöz a bringát, azaz miért nyomott egy Wiggins/Riis-t?
#1649
Írta 2018. május 31. - 10:19
#1650
Írta 2018. május 30. - 19:03
Auh, reggel még hat darab volt készleten, most már csak 4...
Már bánom hogy múlt héten nem vásároltam fel a teljes készletet. Ennyiért forgatni teljesen megéri
Bár nem ismerem közelebbről, de nem tűnik rossznak
Ave, miért gond, hogy ukrán eladó? Oké, vamolhatjak, de én többször vásároltam ukrán ebayestol, és csak a+ tapasztalatok gyűltek össze
Vejne módosította - 2018. május 30. - 19:05
#1651
Írta 2018. május 30. - 14:50
No igen, ez igaz. De szerintem lehet berelni powermeteres bringat is.csak arra gondoltam a pedál cserére,mert pl.: vlki van olyan szerencsés helyzetben,h télen el tud menni meleg égövi edzésre,és bérel egy bringát a helyszínen,akkor talán 1xűbb egy pedált magával vinni.
- donciccio kedveli ezt
#1652
Írta 2018. május 30. - 13:46
A Garmin a Vectort mar "keszen" vette a fejleszto Metrigear cegtol, akik evekig nem tudtak elfogadhato minosegu termeket eloallitani, majdnem vaporware lett, mint a Brim Brothers fele cucc.
K nehez a pedalba tenni ezeket a nyulasmero belyegeket. Muszaki szempontbol sokkal jobb hely a hajtomu.
Egyebkent ha nem tok mas bringakat hasznalsz, cserelni is konnyebb hajtomuvet bringarol bringara, mint pedalokat.
Nekem pl. 1 csavart kell kitekernem, betekernem es kesz.
A Vector sokaig ultra erzekeny volt a meghuzasi nyomatekra, meg a szogekre, mindenre. A V3 mar kezd elfogadhato termek lenni.
csak arra gondoltam a pedál cserére,mert pl.: vlki van olyan szerencsés helyzetben,h télen el tud menni meleg égövi edzésre,és bérel egy bringát a helyszínen,akkor talán 1xűbb egy pedált magával vinni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1653
Írta 2018. május 30. - 13:39
https://www.ebay.com...FAAAOSwd-Balx4f
ez korrekt ár új jobbos R8000ért
korrekt am egy turost. ukran.
#1654
Írta 2018. május 30. - 13:38
https://bikerumor.co...r-meter-pedals/ watt mérő a look&srm párostól. néhány hete láttam képen a garmin vector új pedálját. azon mintha már nem lenne az a bumszli. https://www.bikerada...3-review-51549/
egyébként tudja vlki,h miért éppen a hajtókarokba lett integrálva a watt méréshez szükséges elektronika? nekem a pedálokba építés logikusabbnak tűnik. könnyen vihető másik bringára,és a hajtókarok egyébként is drágábbak,mint a pedálok. viszont talán sérülékenyebbek egy bukásnál.
A Garmin a Vectort mar "keszen" vette a fejleszto Metrigear cegtol, akik evekig nem tudtak elfogadhato minosegu termeket eloallitani, majdnem vaporware lett, mint a Brim Brothers fele cucc.
K nehez a pedalba tenni ezeket a nyulasmero belyegeket. Muszaki szempontbol sokkal jobb hely a hajtomu.
Egyebkent ha nem tok mas bringakat hasznalsz, cserelni is konnyebb hajtomuvet bringarol bringara, mint pedalokat.
Nekem pl. 1 csavart kell kitekernem, betekernem es kesz.
A Vector sokaig ultra erzekeny volt a meghuzasi nyomatekra, meg a szogekre, mindenre. A V3 mar kezd elfogadhato termek lenni.
- donciccio kedveli ezt
#1655
Írta 2018. május 30. - 10:21
https://bikerumor.co...r-meter-pedals/ watt mérő a look&srm párostól. néhány hete láttam képen a garmin vector új pedálját. azon mintha már nem lenne az a bumszli. https://www.bikerada...3-review-51549/
egyébként tudja vlki,h miért éppen a hajtókarokba lett integrálva a watt méréshez szükséges elektronika? nekem a pedálokba építés logikusabbnak tűnik. könnyen vihető másik bringára,és a hajtókarok egyébként is drágábbak,mint a pedálok. viszont talán sérülékenyebbek egy bukásnál.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1656
Írta 2018. május 29. - 21:13
#1657
Írta 2018. május 28. - 11:27
úgy gondolom, működnie kellene. Bár biztos, hogy szükség van a trimm funkcióra?
Kell a trimmelés, jó dolog az (bár elvileg lehetséges beállítani úgy is, hogy ne kelljen). Azóta szétnéztem a neten és én is arra jutottam, hogy nem lesz gond, feltehető gond nélkül 2 tányérosra és a trimmek is megmaradnak. Viszont 2 eset lehetséges: vagy az alsó 2 állást használja az ember a 3-ból (kicsi és középső tányér) - vagy a felső 2 állást (közepes és nagy tányér)
Mindkét verziónak vannak előnyei-hátrányai.
Na majd játszok vele
(gyorsan kellett döntenem, hogy megveszek-e egy pár fékváltót de megvettem)
#1658
Írta 2018. május 27. - 19:27
más kérdés, hogy ma már nagyon szűk réteg az, aki külön küllőt vásárol, kereket fűz, etc. Bár, ha itthon is lennének hasonszőrű üzletek, mint a slowbuild, wolf cycles vagy cycleclinic, lehet, több embert látnál ezeken az épített kerekeken. De a legtöbb bolt ebben nem érdekelt, nem is tartanak felniket pl.
Itt vagyok például én. Van itthon sok (de nem túl sok ) bici, de mindegyiknek fűzött a kereke - általam.
#1659
Írta 2018. május 25. - 19:34
úgy gondolom, működnie kellene. Bár biztos, hogy szükség van a trimm funkcióra?
#1660
Írta 2018. május 25. - 09:13
Sziasztok, gyors kérdés: 6700-as ultegra dupla hajtóműhöz fel lehet tenni a tripla váltókart?
Trimmelések megvannak a 2 tányérnál?
Kösz, KP