ez fájt, főleg tőled...
..szetback...
ezért nem veszek új flite nyerget. látszik,h tök másmilyen a sín hajlítása a régihez képest.
@vejne: ez a nyereg hátrafelé lejt?
Mindig tanulok újat! Beállításoknál a nyereg előre-hátra helyzetét befolyásolja egy nem változtatható tényező: a nyeregsín helyzete az adott nyergen.
Vettem egy 12.8 dolláros speci BG replikát, szigorúan üreges titánsínnel (mikor megláttam a Hollow-Ti feliratot, röhögtem, de a hűtőmágnes nem igazán fogta, meg hát 225 gramm...)
Egymás mellé dobtam a flite-ot és replikát: feltűnt, hogy utóbbin a nyeregsín kb. 1.5 cm-rel előrébb van, közelebb a nyereg orrához. Persze, először "jelzésig" állítottam hátra, de még úgy is azt éreztem, hogy nagyon elol ülök, és kevés a reach a kormányig.
Végül egy kompromisszumos megoldást találtam:
ezért nem veszek új flite nyerget. látszik,h tök másmilyen a sín hajlítása a régihez képest. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Mindig tanulok újat! Beállításoknál a nyereg előre-hátra helyzetét befolyásolja egy nem változtatható tényező: a nyeregsín helyzete az adott nyergen.
Vettem egy 12.8 dolláros speci BG replikát, szigorúan üreges titánsínnel (mikor megláttam a Hollow-Ti feliratot, röhögtem, de a hűtőmágnes nem igazán fogta, meg hát 225 gramm...)
Egymás mellé dobtam a flite-ot és replikát: feltűnt, hogy utóbbin a nyeregsín kb. 1.5 cm-rel előrébb van, közelebb a nyereg orrához. Persze, először "jelzésig" állítottam hátra, de még úgy is azt éreztem, hogy nagyon elol ülök, és kevés a reach a kormányig.
Végül egy kompromisszumos megoldást találtam:
más: mivel pár héáttel ezelőtt nagyon nem úgy passzolt a bringa, ahogy szerettem volna, állandó hátfájás-nyakfájás-karzsibbadás ÉS gáttájéki fájdalom, ezért gondoltam egyet, és 120 helyett visszatettem a 135-ös stucnit, hézagolókból kivettem 2.5 centit a kormányszár alól, meg ugyebár a nyerget cseréltem-hátratoltam.
Bang. Varázsütésre megszűntek a panaszok. Vicces, hogy azt hittem, túl hosszan és alacsonyan ülök, aztán kiderült pont az ellenkezője. Egyébként kedvenc "pihenőpozitúrám", mikor lehajolok és a tenyerem lefektetem a lábfejemre v elé. Ilyenkor érzem azt, hogy "kinyílok" és "felfrissülök" (szűk a gerinccsatornám, így, ha egyenesen-felegyenesedve kell lennem, nagyon rossz..
)
Jobb is így menni, mert a gyenge combfeszítő izomzatot vonom ki a munka nagy részéből, és a számomra sokkal természetesebb-jobban eső combhajlító-farizom duettre hárul a haladtatás.
Ja, meg egy "biztonsági" előny: mivel a 120-as stucnim F99 volt, 109 gramm, a 135-ösöm meg F139 és 165 gramm, erősen túlépített, így már első úton feltűnt, hogy az egész évben nyekergő-nyikorgó és recsegő-csattogó hang, amit a villanyak-kormányszár felől hallottam MEGSZŰNT-eltűnt. Némaság honol.
így most nagyon jó, a nyeregcsere és alacsonyabb stack miatt meg jóval kevésbé terhelt-nyomott a gát, így a kellemetlenségérzet ott is megszűnt (valoziznuleg tul nagy teher jutott hátra a magas-rövid felállás miatt a korábbi beállításnál)
Szerintem így még jobban is néz ki a kerékpár. Egyetlen baj van: van egy tartalékba vett villám, amit kissé túlbiztosítottam, és 265mm körüli hosszra toldattam a nyakát. Nos, a képen levő villa nyaka 30mm-rel rövidebb, szóval viccesen nézne ki a másik villát beszerelni vágás nélkül. szép torony lenne.
Ugyanitt 265 mm-es ahead colos acélvilla (GM0.0) eladó használt fejcsapággyal, új rózsával és kupakkal, 1.125-re átalakító adapterrel ![]()
http://fratelli.tw/fx2035air.php
ez érdekes. Bár, ilyen méretű alu felnihez képest ez könnyűnek számít. 35mm magas, 20-24 mm széles és csak 480 gramm.
a fékfelületből kilopták az anyagot, az látszik a nüansznyi különbségen a külső-belső szélességek közt, de, szerintem a küllőfuratoknál sem hagytak nagy vastagságot...
merénylet https://i.ebayimg.co...pZmxwR/$_86.JPG
van itt minden macskaszem, bovdenek, gyorszár, stucni, nyeregcső
ezek könnyen orvosolható problémák. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
merénylet https://i.ebayimg.co...pZmxwR/$_86.JPG
van itt minden macskaszem, bovdenek, gyorszár, stucni, nyeregcső
Ha már lent van a bilincs a felső cső alatt, akkor gondolom kell a hely, hogy tudjon hajladozni, ami végül is logikus. Más kérdés, hogy a cannondale esetében sokszor érzi úgy az ember, hogy kitalálnak valamit, ami nagyon jó ötletnek tűnik gondolatban, és meg is csinálják, de nem gondolják végig a következményeket. Itt a recsegés, szétkoptatás faktor azért vélhetően elég erős lesz, nem is értem, hogy gondolták ezt komolyan...
Ja, és az milyen dolog, hogy a tesztbringa mindenütt le van fóliázva, ráadásul igen csúnyán... csak nem akarják értékesíteni majd teli áron a tesztek végeztével...
ez milyen Colnago? https://apro.bikemag...olo-centau-6655
nincs nyeregvázcsőn kulacstartó menet
óriási a rés a nyeregvázcső és a hátsó kerék közt
bután néz ki a hátsó fékhíd
fake-nak tűnik
nem csak annak tűnik,hanem az is.
sárvédő tartó szemek a papucsokon,és a csapágyház mögött ott a konzol a kitámasztónak. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ha már lent van a bilincs a felső cső alatt, akkor gondolom kell a hely, hogy tudjon hajladozni, ami végül is logikus. Más kérdés, hogy a cannondale esetében sokszor érzi úgy az ember, hogy kitalálnak valamit, ami nagyon jó ötletnek tűnik gondolatban, és meg is csinálják, de nem gondolják végig a következményeket. Itt a recsegés, szétkoptatás faktor azért vélhetően elég erős lesz, nem is értem, hogy gondolták ezt komolyan...
Ja, és az milyen dolog, hogy a tesztbringa mindenütt le van fóliázva, ráadásul igen csúnyán... csak nem akarják értékesíteni majd teli áron a tesztek végeztével...
Mars módosította - 2018. június 14. - 09:10
ez milyen Colnago? https://apro.bikemag...olo-centau-6655
nincs nyeregvázcsőn kulacstartó menet
óriási a rés a nyeregvázcső és a hátsó kerék közt
bután néz ki a hátsó fékhíd
fake-nak tűnik
vittore30 módosította - 2018. június 13. - 22:47
Gond? Prestaval? Semmilyen gond nincs vele. Persze ha feher trutyit akarsz a gumiba tolteni, akkor az munkas. Masra nem nagyon tudok gondolni, mint gond. En minden nap pumpalok, szoval eleg sokat talalkozom veluk.máskülönben nemrég egy egész cikket olvastam arról, hogy ezt a presta szelepet el kéne már felejteni mert csak a gond van vele... Hát van benne valami
ave módosította - 2018. június 11. - 11:51
csak me ránézésre ua. ezzel persze nem mondom hogy a fritz az jó, olyant még nem próbáltam.
másik fritzet ilyen orange színűt azt igen, az jónak tűnik.
Tényleg ugyanaz mint a Schwalbe: visszamentem vele a boltba ahol napi szinten használnak Schwalbét és kipróbáltuk mindkettőt: autószeleppel századra azonos nyomást mért mindkettő. Egyébként árban is kb. ugyanaz a kettő. A gond az enyémmel az volt hogy a prestás szűkítőben a gumibetét túl szoros volt ezért nem nyomódott be rendesen a szelep ha rányomtam a nyomásmérőt. Új prestás pumpákat is "be kell jártatni", ezek szerint ezeket is. Schwalbe-hoz is ugyanilyen szűkítő van szóval azzal is ugyanez lett volna a helyzet
Ha ilyet vesztek akkor ezt tudni kell ezekről.
máskülönben nemrég egy egész cikket olvastam arról, hogy ezt a presta szelepet el kéne már felejteni mert csak a gond van vele... Hát van benne valami
és tudtam,h létezett az itm-nek is a spinacci-hoz hasonló könyöklője ![]()

![]()

http://www.fixiedrea...s-bar-ends.html
találtam mai verziót is: 31,8-as befogóhoz: https://www.zirbel.c...813043f745fb285

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Diós nyeregcso. Quill type seatposthttps://www.ebay.com/itm/302707901049
nyeregvázcsőről hiányzik (?) a csavar. lehetne bilincses is, de a felépített bringa fotókon se látni
vmi rejtett megoldás van?
Vejne módosította - 2018. június 09. - 09:57
https://www.ebay.com/itm/302707901049
nyeregvázcsőről hiányzik (?) a csavar. lehetne bilincses is, de a felépített bringa fotókon se látni
vmi rejtett megoldás van?
nekem meg van egy mérlegem amivel biciklit szoktam mérni
pecás boltban vettem anno , ficánka mérésre van szakosítva, nyilván, valami 6K vót 10 éve vagy tán kicsinyt több má
na most van olyan a kinainál, pont ugy néz ki, csak más van ráírva , meg kicsit könnyebb,amúgy ugyanaz és van vagy 1000 forint
szerinted van szignifikánsnak tekinthető különbség, a két eszköz által mért eredmények közt (ja van ,,,de a kinai fos még önmagáho se mér 2xegyformát)
csak me ránézésre ua. ezzel persze nem mondom hogy a fritz az jó, olyant még nem próbáltam.
másik fritzet ilyen orange színűt azt igen, az jónak tűnik.
nekem van háztartási mérlegem,és ilyen olcsó kínai pecás mérlegem is. kb egyforma értékek jönnek ki rajta. annyi van,h a pecás,lógatós mérleg csak 5 grammos különbséget tud mutatni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A