Más, jól gondolom, hogy lehetne vágni a bowdenhazak hosszabol? Elol persze.
igen. kellene vágni néhány cm-t
Más, jól gondolom, hogy lehetne vágni a bowdenhazak hosszabol? Elol persze.
igen. kellene vágni néhány cm-t
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nekem csak android bubble level van. Kepernyokepet nem készítettem.vízmértékes fotókat akarunk látni azonnal :-)
Edited by Vejne, 2018. July 02. - 17:51.
http://bikemag.hu/ma...lator-alto-3300
ezek szerint a KTM jutányos áron jutott hozzá gravel kormányokhoz, és már csak annyi dolguk volt hogy kitaláljanak vmi bullshit dumát, hogy miért is jó az a vevőknek
Lehet nem ők találták ki hanem mi , számomra érthetetlen az egész. Nem is erőltettem, hogy tesztelni akarom.
A sebesség mindent megold.
http://bikemag.hu/ma...lator-alto-3300
ezek szerint a KTM jutányos áron jutott hozzá gravel kormányokhoz, és már csak annyi dolguk volt hogy kitaláljanak vmi bullshit dumát, hogy miért is jó az a vevőknek
cofidis stimmel, de korábban. acél fondriest volt a téma, nyeklett nyaklott a váz, a versenyző direkt eltörte utazás előtt aztán arra hivatkozott hogy a szállításkor történt
ez a korszak http://morningride.c...s-build-part-1/ nem hittem hogy Lance nyomta valaha is campa-val, ezek szerint igen
Köszi!
Amúgy jó ez a sorozat erről a bringaépítésről: ezután én is megkérek valakit, hogy amikor szerelgetek akkor lőjön már "spontán" fotót a folyamatról mintha ott se lenne. Aztán üljünk le a gép elé és keressünk egy olyan szűrőt a photoshopban ami azt imitálja, mintha egy 400-as Ilfordot felhúztunk volna legalább 1600-ra, szemcsés, bebukott, stb...
Mégiscsak más ez így, egy csepel sas-ból is egyből valami vintage team-bringa lenne
cofidis stimmel, de korábban. acél fondriest volt a téma, nyeklett nyaklott a váz, a versenyző direkt eltörte utazás előtt aztán arra hivatkozott hogy a szállításkor történt
ez a korszak http://morningride.c...s-build-part-1/ nem hittem hogy Lance nyomta valaha is campa-val, ezek szerint igen.
nem tekert campával. azt hiszem akkor szerződött át a cofidis-hez,amikor rákos lett.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
régen ebből nem volt ekkora hiszti, mikor még Dario Pegoretti készítette a fél élmezőnynek a vázakat mindenki tudtával.
De olyan is rémlik, hogy még a 2000-es években egy egész csapat ment Willier-re festett Scott CR-1 vázakkal, de ezt megerősíthetné vagy cáfolhatná valaki aki ezt a sztori ismeri.
De az tuti, hogy amikor a Decathlon is beszállt, akkor volt olyan, hogy valaki direkt eltörte a vázát, hogy csak azzal a szarral ne keljen mennie többet, az még az alu korszak volt. Asszem egy David Millar interjúban volt, ő ment cofidisben ilyennel.
cofidis stimmel, de korábban. acél fondriest volt a téma, nyeklett nyaklott a váz, a versenyző direkt eltörte utazás előtt aztán arra hivatkozott hogy a szállításkor történt
ez a korszak http://morningride.c...s-build-part-1/ nem hittem hogy Lance nyomta valaha is campa-val, ezek szerint igen
régen ebből nem volt ekkora hiszti, mikor még Dario Pegoretti készítette a fél élmezőnynek a vázakat mindenki tudtával.
Akkor nem volt meg internet, legalabbis nem ilyen.
és mivel indokolják?
olyikot nem láttam. csak az lesz és kész. (ellenben cca 200 km túrista használat alatt atomjaira hulló RF csapágyat igen)
egyébként elöző életemben , kérdeztük a sunracetől, hogy "ok szép hajtóművek, de pf csapágy ? "
kb az volt a válaszuk, hogy azt nem terveznek, nem lesz az soká élő divat. lehet tudnak valamit
na mosmá on
https://weightweenie...ic.php?t=138517
Rival szett, alu kerék, alu nyeregcso és kormány, alu váz, alunyakas villa...
Érdekes koncepció, és jól dokumentált. Ajánlott
Csak, hogy beszédesebb legyen:
Értékelem a koncepciót, a képen látható állapotban 6700g a bringa, szép munka. Ugyanakkor szinte biztos vagyok benne, hogy ugyan ez karbonból hosszú távon azért tartósabb/biztonságosabb volna. Meg azért ez szerintem még ilyen kis méretben is elég flexi lehet, ami nem biztos, hogy mindig, mindenkinek hátrány, de hogy nem ülnék nyugodtan 84 kilóval rajta, az biztos.
Áh. Ilyen ZTTO mindenhez IS létezik. Pl. olaszmenetes vázba tudsz gánykodni 30mm-es tengellyel futó hajtókart...
https://www.aliexpre...iceBeautifyAB=0
összecsavarós, így elvileg elég megbízhatóan nem recseg, és a csapágyak is cserélhetőek benne (gondolom, a PF-OS sztenderdeknél sokakat a recsegés-ropogás idegesít. )
https://www.aliexpre...iceBeautifyAB=0
Edited by Vejne, 2018. June 28. - 12:50.
fél off -de speci, meg csapágyház -
a jövő évi stumjumper ek (és ez 3 modellcsalád rugóút szerint) ismét menetesek lesznek
es ha a speci egy ilyen húzó modellnél ezt alkalmazza, abból könnyen lehet "iparági sztenderd"
és mivel indokolják?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
A BMC váza meg különösen tetszik mert MENETES. Kéne egy a garázsba.
fél off -de speci, meg csapágyház -
a jövő évi stumjumper ek (és ez 3 modellcsalád rugóút szerint) ismét menetesek lesznek
es ha a speci egy ilyen húzó modellnél ezt alkalmazza, abból könnyen lehet "iparági sztenderd"
régen ebből nem volt ekkora hiszti, mikor még Dario Pegoretti készítette a fél élmezőnynek a vázakat mindenki tudtával.
De olyan is rémlik, hogy még a 2000-es években egy egész csapat ment Willier-re festett Scott CR-1 vázakkal, de ezt megerősíthetné vagy cáfolhatná valaki aki ezt a sztori ismeri.
De az tuti, hogy amikor a Decathlon is beszállt, akkor volt olyan, hogy valaki direkt eltörte a vázát, hogy csak azzal a szarral ne keljen mennie többet, az még az alu korszak volt. Asszem egy David Millar interjúban volt, ő ment cofidisben ilyennel.
SPD-SL-t hasznalt azt hiszem Keo helyett, es allitolag az orszaguti vaza is csak ranezesre volt LOOK.
Valami oka biztos van ra, az biztos.
pl. Barguil hulyesegenek is van valami oka, amiatt ugye a LOOK felmondta a tamogatasi szerzodest pont a Tour elott.
Semmi baj nincs az alu bringakkal vegulis, meg a 6.8kg-t is elerheti vele.
Akit komolyabban érdekel ez az újhúllámos alu téma:
https://cyclingtips....minums-revival/
Ebből kiderül, hogy egyrészt a tervezők is tisztában vannak azzal, hogy a karbon mindig is több lehetőséget tartogat, vagyis "jobb" vázakat lehet készíteni vele (adott paraméterek szerint könnyebbet, illetve jobban lehet vele beállítani a kívánt karaktert) Itt az elvárás az volt, hogy Tarmac merevség, Venge aero tulajdonságok és ne legyen több a súlynövekedés 150g-nál. Nos ezt sikerült elérni, sőt a középcsapágy merevségben még meg is lepődtek. Szóval ez valahol egy mérnöki kihívás volt a specinek.
De a lényeg, hogy akkor miért is ment ezzel a csóka: hát azért, mert az egész csapata ezzel megy. Mert gondolom PR okokból ezt "választották" (cél volt az, hogy mivel ez egy nevelő egyesület ezért ne legyen elrettentő a fiataloknak, hogy olyan technikával mennek ezek és érnek el eredményeket ami a normál 17-18 évesek számára elérhetetlenül drága. Szerintem ennek csak részben felenek meg, ezek a bringák így ahogy vannak azért kva drágák. Szett, kerék, stb.
Mindenesetre a speci PR ezek szerint működik és jó helyre adták a vázaikat. Biztosan nem csak itt téma ez most.
A BMC váza meg különösen tetszik mert MENETES. Kéne egy a garázsba.
Ez a Barguil téma nekem új, volt ott valami ami miatt berágott a Look?
Edited by petter78, 2018. June 27. - 09:40.
Ezek az az alumínium megoldások azért elég új hullámosak, nem is gondoltam, hogy ennyit gondolkodnak manapság még egy alu vázon.
https://cyclingtips....-dsw-sl-review/
https://cyclingtips....uminum-budgets/
tessék, ez is pár napja került ki. Kifejezetten kellemes, árban meg földön jár, ellenben a Trek-Spesh néhány alu modelljével.
Másik "érdekes" újdonság aluból a CAAD Optimo (Ottimo? : ) ), ami a CAAD8 (a nem igazi kadét) örököse, azaz egy költségtudatos-belépőnek szánt vázszett, de kissé pallérozottabb kiadásban. Ami engem meglepett, hogy kifejezetten sportosra szabták a geometriáját a C'Dale-nél, úgy néz ki, ők nem gondolják, hogy a belépő szintű aluvázas országútinak méterhúsz homlokcső dukál.
https://www.cannonda...59-e4eefb100fc0
vicces, hogy az egységes villaelőrehajlás miatt a legkisebb vázméret homlokcsöve annyira lapos, hogy a váz tengelytávja hosszabb, mint a következő két nagyobb méreté, és még a reach is hosszabb. "cost cutting".
de az 54-56-58 adatait elnézve, az is ziher, hogy collerebb népeknek kevésbé előredőlős pozitúrát kínálnak. Hmm.