a vevőnek rövidebb stucni és kisebb hátrahajlású nyeregcső kellett
tehát nagy neki a váz, stimmt?
110mm-es stucnival és 15mm hátrahajlású nyeregcsővel vitte
eredetileg 130 és 25 volt fent.
Még belefér
a vevőnek rövidebb stucni és kisebb hátrahajlású nyeregcső kellett
tehát nagy neki a váz, stimmt?
110mm-es stucnival és 15mm hátrahajlású nyeregcsővel vitte
eredetileg 130 és 25 volt fent.
Még belefér
Van a pumpan mutatos nyomasmero? 1-1.5 bar az igen nagy kulonbseg.
végigmértem a kerekeim vele, valami nincs rendben ezzel, mindenhol alámért, reset után is.
Még az jutott eszembe, hogy esetleg abszolút nyomást mér, de akkor meg pont fölé kéne mérnie 1 bar-al, de ez pont alá mér.
Szóval megy vissza a bótba :-(
Használ valaki közületek digitális nyomásmérőt?
Schwalbe air max és társai.
Ma vettem egyet, ami Beto márkájú de pont ugyanaz mint a Schwalbe, csak szürke. Gyorsan rámértem 2 kerekemre ami nálam van és meglepődtem. 5 és 5,2 van bennük. Meglepő, hogy az otthoni pumpám ennyit csalna... furcsa, Érzésre se tűnnek laposnak. olyan 6-6,5 re adtam volna őket.
Van a pumpan mutatos nyomasmero? 1-1.5 bar az igen nagy kulonbseg.
a vevőnek rövidebb stucni és kisebb hátrahajlású nyeregcső kellett
tehát nagy neki a váz, stimmt?
Ez véleményem szerint butaság, hogy "Campag-hoz nem értenek mindenhol"
bebeszélik maguknak. A váltókar bowdent húz, a váltó erre elmozdul, ha kioldógombozol, a váltókar bowdent enged, a váltót meg a rugója visszahúzza.
Ez ugyanúgy mukodik, mint a.. minden más. Átdobó szintén.
Bár láttam már szerelőt, aki nem tudta, hogy lehet kioldani a fékeket. Vagy a kőbalta egyszeruségu UT-t levenni (retainer clip)
más:
azt az acélvázas 10s shim szettes bringát ismerem, tőlem is van rajta alkatrész. Nos, állítólag eladta.
Ilyenkor fáj a szívem, hogy a Cannondale-ért kőkemény 170ezret kaptam.. igen. Handmade in USA high-modulus karbonváz-karbonvilla, új alkatrészekből építve, új kerékszettel (oké, veloce 10s meg vento asymmetric, de utóbbi egész korrekt cucc) minőségi kiegészítőkkel (c1 kormány -->kb. deda zero100 ekvivalens, fsa-OS99--> szintén kb. zero100, és zero100 nyeregcső)
Hogy lett 170 a vége? egyszeru: a vevőnek rövidebb stucni és kisebb hátrahajlású nyeregcső kellett, így azok seréje elvitt egy 10-est. Aztán első útján szövetig lemorzsolódott a hátsó gumi, ami elvitt még 5-öt.
így a 185-ből maradt 170.
Persze, sokan dicsérték 220-ért, hogy jó ár, csak épp' senki nem volt rá kíváncsi..
Szerintem ingyen kellett volna adnom. Jó eséllyel abból is alkudtak volna, bár ki tudja? azért 0 ft-nak a 90%-a ugyanúgy 0.
Edited by Vejne, 2018. June 08. - 07:25.
Használ valaki közületek digitális nyomásmérőt?
Schwalbe air max és társai.
Ma vettem egyet, ami Beto márkájú de pont ugyanaz mint a Schwalbe, csak szürke. Gyorsan rámértem 2 kerekemre ami nálam van és meglepődtem. 5 és 5,2 van bennük. Meglepő, hogy az otthoni pumpám ennyit csalna... furcsa, Érzésre se tűnnek laposnak. olyan 6-6,5 re adtam volna őket.
Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni. Tudnátok ajánlani egy szervízt ahol értenek az országúti bringákhoz? Budapesten. Akihez az eddig hordtam az már sajnos nem dolgozik. Előre is köszönöm a segítségeteket
azért kb minden rendesebb helyen értenek hozzá (hacsak nem Campás vagy di2) Az a helyzet, hogy a felnifékes bowdenes szettes outik a legegyszerűbb bringák manapság. Ez közepes montiban több a technika mint a legtöbb outiban. Bringaland tuti tipp - nem olcsó és sok a melójuk is, de pl. a Bacsek Zoli (Speed-way) is mindent megcsinál
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
Bele lehet kötni a bringába, de azért szép ez a váz. Ha full 7800-as DA lenne akkor meg még bele se tudnék kötni...
egy 9-es dura ace,vagy record jól passzolna a vázhoz. kb abban az időben épülhetett. az első villáról gondolom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Bele lehet kötni a bringába, de azért szép ez a váz. Ha full 7800-as DA lenne akkor meg még bele se tudnék kötni...
https://apro.bikemag...guti-elado-6152
felmerült bennem egy olyan lehetőség is,h veszek vlmi nagyon olcsó küllőket,és lepróbálom azzal a méreteket. tehát azokkal fűzném be első körben,és ha okés minden,csak akkor lenne a végleges verzió.
Én így tettem, de csak néhány keresztet fűztem, amikkel már látszott, hogy megfelelő-e a hossz. Ilyenkor jól jön egy boltos ismerős, aki hagy elszórakozni a küllőkkel az egyik sarokban.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
megjöttek a mavic open pro felnik. tegnap akartam rendelni hozzá küllőt,de úgy néz ki nem lesz semmi a sapim cx-ray-ből. a nagyker oldalán csak fekete van feltüntetve,az meg nekem nem jó. marad a dt aerolite,ha van belőle natúr fém színű. ha az sem jön össze,akkor a hagyományos 2-1,5-2-es küllők közül lesz vlmelyik. a dt,vagy a sapim márka marad. felmerült a pillar is,de az mire bejön az nekem sok idő. meg a küllőt nem szívesen rendelném netről. a dt-nek ugyan lenne még aero küllője,amit be lehet fűzni hagyományos agyakba,de azok nehezebbek lennének a mostaniaknál,így ezért kiestek nálam. a dt revo mellet nagyon sok érv szól. az ára leginkább,de a beszerzés is.
megnéztem több küllőhossz számoló oldalt,és érdekes,h a többségnél 294-es küllőt írnak hátul,a hajtás oldalon,de a mostani felnik is 292-es küllőkkel van befűzve. szóval,azt hiszem inkább maradok a 292-es küllőknél. mondjuk az is érdekes,h a campa record hátsó agyam 2 féle lyukkörrel rendelkezik. a hajtás oldalon 46 mm,míg a másikon csak 44 mm. amúgy a régebbi,és a most rendelt felnik közt nincsen semmi méretbeli különbség.
érdekes volt számomra,h 1 gramm különbség sincsen a 2 felni közt. azt hittem lesz legalább 1-2 köztük,de nem. 435 gramm mind a kettő.
felmerült bennem egy olyan lehetőség is,h veszek vlmi nagyon olcsó küllőket,és lepróbálom azzal a méreteket. tehát azokkal fűzném be első körben,és ha okés minden,csak akkor lenne a végleges verzió.
Edited by donciccio, 2018. June 01. - 11:56.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
bikerumor.com/2018/05/29/look-srm-partner-on-low-profile-highly-accurate-exakt-power-meter-pedals/ watt mérő a look&srm párostól. néhány hete láttam képen a garmin vector új pedálját. azon mintha már nem lenne az a bumszli. bikeradar.com/road/gear/category/accessories/power-meters/product/garmin-vector-3-review-51549/
egyébként tudja vlki,h miért éppen a hajtókarokba lett integrálva a watt méréshez szükséges elektronika? nekem a pedálokba építés logikusabbnak tűnik. könnyen vihető másik bringára,és a hajtókarok egyébként is drágábbak,mint a pedálok. viszont talán sérülékenyebbek egy bukásnál.
Most ért véget ennek az iQ2-nek kampánya, az ötlet jónak tűnik, de az oldalanként 16 mm, vagyis 32 mm-rel megnövelt q faktor már jó sok.
dcrainmaker.com/2018/04/iq2-149eur-first-power-meter.html
Edited by blash, 2018. June 01. - 02:24.
froomenak nem adnam az biztos. De van akinek adnam, persze. A kerekpar csak egy targy, barmennyire is kotodik hozza az ember.
ti odaadnátok a saját nr1 bicótokat egy versenyző alaknak?
nekem nem érné meg a 15 mp hírnév
bár biztos csodálkozna hogy milyen faszagányos a campa váltás, hogy ezer évente egyszer sem kell állítani rajta,
meghogy delta pedál, ami már akkor sem volt menő, amikor ő még oldalkerekessel tolta az óvodában
ui: Rogers miért baszhatta földhöz a bringát, azaz miért nyomott egy Wiggins/Riis-t?
Edited by Vejne, 2018. May 30. - 19:05.
No igen, ez igaz. De szerintem lehet berelni powermeteres bringat is.csak arra gondoltam a pedál cserére,mert pl.: vlki van olyan szerencsés helyzetben,h télen el tud menni meleg égövi edzésre,és bérel egy bringát a helyszínen,akkor talán 1xűbb egy pedált magával vinni.