Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34322 hozzászólás a témában

#1561
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Én most a tárcsával szopórollerezek a CX gépen. Van két kerékszettem. Mavic és DT. Valamennyi eltérés van a kettő között, mert cserekor kell állítani a féknyergen. Erre megoldás? Szedessek le a zárókupakból az egyiknél?

 

van erre alátét, lehet van másfajta is, de például 10 euróért: r2-bike.com/SYNTACE-Disc-Shim-Set-8-Pcs

 

syntace-disc-shim-set-8-pcs.jpg


blash módosította - 2018. július 05. - 10:47

  • Vejne kedveli ezt

#1562
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
Én most a tárcsával szopórollerezek a CX gépen. Van két kerékszettem. Mavic és DT. Valamennyi eltérés van a kettő között, mert cserekor kell állítani a féknyergen. Erre megoldás? Szedessek le a zárókupakból az egyiknél?

#1563
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

https://cyclingtips....for-2x-gearing/

 

3T-Strada-DUE-2x-Team-Issue-1.jpg

 

a 3T változtatott a vázán. csináltak egy konzolt az első váltónak is. nem is értettem sose ezt a bringát. elől 1 lánctányér,tárcsafék.... minden verseny előtt áttétel kiválasztás,szerelés,aztán egy defektnél sem olyan 1xű a kerékcsere. látom,h a marketingesek nagyon erőltetik ezt a tárcsafék dolgot,de valójában nem indokolja semmi a létét. a legtöbb új bringa már tárcsás. sajnos. :( az én elképzelésem szerint nem biztos,h hoz annyit egy aero bringán a rejtett fék. kerékcserénél ez is gond lehet. hacsak nem campa féle, fékváltókaron elhelyezett gyors kioldója van. az a gond sztem,h azok a wattok egy pillanat alatt elvesznek,amit a bringával lehet spórolni,amikor egy defekt,vagy ilyesmi miatt meg kell állni a szerelőhöz. utána meg lehet ledolgozni a hátrányt,amit összeszed a versenyző a nehézkes kerékcsere okán. 


  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1564
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

egyébként más szögből más háttérrel fotózva nem tűnik menthetetlenül súlyosnak-vészesnek

tudom idegesítő, de, a kényelem mellett azért a megjelenés is számít. Ugyanis, ha randa-nem tetszik a biccigli, nem is szívesen mutatkozol vele az utcán-úton.. :D

 

514DSC_0065.jpg

 

nb: a felsőcső és a betonbiszembaszom teteje vízszintes. Ahhoz képest min. van elforgatva a kormány. Legalábbis szerintem, de lehet, tévedek.

 

Stílpolicáj-konform? 

nincs azzal a kormánnyal semmi baj sztem. én max annyit változtatnék,h egy ugyanilyen hosszúságot kiadó,de vízszintes stucnira váltanék. akkor a hézagolók is másképp lennének,és a vízszintes felső csőhöz talán jobban is menne. az én szememet mindig bántja,ha a stucni meredekebb,mint a felső cső. 


  • Kisherceg, vittore30 és Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1565
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

jóvanaz, vejne! annyit futtatod itt a szamarad, mint valami rossz kúvát! amúgy meg vegyél másikat, kartont, mert az a jelen és a jövő! lehetőleg tárcsafékkel, kell az Alföldre! :D

egy dolgot nem értettem már az első képeken sem, de látom, azóta sem változott a helyzet(e), ezért megkérdezem: hova a ..csába világítasz azzal a (kereső)lámpával? légitámadástól félsz? :D


Árnyékos helyen és borult felhős időben helyzetjelzo villogó. Úgy vettem észre, jobban látnak a szembejövő autósok
  • Kisherceg kedveli ezt

#1566
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

jóvanaz, vejne! annyit futtatod itt a szamarad, mint valami rossz kúvát! amúgy meg vegyél másikat, kartont, mert az a jelen és a jövő! lehetőleg tárcsafékkel, kell az Alföldre! :D

 

egy dolgot nem értettem már az első képeken sem, de látom, azóta sem változott a helyzet(e), ezért megkérdezem: hova a ..csába világítasz azzal a (kereső)lámpával? légitámadástól félsz? :D


Kisherceg módosította - 2018. július 05. - 08:52

  • Vejne kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1567
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

egyébként más szögből más háttérrel fotózva nem tűnik menthetetlenül súlyosnak-vészesnek

tudom idegesítő, de, a kényelem mellett azért a megjelenés is számít. Ugyanis, ha randa-nem tetszik a biccigli, nem is szívesen mutatkozol vele az utcán-úton.. :D

 

514DSC_0065.jpg

 

nb: a felsőcső és a betonbiszembaszom teteje vízszintes. Ahhoz képest min. van elforgatva a kormány. Legalábbis szerintem, de lehet, tévedek.

 

Stílpolicáj-konform? 


Vejne módosította - 2018. július 05. - 08:05


#1568
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

amúgy pár hete, mikor észrevettem, hogy vízszintes állásnál nem tudom támasztani a kézfejem-tenyerem a fékkarnak, eredetileg úgy szerettem volna, hogy kormány marad a helyén, fékkar meg kb. fél cm-rel fentebb tol a kormányon, de értelemszeruen lebandázsolt kormányon ez nem kivitelezhető, mert a fékkar-bilincset sem tudod ilyenkor lazítani.

 

Ideiglenes megoldásnak volt szánva, kb. őszig. Sosem volt még ilyen lapos 2. genes c-fékkarom, ezeken nincs nagy kiálló csúcs, mint az 1. és 3. ivadékokon, azokat tényleg vízszintesen volt legjobb használni. De ezt nem érzem jónak-biztosnak úgy. : )



#1569
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Mindenki légiesít

 

S-works venge

 

https://cyclingtips....st-ride-review/

 

CDale SySi

 

https://cyclingtips....de-review-2019/

 

 

Vitus

https://cyclingtips....ic-name-reborn/

 

Wilier is

 

http://road.cc/conte...d-bike#comments


Vejne módosította - 2018. július 03. - 20:26


#1570
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

ez a campa fvkar, ha nagyon felfelé van forgatva akkor kiállva tekeréskor extrém kényelmetlen. az a jó, ha a felső része kb vízszintes

 

 



#1571
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Igen, tudom, hogy a nyereg hátul van. De ez a nyereg "sara", kb. 1.5-2 cm-rel van rajta előrébb a nyeregsín vízszintes része, mint a flite-on. 

 

A kormányszög most így esett. Ennél a hajlításnál, ha vízszintes az alsó fogás, nekem nem kényelmes. A deda RHM volt még hasonló (ez meg szinte ugyanaz).

 

Nagy jelentősége nincs szerintem, láttam én már szinte égnek meredő fékváltókarokat is, HASZNÁLATBAN :)

 

Van egyébként egy srác, aki SMP nyerget használ, és 20mm-es hátrahajlású nyeregcsövet régebbi trek vázon. KOPPRA hátra van tolva, de annyira, amennyire a nyeregcső feje engedte a sínt csúszni :) Az nagyon érdekesen néz ki.

 

a világítótorony baleset. Ugye 2 éve toldattam-hegeszttettem extrát a villanyakra, most meg ismét így hozta a sors.

Ave képe azt szemléltetné, hogy "kellene"? :) 


Vejne módosította - 2018. július 03. - 17:27


#1572
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Az a kormany valoban elore van elegge forgatva.  A nyereg tul hatul.  A stucnitorony.

De valoban, mindenki oda forgatja a kormanyt es a nyerget, ahova csak akarja.   Csak akkor senki masnak se kritizaljunk beallitasokat, alkatreszvalasztast, semmit, ennyi lenne a lenyeg.

 

Beauty is in the eye of the beholder

 

basso_proc.jpg



#1573
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

Don, köszi. Mivel jövő hétre nálam lesz egy kb. fél éve vásárolt (eddig ismerősnél volt országon kívül, most jön haza..) kormány, lehet, megvárom a kormányváltást. Bár 4 cm-rel keskenyebb darabról van szó, így nem vagyok százig biztos.

 

:)

 

más:

 

https://www.mantel.c...WNlX2Ejc3RhcnQ1

 

tkp a 6800 árában r8000. ÉS elérhető 46-36 áttétellel, 12-25-ös sorral.

 

nagyon jó ajánlat, de limitált a készlet, erősen..

én úgy tapasztaltam,h akkor ideális a bovdenház hossza a kormány alatt,ha a két váltó háza éppen keresztezi egymást,vagy csak összeérnek. az alsó csőhöz képest meg közel párhuzamosak. mondjuk ezt egy pillanat alatt el lehet cseszni pl egy óra konzollal. kb úgy mint az enyémen:

75_3128.jpg

hozzá teszem,h felraktam egy másik óra konzolt,és már tök másként kanyarodik a bovdenház. 

 

ja igen. a keréképítős topikban már írtam,de ide is bebiggyesztem: elkészültek a sapim cx-ray küllőkkel épített kerekeim. :) 

 

néhány hónapja állítottam be egy ilyen váltószettet...... mint egy kakukkos óra :D utána kellett néznem a techdocs-ban,h merre van az előre,mert ezek már alig hasonlítanak a régiekhez. főleg az első váltó trükkös egy kicsit. 


donciccio módosította - 2018. július 03. - 09:52

  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1574
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

Ha már ergonómia, ez a kormánybeállítás hogy? Semmi nem áll jól rajta, maximum a fékváltókar a kormányhoz képest, de így, hogy el van forgatva a kormány, az sem. Nekem persze mindegy, ha így kényelmes, csak ennek nem így kellene ideális esetben lennie. Szóval vagy a stucni hossz, vagy a vázméret, vagy a kormánygeometria vagy mind rossznak tűnik, ha ilyen beállításokkal érződik jónak. Hmm?

mi a gond ezzel a kormány beállítással? sztem semmi. amúgy a képek lehetnek csalókák is. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1575
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

az a billentyűzet is hogy áll ott előtted? meg az egér! bah, nem görcsöl be az ujjad miközben kattogtatsz?! a monitorod beállításáról már nem is beszélek!

:D :D :D :D :D


  • Vejne kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1576
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Ha már ergonómia, ez a kormánybeállítás hogy? Semmi nem áll jól rajta, maximum a fékváltókar a kormányhoz képest, de így, hogy el van forgatva a kormány, az sem. Nekem persze mindegy, ha így kényelmes, csak ennek nem így kellene ideális esetben lennie. Szóval vagy a stucni hossz, vagy a vázméret, vagy a kormánygeometria vagy mind rossznak tűnik, ha ilyen beállításokkal érződik jónak. Hmm?

Mi a baj vele? próbáltam úgy, hogy vízszintes a teteje, de úgy nem éreztem jónak, nem tudtam megtámasztani a tenyerem-kéz élét a fékváltókaron. így meg igen. És alul fogva is így jó, ha vízszintre lőttem be, törte a tenyerem, nem is kicsit.

 

szerk: faszkivan. Én sem fogok többet megosztani semmit :) Nem arról van szó, hogy nem bírom a kritikát, hanem arról: mindig kritizálnak, és az unalmas-frusztráló-idegesítő.

 

:)


Vejne módosította - 2018. július 03. - 08:58


#1577
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

Nekem csak android bubble level van. Kepernyokepet nem készítettem.

Kicsit döntöttem rajta előre

https://drive.google...fkZwvlT3fC36QBY

Ezt elfogadja e a style police? Nem mértem le, csak tekertem párat az első allitocsavaron.

Mókás ez a kínai nyeregcso, kínai nyereg kombi. Mindig úgy érzem, hátul kb 3-4 bar lehet a gumiban, annyira puhanak érezni hátul a gépet. Aztán kiderül, hogy valójában 7.5 bar van, majdnem 8.

Kormány fronton kellene hasonlót kiugyeskedni, de nincs kedvem kínai kormányba invesztalni jelenleg.

Jó így a nyereg?

Más, jól gondolom, hogy lehetne vágni a bowdenhazak hosszabol? Elol persze.

Ha már ergonómia, ez a kormánybeállítás hogy? Semmi nem áll jól rajta, maximum a fékváltókar a kormányhoz képest, de így, hogy el van forgatva a kormány, az sem. Nekem persze mindegy, ha így kényelmes, csak ennek nem így kellene ideális esetben lennie. Szóval vagy a stucni hossz, vagy a vázméret, vagy a kormánygeometria vagy mind rossznak tűnik, ha ilyen beállításokkal érződik jónak. Hmm?



#1578
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Vejne, ha rám hallgatsz, úgy állítod a nyerget, ahogy akarod, neked legyen kényelemes, nem mások fognak tekerni a bicajoddal.

Ó igen, ha esetleg tőlem idéznél valamit:
"Az egysebizés intim dolog."
Ezt blashnak mondtam válaszul, mikor azt firtatta, miért nem jövök ss cangival a közös tekeréseinkre. :D :D

Áh értem. Egyébként mint mondtam, elég régóta megyek enyhén-nem észrevehetően hátradöntött nyereggel, a fotók meg mindig csalnak :) 

 

Nincs jelentősége. Amikor rajta ülök, úgy sem látja senki :) 



#1579
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Don, köszi. Mivel jövő hétre nálam lesz egy kb. fél éve vásárolt (eddig ismerősnél volt országon kívül, most jön haza..) kormány, lehet, megvárom a kormányváltást. Bár 4 cm-rel keskenyebb darabról van szó, így nem vagyok százig biztos.

 

:)

 

más:

 

https://www.mantel.c...WNlX2Ejc3RhcnQ1

 

tkp a 6800 árában r8000. ÉS elérhető 46-36 áttétellel, 12-25-ös sorral.

 

nagyon jó ajánlat, de limitált a készlet, erősen..



#1580
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás
Vejne, ha rám hallgatsz, úgy állítod a nyerget, ahogy akarod, neked legyen kényelemes, nem mások fognak tekerni a bicajoddal.

Ó igen, ha esetleg tőlem idéznél valamit:
"Az egysebizés intim dolog."
Ezt blashnak mondtam válaszul, mikor azt firtatta, miért nem jövök ss cangival a közös tekeréseinkre. :D :D
  • Vejne kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"