Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#16001
Posted 2012. March 23. - 07:53

#16002
Posted 2012. March 22. - 20:57

Most lárom csak topikot, lehet itt kellett volna kezdenem.
Fitness gépet nézek, a Sprint Whisper ár nyerésre, ha
1, vagy tudom 28mm-es gumival használni
2, vagy találok némi mintával rendelkezõ gumipárt 25 és 28ból - Michelin Dynamicnál erõsebb (pl Rubena V70 szerû) jó lenne(gondolom hátul simán elfér)
Melóba is járnék vele, olykor télen is, meg amúgy is jó lenne ennyi ballonosság; plusz lejtõs kanyarokban a víztõl/portól sem akarok fosni kopasz gumival - akkor marad a cross gép.
Gumi csak próba után derülhet ki, vagy kép alapján is ki lehet zárni?
Az ilyen gumis villára fogatós outi sárvédõ nem megy be a nyak alá, azt nem oszt nem szoroz semmit ugye?
Segítségeteteket köszönöm!
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#16003
Posted 2012. March 21. - 09:27

#16004
Posted 2012. March 21. - 08:47

#16005
Posted 2012. March 21. - 07:25

#16006
Posted 2012. March 21. - 07:11

#16007
Posted 2012. March 20. - 23:34

Ilyennel járok (gyakran), számomra jobb, mint a 10-es Veloce (amivel szintén gyakran gurulok), mert az Athena egyszerre (egyetlen hüvelykujj-nyomásra) több hátsó lánckereket is le tud mozgatni egymásután, ez ma már csak a 11-es SR, Record, Chorus kiváltsága (no meg EPS-é). Lehet néha régebbi Centaur-t kapni (kb. 2010-ig) ami még tudja a többszörit, de az újakat lebutították. Amúgy még a 9-es Veloce is tudta, régen jobb volt... Itt korábban volt arról vita, hogy van-e értelem egyszerre többet váltani bármely irányban, és mennyi az elegendõ, annak fényében, hogy csak a Campa tud lefele egyszerre többet, és az újabb mechanikus DA, Ultegra már fölfele is csak kettõt tud (a korábbi három helyett, növekvõ hátsó lánckerék-fogra); a 105 egyelõre (?) még hármat.ez elég jó vétel lenne: 8-as Campagnolo Athena szett kerekekkel egyben « váltó / fék « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása persze még kellenének a fékek,meg a középrész is. elvileg a 105össel volt pariban régen.
#16008
Posted 2012. March 20. - 20:01

#16009
Posted 2012. March 20. - 09:27

elvileg jó lehet neked az 53as. kicsit a stucni rövid lehet,m csak 90mm-est adnak hozzá gyárilag. sztem hosszabb fog kelleni bele. kb 110mm-es. nagyon jól leírja a cég a méreteket. nem ártana,ha a többi is ilyen részletes lenne. van 1 ilyen: Effektive cockpitlänge / effective cockpit. ezt szerintetek honnan hová mérik? gondolom a nyeregorrtól vlmeddig.
bocsi,h csak ma írtam vissza,de nekem folyton szerver hibát írt ki tegnap este.
nyeregorr - fékváltókar hosszra tippelek
#16010
Posted 2012. March 20. - 09:20

„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."
#16011
Posted 2012. March 20. - 06:23

GHOST BIKES:*Race 5000
Elvileg 53-as vázmérettel ez a bringa tökéletes lenne?
Egyedül a szinével nem vagyok kibékülve (meg az árcédulával)...
elvileg jó lehet neked az 53as. kicsit a stucni rövid lehet,m csak 90mm-est adnak hozzá gyárilag. sztem hosszabb fog kelleni bele. kb 110mm-es. nagyon jól leírja a cég a méreteket. nem ártana,ha a többi is ilyen részletes lenne. van 1 ilyen: Effektive cockpitlänge / effective cockpit. ezt szerintetek honnan hová mérik? gondolom a nyeregorrtól vlmeddig.
bocsi,h csak ma írtam vissza,de nekem folyton szerver hibát írt ki tegnap este.
#16012
Posted 2012. March 20. - 04:24



#16013
Posted 2012. March 19. - 22:58

Elvileg 53-as vázmérettel ez a bringa tökéletes lenne?
Egyedül a szinével nem vagyok kibékülve (meg az árcédulával)...
„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."
#16014
Posted 2012. March 19. - 22:31

169cm-es magasságomhoz mekkora lenne az ideális felsõcsõ-hossz országúti kerékpárnál?
vízszintesen mérve 530mm +/- 5mm kb,de ez elég sok mindentõl függ. én is ilyen "magas"

#16015
Posted 2012. March 19. - 22:22

„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."
#16016
Posted 2012. March 19. - 22:07

Már nem emlékszem, ki volt az, akinek problémája volt a magas pedálfordulattal, ill. a pulzus leszorításával.
Hogy halad az ilyen irányú edzéssel? Tapasztalt már fejlõdést?
Szia! nem én voltam, de nem tudom megítélni,hogy mennnyi az-az átlagos pulzus, amely még 2-3 óra tekerésnél optimálisnak tekinthetõ.
Tudom , hogy ez nagyon szubjektív, de mégis kiváncsi vagyok, ha másra nem saját tapasztalatotokra.
#16018
Posted 2012. March 19. - 06:59

Ez való igaz!! Tegnapelõtt tekertem egy hosszabb távot (160km) a végére elkezdett fájni a jobb térdem. Tegnap ismét nyereg, nem volt szándékom csak egy 50-est menni, fájt a térdem, már-már kibírhatatlanul szúrt. A visszafordulás gondolatával foglalkoztam, majd eszembe jutott, h egy kicsit engedek a nyereg magasságából. Csupán az az ominózus 3mm játszott. Annyira más lett a helyzet, h az 50km-bõl több mint 133 lett. Kényelmesen, fájdalom nélkül.az országúti kerékpároknál mm-ek is nagyon sokat számítanak,nemhogy centik. állítasz a bringán 5mm-t,1-2 fokot,elmész tekerni 3 órát,és az addig kényelmes kerékpárnak lõttek is. persze ez fordítva is igaz lehet.
Ridley Noah Fast
#16019
Posted 2012. March 19. - 06:55

#16020
Posted 2012. March 17. - 14:29

Köszi a segítséget! Kicsit elszomorodtam
1-2cm is ennyit számítana? Elméleti beállítás sztem stimmelne. Csak a gyakorlati része kérdéses
az országúti kerékpároknál mm-ek is nagyon sokat számítanak,nemhogy centik. állítasz a bringán 5mm-t,1-2 fokot,elmész tekerni 3 órát,és az addig kényelmes kerékpárnak lõttek is. persze ez fordítva is igaz lehet.